Breaking News
Loading...
July 18, 2016

Info Post

Kesalahan: Menampal sesuatu pada cermin.

Nak cakap lebih, kang orang kata aku ni pembangkang...

Tapi korang baca la sendiri, takan tampal sticker kat cermin tigkap pun boleh kena saman...

Beragak la weii...

Bukannya sticker tu tutup keseluruhan cermin pun....

Ntah la, aku tak paham dah undang-undang malaysia ni, nampak merepek pon ada...

3 comments:

Anonymous said...

Betullah kadang-kadang mengarut je... prnah mmember aku kena saman disebabkan tak pasang penutup sumbu angin tayar kereta... spatutnya nasihat je suruh pasang... ini saman bagai... dah tak de alasan lain nak saman...

Anonymous said...

Saman tu tak lengkap, salah dibawah seksyen mana, apa akta?

Apa ukuran size sticker tu dan pegawai tu ada alat atau memang ada sijil diiktitaf kepakarannya?

Zana Zane said...

Tak boleh ke? Saya baru pasang sticker kat cermin belakang.. Huhu..