Breaking News
Loading...
September 2, 2016

7 comments:

Anonymous said...

Ada orang nak pertahankan Najib for free ke? Cuba tanya Jamal tongkol &Ali tonjol diaorang nak buat kerja free ke?

Anonymous said...

Pertahankan kepala lanun dpt duit..

Anonymous said...

Blog Mak dia punya mak punya mak menyemak!!!

Anonymous said...

Org tu yg tuduh muyidin...org tu pulak di suroh saman? Ini petanda nyanyuk. Si muyidin la patut saman dia. Bangang.. ..

Anonymous said...

apa punya uqud kita nak pertahankan Najib? sikit punya turrr lah orang macam Najib kita nak pertahankan! hang gila kah?

Anonymous said...

saman je..jangan tak saman..hari pe nak saman? hari selasa dah ada org booking..kena pilih hari lain le? penyamun pun ada org sokong..heran2..

Anonymous said...

Cout penuh dgn kes saman mcm ni je..perasuah masih bebas dan senyum..