Breaking News
Loading...
October 7, 2016

Info Post

Pada aku la, apa yang dibuat oleh jamal yunos semata-mata mahu membantu umno...

Macam ali tinju la, dia pernah kata "kalau dia mati siapa nak jaga najib dan rosmah"

Bergitu jugalah halnya dengan jamal, kalau umno sendiri perlekehkan usaha dia, siapa lagi yang boleh diharap...? pemuda? wanita? puteri?

Jamal buat semua tu untuk megembalikan sokongan orang melayu kepada umno...

Salah ke jamal buat macam tu?

Tak salah pada aku...

Jamal cuba megembalikan kegemilangan umno seperti waktu almarhum datuk harun idris...

Jamal cuba megembalikan cara umno seperti dizaman almarhum datuk onn jaafar...

Janganlah kata, apa yang jamal buat bukan mewakili umno...

Cara jamal berjuang itulah cara umno...

Cuma jamal silap, dia tak pakai baju berlogokan umno...

Sepatutnya jamal mengikut cara dan style datuk aziz sheikh fadzil sewaktu menghantar memorandum bantahan kepada SUQIU di dewan perhimpunan cina selangor sekitar tahun 2000-2001 dulu, dia datang lengkap berbaju melayu putih, bersampin merah (sampin rasmi pemuda umno) dan bersongkok...

Jamal juga harus bergitu, sepatutnya jamal membawa image melayu umno, bukan membawa image taiko atau samseng, membawa image umno lebih menggerunkan musuh...

11 comments:

Anonymous said...

Dua2 sama... samseng taik kucing.

Anonymous said...

padan muka..baru tahu sape dlm umngok..masing2 nak jd hero..nak jaga tembolok sendiri..

Anonymous said...

Cara samseng cara umno?
Boleh cari sokongan cara tu?

Anonymous said...

Kalau suruh pilih antara Nazri dan Jamal, 10 kali aku pilih Jamal sebab dia ada prinsip. Muga Allah memelihara dan melindunginya, amin.

Unknown said...

Pembangkang pula samseng taik anjing

Anonymous said...

LGE dah tentu2 salah kenapa suruh najib turun.. suruh lah LGE...talam dua muka...klu nanti najib didapati bersalah barulah suruh turun.. talam bermuka2 la ni.

Anonymous said...

Jamal samseng betul, jamal ganas betul, jamal melanggar undang2 betul... saya tetap sokong dia... punca Kumpulan Jalam Baju Merah wujud kenapa.. krne nak melawan samseng taik kuching baju kuning, ganas haluba baju kuning dan pelanggaran undang2 olih baju kuning.. Polis tak boleh buat dikatakan barua UMNO... sekarang ni UMNO buat sendiri... untuk mempertahankan Agama Raja2 dan Perdana Menteri.. Hidup Jamal Hidup Umno.

Anonymous said...

Ikut cara Nazri, berpeluk sakan dengan lim guan eng, comelot, dia boleh.

Bila ada Melayu yang salam dengan lim kit siang, itu tak boleh, itu pengkhianat, itu memalukan.

Jamal sekadar menggunakan talian hayat, ketua bahagian yang kurang kasih sayang dan tidak mendapat perhatian Presiden parti.

Anonymous said...

Kau pulak samseng taik babi!!

Anonymous said...

Kalau barua tetap barua umno jugak..sekurang2 baju kuning xterajang orang..bumi nie bukan milik umno sorang..bumi nie milik allah..cina ker,india ker,melayu ker nk berhimpun..sukahati laa...bukan mintak duit umno pon..pak najib tu talam dua muka..dah makan duit rakyat,sapu duit rakyat..xnk mengaku..mana ada org nk derma rm2.6 bilion buta2..tu laa allah bagi mata,telinga guna laa sebaik2nya..

Anonymous said...

Jamal barua umno !!!