Breaking News
Loading...
October 13, 2016

Info Post

Aku ingat dia nie hebat sangat, semua perlembagaan, akta dan undang-undang dia khatam, rupanya dia nie pon benak jugak macam aziz bari rupanya...

Sudahnya malu sendiri, bila mana pegawai jabatan perhutanan sekolahkan dia...

Betul la pesan orang tua-tua, dalam hutan ni jangan dibuat main, hutan ada rule nya, hutan ada penjaganya, kan dah malu sendiri...

Ko suruh viralkan video tu, so aku viralkan...

6 comments:

Anonymous said...

kantoi..hahaha

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

WEII....LAWAN VIRAL LA...HG AMBIK VIDEO AKU, AKU AMBIK VIDEO HANG.....LEPAS TU SAMA2 VIRAL...

Anonymous said...

harap rambut saja perang...otak mengalahkan lembu..peguam konon...

amigos said...

stupid lawyer...hahaha

Anonymous said...

Hehehe..coboi betina pakai seluar pendek....lain kali dtg naik kuda..baru nampak mcm org asal tak perlu permit...hehe

Anonymous said...

betina tu satu hal tp muka kakitangan perhutanan kelantan tu mcm muka melahap duit suapan je.
Bila kena sergah pasal skrg baru sibuk nk buat sekatan.. senyap semua malaun2 tu.. nampk sgt muka makan rasuah..

banjir teruk dulu bersepah kayu balak turun.. mau tipu apa lagi.. jabatan kuat makan rasuah di tempat org susah nk tangkap..JABATAN HUTAN. mcm mana kawasan tanah adat org Asli kerajaan Negeri tak reti hormat. Mereka lebih awal meneroka negeri ituy berbanding lebai2 PAS yg juga kaki melahap.

Kalaulah org Asli itu melahap duit sudah lama tanah mereka botak. Tp kerana ada Orang Asli lah byk kwsan Hutan Dara masih selamat.