Breaking News
Loading...
March 13, 2017

Info Post

BERSIH baru-baru ini menghentam SPR dek kerana ada satu laporan bodoh kononnya ada seorang budak cina yang mengeluh katanya boyfriend dia dipanggil untuk siasatan oleh SPR... boleh baca laporan tu disini...

Pada aku itu perkara biasa, bila kau di lihat meragukan, dah tentu SPR atau pihak berwajib akan panggil kau untuk dibuat siasatan...

Benda ni tak kecoh mana pun, tetapi bila perkara ni di ketahui oleh BERSIH mereka mula la memainkan sentimen perkauman...

Mereka menuduh, SPR sengaja mahu menyekat orang cina dari menjadi pengundi, SPR sengaja bagi tekanan kepada orang dan SPR menakut-nakutkan orang cina supaya tidak pergi mendaftar undi, nampak tak permainan musibat BERSIH tu...

Apa la bodoh sangat geng-geng BERSIH ni, beratus orang melayu dan india kena panggil oleh SPR untuk sisatan awam kenapa BERSIH tak kecoh? baru sekor anak cina kena panggil, kamu melalak kata SPR cuba takut-takutkan masyarakat cina..

Untuk pengetahuan korang semua, siasatan awam tu bukan benda yang baru dibuat, proses siasatan awam tu SPR dah buat lama dah, bila ada bantahan SPR kena siasat ler, inilah caranya SPR nak bersihkan pendaftaran pengundi hantu...

Woii BERSIH itu pun tak paham ka?


4 comments:

Anonymous said...

dgr cite yg bantah ialah jaringan melayu....pastu tanak pulak bayar RM100 kepada penama yg dibantah tu.....suruh tggu 3 bulan.........nampak ler mainan umno dan spr untuk menyusahkan pengundi baru

Anonymous said...

Sifat CinaBabie Malaysia.. mereka dilindungi oleh suara2 hebat.. termasuk AtokLiwat danak beranak dan jugak terbaru Mamakerala. Apa bulih buat Melayu lemah!

Anonymous said...

Dgr cite tu = hearsay anggok2 bongok...faham tak...hehehe

Anonymous said...

malahan ada video menerangkan MO jaringan melayu umno haprak ni.....jadik, ini bukan hearsay, bangang.......