Breaking News
Loading...
March 10, 2017

Info Post

Terbeliak mata pembangkang apa bila mereka melihat SPR telah mempamerkan notis syor persempadanan semula tanah melayu dalam akhbar tempatan tanpa memasukkan negeri selangor.

Kemudian berkatalah mereka yang  kononnya SPR telah melanggar perlembagaan persekutuan dan menjadi sejarah bila selangor ditinggalkan dalam persempadanan tanah melayu.

Dulu masa SPR nak buat persempadanan semula di selangor, pauk-puak ni juga yang kecoh kata tak nak, kemudian di tuduh pula SPR menjadi agen barisan nasional, mereka menghalang dengan membawa SPR ke mahkamah.

Belum pun sempat buat siasatan pertama terhadap bantahan dia dah buat injuksi dengan dakwaan yang macam-macam, sudahnya bila siasatan bantahan di negeri lain telah siap, Selangor satu-satunya negeri yang tidak buat pendengaran siasatan tempatan kerana arahan mahkamah SPR tidak boleh meneruskannya selagi belum selesai perbicaraan.

Padan muka kau, bila negeri lain dah siap negeri kau pula yang terbengkalai, dah tu nak kecoh-kecoh pulak bila SPR tinggalkan, kau marahkan pulak SPR kenapa tingggalkan Selangor. tak gila namanya orang macam tu...

Pembangkang kini gelabah kerana satu demi satu kes-kes yang mereka bawa ke mahkamah untuk menyekat persempadanan yang di buat SPR ditolak oleh mahkamah. kalau dulu kes persempadanan Sarawak, kes yang dibawa oleh nurul izzah dan kes yang dibawa maria chin pula sebelum kalah dia dah tarik balik kes saman sebab takut kalah dan malu. kini kes selangor pula satu demi satu ditolak hakim kerana SPR telah mematuhi undang-undang dan peraturan dalam urusan itu.

Apa lagi yang pembangkang hendak, bila tak buat bising suruh dibuat persempadanan, bila dibuat menyalak pula kata SPR buat persempadanan untuk menangkan bn.

Memang musibat la puak-puak pembangkang ni...


1 comments:

Anonymous said...

http://captainmgs.blogspot.my/2017/02/terbongkar-azmin-kerahkan-adam-rosly.html?m=1


link atas budak budsk Assmin AMK tayang duit berkilo kilo dalam sebuah kereta mewah...


INI KALI LAH

UBAH