Breaking News
Loading...
March 17, 2017

Info Post

Laporan malaysiakini ada mengatakan yang wan azizah mahu tahu nama dua orang yang menasihati YDP Agung untuk membuat persempadanan semula kawasan pilihanraya didedahkan...

Soalnya sekarang, kenapa wan azizah sibuk sangat nak tahu?

Itu bukan kerja dia, wan azizah elok sibuk dan jaga elok-elok kawasan kajang dan permatang pauh jangan sampai terlepas...

Nampak sangat wan azizah dan pembangkang berada dalam ketakutan dan kekalutan, selama ni mereka berkokok mengatakan pembangkang ada 70 peratus rakyat menyokong mereka, malah mereka kerap mengutuk bn dengan mengatakan merekalah pemenang yang sebenar dan bn kerajaan 48 persen...

Malah anaknya si nurul izzah berkokok mengatakan populariti pm kini sudah menjunam hingga 20 peratus, sepatutnya pembangkang bergembira dengan persempadanan semula yang dibuat oleh SPR bukan kelamkabut...

Pada aku la, kalau betul pembangkang ni kuat giler, SPR buat lah persempadanan semula macam mana pun, kalau dah betul kuat, pembangkang akan menang dan akan menang besar, pasal kalau isu-isu yang dibawa pembangkang itu betul relevan dan dekat dihati pengundi, bagaimana bentuk persempadanan pun kalau rakyat dah suka dengan pembangkang mereka tetap akan undi pembangkang dan pembangkang tak perlu risau...

Betul tak?


3 comments:

kluangman said...

Betul tu, kalau pembangkang kuat apa nak risau.

Yang risau adalah yg nak kalah, yang banyak masalah, nak menang kena ubah sikit sempadan. Tipu yg dibenarkan oleh undang2

Anonymous said...

Kan tugas MP tuk tahu benda sebegini.........mcm mana pulak dikatakan pertikai kuasa Agong?? min bengong........

wijaya kezuma said...

Dia buat apa yg patut..lu pun sama..
Gua pun buat apa yg patut..