Breaking News
Loading...
April 2, 2017

Info Post

Ngo haram Bersih semakin terdesak...

Mereka sudah kehabisan modal untuk memburukan SPR...

Macam artikel aku kelmarin...

Kebanyakan mp-mp pembangkang dah sedar kepentingan persempadanan semula yang dibuat oleh SPR tu...

Banyak mp dah mula buka mata yang persempadanan dibuat oleh SPR tu telus...

Jadi bersih dah kehabisan modal, bila mana mp pembangkang pun dah tarik hand brake dan menjauhi mereka...

Maka bersih mula gunakan taktik jahat dengan menghasut rakyat supaya menolak dan membantah persempadanan kawasan pilihanraya yang dibuat oleh SPR...

Aku tak mahu dedahkan mana laman web yang bersih buat kempen tu, bukan apa, aku tak nak bagi publisiti kepada mereka, cukuplah sekadar aku bagi tau laman web itu ada dalam pautan laman web bersih...

Korang boleh baca sendiri bagai mana mereka sedang giat menghasut rakyat supaya membantah persempadanan yang dibuat oleh SPR sedangkan ahli-ahli parlimen pembangkang sudah mengakui yang persempadanan yang dibuat oleh SPR itu adalah telus...

Bersih cuba menghasut rakyat buat bantahan, tampa memberi tahu perkara yang sebenar, pada bersih rakyat berhak buat bantahan atas semua syor persempadanan yang dibuat oleh SPR, sedangkan apa yang bersih suruh buat salah sama sekali...

Hanya orang-orang yang terlibat dengan kata lain pengundi di kawasan itu sahaja yang berhak untuk membuat bantahan...

Sebagai contoh, pengundi parlimen kelana jaya hanya boleh buat bantahan di kawasan kelana jaya sahaja, tak boleh lah pengundi yang berdaftar di kelana jaya nak masuk campur dan buat bantahan di subang atau petaling jaya selatan, itu merepek...

Tetapi pada bersih, pengundi berhak untuk membuat bantahan, tak kiralah di mengundi kat mana pun, kalau dia rasa nak bantah dia boleh bantah, tu la aku kata bersih ni ngo gila babi...

0 comments: