TUDUNG ZOUK: ANTARA TUTUP AURAT DAN TUTUP RAMBUT.


Kontroversi akan melonjakkan jualan. Itu yang di mahukan sebenarnya, tetapi aurat dan pakaian muslimah yang dijalangkan.

Sebagai seorang perempuan muslim dan icon TN50, dia sepatutnya lebih sensitif dalam memilih arena untuk buat pelancaran tudung barunya.

Apa perlunya dibuat pelancaran tudung di sebuah kelab atau disco yang menjual minuman keras? 

Kenapa perlu ada sosok perempuan setengah baya terkinja-kinja bagai dirasuk azazil ketika majlis pelancaran tudung?

Ingat ye, video yang tular di laman sosial itu bukan video pelancaran push up bra dan g-string dari jenama victoria secret, tapi ianya adalah pelancaran tudung, tudung untuk menutup aurat wanita.

Jawapan "saya tidak kisah apa orang nak kata" itu satu jawapan yg agak bongkak dan sombong, tetapi aku lihat jawapan yang keluar dari mulut tokei tudung tu adalah jawapan gelabah beruk sebenarnya. Tak tau apa nak jawab.

“Lokasi ini dipilih kerana bersuaian dengan tema berbanding beberapa tempat lain yang disenarai pendek.

“Lagi pun kalau pilih tempat lain, saya perlu mengeluarkan wang lapan kali ganda untuk memenuhi kehendak tema,” jelasnya kepda pihak media. (sinar harian 27 feb)

Jadi untuk save bajet, dia terpaksa buat di disco untuk menjimatkan bajetnya, bukan kah kalau dilancarkan tudung itu di ruang legar shopping komplek lebih murah atau buat launching tudung tu di perkarangan masjid wilayah, lagi-lagi murah bajetnya kan?

Ada yang kata kat aku, dia buat dalam zouk tu bukan apa sebenarnya, dia pon dah lama kot tak masuk zouk, so gunakan la alasan nak launching tudung, buat dekat zouk, so boleh la horey-horey sekali dalam zouk. Itu bukan aku kata, tapi rakan media yang kata.

Dikatakan pelancaran tudung tu di buat bersekali dengan sambutan birthday dia, maka kata-kata rakan media aku tu agak bertepatan sekali... Mungkin...

Maka benarlah sabda Rasulullah. Wanita paling ramai jadi penghuni neraka...

Inilah liberal, Inilah Islam sederhana..

Ini semua salah Tun Mahathir dan Lim Kit Siang...

Hahahah...

Comments

Anonymous said…
Kalau Allah bukakan hijap mata, dlm Zouk tu kiri kanan depan belakang penuh dgn syaitan jin afrit... Bende2 elok ni tak elok dibuat ditempat2 kotor dan najis mcm Zouk tu...bertaubatlah Nelofa...
Anonymous said…
Satu je bro yg aku nampak pada pompuan ni, dia ni "Attention Seeker"
Unknown said…
Dia patut meminta maaf kpd seluruh islam malaysia dgn perbuatan yg keji ni.
Dan tiada sebarang alasan yg logik utk dia buat di RUMAH SYAITAN..
Anonymous said…
Tak usah beli tudung tu. Besepah tudung org lain. Muslimah tak usah bersekongkol dgn minah ni.
Anonymous said…
Islam diliberalkan zaman TonMadey, Kit Sial memang perancang jangka panjang.. Melayu bengap memang tak boleh fikir jauh. Sebab itu rakyat SelanGok kena tipu hidup2 dengan Asimin proksi Liberal PH.
Anonymous said…


mnorkembalak = blogger syaitan.. pemuja mamak penyangak.. rata2 tempat ko kencing berak. Kalau tak selamat di Malaysia..pergi lah berambus ke Zimbabwe!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID