MENUJU 8/12: PELIK BILA NAK ANJURKAN KURSUS BAHASA MELAYU KEPADA AHLI PARLIMEN...


Adalah sesuatu yang pelik bilamana seorang ahli Parlimen di Malaysia, perlu menghadiri kursus bahasa Melayu, sedangkan bahasa Melayu itu adalah bahasa kebangsaan.


Comments

Anonymous said…
Aku syak yg. TAK fasih berBAHASA KEBANGSAAN/MELAYU ni adalah asalnya PATI2 yg. menggunakan IC/PASSPORT PALSU teruatamanya si PENJAJAH2 PAR*A Tamil Eelam Sri Lanka tu! MUSTAHIL tak tahu berbahasa Kebangsaan kalau rakyat kita!!

Sbb. itu kita mesti MENENTANG juga 5 lagi UNDG2 ANTARABANGSA Zionis PBB tu, termsk. yg. akan bagi hak 'saksama' ZIONIS penipu pd. puak HOMO/PEMBUNUH KEJAM/PENGEDAR DADAH dan berJUTA anak2 PATI PAR*A dr, NEPAL/INDIA dan SRI LANKA/Bukan Islam MYANMAR-FILIPINA-THAI utk. jadi WARGANEGARA kita dgn. sewenangnya, dsbnya - melalui PENIPUAN ke atas UNDG2 PERLEMBAGAAN 15A!!

BALAnya!! DBP mmg. di SABOTAJ oleh DAPbangkai ANJING!! Apa kaitan isu ini dgn. nak TANDATANGAN ICERD ni - sila BACA dgn. TELITI:

Ini BERKAITAN dgn. isu 6 UNDG2 ANTARABANGSA Zionis PBB ni dan 117 AKTA2 baru dan lama yg. mahu diPINDA @ diHAPUSkan @ diTAMBAH ke dlm. UNDG2 PERLEMBAGAAN kita dgn. amat LICIK - utk. MELUM-PUHkan apa2 UNDG2 berkaitan HAK dan IDENTITI Islam/umatnya, dan SELURUH bangsa BUMIPUTERA, serta KUASA dan HAK DYMM YDPA, MAJLIS RAJA2 dan seluruh KESULTANAN MELAYU kita!!

Ini berita dan BUKTI yg. diSEMBUNYIkan - si PENJAJAH BANGKAI ANJING Parasit PAR*A PN tommyHOMO - yg. TAK fasih berBAHASA KEBANGSAAN, dilantik sbg. salah seorg. AHLI LEMBAGA PENGELOLA Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP)! APA KEJADAHnya PENIPUAN dasyat ni, yg. amat TAK logik ni?!! Mana PEGUAM2 ISLAM/MELAYU TULEN kita oi - hang TIDOQkah?

Perlantikan DAJAL PN PAR*A-si PENYOKONG Komunis chin peng BANGKAI ANJING ni ke DBP - sebenaqnya berMOTIkan utk. MENTERJEMAH dgn. PALSU akan terma2/PERKATAAN2 penting yg. berkaitan dgn. UNDG2 PERLEMBAGAAN dan SEJARAH Orang Asal ISLAM/MELAYU kita dlm. KAMUS DBP, cthnya perkataan "HENDAKlah" dlm UNDG2 PERLEMBAGAAN 40 (patutlah Per. 40 ni sengaja diLESAPkan dlm. laman web JPA, bersama Per. 41, DYMM YDPA sbg. PEMERINTAH TERTINGGI ATM, yg. juga dah LESAP) - yg diSAMAkan MAKNA dgn. "MESTIlah", dlm. KAMUS DBP yg. dah diANJINGkan PN par*a DAPengganas ni habis2an, iaitu berkaitan samada DYMM YDPA mesti atau SEBENAQnya, hanya diHARAPkan (=HENDAKlah)) mendengar nasihat seorg. @ Jemaah Menteri, termsk. utk. UNDG2 PERLEMBAGAAN mengISYTIHARkan DARURAT, ber-kaitan 3(1), Per. 153, dsbnya!! Sbb "HENDAK'" mmg. BUKAN sama MAKNA dgn. "MESTI"!!!! BINATANG betul PENIPUAN anjing PN DAPengganas ZIONIS ni terhdp. DBP ni!!

Patutnya DYMM YDPA mesti amat BERANI sbg. PELINDUNG SAH (LEGAL GUARDIAN) ISLAM/umatnya, dan HAK dan IDENTITI bangsa BUMIPUTERA kita, termsk. B. KEBANGSAAN/B. MELAYU kita - dgn. SEGERA memecat PENGGANAS PN DAPenjajah Zionis ni sbg. PN, dan dr. LEMBAGA PENGELOLA DBP tu, sbb. ini PENIPUAN/SABOTAJ yg. amat BAHAYA dan JAHAT terhdp. SEJARAH Orang Asal ISLAM/MELAYU kita, NEGARA kita dan UNDG2 PERLEMBAGAAN, serta KUASA, dan HAK DYMM YDPA, MAJLIS RAJA-RAJA dan seluruh KESULTANAN ISLAM/MELAYU kita, oleh PN Par*a-KULI DAPbangkai ANJING, dan TUAN2 Zionis FREEMASON CIA/MOSSAD-IS(IS)rael/SOROS depa!! Bahkan ini jenayah TERORISMA sebenaqnya!!!

Lihat di - http://sabahkini2.com/en/news/1441/peguam-negara-tommy-tidak-fasih-bahasa-melayu-dilantik-ahli-lembaga-pengelola-dbp/view

(Tok Terkedu)

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID