Siapa Jadi PM Selepas Madeyy Mampos??


Tergelak aku tengok cai dan mahacai PH dok berzikir UMNO haram, UMNO pencuri, UMNO tak ada masa depan dan macam-macam lagi ratib dan zikir mereka.

Ada yang advance sikit, mereka cuba lagakan Tok Mat Hasan dan Najib, tapi itu semua tak menjadi hal, UMNO hanya menunggu masa dan waktu yang sesuai sahaja untuk kembali berkuasa.

Kita paham, ratib dan zikir cai dan mahacai buat itu hanyalah untuk menutup taik dan kes yang berlaku pada pemimpin mereka, orang kata "divert isu".

Pelbagai isu yang membelit kerajaan fitnah PH ni, tak payah la kot aku nak listkan satu persatu, korang ada smart phone, korang boleh google sendiri, apa pun, isu SEMBURIT menjadi beban yang cukup berat oleh cai dan mahacai, kini di tambah lagi dengan ada tuduhan seorang Adun dari Perak yang merogol Amahnya, lagi satu bala buat kerajaan fitnah PH.

Jadi bila makin banyak beban dalam PH, makin galak la cai dan mahacai membedal UMNO, kenapa nak risaukan UMNO? UMNO hanyalah sebuah parti pembangkang yang kerusinya di parlimen tak sampai 100 pun, kata madeyy, UMNO dah mati, UMNO dah tak ada orang nak sokong, jadi kenapa cai dan mahacai risau bebenor dengan UMNO?

Sepatutnya cai dan mahacai perlu risau, siapa bakal jadi Perdana Menteri selepas madeyy mampos.

Cai dan mahacai kena ingat, umur orang tua tu hari ni dah masuk 94 tahun, umurnya dah semakin menghampiri liang lahat, so kalau esok lusa dia padam, siapa nak jadi ganti tempat dia, itu yang patut cai dan mahacai risaukan bukan risau pasal UMNO.

Kepada cai-cai PKR, jujur la aku tanya, korang confident ke Anwar Al-Juburi akan jadi PM? korang tak takut ker Al-Juburi tu last minit kena sailang? tapi apa pun, selagi Anwar boleh cemolot dengan Lim Kit Siang, aku yakin Al-Juburi akan naik jadi PM. pasal aku pernah dengar sendiri dari mulut seorang Adun DAP, yang mana apa pun berlaku, mereka (DAP) akan sebulat suara sokong Al-Jub jadi PM.

Begitu juga dengan mahacai parti bunga, kan lebih elok korang fikir, survival parti bunga korang tu dari sebok hal UMNO, elok korang cari plan macam mane nak stabilkan parti korang tu, cuba fikir kalau madeyy mampos, adakah madeyy akan bawa sekali PPBM masuk kedalam liang lahat? aku rasa ya kot, kerana PPBM hidup atas glamour madeyy, nak harap si sembab tu, memang apa tak jadi, nak harap si boboy? lagi la, dalam hidup dia ni, dia harap kat bapak dia je, kalau bapak dia mati? amacam?

Umur madeyy ibarat "time bomb" bila-bila boleh meletop, ia pasti akan meletop, bila dia nak meletop? hanya ALLAH je yang tahu, tapi bila dah meletop, haru biru dan berkecamuk PH ketika itu.

Hhahahahahahah.....

Comments

Anonymous said…
SELAMAT ARI JADI 94 ATOK MANGKOK
NO 94 MAKNA SUEY SELAMANYA MATI
KITA TENGOK LEPAS ATOK KAI KIOK
BOBOI ANAKCUCU MAMPOS LUNYAI NNTI
Anonymous said…
Sokong bro artikel ini
kasi balun cai bahlol mahapundek madey ni
ratib mereka ingat menjadi mcm pru14
skrg rakyat dah benci madey

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID