RUU: Cadangan Bar Council Dan MKPN Untuk Hapuskan Hak Orang Melayu, Islam Dan Raja-Raja GAGAL...


Alhamdulillah, cadangan untuk membentang Rang Undang-undang Harmoni yang sedang dihebohkan dan galak dipromosikan oleh golongan Liberal di bawah dokongan Majlis Peguam bagi menggantikan Akta Hasutan 1948 [Akta No. 15] dikatakan tidak akan terlaksana.

Khabar yang yang menyebut bahawa daulat institusi Majlis Raja-raja terlebih dahulu dapat menghidu niat jahat puak-puak Liberal ini yang mahu akhirnya menukarkan Tanah Air kita menjadi sebuah Republik melalui RUU ini sebagai permulaannya.

Alhamdulillah, syukur kita kepada Allah SWT yang telah memberi kekuatan dan keberanian Duli-duli Raja-raja Melayu bagi mempertahankan kedaulatan Tanah Air kita. klik sini

Komen aku: Bila Rang Undang-undang Harmoni gagal di laksanakan, rasa-rasa korang la siapa yang  akan menangis sampai merah mata...?

Comments

Anonymous said…
kain rentang tertera di atas memberi kita makna mendalam..Malaya for Malays..inilah perjuangan melayu dulu dulu tapi sekarang ni apa melayu buat, di buli di cerca dan bila ada melayu yang menentang di heret ke mahkamah...bukan kan Malaysia ni yang dulu di panggil Tanah melayu hak melayu..dan patut orang melayu pertahankan..bangsa lain nak hidup di Tanah melayu kita terima tapi Tanah ini tetap Tanah melayu..atau asal nya Malaya..
Anonymous said…
Tak apa majlis peguam...
cubaan pertama gagal biasa la...
cubaan seterusnya tidak semestinya gagal..
aku melayu Pas ...
aku sokong raja dihapuskan...
aku sokong melayu murtad...
aku sokong hak istimewa melayu dihapuskan.
aku sokong orang kafir dan benci orang islam
aku sokong lgbt...
kerana aku...
aku pun tak pasti islam aku benar atau pun sesat...
Anonymous said…
Ayat RBA ni jgn dilayan...
Anonymous said…
Anon 10:22 sbnrnya kapir laknat....pg jahanam la....pasni ahli majlis peguam kena sembelih sorang2....tunggu je hari....lu lawan lu mati....nk jihad x payah pg syiria.....kt malaysia pn boleh....KAMI ORG2 YG PERTAHANKAN AGAMA ISLAM DAN TANAHAIR.....provokasi melampau dr puak anti islam dh tahap kritikal. KAMI AKAN PASTIKAN KETUA2 PUAK NI LENYAP DARI MUKA BUMI. Insyaallah...demi agama islam dn kelangsungan agama islam dan akidah untuk generasi seterusnya terpelihara.
Anonymous said…
Harap ada Menteri yg berani mencadangkan Bar Council Act dipinda ASAP.

Sekarang ramai anak melayu yg lulus ijazah Undang-Undang dari IPTA tidak boleh menjadi peguam kerana perlu menduduki peperiksaan Majlis Peguam ????

Percaya ke peguam yg akan berhadapan dengan Hakim dimahkamah perlukan kelulusan Majlis Peguam yang rata-rata tidak menghormati undang-undang !!!

Saya cadangkan agar perlantikan peguam dibuat oleh satu jabatan dimahkamah.
KZSO said…
Najib sila letak jawatan! Inilah akibat dapat pm yang lembik, lemah dan lembu t.
Anonymous said…
Sila lihat komen KZSO dengan lebih mendalam. Kenapa PM dan kabinet membawa cadangan itu menjadi Rang Undang-undang untuk diluluskan di parlimen? Bukankah menunjukkan mereka juga bersetuju? Kenapa tidak ditolak lebih awal?
Ianya tidak sepatutnya habis disini.Ada orang perlu dipertanggungjawabkan kenapa perkara yang mengancam umat Melayu di Tanah Melayu ini sampai keperingkat RUU. Perkara belum selesai. Najib perlu jawab atau bertanggungjawab.
Anonymous said…
MUSUH ISLAM si Barat-ZIONIS dan ejen tempatannya mcm. geng/geng BANGSAT ni, dah tak peduli lagi undg-undg SYARIAH/PERLEMBAGAAN, dan terus mara dgn. amat jahat utk. MENGHAPUSkan ISLAM/umatnya termasuk di Tanah Melayu ISLAM, PUSAKA nenek moyang kita ini. Itulah yg. mengherankan apabila ramai pemimpin Islam/Melayu kita dan juga dari OIC menjadi begitu PENAKUT utk. MEMPERTAHANkan ISLAM/umatnya!

Aku syak ramai si pemimpin Islam/Melayu serta keluarga mereka dah di 'BLACKMAIL' - kerana diPERANGKAP dgn. rasuah, gambar-gambar LUCAH termasuk dgn. GRO/Pelacur/puak SODOM atau diHASUT oleh ejen yg. MENYAMAQ sbg. Islam termasuk berkahwin dgn. pemimpin Islam/Melayu! Terutamanya apabila mereka dimabukkan dgn. alkohol atau diperangkap dgn. dadah - lalu MUSUH ISLAM akan gunakan MO PERANGKAP ini, yg. adalah MO biasa si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS dan ejen tempatan mereka. Spt. juga empayar Zionis-Rothschild plg. DAJAL, yg. menubuhkan Israel dgn. amat BUAS – bagaimana keluarga mereka memerangkap Raja-Raja Kristian serta pemimipin politik penting Eropah dgn, hutang, kejatuhan akhlak dan perkahwinan – lihat di di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html ,Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam!

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said…
RBA ni senang je nak kesan. Dari bahasa dan pengertian serta matlamat dia pun dah lebih dari kenal. Tak payah nak menyebuk kat sini. Berambus je lah.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID