RUMAH AZMIN ALI GELAP, DIA DAH LARI KE?


Semalam kediaman Azmin Ali di Bukit Antarabangsa dan yang lagi satu berdekatan dengan Restoran Nelayan Tasik Titiwangsa kelihatan gelap, tinjauan seorang informer mendapati kedua-dua kediaman Azmin Ali kelihatan gelap dan tidak nampak sebiji kereta pun di garajnya.

Informer itu cuba menghubungi berberapa orang staff dan teman rapat Azmin menanyakan kemana perginya Azmin dan Isterinya kerana Azmin Ali tidak dapat dihubunggi sejak dari pagi lagi dan kelibatnya tidak nampak di sidang dun dan sidang parlimen pagi tadi, malangnya pelbagai jawapan yang informer itu dapat dari berberapa orang staff Azmin, ada yang kata dia (Azmin) pergi ke Perak ada program parti disana, jawapan lain pula kata Azmin ke kelantan, ada yang kata Azmin ke serawak dan jawapan yang terakhir dari salah seorang staff Azmin mengatakan Azmin ke rumah ibu mertuanya, dimana rumah ibu mertuanya tidak pula di beritahu.

Berdasarkan berberapa jawapan yang tidak konsisten itu Informer itu mengandaikan yang kemungkinan Azmin cuba megelak atau melarikan diri dari ditanya mengenai kesahihan laporan polis yang dibuat oleh Anuar Shaari pagi semalam, adakah Azmin dan Isterinya sedang bersiap-siap untuk melarikan diri pada khamis ini seperti yang di tulis oleh blogger gerakan anti pkr?

Untuk pengetahuan umum, dalam banyak-banyak bekas staff Anwar Ibrahim, Azmin Ali lah orangnya yang tidak pernah satu saat pun masuk lokap jauh sekali dipenjara, mungkinkah kali ini Azmin yang kini bergelar Yang Berhormat akan bergelar Banduan selepas siasatan Polis JSJK di buat? sama-samalah kita tunggu pemegang kunci harta Anwar Ibrahim itu di hadapkan ke muka pengadilan.

Comments

Anonymous said…
YB?..YANG BERHORMAT BANDUAN AZMIN ALI KOT KEHKEHKEHKEH
lagenda said…
Salam Ziarah......

Lari la tu apa lagi.Ataupun ada kat umah Anwar pa.
Anonymous said…
Salam det,

tuuu...bawah katil nu...azmin nyorook bawah tu...apa dia buat dengar anwar bwh katil gelap2 tu???

Run Azmin, run. but you can't hide.

http://selangorwave.blogspot.com/
Admin CCZ said…
Ada tu..saja taknak keluar..Cuba nak rasa suasana dalam kandang salah..cuba sajalah..untung nasib tak kena sabit..
Local Fighter said…
Dia ajak Najib pekena teh tarik. Nak mintak talian hayat.

Anwar yang suruh sebab petang tu Anwar dan pekena teh tarik dgn Najib. Mintak talian hayat jugak! hehe..
hanizam said…
lepas ni boleh main kejar-kejar "polis sen tree...", kalau nak tangguh, jadilah macam raja petra...cari punya cari, kes tangguh...

lubang dah pecah...nak lari kat maner lagi...
dino.yp@gmail.com said…
org2 PR : "...fitnah semua ni..."
Anonymous said…
dia kena sembunyikan dengan antu tetek kot.
Ms Pearl said…
bila dah ada laporan harap harap dipercepat proses penyiasatan
so that yang salah akan dikenakan tindakan yang betul boleh la clearkan nama yang telah tercalar..
Anonymous said…
salam det, mungkin rumah tu antara salah satu rumah dia,mungkin dummy aje, family dia menetap di rumah 3 ringkat di Jalan 1, Taman TAR ampang jaya.no rumah tak pasti,boleh check

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID