Posts

Showing posts from May, 2011

Azizah Sudah Lama Terseksa !!!

Image
“Anwar Ibrahim sememangnya tidak pernah pun menyayangi isterinya Wan Azizah Wan Ismail sebagaimana kasih sayang yang dinikmati Sukma Darmawan, itulah hakikat perit yang terpaksa ditelan Presiden Parti Keadilan Rakyat tersebut,” jelas satu sumber kepada penulis.
Azizah mengetahui Anwar mengahwininya hanya kerana diaturkan oleh kumpulan usrah sewaktu lawatan Anwar ke London semasa Azizah masih mengikuti pengajian di Ireland.
Pertemuan di sebalik tabir itulah yang menyebabkan Anwar dan Azizah kemudian akhirinya ke jinjang perkahwinan walaupun tidak direstui oleh ayah Azizah sendiri.
Kalau kita nak salahkan Azizah sepenuhnya pun, sebenarnya sukar kerana perwatakan Islamik Anwar ketika itu sebagai seorang pemimpin belia.
Menurut sumber, bukan sahaja Azizah yang sukakan wajah dan karektor Anwar sewaktu itu, tetapi juga penuntut-penuntut lain dari Malaysia.
“Anwar Ibrahim sejak di MCKK lagi dikenali sebagai lelaki abnormal dan tabiat itu diteruskan di Universiti Malaya, malah dikatakan beliau kur…

Senarai Projek Direct Nego Yang Di Luluskan Oleh Khalid Gagap.

Image
Khalid gagap dalam satu kenyataan rasminya selepas mengangkat sumpah menjadi mb, pernah mengatakan segala tender secara runding terus akan di hapuskan bagi mengelakan dari di monopoli oleh pihak tertentu, kata khalid, beliau mendapati kira-kira 98% projek sebelum ini diberikan dan dilaksanakan oleh kumpulan tertentu sahaja. klik sini

Itu kenyataan khalid selepas berberapa hari bergelar mb selangor, tapi betul ke apa yang khalid cakap tu?

Ini dia bukti-bukti segala apa yang khalid katakan dulu hanyalah wayang untuk menunjukan yang mereka ni suci dari rasuah, tetapi kalau dah pandi tu tetap pandi la.... kat bawah tu senarai syarikat yang mendapat projek secara runding terus sebulan selepas khalid menjadi menteri besar, iaitu pada april 2008, macam mana pulak selepas 3 tahun pakatan haram memerintah? adakah banyak lagi syarikat yang berkempentingan dengan khalid mendapat projek secara direct nego?

Yaa.. memang banyak syarikat yang dapat projek secara direct nego, itu pasal la sampai teoh be…

Noh Omar: Kenapa Pembangkang Risau Dengan Penyebaran Video Itu..?

Image
Jawapan datuk noh omar, timbalan pengerusi umno selangor bila di tanya oleh wartawan malaysiakini mengenai penyebaran video sex lakonan pandikutti.

Apa yang di jawab oleh datuk noh memang tepat, pembangkang dilihat seolah-olah meludah dan ludah tu bertepek atas muka mereka sendiri... ini jawapan datuk noh:

Pemimpin Pakatan Rakyat sepatutnya berasa gembira sekiranya penyebaran video berkenaan akan menyebabkan rakyat berasa marah terhadap Umno. "Kalau bagi kesan negatif sebab video, rakyat rasa marah, sepatutnya pembangkang rasa lebih seronok. "Pembangkang patut sokong video disebarkan lebih luas. Kenapa pembangkang risau?,"
"Jangan salahkan Umno, bukan Umno yang sebarkan," tuduhan berkenaan sengaja ditimbulkan oleh pemimpin Pakatan yang didakwa mula "berasa bahang" akibat penyebaran video berkenaan.

Kalau Mat Sabu Menang, Syiah Bertapak Subur Di Malaysia.

Image
Kalau dulu pas boleh berbangga dengan barisan kepimpinan ulamanya, tapi sekarang ni, apa yang pas nak banggakan lagi? kesemua dalam barisan calon-calon yang nak bertanding dalam pemilihan agung pas tu semuanya bermasaalah...

Kalau pagi tadi aku dedahkan macam mana dr dzulkifly orang yang beria-ia mempertahankan seorang budak muslim yang di berimakan sosej babi oleh bapanya seorang ahli pkr yang telah murtad, nak bertanding untuk jawatan ajk pas pusat, kali ni ada seorang lagi calon yang nak bertanding jawatan no2 pas, dia ni pun bermasaalah juga.

Sapa yang tak kenal dengan mat sabu, gelaran anwar al-juburi yang di berikan oleh mat sabu melekat pada anwar sampai la ni... mat sabu pernah di tangkap khalwat di kota bahru pada awal tahun 90 an, pada ketika awal-awal pas memerintah negeri kelantan, tapi dengan pengampunan dari nik ajis, maka mat sabu di lepaskan dan di bebaskan tampa sebarang syarat. klik sini

Ada yang kata, mat sabu ni bermazhab syiah, aku tak pasti betul ke tak, mungkin ada…

Orang Yang Pertahankan Sosej Babi Nak Bertanding AJK Pas Pusat.

Pas akan mengadakan pemilihan dalam partinya minggu depan, sebanyak 3 orang akan bertanding timbalan presiden, 6 orang bertanding naib presiden dan 53 orang akan bertanding jawatan ahli jawatankuasa pas pusat.
Tapi apa yang menyedihkan, dalam 53 orang yang bertanding jawatan ajk pas pusat tu, ada seorang melayu liberal yang hari tu beria-ia mempertahankan seorang budak melayu yang mana bapaknya telah murtad membawa makanan sosej babi ke sekolah.
Kuatnya dia mempertahan budak tu makan sosej babi, seolah-olah budak tu anak dia, malah calon ajk pas tu turut menemplak pihak sekolah kerana merotan budak yang bawak sosej babi tu, dikatakan pihak sekolah tak beretika.
Aduh takan orang macam ni ahli pas nak angkat dia jadi ajk pas pusat kut, demi babi dia sanggup membelakangkan halal haram. (artikel aku pasal calon ajk pas pusat tu di sini)

Cerita Tentang Pejabat PKR Yang Nak Kena Lelong...

Image
DENGAN kos ubahsuai, hiasan dalaman, peralatan pejabat dan sistem keselamatan yang katanya lebih RM3 juta,mesti ada istimewa dengan ibu pejabat PKR di Merchant Square Tropicana yang riuh nak kena lelong itu.

Sumber memberitahu Agendadaily, apa yang paling menarik pada bangunan warna coklat dengan papan tanda besar bertulis KEADILAN boleh dilihat oleh sesiapa yang keluar masuk Tol Damansara itu ialah tingkat empat yang menempatkan pejabat Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Tingkat empatdari dalam lif diekses dengan menekan butang 3A, keluar saja dari lif, kita akan jumpa pintu kaca yang nak masuk mesti ada pas khas atau dibuka oleh penyambut tetamu yang ada meja depan pintu.

Masuk saja nampak penyambut tetamu dulu, tidak jauh darinya ada lounge menunggu yang menempatkan aquarium kosong, kononnya ikan dalam tu selalu mati, jadi ia dibiarkan kosong sahaja.

Di sebelah kanan lounge sebuah bilik yang digunakan oleh pembantu Anwar, sebelah kiri ada satu bilik mesyuarat untuk kegunaan maksi…

Facebook Bunuh Yang Dipertuan Agong, Budak Melayu Pun Menyokong.

Image
untuk ke fan page tu, klik sini

Aku terbaca dalam facebook dan ada sorang hamlau ni create satu fan page bertajuk 'bunuh mizan bin babidin' pada aku fan page bodoh di buat oleh orang indon yang sampai la ni masih tak puas hati dengan dengan negara kita, macam-macam benda la yang di kutuk pasal raja kita, nak buat macam mana beb... dia orang indon dah tentu skmm dan kdn tak boleh nak tangkap dan ambil tindakan pada hamlau tu..

So aku scroll kebawah lagi, aku terjumpa sorang budak melayu, berasal dari terengganu yang ikut jugak memaki yang di pertuan agung, (gambar bawah) malah ada salah satu komennya tu, menyokong fan page tu, pada aku menyokong fan page tu bermakna menyokong pembuhuhan yang dipertuan agong.

Aku tak mintak banyak pada skmm dan kdn, tolong siasat budak melayu yang kurang ajar ni, apa punya jenis melayu yang tak hormat pada rajanya sendiri. inilah benih-benih yang ditanam oleh puak-puak penentang institusi beraja di malaysia, benih-benih ini mula bercambah, salah sa…

Find an Anwar look-alike, win a Rolls Royce...

Image
Presiden parti kita, zaid ibrahim telah membuat satu tawaran yang cukup lumayan kepada seluruh rakyat malaysia, kata zaid "fine an anwar look alike, win a roll royce" cari orang yang serupa macam anwar, dan menangi roll royce.

Pandikutti terkedu bila zaid buat tawaran macam tu, ada pulak yang kata zaid gila kerana buat tawaran tu, pada aku, zaid tak gila, dia tahu apa yang di tawarkan, kalau betul seperti yang pandikutti kata, itu bukan dia dalam video tu dan dia tahu sapa punya susuk tubuh tu, jadi tampil kan la, nak tunggu sampai bila.

Malah zaid juga berasa pelik, kenapa sampai sekarang ini, pandikutti langsung tak mahu menyaman datuk eskay, sedangkan semua orang tahu, pandikutti lah manusia yang cukup suka menyaman orang, tapi dalam kes video lucah ini, pandikutti langsung menikus, tak mahu menyaman datuk eskay. klik sini

Ustaz Md Nor Deris Dedahkan Ahzab Kalau Kita Undi PAS..

Image
Roadshow Selamatkan Selangor Dun Seri Serdang,

Tarikh - 28 Mei, Sabtu, 9 mlm,
Lokasi: Perkarangan rumah Hj. Saad B. Jidun, 31, Lorong Bistari 1, Kg. Sri Aman Luar,Puchong.
Penceramah - YB Datuk Dr Mohamed Satim Diman,
Ustaz Dr Md Noor Deris (Bekas AJK Pas Pusat)

SELURUH RAKYAT NEGERI SELANGOR DIJEMPUT HADIR

Sendiri Yang Edar, Lepastu Salahkan UMNO..

Image
Ni lagi satu punya cilaka puak-puak pas ni, depa yang pakat-pakat edar vcd porno anwar lepas tu mereka salahkan umno, memang dah jadi tradisi puak-puak pas ni, 'baling batu sembunyi tangan' jawapan biasa pas kalau dah kantoi, 'ini semua umno punya kerja'.

Semua orang tahu, malah satu selangor dah tahu, pas memang nak anwar letak jawatan sebagai penasihat ekonomi negeri, kenapa pas nak anwar letak jawatan tu? pasal tak ada perkembangan ekonomi di selangor, ekonomi selangor masih di takuk lama, senang cerita, ekonomi selangor tak berkembang pun masa anwar jadi penasihat ekonomi selangor.

Selangor yang satu masa dulu menjuarai pelaburan langsung asing (fdi) kini berada di tempat ke3, ini bukti yang penasihat ekonomi selangor memang tak buat kerja, sepatutnya dengan segala prasarana yang telah di sediakan oleh kerajaan bn dulu dan ditambah dengan cerita-cerita kehebatan penasihat ekonomi selangor negeri ini sepatutnya berada di tempat pertama bukan di tempat ke3 jauh di ting…

DEDAH: Pandikutti Merengek Mintak Duit Pada Yahudi.

Image
Keakraban pandikutti dengan yahudi laknatullah tidak boleh di pertikaikan lagi, cerita macam mana dia menjadi balachi paul wolfowitz arkitek perang iraq dan berberapa taycoon yahudi sudah tak boleh di sorok.

Pandikutti juga turut terlibat menjadi balachi yahudi untuk menghancurkan bumi iran, sekiranya berlaku perperangan antara amerika dan iran, kerjanya cukup mudah, dia akan pergi ke negara-negara islam, dengan membawa image islamnya tu dan berceramah dan cuba meyakinkan bahawa serangan amerika keatas iran itu halal dan memang patut iran di serang.


Pandikutti menghentam pentadbiran najib kononnya menggunakan syarikat apco yang dia kata milik yahudi, tapi taukah kita anwar sendiri menjadi balachi dan dia menerima upah yang cukup lumayan dengan berkerja di berberapa institut milik yahudi. klik sini

Bekas setiausaha sulit pandikutti, rahimi osman mendedahkan berberapa dokumen sulit kegiatan anwar dengan puak-puak yahudi laknatullah.


BUKTI Kronisma Dalam Pentadbiran Khalid Gagap.

Image
Selepas tiga desakan sebelum ini memohon adik Menteri Besar, Hajiman Ibrahim ditukarkan daripada jawatan Ketua Kampung Pasir Tuntung, di sini, gagal mendapat reaksi sewajarnya pihak berkuasa, penduduk kampung itu semalam hadir ke Pejabat Daerah dan Tanah Daerah Kuala Selangor bagi menyerahkan memorandum bantahan.

Wakil penduduk, Idris Darus, 55, berkata, 15 perkara disertakan dalam memorandum terbabit yang memohon pertukaran Hajiman yang didakwa gagal melaksanakan tugasnya sebagai Ketua Kampung.

Beliau menjelaskan permohonan kali ini serius memandangkan sebelum ini aduan lisan tidak berjawab berikutan dianggap tidak relevan atau satu konspirasi selain situasi membabitkan adik kepada Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

“Saya mewakili lebih 100 penduduk melalui petisyen tanda tangan mahu pihak berkuasa mempertimbangkan pertukaran Hajiman kepada individu yang lebih layak dan berwibawa.

“Pelantikan Hajiman sebelum ini bukan atas dasar majoriti penduduk, namun kami akur denga…

Kisah Duka Seorang Pramugari...

Image
sekadar gambar hiasan

KUALA LUMPUR: Seorang pramugari berusia 22 tahun yang mahu meraikan kejayaan bersama rakan sekerja selepas mendapatkan pekerjaan tetap bertukar tragedi apabila dia dirogol seorang lelaki tidak dikenali di sebuah hotel di Sentul di sini, kelmarin.

Difahamkan, mangsa dari Kota Bharu, Kelantan, baru memulakan pekerjaannya dengan sebuah syarikat penerbangan sebulan lalu dan dibawa rakannya ke sebuah kelab malam untuk meraikan kejayaannya dan mengajar mangsa untuk bersosial.

Dalam kejadian kira-kira jam 10 malam itu, mangsa yang tidak pernah meminum arak sebelum ini dikatakan telah hilang kawalan.

Menurut sumber, kesempatan itu digunakan seorang lelaki berusia lingkungan 20-an untuk mendekati mangsa sebelum membawanya yang dalam keadaan mabuk ke sebuah hotel berhampiran.

“Mangsa kemudian dirogol lelaki terbabit sebelum meninggalkan mangsa berseorangan. Kejadian itu hanya disedari mangsa selepas mendapati dia berbogel dalam sebuah bilik hotel, kira-kira jam 10 pagi keesokan…

Rakyat Negeri Selangor Mengucapkan Terima Kasih Atas Keperihatinan Tuanku.

Image
Ucapan jutaan terima kasih kepada DYMM Sultan Selangor yang sudi hadir mencemar duli melawat mangsa-mangsa tragedi tanah runtuh Hulu Langat.

Juga ucapan terima kasih atas titah dan perkenan serta inisiatif Tuanku agar bantuan kewangan dihulurkan kepada mereka yang tidak bernasib baik itu.

Difahamkan mangsa yang terlantar dihospital dihulurkan bantuan kewangan sebanyak rm1000, waris mangsa yang terkorban dihulurkan bantuan kewangan sebanyak rm5000 dan pengetua rumah anak yatim itu dihulurkan bantuan kewangan rm100000.

Kesemua bantuan itu merupakan sumbangan dari Baitulmal Selangor. Baitulmal merupakan sebuah institusi yang dikelola terus oleh Tuanku selaku Sultan Selangor.

Sekali lagi terima kasih atas keprihatinan Tuanku yang sudi melawat mangsa dihospital, menziarahi waris mereka yang terkorban dan melawat lokasi kejadian.

p/s mana khalid gagap? ketika negeri sedang dilanda musibah, dia ke mana? mana exco kanan negeri selangor... kenapa tak iring tuanku sekali...?

gambar ehsan p…

Luahan Kekecewaan Wan Azizah Pada Anwar...

Image

Ranking Arak: Pas Selangor Perli Ronnie Liew...

Image
Pendapat pas selangor cukup bertentangan dengan pendapat dewan pemuda pas wilayah persekutuan, kalau dppwp menyalahkan bn/umno dalam hal ni, tapi pas selangor pulak menyalahkan ronnie liew dan khalid samad sebagai punca ranking arak kita naik.

Kata mereka, dulu hasan ali dah buat satu operasi untuk benteras arak yang banyak di jual di kedai di kawasan melayu, tapi cina dap tu (ronnie liew) pi halang pulak, dah lah dia halang dia suruh pulak arak yang di rampas tu di pulangkan balik, bila penguatkuasa mpsj atau mbpj (aku tak ingat yang mana satu) buat serbuan di premis arak yang tak berlesen, sekali lagi ronnie liew campur tangan. rujuk sini

Hasan ali cuba buat garis panduan yang orang islam tidak di benarkan berkerja di premis jual arak tak boleh dijual kepada mereka yang beragama islam di mana-mana premis hiburan di selangor, tapi garis panduan itu di perlekehkan oleh ronnie liew. rujuk sini

Malah ahli parlimen pas sendiri menyokong industri arak di malaysia bila mana, khalid samad, ahl…

Kerajaan Negeri Selangor Bayar Gaji Pakai Duit JKR

Mungkin dah ramai orang tahu cerita ni atau mungkin ramai jugak yang tak tahu, tapi tak kisah la, selagi ianya berlaku di selangor aku rasa bertanggung jawab untuk dedahkan perkara ini, kerana aku orang selangor.

Ok ceritanya ialah, kerajaan negeri selangor pakai duit yang di berikan oleh jabatan kerja raya malaysia untuk repair jalan sebanyak 250 juta dan duit itu digunakan untuk bayar gaji perkerja pejabat suk dan pejabat menteri besar, aku tak pasti sama ada duit yang sama juga di gunakan untuk bayar gaji staff majlis perbandaran, mungkin ya ada pasal kutipan cukai di berberapa majlis perbandaran dan bandaraya di selangor ni sekarang menyusut sebanyak 60 peratus, tak pasti sama ada pihak majlis perbandaran tak buat kerja atau duit hasil cukai itu digunakan untuk bayar pada syabas, pasal khalid gagap gatal sangat nak bagi air free pada rakyat selangor, walaupun rakyat selangor tak mintak.

Datanglah ke negeri selangor, korang akan tengok banyak jalan-jalan yang berlubang, seolah-olah n…

Point Terbaik Untuk Kita Lanyak Pandikutti...

Image
Ceramah ssde di port kelang kelmarin banyak memberikan point-point untuk kita melanyak pandikutti, cerita-cerita panas yang didedahkan oleh gobala tentang bagai mana pandikutti merembat pasir yang telah di peruntukan kepada sebuah persatuan hindu, bagai mana fauzi rahman menjadi kepala penyamun dalam operasi merembat pasir di selangor, perak dan penang.

Banyak lagi cerita-cerita panas yang gobala dedahkan, semuanya korang boleh tengok dalam youtube dibawah, sebarkan pendedahan ini, biar semua orang tahu, pandikutti tu sebenarnya bukan manusia, tapi dia adalah syaitan yang bertopengkan manusia.







part 2, part 3, part 4 & part 5

GEMPAR: Sila Beli Utusan Malaysia Hari Ini...

Eskay akan buat satu pendedahan tergempar dalam utusan malaysia edisi cetak hari ini... Ada pendedahan panas yang kan di buat oleh eskay.

Pendedahan tu hanya boleh di baca di utusan edisi cetak, dalam utusan online aku di fahamkan tak ade...Published with Blogger-droid v1.6.8

Tragedi Tanah Runtuh: Kerajaan Selangor Panic, Tak Tau Nak Buat Apa..

Image
Kerajaan selangor pimpinan khalid gagap panic dan tak tahu nak buat apa bila berlakunya tragedi yang menimpa rumah anak yatim dan madrasah al-taqwa.

Sehingga pagi tadi, belum nampak satu pun agensi dari kerajaan negeri selangor yang datang secara full time untuk membantu mangsa, menurut penduduk sekitar, ahli parlimen hulu langat, che rosli che mat lebih pentingkan ceramah politik dari membantu mangsa, dia hanya datang sekejap kemudian hilang, datang balik, kemudian ghaib... apa punya wakil rakyat macam tu.

Menurut sumber, kerajaan negeri hanya memberikan peruntukan 1 ribu membantu mangsa, tak seperti kerajaan bn, satu kepala di beri peruntukan sebanyak 10 ribu memang nampak sedikit, tapi satu kepala 10 ribu dan segala kos pengurusan jenazah di tanggung oleh kerajaan bn, mana perginya tabung khairat kematian yang kerajaan negeri buat...??? time ni le nak gunakan duit tu.

Tiada pemimpin pakatan yang datang melawat di tempat kejadian, aku di fahamkan semalam, khalid gagap pi melawat bukit …

Saya Tengok Sendiri Mangsa Tersepit...

Image
“Saya pergi ke tempat kejadian, menyaksikan pasukan penyelamat bekerja dengan keras. Saya nampak empat kaki... ia adalah mayat dua budak lelaki yang terperangkap serta tertimbus dihempap tanah dan dinding konkrit besar. Ia adalah tragedi yang amat menyedihkan”.

Demikian luahan Tan Sri Muhyiddin Yassin ketika menceritakan tinjauannya ke tempat kejadian tanah runtuh Rumah Anak Yatim dan Anak Hidayah Madrasah At-Taqwa di Kampung Sungai Gahal, Hulu Langat dekat sini, malam kelmarin.

Timbalan Perdana Menteri berkata, beliau tiba di tempat kejadian jam 11 malam.

“Hati saya sudah pun berada di tempat kejadian tragik di Hulu Langat itu,” katanya yang menyampaikan sumbangan RM50,000 kepada Rumah Anak Yatim dan Anak Hidayah Madrasah At-Taqwa.

Muhyiddin berkata, kerajaan sedang menangani keadaan dan akan memberikan bantuan kepada keluarga mangsa kejadian tanah runtuh itu sebagai sokongan kepada mereka dalam menghadapi tragedi berkenaan.

Ketika melawat tempat kejadian malam kelmarin, Tim…

Pandikutti Akan Di Pandikuttikan Malam Ini...

Image
SELURUH RAKYAT SELANGOR DIJEMPUT HADIR

Ada Cerita Panas Pasal Eli Wong Si Ratu Bogel...

Image
Pehh... ada cerita panas dan terbaru eli wong si ratu bogel yang menjadi penyedap khalid gagap, cerita panas yang betul-betul boleh mengegarkan negeri selangor, dengan tersebarnya cerita ni aku yakin khalid gagap akan masuk wad icu... pehhh sama-sama kita tunggu, tak lama lagi akan meletup lah cerita panas ni.

Cerita panas apa tu? adakah vcd eli wong? adakah gambar terbaru eli wong? haaahaaa aku tak leh bagi tau lagi... korang tunggu je bila tiba masanya, benda ni akan meletup di selangor.

GEMPAR: Rakaman Video Azmin Ali Hentam Pandikutti.

Korang tengok sendiri video ni, azmin ali hentam pandikutti tak hingat punya.


AMK Pondan Yang Di Bela Oleh Pandikutti...

Image
Secara tiba-tiba angkatan muda keadilan (amk) yang hari tu beria-ia sangat nak berdemo depan pejabat utusan mendivertkan demo depa ke kedutaan australia apa bila depa tahu, demo yang depa nak buat depan pejabat utusan akan di sambut dengan meriah oleh perkasa dan pemuda umno.

Kenapa tiba-tiba amk divert demo tu ke kedutaan australia? jawapannya cukup mudah, amk takperlu berselindung di sebalik kenyataan yang isu lynas lebih penting kerana ia membabitkan kesihatan orang ramai, apa yang jelas sekarang ni ialah, satu malaysia dah tahu, amk dan juak-juaknya memang penakut, bacul dan tak ada telur. mereka hanya berani kalau yang datang berdemo tu geng-geng mereka sahaja, tapi kalau nak berdepan dengan perkasa atau pemuda umno, luruh habis telur mereka.

Jadi sekarang ni kita dah tahu, amk adalah satu pertubuhan pondan yang menjadi sayap kepada parti keadilan rakyat, so lepas ni kalau korang jumpe bebudak yang pakai baju amk, korang ludah je depa ni, depa tak akan berani melawan, pasal depa ni…

Roadshow SSDE Esok Dan Ahad

Image
SELURUH RAKYAT SELANGOR DI JEMPUT HADIR.

Bila Pemimpin Macam Siamang, Anak Buah Dah Tentu Macam Beruk..

Inilah mentaliti pemimpin pembangkang, demo, maki hamun, menipu, berzina dan meliwat... bayangkan kalau mak lampir ni jadi jadi menteri... maukah kita mempunyai seorang menteri yang memiliki otak setaraf beruk-beruk di zoo? tengok lah sendiri video di bawah ni.

Bayangkan Kalau Ini Berlaku Pada Nik Ajis...

Image
Semua orang dah tahu, nik ajis dah tak boleh jadi imam lagi, kenapa dia tak boleh jadi imam? pasal dia dah pakai pampers, kenapa dia pakai pampers? pasal dia punya injap besar dan kecil dah tak berfungsi dengan baik lagi, biasa la beb orang tua... tapi inilah satu-satunya orang tua yang tak sedar diri...

Berginilah nik ajis kalau tak berpampers, bayangkan kejadian ni berlaku ketika dia sedang berceramah, sedang dia tengah dok syok-syok maki najib, tetiba kejadian ini berlaku... pehhh bau asemmm beb... maunya orang pas akan tuduh ini semua umno punya kerja. heeheeheehee....




UMNO Selangor Tidor Atau Blogger Ini Baru Keluar Dari Lubang Kubor...

Image
Ok.. aku terbaca dalam satu blog yang aku yakin penulis blog itu bukan orang selangor telah menulis satu artikel pada aku inilah artikel yang paling bodoh yang pernah aku baca, artikel itu bertajuk, 'umno selangor tidur dan terus tidur sambil berangan-angan besar' artikel tu kalau tak silap aku di keluarkan 2-3 hari sudah, tapi malangnya, si mamat yang tulis artikel tu terlambat 2 tahun, kalau di awal 2008 hingga 2009 mamat tu tulis artikel macam tu, yess aku boleh terima, pasal masa tu memang umno selangor tidur, tapi ye la kan, dah la bodoh, bangang lak tu, tak pasti la aku, siapa yang tidur, umno selangor atau penulis artikel tu yang tidor berdengkur dan baru je dia di kejutkan oleh seorang vvip, yang pada aku vvip tu pun 2x5 jugak la dengan penulis artikel tu.

Aku, gap, medan info, krisputera, warisan 2057 (papa hebat) oyabun dan berberapa orang lagi pernah tegur umno selangor, ketika tu setiausaha perhubunggan negeri memang slow, tapi sekarang alhamdulilah, semuanya dah ok…

Perkara Yang Akan Berlaku Pada Pandikutti Sebelum 6 Jun Ini...

Image
Kalau di kira, dari tarikh hari ini, si pandikutti hanya ada masa 20 hari untuk mencari saksi dan alibi untuk melepaskan dirinya dari di tuduh peliwat. soalnya sekarang ni, ada masa ke dia nak cari semua tu... jawapannya mudah, pandikutti tak akan dapat cari seorang saksi yang berwibawa untuk membelanya, maka penyokong pkr akan dapat melawat pandikutti di penjara sungai buloh pada hari raya tahun ini.

Percayalah... si pandikutti akan menggunakan segala tipu helahnya sebelum mahkamah bersidang pada 6 jun ini, sebelum ini pun, pandikutti dah bagi hint dah tentang tipu helah yang bakal dia gunakan untuk mengelak dari dia masuk penjara. aku yakin, sebelum 6 jun ini, pandikutti akan berlakon sekali lagi konon-kononnya ada orang yang nak bunuh dia, korang tau tak, pengawal pribadi si pandikutti yang pakai bush jacket ala-ala utk tu ada carry pistol... ya maka di kambing hitamkan la salah seorang dari pengawal peribadinya tu nanti, konon-konon pengawal peribadinya tu di upah oleh umno untuk …

SAH... Nik Ajis Letak Jawatan MB Kelantan Lepas Muktamar..

Dalam perbualan aku dengan seorang balachi kanan khalid samad petang semalam, memang sah nik ajis akan letak jawatan sebagai mb kelantan lepas muktamar ini, asalnya perbualan aku dengan balachi khalid samad ni berkisar kepada cerita kongsi yang sedang main kat wayang sekarang ni, lepas tu melalut sampai ke team selangor jual game dan macam mana kurang ajarnya penyokong kelantan sesah penyokong selangor dengan pedang samurai yang tengah lepak minum dengan couple dia burger king seksyen 13 shah alam, tetiba si balachi ni kata...

Balachi: lepas ni umno pening la bro....
det: pesal pulak umno pening,
Balachi: tuan guru dah nak berundur dah,
det: berundur pi mana?
Balachi: letak jawatan mb laa...
det: ohhh ye ke bile?
Balachi: ada laa...
det: ala kau ngan aku pun nak main sorok-sorok...
Balachi: lepas muktamar la...
det: ko serius ke bro?
Balachi: betul.. aku tau la boss aku (khalid samad) yang bagi tau 2-3 hari sudah...
det: then pe pasal ko kata umno pening?
Balachi: la kan umno jadikan tuan gur…

SEGERA Pecat Pandikutti Sebagai Penasihat Ekonomi Selangor..

Image
Rakyat selangor nak tanya, bila khalid ibrahim nak mintak pandikutti letak jawatan sebagai penasihat ekonomi selangor, rakyat negeri selangor tak mahu seorang okt yang terlibat dengan jenayah sex menjadi penasihat ekonomi selangor.

Jadi oleh itu rakyat selangor dan gagasan anti penyelewengan (gaps) meminta khalid ibrahim segera meminta pandikutti meletakankan jawatannya sebagai penasihat ekonomi selangor, buat malu rakyat selangor je beb.. penasihat ekonomi selangor seorang penjenayah sex...

Kenyataan Media GAPS

Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) mengalu-alukan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang mendapati ada prima facie kes dalam kes liwat 2 Anwar Ibrahim.

Setelah kes ini berlangsung hampir 3 tahun sejak 7 Ogos 2008, setelah puluhan penangguhan akhirnya keadilan dapat juga ditegakkan untuk mangsa liwat Mohd Saiful Bukhari.
Ky jelli, DNA, air mani & 27 saksi adalah bukti kukuh Anwar meliwat Saiful. Anwar bersalah. Anwar diperintah bela diri.

Untuk rekod, ini merupakan…

Karpal Singh Tak Pernah Jadi Lawyer Anwar

Dengar dan pahamkan apa yang dikatakan oleh bekas peguam anwar, zul nordin dan korang buatlah penilaian sendiri.


Video Penyokong Pandikutti Merusuh, Pecahkan Harta Benda Mahkamah.

Image
Penyokong pandikutti merusuh di mahkamah pagi tadi, habis harta benda mahkamah yang mereka jahanamkan dek kerana tak puas hati keputusan mahkamah, pada aku polis sepatutnya meletak pasukan simpanan persekutuan (fru) untuk mengawal perangai macam beruk penyokong pandikutti itu, kalau setakat polis biase memang tak lut la... malah ada di antara mereka yang maki polis yang mengawal di situ.


Seorang lagi Peguam Pandikutti Nak Tarik Diri...

Image
Berita panas ini aku dapat dari ibu pejabat pkr di tropicana, damansara, cerita terbaru, salah seorang dari barisan peguam pandikutti akan menarik diri dari mengendalikan kes liwat pandikutti pada 6 jun ini, siapa peguam anwar yang nak tarik diri itu dan kenapa dia nak tarik diri.

Sejak bermulanya kes liwat anwar pada 2008 lalu, sulaiman abdullah yang juga seorang peguam tersohor dengan mengejut menarik diri dari mengendalikan kes pandikutti menggunakan alasan tidak sihat, dia meninggalkan pandikutti dan barisan peguam yang bodoh-bodoh untuk mengendalikan kes itu, tapi kali ini ada seorang lagi yang akan tarik diri.

Aku akan dapatkan detail siapa peguam itu, buat masa ini menurut sumber, pandikutti tengah dok pening nak cari saksi dan alibi dia untuk kukuhkan bukti yang dia tak membontot saiful.

Video Sempena Memperingati 42 Tahun Peristiwa Berdarah 13 Mei

Image
Sepatutnya video ini aku nak keluarkan semalam, tapi di sebapkan server blogger tengah repair akibat di serang oleh hackers upahan pandikutti maka video tu aku keluarkan lah hari ni.

Orang melayu patut tengok video ni, supaya kita boleh kenal betul-betul siapa DAP sebenarnya.




PKR Buat Jelajah Maruah, Ada Maruah Ke Menatang Ni???

Image
Nak tergelak aku bila tengok banner jelajah maruah yang di anjurkan oleh parti pandikutti, kononnya dalam jelajah tu mereka nak tunjuk bertapa muafakatnya rakyat menentang politik fitnah dan lucah, tapi aku nak tanya, yang 7 ekor dalam gambar tu ada maruah ke??? kita mula dari kiri ke kanan.

Suhaimi shafie, adun sri muda: manusia melayu yang tak ada maruah apabila dia tampa segan silu mengajak rakyat selangor menumbangkan sistem beraja di selangor, bila kena charge, takut pulak nak ke mahkamah.

Xavier Jayakumar, adun seri andalas: manusia yang tak tahu status agamanya, kejap sambut deepavali kejap sambut krismas, adun pertama dalam selangor yang menyanggah sistem pendidikan sekolah kebangsaan, katanya sistem yang ada di sekolah kebagsaan terlalu banyak islamisasi (suasana islam).

azmin ali, adun bukit antarabangsa dan ap gombak: tak perlu aku tulis banyak-banyak pasal dia ni, semua orang tahu dia lah suami yang tak bermaruah di malaysia, jantan dayus yang membiarkan isterinya di gomol ol…

Video Pandikutti Ketahuan Yang Telah Di Delete, Aku Keluarkan Semula.

Video ni dah di delete oleh youtube kerana pandikutti dah panas, nasib baik aku sempat download video ni, nah aku uploadkan video ni kat sini, tak de sape boleh delete lagi. haaahaaahaa

Politik Bloggers Sama Macam Politik Umno, Silang Menyilang & Tikam Belakang

Image
Cakap banyak tak guna, aku tikam mesti kena, tak payah ayat berbunga-bunga, terus terang aku nak kata, kami bloggers selangor telah di tikam belakang oleh keng-kawan bloggers sendiri, siapa yang tikam kami, nanti aku akan listkan blog-blog tu bila tiba masa yang sesuai.

Bukan nak menidakan rezeki orang, tapi puak-puak yang silang kami tu, tak pernah berpeluh pun di selangor ni, senang cerita, apa lancau isu selangor depa tak tau, bukan tak ada bloggers hebat di selangor ni, ramai, tapi kenapa mereka sanggup mengaku merekalah bloggers yang pertahankan selangor sejak dari awal, aku bagi korang sikit hint ye... bayangkan ada sorang bloggers dalam team tu orang luar selangor, yang baru berapa bulan buat blog, sejak dari prk permatang pauh sampailah prn sarawak, pengalaman dalam prk baru dua-tiga, punya la penakut nak masuk ke ceramah pembangkang, tapi dia boleh mengaku dia lah bloggers yang terhebat di selangor, kalau tanya dia apa isu di selangor, aku jamin dia akan cari pak cik google un…

Pengumuman Penting Dari Blog Darulehsantoday

Seperti yang aku janjikan semalam, hari ni aku akan buat satu pengumuman penting, di mana dengan pengumuman itu akan menentukan untung nasib aku dalam dunia blog ni.

Dan pengumuman itu ialah.....
#
#
#
#
#
#
#
#
#

Mulai pada pagi ini aku akan gunakan perkataan 'pandikutti' sebagai ganti nama anwar ibrahim, sebagai contoh ayat:

Esok ada ceramah anwar di klang, maka ganti namanya anwar ialah,

esok ada ceramah pandikutti di klang.

Contoh lain,

16 may ini mahkamah akan menyambung semula perbicaraan kes liwat anwar, ayat ganti nama anwar ialah,

16 may ini mahkamah akan menyambung semula perbicaraan kes liwat pandikutti.

Ada bantahan....??? kalau ada pun lantak la, ini blog aku.

Sekian itu sahaja pengumuman aku, terima kasih atas kesabaran anda. heeheehee

Aku Nak Buat Pengumuman Penting Esok.

Esok pagi, aku akan buat satu pengumuman penting, pengumuman itu akan aku buat di blog aku pada jam 10 pagi.

Pada aku pengumuman ini cukup penting untuk diri aku yang bergelar blogger.Published with Blogger-droid v1.6.8

65 Tahun UMNO, Pemimpin Umno Dah Lupakan Blogger.

Masa susah cari blogger, masa kena balun teruk, cari blogger, masa prk pun cari blogger juga, tapi bila tiba 11 mei, sorang pun pemimpin umno tak ingatkan blogger, kami bukan mintak invitation card pun, tapi sekurang-kurangnya hantar sms pun jadi la.

Aku tau la umno sekarang ni dah kuat, tapi jangan la pulak insan kecil macam kami ni di lupakan terus, kalau ada program tu, cepat je sms sampai, tapi tarikh 11 Mei, satu sms pun kami tak terima, bukan kami mintak vip table pun, umno semakin kuat, kalau tarikh 11 mei pun pemimpin umno tak ingat kat blogger, macam mana la nasib kami kalau umno dapat majoriti 2/3 pada pru akan datang, adakah kami akan di lupakan terus....? nampak gayanya, bergitu lah nasib kami.

Aku memang sengaja tak mau keluarkan posting ni pagi tadi, pasal aku tunggu ada tak pemimpin umno yang selama ni kerap sms kat aku hantar sms untuk jemput kami, tapi dah sampai habis solat isyak, haram satu pun sms jemputan tak di hantar, so aku keluarkan la posting ni, memang betul l…

Nyawa Wan Azizah Dalam Bahaya??, Nak Menipu Pun Logik La Sikit...

Image
Hampir mati pada 19 april, tapi kenapa baru buat report semalam? nak menipu pun biar la logik sikit sani oii... apa alasan sani dah 21 hari kejadian tu berlaku baru dia nak buat polis report, ada dia menunggu pengesahan dari pomen? kalau itu alasannya, bermakna sani berberbohong, pomen specialist kalau cek kereta takaan ambik masa sampai 21 hari kut, lain la kalau sani hantar kereta tu untuk di cek oleh pomen bawah pokok.

Lagi satu yang aku pelik, anwar kata dia bukan manusia yang hidup mewah, kalau kita fikir logik, pendapatan yang anwar ada sekarang ni datangnya dari elaun dia sebagai ahli parlimen, tapi macam mana anwar boleh pakai kereta mercedes benz s350? pelik kan? kereta tu kalau tak silap aku harganya kurang-kurang pun setengah juta, itu kita tengok spec dia la, tapi aku rasa takan anwar nak beli kereta mercedes yang basic, mesti sebagai ketua pembangkang dan bakal presiden republik malaysia, anwar beli mercedes yang full spec, jadi kalau beli kereta full spec dah tentu hargan…

VIDEO: Bukti Anwar Kata Najib Pandikutti....

Image
Anwar tak mengaku yang dia kata kat najib pandikutti, dalam twitter dia mampos-mampos tak mau mengaku, tapi nak buat macam mana kan, wartawan harakah daily jugak yang kantoikan dia, akhirnya video itu di uploadkan juga dalam youtube, so aku ambik dan buat sedikit editing untuk korang lebih terang dengar perkataan pandikutti yang dikatakan oleh anwar tu. nah ini videonya.


VIDEO: Anwar Is A Real Pandikutti... Semua Kena Tengok Video Ni..

Ini lah wajah pandikutti yang sebenar... orang india jangan terpengaruh dengan janji-janji anwar, orang india kena ingat balik, macam mana saudara-saudara kamu di tipu hidup-hidup oleh si pandikutti ini.


VIDEO: Rahsia Kenapa Nik Ajis Bela Anwar...

Image
Tengok Video ini, dengar betul-betul dan fahamkan kenapa nik ajis beria-ia sangat nak bela seorang peliwat yang telah di buktikan oleh mahkamah dulu yang memang anwar ini seorang peliwat dan macam mana nik ajis menggunakan kepakaran autanya untuk spin ayat-ayat al-quran yang membolehkan orang islam membuat sumpah muhaballah.


VIDEO: Dari Mana Mat Sabu Dapat Idea Gelarkan Anwar Ibrahim Al-Juburi.

Image
Kebanyakan kita hanya tahu cerita mat sabu gelarkan anwar al-juburi, tapi dari mana idea tu mat sabu dapat kita tak tahu, cerita mana mat sabu dapat idea tu telah di ceritakan oleh umi hafilda ali, adik kepada timbalan presiden pkr, azmin ali, kelmarin di siri roadshow ssde di tanjung sepat, banting, sebenarnya banyak lagi cerita-cerita panas yang umi dedahkan, antaranya bagai mana perangai wan azizah dan cara dia berpakaian kalau dia rumah, bagai mana layanan dia terhadap shamsidar, apa perancangan anwar dan azmin sekiranya pkr menang dan dapat perintah malaysia dan bagai mana borosnya wan azizah berbelanja ketika anwar di dalam penjara, wal hal ketika itu wan azizah hanyalah ahli parlimen cabuk, dari mana datangnya duit-duit itu. nanti akan aku keluarkan video itu satu persatu, apa pun korang tengok la dulu video macam mana mat sabu dapat idea untuk gelarkan anwar ibrahim al-juburi.