Posts

Showing posts from June, 2009

Nik Ajis Melancap

Image
Melancap boleh juga di sebut sebagai onani, masturbasi ada di kalangan mat rempit menyebutnya dengan ayat goncang, tapi semua ayat-ayat itu mempunyai maksud yang sama yaitu mengeluarkan air mani menggunakan tangan.
Melancap adalah satu cara untuk melepaskan tension hawa nafsu bagi kaum lelaki. perempuan juga boleh melakukan aktiviti melancap, tapi ini jarang-jarang kita dengar, yang selalu buat perkara ni adalah orang lelaki, melancap adalah satu cara utntuk melepaskan nafsu, cara lain ialah dengan kita berkahwin pada yang mampu dan melanggan pelacur perempuan pondan atau jantan macam yang selalu anwar ibrahim buat.
Nik Ajis melancap? pelik bunyinya, tapi itu lah gambaran yang boleh di berikan kepada nik ajis apa bila dia ingin melepaskan nafsu politiknya dengan mencabar Datuk Najib untuk berdebat. perbuatan nik ajis samalah macam melancap, nak kahwin tapi tak mampu, nak langgan pelacur takut dosa so jalan terbaik ialah melancap.
Ceritanya Nik Ajis/PAS ni sebenarnya memang tertekan denga…

Nik Ajis dan Pahala gambarnya

Image
Pada 20 Jun lalu, lidah rasmi Pas melalui HarakahDaily.Net telah memaparkan kenyataan yang mengenjutkan umat Islam diseluruh negara berhubung poster Nik Aziz yang bakal mereka gunakan sepanjang pilihanraya Kecil Manik Urai Julai nanti. Dalam artikel yang bertajuk ‘Poster Nik Aziz Punya Nilai Komersil Yang Tinggi Kata Wan Rahim’ (HarakahDaliy.Net) telah mengelirukan umat Islam.
Jika diperhati dari apa yang dipaparkan dalam penulisan tersebut ia seolah-olah meletakkan Nik Ajis pada satu tahap yang cukup tinggi dan agung seolah-olah si nik ajis ni bertaraf wali atau sahabat.Antara kenyataan dalam Harakah Daily ialah “Misalnya di Manek Urai, Wan Rahim terkejut apabila ada seorang imam di masjid Mukim Manek Urai menganggap seolah-olah mendapat pahala apabila memandang poster Tuan Guru Nik Aziz.” (20 Jun, HarakahDaily.Net) Apakah ini ajaran Islam yang diajar oleh Pas kepada pengikutnya? Adakah dengan hanya tengok gambar Nik Ajis akan dapat pahala tanpa kita melakukan amal ibadat? Adakah ini…

(ISU SELANGOR) Demi Undi PAS Halalkan Arak.

Image
Det keluarkan artikel yang pernah det tulis satu masa dulu dengan tajuk PAS akan biarkan kilang Arak beroperasi macam biasa bagi menyambut tulisan seorang blogger yang betrajuk PAS KOMPROMI MAKSIAT KERANA UNDIhttp://dakwat-kertas.blogspot.com/

DUA-DUA KILANG DALAM NEGERI SELANGOR

Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr. Hassan Ali menafikan parti itu pernah berjanji untuk menutup semua pusat hiburan termasuk kilang arak dan kandang babi, sekiranya mengambil alih tampuk pemerintahan negeri itu.
Sebaliknya beliau berkata, janji itu tidak pernah dibuat kepada rakyat ketika kempen-kempen pilihan raya sebelum ini, termasuk pada Pilihan Raya Umum Ke-12, Mac lalu.Malah, beliau turut mencabar mana-mana pihak supaya tampil mengemukakan bukti yang menunjukkan mana-mana pemimpin Pas termasuk dirinya membuat janji itu kepada rakyat pada pilihan raya umum lalu.

Komen:

Arak dan babi merupakan 2 perkara haram dan dilaknat oleh Allah S.W.T. Bila PAS menyertai PR dan berjaya dalam PRU-12, mengapa tidak ada seba…

(ISU SELANGOR) Dendam Gobinad

Image
Jika dulu Adun Kinrara Teresa Cock memberi amaran kepada seluruh masjid dan surau di Bandar Kinrara yang juga dalam dunnya supaya laungan azan di perlahankan mendapat tentangan hebat dari seluruh penduduk melayu di sana dan Teresa Cock sudah mendapat pengajaran di tahan ISA dan isu itu sudah sunyi sepi.

Kita ingatkan setakat itu aje tekanan yang di terima oleh penduduk melayu di sana, rupanya ada lagi tekanan yang di buat oleh Parti Komunis DAP terhadap penduduk di situ.
Terbaru, akibat dendam kesumat Parti Komunis DAP kerana tidak mendapat sokongan orang melayu di sana, Ahli Parlimen Puchong, Gobinad Singh Deo pula menjalankan kerja-kerja jahatnya, dia dengan muka tak malu menggunakan kuasa dia sebagai ahli parlimen telah mengarahkan Majlis Perbandaran Subang Jaya MPSJ untuk mengangkut sebuah kabin milik Jawatankuasa Khairat Kematian Bandar Kinrara.
Kabin itu di gunakan oleh penduduk islam di situ sebagai bilik operasi sekiranya ada kematian supaya mereka senang untuk menguruskan jenaz…

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

Image
Akibat tekanan yang di hadapi dalam hidupnya Marina Lee Abdullah isteri Raja Petra Kamaruddin hampir membunuh diri minggu lepas, ini di ceritakan sendiri oleh seorang nurse di SJMC Subang Jaya kepada det.

Sudah la si suami ghaib entah kemana dan sekarang ni di buru polis, anak kesayangan pula terlibat dalam berberapa kes samun dan rompakan bersenjata.

Marina Lee Abdullah di masukan ke SJMC minggu lepas kerana pendarahan yang teruk di pergelangan tangan kirinya di percayai dia mengelar pergelangan untuk cuba menamatkan riwayat hidupnya.

Sekarang ini menurut nurse yang memberi maklumat kepada det, marina sudah beransur sembuh dan sudah keluar dari sjmc dan berada di rumah kakaknya di ampang.

Itulah pengajaran yang di berikan Allah apabila si suami yang tak ada kerja lain asyik suka memfitnah orang dan akhirnya keluarga porak peranda.

Sejarah Komunis dan Chin Peng

Image
CHIN Peng atau nama sebenarnya Ong Boon Hwa dilahirkan pada 21 Oktober 1924 di No 36, Jalan Kampung Koh, Sitiawan, Perak. Beliau adalah bekas Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya (PKM). Perjuangan revolusi bersenjata yang didokongnya banyak menumpahkan darah.

Tidak sedikit air mata yang mengalir, penderitaan, kesedihan, ketakutan dan trauma yang mendalam dialami rakyat akibat kekejaman komunis ketika zaman Darurat (1948-1960). Penduduk yang tinggal berhampiran kawasan hutan dan di estet getah seluruh negara berdepan dengan ancaman nyawa, harta benda dan tanaman mereka dimusnahkan.-Pastinya perajurit tanah air yang berjuang menentang komunis tidak dapat melupakan kezaliman dan kekejaman komunis. Selagi hayat dikandung badan, maka segala pengalaman itu tetap menjadi kenangan pahit buat mereka.

Di jangka seramai 1,883 anggota keselamatan terkorban dan 2,560 cedera. Ramai perajurit yang cacat anggota kerana bertempur dengan komunis masih hidup hingga kini. Di kalangan orang awam pula, seb…

Skandal Sex Pemimpin PKR

Image
Cerita Utara

Agaknya PKR ni sebuah parti yang bertunjangkan sex sebagai cara hidup pemimpin depa, belumpun reda dengan kes Al-Juburi kini timbul pula kes yang melibatkan dua orang ADUN PKR, sekor di utara dan sekor lagi di pantai timur.
Kita cerita dulu pasal seorang ADUN PKR di utara. dia ni kalau tak silap baru penggal ni je jadi adun, dia ni suka sebat pompuan tak kira la pompuan tu bini orang ke, janda ke, anak dara atau yang dah tak berdara semua dia tibai, kalau dia tibai pompuan tu dia isteri yang sah tak pe la, tapi pompuan-pompuan ni dia tibai secara touch n go, ok korang paham-paham la ekk.
Mamat ni bukan kacak sangat pun dah tua dah, tapi napsu kalah mat rempit, dia ni dengan bini dia same je perangai, laki emm.. dengan pompuan lain, bini pun emm... dengan jantan lain, so nak di jadikan cerita bini dia dah terkantoi, dah ada thambi dalam perut, maka kecoh la satu negeri yang kata bini adun tu dah carry thambi yang bapak dia tak di ketahui sape pemilik asalnya. maka ada la berb…

Anwar Al-Juburi main wayang lagi.

Image
Sedang enak makan nasi lemak bungkus, setengah orang kata nasi lemak tetek di gerai di shah alam, aku terbaca satu artikel di surat khabar yang menjadi pembungkus nasi lemak tu, antaranya artikel tu berbunyi " Anwar akan ke luar negara untuk jalani perubatan sakit belakangnya" mula-mula aku ingat cerita anwar sakit belakang ni cerita 5-6 tahun dulu, tapi bila aku belek-belek kertas bungkus nasi lemak tu, ada 2-3 gambar penamaan calon di penanti dan berberapa cerita mengenai PAS dan Nizar, ini dah tentu bukan suratkhabar utusan atau berita harian, maka sah la artikel yang aku baca tadi adalah berita terbaru mengenai anwar.

Anwar sakit belakang lagi... lagu sedih yang anwar dan wan azizah nyanyikan 6-7 tahun dulu, dan-dan ni je lah kau sakit belakang, dah dekat court case kau mula la belakang kau sakit balik, maknanya anwar dah mula main wayang balik.
Mula-mula dulu masa dia baru kena tangkap dia kata kerajaan racun dia dengan arsenik, tapi drama arsenik kurang menarik perhatian…

Anwar paksa pelajar UNISEL masuk PKR

Image
Perkara ni dah berlaku dekat dua bulan dah dan sekarang ni benda ni berjangkit pada IPTA lain yang menjadi milik kerajaan Khalid Ibrahim, atas arahan Anwar Ibrahim semua pelajar-pe;ajar unisel di minta menghadiri krusus anjuran Institut Kajian Dasar (IKD) yang seratus peratus dimiliki oleh PKR dan selepas krusus itu pelajar-pelajar di minta untuk menyerahkan salinan photocopy kad pengenalan mereka, rupa-rupanya salinan kad pengenalan itu di gunakan untuk mendaftar keahlian sebagai ahli PKR dan Daftar pemilih.
Memang sejak dua menjak ni PKR dah semakin ketandusan sokongan orang melayu dan plan anwar untuk memperbanyakkan ahli melayu dengan cara memaksa semua pelajar UNISEL menyertai PKR nampaknya berhasil. malah kebanyakkan nama pelajar-pelajar ini di daftarkan sebagai pengundi di bukan tempat yang sepatutnya mereka mengundi, dengan kata lain PKR dah setting nama-nama pelajar ni ditempat yang boleh memberikan kemenangan untuk PKR di situlah mereka akan mengundi.
Penyakit memaksa pelaja…

Anwar Masih Perlukan Husam... Husam Masih Perlukan Anwar

Image
Adun PAS Changkat Jong Mohd Anuar Sudin (baju Melayu) di dapati memandu di lorong motosikal untuk ke stadium melawati... ape punya bangang la Adun Pas ni....


Selepas Kecewa kerana tidak di pilih menjadi orang nombor dua dalam parti, Husam Musa berkemungkinan akan menyertai PKR sedikit masa lagi, ini di ceritakan sendiri oleh orang kuat PKR Selangor kepada det. kerana pada husam dia sekarang sudah tidak boleh berkerja dalam PAS dan ahli-ahli PAS sudah tidak mempercayai dia lagi, ahli PAS melihat Husam sebagai proxi Anwar dalam misi Anwar untuk mePKR kan PAS


"Tidak mengapalah sekiranya PAS tidak memerlukan saya lagi, saya masih boleh berkhidmat untuk anwar. kalau tidak di dalam PAS mungkin di luar PAS. tukar parti bukan menjadi masaalah kepada saya, kerana Tuan Guru Nik Aziz dulu pun seorang ahli UMNO dan kemudiannya menyertai PAS, jadi salahkah saya menyertai PKR selepas ini?" itu lah kata-kata husam kepada orang kuat PKR Selangor kepada det di melting pot cafe hotel concord sh…

PAS Dulu Kini Selamanya Sesat

Image
Jika dahulu kata PAS, haram berpakat dan bekerjasama dengan orang bukan Islam di Negara ini dalam urusan politik dan pemerintahan hingga tahap mengkafirkan, mengharamkan memakan ternakan hasil penyembelihan saudara seagama, memulau kematian teman sekampung dan juga enggan berimam bersama.
Adakah mereka yang membuat ‘fatwa’ sendiri itu kini telah taubat dan memperbetulkan kembali penyelewengan itu?Hingga kini masih ada lagi penyokong-penyokong mereka berpegang kesan daripada amanat Haji Hadi dan juga sebagaimana Ketua Dewan Ulama Pas Terengganu, Haji Awang Abu Bakar, ketika berceramah di Gong Duek, Besut, Terengganu, 1 April 1981 dengan mengatakan;“Dan lagu ni Allah Taala beritahu orang ini sebenarnya orang munafiq.“Orang munafiq ni lagu mana perangai?
“Siapa adik kakak, ambil orang kafir buat kawan baik, siapa? (orang ramai jawab.. UMNO). Tengok tu. Sekali lagi saya ulang tayang. Siapa saudara-saudara yang mengambil orang kafir buat kawan baik? (penonton jawab.. UMNO). Haa.. UMNO.“Ka…

Samy Vellu sokong LTTE

Image
Dulu pernah di singapore berlaku ketegangan kaum hubungan antara Sikh dan Hindu berikutan dengan pembunuhan Perdana Menteri India, Mrs Indira Gandhi pada tahun 1984, Perdana Menteri Lee Kuan Yew telah memanggil dan mengingatkan pemimpin kedua kaum itu bahawa mereka berada di Singapore dan bukan di India.

Kaum Hindu yang menyokong tindakan kerajaan India menyerang Kuil Emas di India di mana berkubunya pelampau Sikh yang membunuh Indira dan kaum Hindu pula menyokong tindakan itu yang menyebabkan berlaku pulau memulau dan ugutan antara kedua kaum itu di Singapore, restoran Hindu tidak mahu menjual makanan kepada kaum sikh dan kaum sikh pula mengadakan sembahyang di rumah ibadat dan mengutip derma untuk penentang penentang Indra.

Di Malaysia bukan sahaja kumpulan tertentu mengadakan tunjuk perasaan mengutuk kerajaan Sri Lanka yang meghapuskan pemberontak Harimau Tamil Eelam(LTTE) dan membunuh pemimpinnya Vellupillai Prabhakaran tetapi ada parti komponen BN, dari timbalan menteri sehingga ke…

PAS yang sebenarnya Hasut pengundi jangan keluar mengundi

Image
Begitulah PAS, apabila PKR menang di Penanti, maka berbunyilah mereka kata mereka kemenangan PKR bukan mutlak, PKR sanggup menikam PAS dari belakang dan kemenangan itu bukan kayu ukur kekuatannya dan undi PKR merosot.

Kenapa selepas semuanya selesai PAS berpelukan dan bersalaman dengan calon PKR sedangkan sebelum pertandingan bermula Pemuda PAS lah yang berdentum dentam mendesak Kepimpinan PAS pusat memberi restu untuk PAS bertanding melawan PKR atas dasar Dun Penanti tu PAS yang punya, maka setelah di sergah Anwar pemuda PAS mencecet melarikan diri takut di sergah oleh Anwar sampai terlondeh seluar cabut lari tapi dalam diam-diam Pemuda PAS Pulau Pinang menjalankan kerja-kerja menghasut pengundi supaya memboikot PKR di Penanti.
Itu lah wajah sebenar PAS... talam dua muka, hanya Pemuda PAS Pulau Pinang dan PAS Kaw Permatang Pauh sahaja yang mampu menjawab kenapa dan mengapa peratusan keluar mengundi bergitu rendah.

Apa faedahnya pulang Chin Peng kepada negara ini?

Image
JIKA kita tanya pada penduduk negara ini terutama yang tinggal di kampung-kampung berhampiran sempadan Thailand sekitar 60-an dan 70-an, mereka tentunya belum lupa pada kekejaman Parti Komunis Malaya (PKM).

Beberapa kawasan di Kedah seperti pekan kecil di Padang Sanai, Pedu, Nami, Gubir, Belantik dan Baling, ketakutan terhadap gerila komunis dirasai hingga ke akhir tahun 80-an.

Ketika itu nama Chin Peng sentiasa meniti dari bibir ke bibir penduduk.
Bukan kerana mereka mengagung-agungkan kedua-duanya atau terlalu menghormati bekas Setiausaha Agung PKM itu, tetapi disebabkan gerun dengan imej kejamnya.

Nama Chin Peng dan komunis menimbulkan perasaan gerun di kalangan penduduk hingga ada yang sanggup meninggalkan ladang dan huma.

Disebabkan kegiatan komunis itu, penduduk tinggal dalam ketakutan. Ada yang terpaksa mengabaikan kebun getah dan dusun yang mennjadi sumber pendapatan mereka kerana sering diganggu oleh pengganas komunis pimpinan Chin Peng.

Itu belum dikira harta benda terutama tanama…