Mana Penguatkuasaan Terhadap Harakah.???

Mana Penguatkuasaan Terhadap Harakah.???

Harakah dan akhbar haram suara keadilan masih dil biarkan di jual secara terbuka di kedai runcit, mana perginya penguatkuasaan? Bukan ke ha...

4 Comments
Ceramah Menghasut Rakyat Di Shah Alam, Semalam.

Ceramah Menghasut Rakyat Di Shah Alam, Semalam.

Aku pi ceramah berSHIT di stadium melawati shah alam malam semalam, seperti biasa la program pas, apa-apa pun depa mula dengan solat hajat, ...

19 Comments

TAHNIAH & SYABAS PDRM...

Sekretariat BERSIH 2.0 di Seksyen 4, Petaling Jaya hari ini diserbu dan digeledah oleh polis. Sepuluh anggota tiba kira-kira 15 minit lalu,...

3 Comments
Gelaran Dato Ambiga...Patut Di Tarik Balik..

Gelaran Dato Ambiga...Patut Di Tarik Balik..

Ambiga makin keras kepala, dia rasa keadilan dan demokrasi di malaysia ni hak milik mak-bapak dia dan mat sabu yang punya... kedegilan dia t...

11 Comments
Nik Ajis Jalan-Jalan Ke Uzbek Pakai Duit Sapa???

Nik Ajis Jalan-Jalan Ke Uzbek Pakai Duit Sapa???

Nik ajis jalan-jalan dengan exconya ke negara bekas jajahan russia, (itu yang di laporkan oleh mso) alasan di berikan untuk menghalalkan ja...

5 Comments
Cilaka Punya Khalid Gagap, Guna Duit Rakyat Sponsor Rusuhan BerSHIT.

Cilaka Punya Khalid Gagap, Guna Duit Rakyat Sponsor Rusuhan BerSHIT.

Cilaka punya khalid gagap, sial ke tidak manusia sekor ni, duit rakyat selangor di gunakan untuk sponsor rusuhan bersih, kau ingat duit raky...

1 Comments

VIDEO: Komen Rais Yatim Mengenai Himpunan Bersih...

Kemaruk nak jadi perdana menteri setelah gagalnya projek 16 sept yang di canangnya tu, anwar sekali lagi nak rampas kuasa, dengan cara apa? ...

2 Comments
Nik Ajis Pun Boikot Perhimpunan Bersih...

Nik Ajis Pun Boikot Perhimpunan Bersih...

Bersih menerima tamparan yang paling hebat, apa bila murshidul am pas, nik ajis dan barisan exco kerajaan pas kelantan memboikot perhimpuna...

2 Comments
Habislah Anwar Pandii, Joe Bedul Kantoi Lagi...

Habislah Anwar Pandii, Joe Bedul Kantoi Lagi...

Joe bedul antara manusia yang pertama dapat melihat kebesaran totey anwar, malah joe bedul sendiri mengakui manusia dalam video yang di tunj...

3 Comments
PANAS: Sistem IT Bukit Aman Dalam Bahaya...

PANAS: Sistem IT Bukit Aman Dalam Bahaya...

Macam mana projek yang melibat kepentingan strategik negara boleh terlepas kepada tangan musuh, ini perkara yang harus di siasat sedalam-dal...

5 Comments
Ibu Pejabat PKR Di Serbu, AMK Lari Menyorok...

Ibu Pejabat PKR Di Serbu, AMK Lari Menyorok...

Kalau ibu pejabat mereka sendiri pun mereka tak mampu nak pertahankan, cuba bayangkan macam mana kalau puak-puak pkr perintah malaysia, mamp...

3 Comments
Himpunan Bersih Bukan Untuk Pilihanraya, Tapi Untuk Mengenang Kematian Teoh Beng Hock

Himpunan Bersih Bukan Untuk Pilihanraya, Tapi Untuk Mengenang Kematian Teoh Beng Hock

Pada asalnya perhimpunan bersih ni adakan kononnya untuk menuntut sebuah pilihanraya yang adil dan bersih, banyak lah tuntutan-tuntutan mer...

3 Comments
Pakatan Cuba Di Hidupkan Kembali Fahaman Komunis

Pakatan Cuba Di Hidupkan Kembali Fahaman Komunis

KEPALA BATAS 26 Jun — Siasatan polis mendapati sekumpulan aktivis Parti Sosialis Malaysia (PSM) yang ditahan di plaza Tol Sungai Dua di sin...

5 Comments
Ini Semua Rusuhan BerSHIT Punya Pasal...

Ini Semua Rusuhan BerSHIT Punya Pasal...

Ambiga pandikutti memang nak rosakan image negara di mata dunia, sialnya betina garik ni sampaikan dia sanggup berkempen di luar negara me...

4 Comments
Bacaan Santai Di Pagi Ahad: Sejarah Benar PAS..

Bacaan Santai Di Pagi Ahad: Sejarah Benar PAS..

Banyak generasi sekarang tak mengetahui sejarah sebenar pas, yang mereka tahu pas di pimpin oleh ulama dan pas selalu di tekan oleh umno, t...

16 Comments
Malaysiakini Mula Burukan Kedai Rakyat 1Malaysia.

Malaysiakini Mula Burukan Kedai Rakyat 1Malaysia.

Macam yan aku tulis hari tu klik sini , belum pun sampai sebulan lagi kedai rakyat 1malaysia beroperasi, cina-cina yang iri hati dengan ked...

11 Comments
CERAMAH HARAMKAN PERHIMPUNAN BERSIH...

CERAMAH HARAMKAN PERHIMPUNAN BERSIH...

Roadshow Selamatkan Selangor DUN Selat Klang, 25 Jun 2011, Sabtu, 9 mlm, Lokasi - Lot 3094 Lorong Hj Roslan, Kampung Delek Kanan, Klang. Pe...

0 Comments
Muslimat PAS Pun Nak Menjalang Juga Kerr....???

Muslimat PAS Pun Nak Menjalang Juga Kerr....???

Betina jalang dalam pas hari ni membuat laporan kepada pihak JAWI kononnya kartun dalam utusan tu menghina islam... aku nak kata, "kep...

7 Comments
VIDEO: Perhimpunan "Bersih" Di Taja Oleh Yahudi

VIDEO: Perhimpunan "Bersih" Di Taja Oleh Yahudi

Nahh ambik kau... bukti "rusuhan bersih di taja oleh oleh yahudi laknatullah, pembabitan NDI dan NED yang mana anwar pandikutti menjad...

1 Comments
CERAMAH HARAMKAN PERHIMPUNAN BERSIH...

CERAMAH HARAMKAN PERHIMPUNAN BERSIH...

Roadshow Selamatkan Selangor DUN Kota Damansara, 24 Jun 2011, Jumaat, 9 mlm, Lokasi: Lot 3530, Jalan Jati, Kg Melayu Subang, Subang. Pencera...

2 Comments
Sialnya Rakyat Malaysia Dapat Menteri Macam Dia Ni...

Sialnya Rakyat Malaysia Dapat Menteri Macam Dia Ni...

Bertapa sialnya malaysia mendapat seorang menteri dalam negeri selembik hishamuddin ni, dah la lembik bingai pulak tu, pergi mampos la apa ...

27 Comments
Kenapa Pakatan Haram Jadah Nak Boikot Kedai 1Malaysia...

Kenapa Pakatan Haram Jadah Nak Boikot Kedai 1Malaysia...

Tak payah rasanya aku nak tulis panjang-panjang kenapa pakatan haram jadah nak boikot aka sabotaj kedai rakyat 1malaysia, cukup aku bagi be...

12 Comments
Selama 57 Tahun, PAS Biarkan Umat Islam Murtad.

Selama 57 Tahun, PAS Biarkan Umat Islam Murtad.

Selama 57 tahun pas hidup di malaysia ni, apa kejayaan pas dah capai dalam menagani isu murtad, jawpannya zero... pas hanya mampu meyalak b...

2 Comments
Penzina Di Lepaskan, Pemberi Maklumat Bakal Di Bicarakan...

Penzina Di Lepaskan, Pemberi Maklumat Bakal Di Bicarakan...

Datuk t akan di dakwa jumaat ini atas tuduhan menayangkan video seks... ok fine, itu keputusan yang di buat oleh mahkamah kerana menayangka...

4 Comments
Mamat Ni Bodoh Tahap Gaban...

Mamat Ni Bodoh Tahap Gaban...

Harap muka je jambu, tapi bodoh nak mampos, itulah perumpamaan terbaik yang aku boleh bagi kepada naib ketua pemuda pas sarawak bila mana di...

7 Comments
Bila Si Bodoh Nak Berlagak Pandai...

Bila Si Bodoh Nak Berlagak Pandai...

Korang pernah tengok tak kartun rango yang pakai suara johnny depp tu, kalau tak pernah tengok, kat bawah ni lah rango yang pi bodoh-bodoh b...

2 Comments

Akhbar MCA Pun Sokong Rusuhan Bersih...

Akhbar milik mca yang kini menjadi lidah pembangkang, the star buat undian pasal rusuhan bersih, dengan bangganya the star mengatakan undian...

2 Comments
RUSUHAN BERSIH: Pemuda UMNO Selayang Buat Laporan Polis...

RUSUHAN BERSIH: Pemuda UMNO Selayang Buat Laporan Polis...

Aku tak tahu dah berapa ratus laporan polis dah di buat, tapi aku tengok, polis dan kdn masih berdiam diri dalam kes rusuhan bersih ni, peng...

1 Comments
Hassan Ali Di Gugurkan Dari Exco Kerajaan Negeri Selangor.

Hassan Ali Di Gugurkan Dari Exco Kerajaan Negeri Selangor.

Pas selangor semalam sudah membuat lantikan baru dalam jemaah pimpinan negeri, tak pernah terjadi dalam sejarah pas selangor, seingat aku l...

5 Comments
Nak Tak Nak Aku Kena Jugak Balun KJ...

Nak Tak Nak Aku Kena Jugak Balun KJ...

Yaa... nak tak nak aku kena juga balun kj ni... Kenapa kj mintak presiden perkasa di siasat di bawah akta hasutan? aku sendiri pun tak tau...

6 Comments