Posts

Showing posts from January, 2010

AZMIN ALI TUDUH UMNO BAKAR GEREJA.

Image
Serabut dengan plannya yang katoi, azmin ali kini mengikut jejak bossnya dengan cuba mendivert isu dari projek singkirkan khalid ibrahim ke bakar gereja.

Azmin dengan selamba telah menuduh umno turut terlibat dalam kes bakar gereja di taman melawati, takan azmin nak tuduh umno je kut, macam mane pulak dengan tiga ekor budak pkr yang joint sekali tu? ohhh.. kalau umno pandai kau mengata yee tapi tapi budak kau bakar gereja sekali tu pandai pula kau diam kan, det ada bukti yang lagi tiga ekor tu memang sah budak pkr dalam bahagian azmin, sudah la azmin oii... kau punya gebang tu satu malaya dah tak percaya, azmin dah tak ada kredibiliti sebagai seorang pemimpin apabila dia sanggup memberikan tubuh isterinya kepada bossnya iaitu anwar ibrahim sebagai santapan nafsu bossnya. macam ni ke perangai seorang pemimpin? kau rela isteri kau main dengan boss kau, gila babi punya suami.

Sudah la azmin, semua orang tau kau yang taja bebudak pkr kuala selangor supaya keluar parti dan lumpuhkan pkr caba…

KEPALA BABI HUTAN DI LONTAR KE 2 BUAH MASJID

Image
Kepala babi hutan dilontar di dua buah masjid, satu di taman datuk harun dan satu lagi di taman seri sentosa jalan kelang lama. siapa punya kerja ni? det minta polis segerakan siasatan.

berita mengenai kepala babi hutan dilontar di dua buah surau disini.

Khalid Samad Tuduh UMNO Bakar Gereja.

Image
Dalam ceramah di saujana utama sungai buloh selangor, Khalid Samad menuduh umno sengaja mengapi-apikan isu kalimah ALLAH supaya negara menjadi kacau bilau dan huru-hara, Khalid Samad juga menuduh umnolah yang mengapi-apikan rakyat supaya bakar gereja. apa motif khalid samad kata macam tu, menuduh umno bakar gereja tampa bukti kukuh. sila dengar klip audio ceramah khalid samad pada minit 19:00 - 20:50

Dalam ceramah itu juga khalid samad mempertikaikan perlantikan pengarah JAIS, Datuk Khusrin yang di buat oleh DYMM Tuanku Sultan Selangor atas nasihat mb selangor ketika itu dan tampa usul periksa menuduh pengarah JAIS Datuk Khusrin seorang yang tidak layak menjadi pengarah JAIS kerana kononnya beliau tidak mempunyai lulusan agama dan khalid samad menuduh Datuk Khusrin seorang ahli umno. tuduhan itu dalam klip audio pada minit 26:14.

det tak dapat nak publishkan klip audio itu, tapi korang semua bolehlah download klip tu di sini.
dan link asal berita ini disini.

kalau tak dapat download sila …

Pengalaman Pelajar Kita Di Indonesia

Image
det nak kongsi cerita dengan korang semua, cerita seorang pelajar malaysia yang pernah belajar di negara jiran kita Indonesia, pelajar ini hantar cerita pengalaman dia true email det..

Just nak kongsi pengalaman sepanjang lebih 5 tahun tinggal dan belajar di Indonesia. Saya tidak berniat memburukkan Indonesia.. They have my respect, dan saya tahu orang2 Indonesia tidak seburuk yang disangkakan di sini.. (orang Indonesia baik dan ramah, pintar dan rajin.. that's a fact!)

Pengalaman ini saya kongsi supaya orang ramai boleh tahu dan membayangkan implikasinya jika penggunaan nama Allah oleh non-muslim dibiarkan. Di satu sisi memang agak lucu, tapi di sisi lain terdapat keseriusan di dalamnya Aku ingat satu hari aku bukak TV perdana dia pastu tengok satu program.. Aku ingat ceramah agama lah.. dia punya penceramah punya semangat berkobar2.. "Kita semua sudah berdosa! Allah Maha Kuasa! Allah Maha Penyayang! Kembalilah kita semua ke jalan Allah! (aku dalam hati, Alhamdulillah.. bagu…

Lepas AdukaTaruna, Pierre Lim Pula Hina Almarhum Sultan Iskandar

Image
Det masih menunggu dengan sabar bila memanda menteri kdn kita nak bagi komen atau bagi arahan pada polis untuk buat tangkapan pada seorang blogger pas iaitu adukataruna yang terang-terang menghina kemangkatan Almarhum Tuanku Iskandar, Sultan Johor. kalau kes bom gereja seorang pelajar yang menulis dalam facebooknya dalam masa satu hari sudah dapat di kesan, takan seorang penulis blog macam aduka taruna ni polis tak boleh kesan.

Untuk pengetahuan korang nama sebenar adukataruna ni ialah "Khairul Nizam" berdasarkan nombor akaun maybanknya. clue dah ada, lagi senang untuk polis buat kerja, call maybank mintak detail anak haram tu kat maybank, dalam masa satu jam, dah boleh dapat cekup budak tu. kalau korang tak percaya korang boleh cek no akaun ni:155014038030, atau pun kalau ada pembaca blog det yang kerja maybank boleh la emailkan detail anak haram ni pada det, segala maklumat adalah sulit.

Harap pak polisi dapat segera memberkas anak haram tu, kerana kalau kita baca blog dia, …

Anakharam ini menghina DYMM Almarhum Sultan Iskandar.

Image
Adukataruna, anak haram ini menghina Almarhum Sultan Iskandar yang mangkat semalam, diharap ada pihak yang membuat laporan polis terhadap anak haram ni... det dah cek blog dia, dia dah buang artikel tu, tapi dia tetap mempertahankan apa yang dia tulis. det minta Polis buat siasatan segera.

Khalid Samad: Dialah Ulama Dan Dialah Paderi.

Image
Dialah Ulama segala ulama, dialah sahaja yang paham tentang Islam, Quran, Hadis, Sunnah dan Sirah Nabi, dialah penentu seseorang tu jahil atau tidak pasal Islam, semua ustaz lain yang tidak sependapat dengan dia di bodohkannya, di cercanya, di perlekehkannya, konon ustaz itu belajar agama tak tinggi, tak khatam dan macam-macam lagi, dia ialah Khalid Samad.

Selepas puas di memperlekehkan ilmu yang ada pada dua orang ulama terkenal negara Ustaz Haron Din dan Ustaz Taib Azzamudden dengan menuduh kedua orang ustaz ini menilai dan mentafsirkan penggunaan kalimah ALLAH mengikut logik akal tampa merujuk kepada Quran dan Hadis, Khalid Samad sekali lagi menunjukan kehebatan ilmunya apabila dia memperlekehkan pula pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) Mohammed Khusrin sebagai seorang yang jahil ilmu agamanya, kononnya Mohammed Khusrin tidak ada pendidikan agama dan Mohammed Khusrin ini seorang yang berpendidikan ekonomi dan tak layak untuk menjadi pengarah JAIS, mungkin dalam hati Khalid …

Yakop dan Shuhaimi melancong pakai duit pasir.

Image
SPRM buat kerja lagi, kali ini pejabat Yakop Safari di serbu, pembantu khas dia di tahan untuk soal siasat oleh SPRM kerana luluskan permit korek pasir untuk melancong ke china. macam mane tu? atas arahan yakop maka si PA ni bagi kat syarikat haram kebenaran untuk korek pasir di kawasan yang tak cukup haulnya lagi, keuntungan di kira 60-40, 60 persen tukang korek, 40 persen untuk yakop buat duit belanja pi china, paham...

Maknanya, pelombong haram tu tak payah bayar yuran untuk korek pasir tu, yakop bagi free je kat dia dengan syarat yakop pun ada persen dan anak syarikat kerajaan negeri selangor yang jaga hal-ehwal pasir (kumpulan semesta) pun tak tahu-menahu tentang perkara ni, kira yakop main belakang kumpulan semesta la...

Info dari suk yang det dengar, selepas selesai PA yakop di soal siasat, yakop dan syer partnernya yang juga timbalannya shuhaimi shafie adun seri muda akan di panggil mengadap SPRM, kemungkinan minggu depan, det tak kisah kalau yakop dan shuhaimi ni nak ikut peran…

SELURUH UMAT ISLAM DI JEMPUT.

Image
PENYERAHAN MEMORENDUM MENYOKONG TINDAKAN HARUS DIAMBIL KEATAS KHALID SAMAD YANG MENGHINA BIDANG KUASA JAIS DAN MAIS DALAM CERAMAH BELIAU.

SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT DI JEMPUT HADIR MEMBERI SOKONGAN PENYERAHAN MEMORENDUM ITU AKAN DISERAHKAN OLEH BADAN-BADAN NGO SELURUH SELANGOR
KEPADA PENGERUSI MAIS DI PEJABAT MAIS DI BANGUNAN
SULTAN IDRIS SHAH
(BERHADAPAN MASJID SHAH ALAM)
ESOK (JUMAAT 22/01/2010) JAM 10.30 PAGI.

Nizar Kata Bloggers Network Perak Lembik

Image
Nizar berangan nak jadi MB Perak semula, itulah ungkapan yang det boleh bagi kepada si tongong tu, dalam temubual dia dengan media anti melayu dan anti Islam.

Dan yang paling seronoknya dalam temubual itu ialah, si tongong tu mengatakan yang yang media alternatif (blogger network perak) gagal mencabar media arus perdana seperti utusan malaysia. nizar sendiri mengakui yang media alternatif seperti group blogger network perak lembik dalam memainkan isu-isu panas, mereka hanya tahu spin isu yang dah ada dan memfitnah tetapi untuk mencari isu mereka tewas.

Pada det kalau dah sponsor utama blogger network perak dah kata macam tu memang sah la group blogger network ni hampeh, nama-nama seperti al-banjari online, perisik rakyat, ummi hani dan yang lain-lain selama ini dikatakan di sponsor secara pribadi oleh nizar ternyata mereka ni hanya makan gaji buta dan gila glamour.

Sekarang ni mari kita sama-sama siasat mane nizar dapat duit untuk sponsor bloggers network perak? adakah dia pakai duit pok…

Anwar Dan Pas, Mereka Sendiri Cipta Masalah

Image
PAS yang telah bertahun mengatakan parti mereka sebagai pejuang Islam tulen dan juga sebagai sebuah parti yang kononnya menjaga martabat Islam, kini semakin terdesak untuk menidakkan umno yang semakin menyerlah sebagai pembela agama dan juga bangsa,tindakan pas yang bersekongkol dengan pkr dan dap membawa padah bila mana pas telah terperangkap didalam mainan politik jijik anwar ibrahim. "Ulamak-ulamak besar" dalam pas pula secara membabi buta menyokong penggunaan kalimah ALLAH oleh pihak kristian demi menjaga undi dan melaksanakan agenda jahat Anwar tanpa memikirkan penerimaan umat Islam dan juga melayu di negara ini.

Tindakan anwar yang sanggup membakar api perkauman dan agama Islam tidaklah kita pelik sangat, ini kerana ia memang dah jadi trademark Anwar sejak dulu lagi. tapi hamlau-hamlau dalam pas pula dilihat seperti bodoh dan tak berakal apabila sanggup mengikut segala "lenggok tarian kopi dangdut" si pembelit ini. tok-tok guru dan lebai-lebai pas bermati-mat…

Forum ALLAH Siapa Punya.

Image
Bertempat di dewan perhimpunan cina selangor minggu lepas, satu forum tajaan Free Public Forum (FPF), Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Malaya (PMIUM) dan Pemuda SCAH berlangsung, forum yang sepatutnya menjadi forum ilmiah tiba-tiba menjadi satu tempat percubaan membodohkan fikrah umat Islam dengan kehadiran khalid samad, penganjur forum telah berjaya membariskan ahli panel dari pelbagai bidang, akademik, politik dan ngo, tapi apa yang peliknya kenapa pihak penganjur tidak memanggil sekurang-kurangnya seorang ahli panel yang betul-betul ariff dalam bidang agama? contohnya, penganjur boleh menjemput seorang atau dua ahli panel dari JAKIM atau Majlis Fatwa Kebangsaan atau Persatuan Ulama Malaysia atau Pihak Mufti.

Dalam forum itu, banyak lah perdebatan antara ahli panel tentang nama ALLAH ini dan rata-rata mereka tidak bersetuju dengan idea khalid samad yang kristian boleh berkongsi kalimah ALLAH dengan umat Islam, tetapi dah alang-alang berforum maka ada jugalah sedas dua kutukan ber…

Nik Abduh: Persediaan Awal Sebelum Jadi S/U Politik.

Image
Kenderaan Rasmi S/U Politik Nik Ajis yang berharga hampir 300Ribu, ada nafsu juga orang pas nak pakai kereta mewah ekk... aku ingat depa ni tak dak nafsu, ye la depa ni bukan malaikat, tapi kalau bab kutuk umno pakai kereta mewah, depa la no 1.

Nik Abduh letak jawatan, wahh bersedia betul dia yee... ye la, dia kan bakal Setiusaha politik MB Kelantan menggantikan Anual Bakri, bukan senang oo..nak lepaskan jawatan Ahli Majlis MPKB, Pengarah Binaraya PKINK dan Penasihat dan Penaung Saffron Integrated Marketing, penasihat di saffron bukan macam anwar jadi penasihat ekonomi kerajaan negeri selangor bergaji seringgit, penasihat di saffron melayakan nik abduh memiliki rumah agam bernilai RM 500 Ribu di Rantau Panjang.

Bukan jadi rahsia lagi nik abduh la bakal pengganti anual bakri, semua orang pas dah bercakap pasal benda ni, kalau tak buat apa dia letak 3 jawatan sekali gus, hanya dengan menjadi S/U Politik adalah jalan terbaik untuk menyelamatkan hayat politk nik aziz, letak anak dan menant…

Khalid Samad DERHAKA...

Image
sekali lagi det nak tanya pada khalid samad, yang mana ALLAH pada pandangan kau.

Perangai khalid samad makin menjadi-jadi, ingat tak sapa yang menjadi dalang dan memberi idea kepada orang kristian menggunakan kalimah ALLAH, dia adalah khalid samad, semalam mulut khalid samad lancang lagi, dia secara terang-terang pertikaikan Titah DYMM Sultan Selangor dan Mufti Kerajaan Negeri Selangor mengenai penggunaan kalimah ALLAH oleh orang kristian. mari kita tengok balik ape yang Tuanku Sultan Selangor titahkan itu.

"Sultan Sharafuddin Idris Shah, menitahkan Majlis Agama Islam Selangor (Mais) supaya teguh dengan pendirian mengharamkan penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam bagi memelihara akidah umat Islam dan keharmonian beragama".

Dan apa pula kata Mufti Negeri Selangor?

"Sepatutnya mereka (Herald) faham perkataan ALLAH itu tidak harus digunakan, kerana perkataan itu adalah khusus kepada agama Islam sahaja dan ia merujuk kepada Tuhan Yang Maha Esa. Dalam agama kristian sendiri,…

Isu Kalimah ALLAH: anwar salahkan lagu negeri Selangor

Image
Strategi anwar berjaya... hanya itu yang det boleh katakan, strategi anwar untuk mengalihkan mata rakyat dari melihat kes liwatnya pada 26 januari ini di alihkan ke pembakaran gereja. yess anwar mampu divert isu, sejak dari jumaat lepas, satu-satu gereja di bakar termasuk sebuah surau di klang.

Taktik mengalih isu tidak asing bagi anwar, dulu masa dia dalam penjara taktik ini juga yang dia pakai, buat-buat sakit kononnya di racun dengan Arsenik, tapi sampai sekarang det tengok dia tak mati-mati lagi pun, lepas tu buat-buat sakit pinggang, berlakon macam nak mampos, ayat-ayat seperti "Ayah terbiar tidak dipedulikan, Nurul izzah" dan "Sakit Anwar semakin serius, kaki tangan membengkak" kerap kita kita dengar dulu, tapi kalau kita tengok klip video bertajuk "muslihat anwar semasa di penjara sungai buloh (klik sini) kita tak nampak pun keadaan dia macam yang nurul izzah cakap, det tengok dia sehat je.. tak bengkak pun kaki tangan dia, tak de pun det tengok dia terb…

Mane lebih penting? Demo viva palestin atau demo ALLAH untuk islam

Image
PAS Parti bacul, itulah perumpamaan yang paling cantik di berikan untuk pas, dalam seluruh umat islam malaysia sedang berbulu dengan tindakan gereja menggunakan nama ALLAH, pas cuba untuk mengalihkan pandangan umat islam malaysia dengan mengadakan demo viva palestin, apa benda demo viva palestin tu? demo viva palestin yang pas buat kononnya ada sekumpulan konvoi aktivis antarabangsa yang nak bagi bantuan ke gaza tetapi kononnya di halang oleh kerajaan mesir, itu la aku kata pas ni bodoh korang tak caya, apa selama ni mesir tak pernah tolong palestin ke? bukan ke selama ni mesir pejam sebelah mata bila penduduk gaza buat terowong bawah tanah terus ke mesir sebagai laluan supply makanan dan ubat. kalau betul mesir tutup dan langsung tak mahu membantu rakyat palestin dan gaza, dah lama dah rakyat palestin kat sana dah mati kebulur, det rasa pas tahu pasal benda ni, tapi mungkin disebapkan tekanan politik dari pkr dan dap yang menyuruh pas cuba divert isu kalimah ALLAH, maka isu yang terb…

Berani Ke Pas Siasat Taib Azamuddin dan Haron Din

Image
Berani ke jawatankuasa disiplin pas nak siasat dr. haron din dan ustaz taib azzamuddin? sepatutnya pas membawa dua orang itu menghadap jawatankuasa disiplin kerana melanggar disiplin parti dan merosakan image parti, bukan ke pandangan dua orang ulama tersohor ini bercanggah dengan keputusan lajnah politik dan dewan ulama pas, dalam parti pas, jika seseorang itu mengeluarkan apa-apa kenyataan yang bercanggah dari kenyataan dewan ulama dan lajnah politik, tindakan disiplin boleh di ambil terhadap orang itu.

Taib azamuddin dan dr. haron din memberi komen yang terang-terang bercanggah dengan keputusan pas, taib dan haron menentang sekeras-kerasnya kaum kafir menggunakan perkataan ALLAH dalam urusan agama kristian, tetapi dalam mesyuarat jawatankuasa politik pula membenarkan penggunaan perkataan itu.

Ulasan dari dua ulama tersohor itu telah merosakan image pas, pas masih flip flop dalam isu penggunaan nama ALLAH, pas tidak konsisten, nik ajis sekejap kata tak boleh, kejap kata boleh, nasarud…

Demostrasi Kalimah ALLAH Di Masjid Shah Alam

Image
Alhamdulilah Demo Bantahan gereja guna kalimah ALLAH di masjid shah alam selepas solat jumaat tadi selesai dengan jayanya, pihak polis amat berkerja sama dengan pihak AMIS (Anak Muda Islam Selangor) walaupun tidak seramai demo di masjid negara, demo di masjid shah alam tadi cukup mengentarkan berberapa YB Pakatan Haram termasuk MBnya sekali, mereka ni terpaksa lari keluar ikut pintu belakang masjid dek kerana takut berdepan dengan kami.

Musuh utama umat islam di shah alam iaitu khalid samad yang di beritakan akan bersembahyang juga di masjid shah alam tidak kelihatan, mungkin dia takut kott... tengok orang pijak gambar dia, apa pun syukur kerana tiada sebarang kekacauan berlaku, dari cakap-cakap mereka yang joint demo tu, mereka cukup kesal dengan sikap flip-flop pas mengenai isu ini, ada yang kata pas bukan lagi sebuah parti islam, tapi pas hanya sebuah parti yang menggunakan islam sebagai modal politik, banyak kecaman dan kutukan rakyat shah alam terhadap pas, sampai ada yang kata le…

KERANA TERTEKAN ANWAR DIVERT KE GEREJA.

Image
Tertekan dengan kes liwat dan isu penggunaan nama ALLAH oleh kristian, anwar menggunakan peluru terakhirnya iaitu mendivert kan ke gereja, isu kalimah ALLAH sekarang ini makin panas, bergitu jugalah panasnya bontot anwar, mendivert isu ke gereja adalah salah satu cara terbaik untuk rakyat malaysia mengalih pandangan dari kes liwatnya. ingat tak dulu masa anwar kena tangkap? dia cuba alihkan pandangan rakyat dari memperkatakan tentang liwatnya, dia divert cerita kononnya dia di racun arsenik, dia sakit pinggang macam nak mati dah, kalau betul dia kena racun, wan azizah dah jadi janda dah sekarang...

Anwar mesti mencipta sesuatu yang boleh mengembalikan sokongan rakyat terutama melayu, jangan terkejut sekiranya anwar tampa segan silu menuduh UMNO menjadi dalangnya, itu semua plan anwar, kita tengok macam mane kes beng hock, belumpun mahkamah buat keputusan, anwar dan puak-puaknya dah tuduh Kerajaan, SPRM dan UMNO bunuh beng hock.

Percayalah, ini semua mainan politik kotor anwar, dia dah t…

JEMPUTAN BERDEMONTRASI

Image
ALLAH HANYA UNTUK ISLAM SAHAJA

DEMO KALIMAH ALLAH DI GUNAKAN OLEH PUAK KRISTIAN & GEREJA.

SELEPAS SOLAT JUMAAT 7 JAN 2010
DI MASJID SHAH ALAM
(HADAPAN BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH - PEJABAT MAIS)

MINTA LUANGKAN SEDIKIT MASA,
TUNJUKAN PROTES KITA TERHADAP ISU INI.

Nizar Kemalangan, Nasib Baik Tak Jalan.

Image
Cuba korang perhatikan betul-betul, kedudukan kereta tu terbalik, kebiasaannya orang yang memandu dalam keaadaan mabuk todi je yang boleh menyebapkan kereta tu terbalik tayar ke atas, adakah nizar mabuk ketika memandu, minta polis trafik buat ujian darah atau ujian pernafasan keatas nizar, det cukup yakin yang besar kemungkinan nizar memandu dalam keadaan mabuk.

Ini pembalasan ALLAH kepada nizar, nasib baik dia tak mampos, kalau tak nizar sekali lagi catat rekod sebagai bekas mb paling muda mati, hari tu dia buat rekod mb paling singkat letak jawatan, kerana mulut badan dan kereta nizar binasa, padan muka kau nizar.

Nizar Harus Bertaubat.

Bible aka Injil: Perkataan Kristian ada 2, Allah Langsung Tiada.

Image
Pas tuduh Umno politikan isu nama ALLAH, biase la PAS tu, bila dia dah tersepit dia mula la divert cerita pukul orang lain, demi undi bukan melayu, PAS sanggup bersekongkol dengan puak kristian?

Kenapa PAS menyokong kristian menggunakan perkataan ALLAH tu? jawapannya senang je PAS dah termakan budi, dengan undi orang kristian, buddha dan hindu, dengan undi mereka la PAS berjaya menawan berberapa negeri dan berberapa orang ahli PAS kini menjadi Yang Berhormat, sehingga yang bodoh macam mahfudz pun kalau pakai kod nampak cerdik.

Tak payah bertegang urat nak gaduh pasal kristian nak pakai nama ALLAH, jawapannya memang tak boleh, hatta dalam bible sendiri pun tak ada nama ALLAH, dalam bible pun hanya dua kali je di tulis perkataan CHRISTIAN, Christ bermaksud penyelamat dan juga gelaran yang diberikan kepada ISA, CHRISTIAN pulak bermaksud pengikut penyelamat. so nama agama kristian pun hanya dua kali je di sebut dalam bible. tak caya kata det, hang buleh pi cek sendiri.

Lagi satu det nak tany…

Fatwa menentang PAS

Image
Saudara-saudara sekelian percayalah,

Kita menentang PAS, bukan kerana nama dia PAS. Kita menentang Pakatan Haram kerana dia memang Haram. Kita menentang dia ialah kerana dia bersekongkol dengan puak kafir harbi, kerana dia bersekongkol dengan komunis, mereka sanggup menggunakan agama untuk kepentingan politik mereka, mereka sanggup mengkafirkan sesama islam yang tak mahu mengikut politik sempit mereka. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita berlawan dengan mereka.


Percayalah saudara-saudara sekelian,

Perjuangan kita adalah jihad, tulisan kita adalah jihad, Berserahlah kita kepada Allah untuk menghadapi puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini. Insyaallah mati kita, mati kita adalah islam, Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan menyokong PAS, DAP dan PKR.

Siapa Betul, Siapa Salah....

Image
Ini adalah kenyataan Khalid Samad, Ahli Parlimen PAS, Kawasan Shah Alam pada hari keputusan Mahkamah memberi green light kepada Herald menggunakan perkatan ALLAH dalam majalah mereka. sumber: haprak daily

"Keputusan Mahkamah itu menepati dengan al-Quran, iaitu perkataan Allah bukan milik eksklusif umat Islam sahaja tapi semua manusia patut menyembahnya," jelas beliau selepas menyertai solat Jumaat di Surau Nur Hidayah, di sini."Saya rasa keputusan ini (mahkamah) akan mengukuhkan lagi kefahaman Islam di kalangan orang Islam sendiri, bukan atas nama (Islam) saja," jelasnya.

Ini pula kenyataan yang dikeluarkan oleh Timbalan Murshidul Am Parti Khalid Samad. sumber: mstar online

"Mana-mana umat Islam yang menyokong keputusan Mahkamah Tinggi membenarkan penggunaan kalimah 'Allah' dalam akhbar mingguan Herald-The Catholic Weekly dalam penerbitannya boleh membawa kepada kekufuran."

"Saya menyeru kepada sahabat-sahabat saya supaya mempertimbangkan semula …

Anwar Pembohong, PAS Kena Kencing Lagi

Image
23 Ogos lalu, Anwar masa kempen pilihan raya kecil Permatang Pasir Anwar mengumumkan yang dia akan mengusulkan nama Mohd Salleh, calon PAS yang bertanding di Permatang Pasir pada masa itu, dilantik sebagai pengerusi MAINPP sekiranya memenangi kerusi itu.

Kini Anwar berbohong lagi, Anwar pusing cerita dia kata

"nama Elias diusulkan lebih awal sebelum nama ADUN Permatang Pasir, Mohd Salleh Man dicadangkan dan keputusan muktamad itu atas perkenan baginda."

Korang boleh nampak tak Anwar saje-saje je nak bodohkan PAS, rupanya dia dah tahu dulu siapa yang bakal dilantik sebagai Pengerusi MAIPP yang dia gatal-gatal pi umum nama saleh man tu buat apa? apa dia nak pancing undi orang PAS ke?

Kesian salleh man, kepunan kau nak jadi YDP ekk, dek kerana anwar nak jaga hati PAS maka di mintak juga la MAIPP lantik salleh man jadi Timbalan YDP, korang kena ingat jawatan Timbalan YDP Majlis Agama ni bukan ada kuasa pun, jawatan tu jawatan sejuk, alamatnya salleh man ni makan gaji buta je la. tap…

Demo ALLAH Masuk Gereja.

Image
mana satu Allah pada pandangan Khalid Samad?


Biarlah yang hadir dalam demo mengutuk tindakan mahkamah membenarkan Majalah Herald menggunakan perkataan ALLAH tidak sampai beribu orang, biar la PAS nak kutuk ape pun, sekurang-kurangnya masih ada lagi umat melayu Islam yang sayang pada agamanya, tidak seperti PAS yang hanya menggunakan Agama Islam sebagai pemuas nafsu politik, bila mereka dah puas Islam itu dilacurkan pula oleh mereka.

Mereka yang hadir selepas solat jumaat tadi berasa terpanggil untuk mempertahan akidah umat islam dimalaysia, tetapi malangnya kesungguhan mereka ini di pandang sinis oleh manusia-manusia bajingan yang menggelarkan diri mereka sebagai ulama, ulama boleh maki orang? Khalid dalam riaksinya mengatakan yang dia cukup gembira dengan keputusan mahkamah itu dan bersetuju dengan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menolak permohonan Kementerian Dalam Negeri (KDN) melarang orang-orang bukan Islam dari menggunakan perkataan 'Allah'. Beliau yang sebelum ini …

Khalid Samad & Zulkifly lacurkan kalimah ALLAH.

Image
Yang mana satu ALLAH dari kacamata Herald dan Khalid Samad?

Video Klip ini menjadi bukti yang memang PAS melacurkan perkataan ALLAH.



Mujur masih ada lagi seorang AP PAS yang masih berfikiran waras yang berani mematahkan hujah kedua-dua proksi kristian, kalau nak harapkan yang lain, haramm, harap serban je la yang tebal, yang dia tahu maki orng je, tetapi malangnya, idea yang di cetuskan oleh Khalid Samad itu telah menjadi kenyataan semalam, Mahkamah memutuskan yang akhbar mingguan katolik Herald boleh menggunakan perkataan Allah di setiap keluaran akhbar mereka. hujah Ust Taib Azamuddin ada di link sebelah kanan blog det bertajuk DEBAT KALIMAH ALLAH.

Perkataan ALLAH tidak wujud dalam bible, disini