Isu Kalimah ALLAH: anwar salahkan lagu negeri Selangor


Strategi anwar berjaya... hanya itu yang det boleh katakan, strategi anwar untuk mengalihkan mata rakyat dari melihat kes liwatnya pada 26 januari ini di alihkan ke pembakaran gereja. yess anwar mampu divert isu, sejak dari jumaat lepas, satu-satu gereja di bakar termasuk sebuah surau di klang.

Taktik mengalih isu tidak asing bagi anwar, dulu masa dia dalam penjara taktik ini juga yang dia pakai, buat-buat sakit kononnya di racun dengan Arsenik, tapi sampai sekarang det tengok dia tak mati-mati lagi pun, lepas tu buat-buat sakit pinggang, berlakon macam nak mampos, ayat-ayat seperti "Ayah terbiar tidak dipedulikan, Nurul izzah" dan "Sakit Anwar semakin serius, kaki tangan membengkak" kerap kita kita dengar dulu, tapi kalau kita tengok klip video bertajuk "muslihat anwar semasa di penjara sungai buloh (klik sini) kita tak nampak pun keadaan dia macam yang nurul izzah cakap, det tengok dia sehat je.. tak bengkak pun kaki tangan dia, tak de pun det tengok dia terbiar, elok je boleh jalan-jalan.

Semalam dia pergi ke gereja di petaling jaya, di depan paderi dia salahkan utusan malaysia, kdn, umno dan yang paling lawak di turut salahkan lagu negeri selangor, dia kata lagu negeri selangor tu pun ada perkataan ALLAH, betul apa yang anwar katakan tu, tapi ALLAH dalam lagu negeri selangor merujuk ALLAH yang mana? ALLAH dalam lagu negeri selangor tu merujuk pada ALLAH yang maha esa, tidak beranak atau di beranakan dan jauh sekali dari sifat trinity orang kristian, korang boleh nampak tak macam mane anwar cuba nak pusing kepala otak orang ISLAM supaya ikut jadi liberal macam dia.

So pada korang semua, berhati-hatilah dengan dajjal yang bernama anwar ni, tengok bendera pkr pun ada mata satu, tu lambang dajal tu, korang semua jangan terkejut, makin dekat perbicaraan kes liwat dia akan ada benda makin mengarut yang dia buat, dan jangan terkejut kalau silap-silap ada gereja atau masjid rentung terbakar. jadi korang tau la yek sape punya kerja.

Comments

10 BUDAK HITAM said…
Anwar laknatullah ni patut direjam je. Pro BN terang-terang sebulat suara melaknat Anwar ni, cuma masalahnya pengikut2nya.

Jadi apa kata kita sama-sama serbu blog2 pakatan dan apikan keburukan anwar..

RAKYAT JUGA BOLEH MENGUBAH AGENDA!
Suara Baru said…
Assalammualaikum det.. mohon kebenaran untuk linkan website det ker www.pemudakapar.blogspot.com
harunn said…
dulu kita kesian juga kat dia ni sebab katanya kena fitnah , sekarang ni makin meluat pula kita tengok
Anak Omak said…
Selamat Hari Jadi
Haram jadah betul si Khairy.
Dulu jual negeri
Terdedah sekongkol dgn Anwar BABI

Tak yah Setiakawan nak nafi
Utusan dah lapor maklumat SB
GAP bukti RPK dilindung Kali
Ajen Singapura dan pelindung Khairy

Sesiapa yang bersama dengan Khairy adalah pembelot agama, bangsa, dan tanahair!!!!!!
penpusaka said…
Salam,

Kenyataan Anwar mengaitkan lagu Selangor itu sebenarnya adalah BUKTI bahawa apabila terlalu asyik berdansa dan memukul gendang, dia sudah lupa diri dan hilang pedoman!

Jika Kalimah Allah didalam lagu Selangor mahu disamatarafkan dengan GOD SAVE THE QUEEN dan GOD SAVE AMERICA,yang mana ianya tidak merujuk ALLAH yang Esa dalam maksudnya, bukankah itu KUFUR?

Islam ialah Agama Persekutuan dan Sultan adalah Ketua Agama dan Raja Berdaulat. Jika ada rakyat yang mahu menidakkannya bermakna dia tidak layak menjadi rakyat negara ini kerana tidak menerima Perlembagaan Negara~!

Mereka yang bukan Islam adalah rakyat yg bebas menjalankan kepercayaan mereka, TETAPI jangan mahu menidakkan HAK rakyat Islam di Negara yang Islam adalah Agama bagi negara ini! Sumpah setia dinaungi oleh Negara ini adalah HAK mereka yang ditunaikan dan AKUR kepada Perlembagaan adalah HAK yang perlu mereka tunaikan pula!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID