Bakal Menantu Tan Sri Azman Hashim Menyokong Illuminati.

Bakal Menantu Tan Sri Azman Hashim Menyokong Illuminati.

Aku tak pasti sama ada noh, penyanyi kumpulan hujan yang bakal menjadi menantu jutawan melayu malaysia, tan sri azman hashim paham atau tid...

3 Comments
Suamiku Adalah Pemimpin Anugerah Tuhan...

Suamiku Adalah Pemimpin Anugerah Tuhan...

Aku bukan syiah, aku berfahaman ahli sunnah wal jamaah, kenapa aku linkkan artikel ini, ialah sebagai perbandingan di antara dua manusia ya...

0 Comments
"Patik Mohon Tuanku Sultan Selangor Haramkan PKR Di Selangor"

"Patik Mohon Tuanku Sultan Selangor Haramkan PKR Di Selangor"

"Patik Mohon Tuanku Sultan Selangor Haramkan PKR Di Negeri Selangor" itulah harapan dan permintaan aku kepada DYMM Sultan Selangor...

2 Comments
PKR Tak Reti Agama, Tafsiran Keling Mabuk Di Katakan Betul

PKR Tak Reti Agama, Tafsiran Keling Mabuk Di Katakan Betul

Jika kelmarin, wan azizah menyifatkan suaminya yang gay itu sebagai anugerah ALLAH yang dipilih untuk menjadi pemerintah di malaysia dan me...

8 Comments
Mampukah Wan Azizah Berkerja Dengan Madunya.

Mampukah Wan Azizah Berkerja Dengan Madunya.

Bukan jadi rahsia lagi, wan azizah cukup menyampah dengan azmin ali, cerita mengenai anwar pernah pakuk isteri azmin, shamsidar tahrin dan l...

0 Comments
Peruntukan Besar PKR Untuk Hancurkan FELDA.

Peruntukan Besar PKR Untuk Hancurkan FELDA.

Pkr memperuntukan sejumlah besar dana untuk gerakan menjahanamkan felda, cerita ini bukan fitnah, tapi ia di akui sendiri oleh seorang perw...

0 Comments
25 Tahun Memali: MISTERI Kemana Lesapnya Tabung Memali.

25 Tahun Memali: MISTERI Kemana Lesapnya Tabung Memali.

Mungkin genarasi ahli pas sekarang tidak tahu cerita sebenar tentang memali, mereka hanya mendengar cerita dari berberapa pemimpin pas tent...

0 Comments
Projek Ronnie Liew Bernilai 8.9 Juta...

Projek Ronnie Liew Bernilai 8.9 Juta...

Kehebatan ronnie liw membelasah duit rakyat terbukti dengan projek mega di kawasan pandamaran klang, ronnie menjadikan projek untuk keperlu...

0 Comments
Bakul Sampahkan Ketuanan Melayu Samalah Seperti Bakul Sampahkan Raja-Raja Melayu

Bakul Sampahkan Ketuanan Melayu Samalah Seperti Bakul Sampahkan Raja-Raja Melayu

Tampa ketuanan melayu, tiadalah raja-raja melayu, raja-raja melayu adalah tuan kepada melayu, macam mana pulak wan azizah mintak bakul samp...

0 Comments
Anwar Pegang Dan Ramas Breast Saya. Norlaila.

Anwar Pegang Dan Ramas Breast Saya. Norlaila.

Anwar memegang breast (buah dada) saya, lepas itu dia masukan kemaluan kedalam (p****t) saya tampa memakai kondom, kali kedua dia melakukan...

32 Comments
Anwar Arah Kaki Pukul Gagalkan Demo Depan Dewan Sivik PJ.

Anwar Arah Kaki Pukul Gagalkan Demo Depan Dewan Sivik PJ.

Pagi tadi kira-kira 100 orang ahli pkr berketurunan india dan mereka juga merupakan ahli ngo tajaan pkr, hindraf, berdemo dihadapan dewan si...

2 Comments
Tiada Siapa Nak Dengar Sam Ketot Membebel..

Tiada Siapa Nak Dengar Sam Ketot Membebel..

Lihat gambar ini jelas menunjukkan suasana di dalam Dewan Sivik Petaling Jaya,sekitar jam 11.45 pagi Jumaat. Waktu itu Ketua Angkatan Muda...

0 Comments
Jasa-Jasa FELDA Yang Mazlan Aliman Lupa.

Jasa-Jasa FELDA Yang Mazlan Aliman Lupa.

Mazlan aliman dan pembangkang kata felda bankrup, betul ke, siapa sebenarnya yang bankrup? felda atau mazlan aliman? mazlan aliman dan kump...

0 Comments

Roadshow Selamatkan Selangor Darul Ehsan Dari Pakatan Haram. Hari ini 27 Nov 2010, Jam 8.30 malam. Bertempat Di: Rumah Tuan Hj. Abu Bak...

0 Comments
Ahli PKR Buta Huruf Dan Wanita Tak Reti Mengundi.

Ahli PKR Buta Huruf Dan Wanita Tak Reti Mengundi.

Wanita pkr bodoh... itulah kesimpulan yang kita boleh buat terhadap wanita pkr, menurut ketua wanita cabang kuantan berkata, anggota wanita ...

0 Comments
Sekali Lagi Khalid Gagap Hina Sultan Selangor.

Sekali Lagi Khalid Gagap Hina Sultan Selangor.

Kenapa khalid gagap mengajak seluruh rakyat negeri selangor menghantar memorandum mengenai isu air kepada SPB Yang DiPertuan Agong? sedangk...

0 Comments
Roadshow Selamatkan Selangor Dari Pakatan Haram

Roadshow Selamatkan Selangor Dari Pakatan Haram

Roadshow Selamatkan Selangor Darul Ehsan Dari Pakatan Haram. Hari ini 26 Nov 2010, Jam 8.30 malam. Bertempat Di: Bilik Gerakan UMNO Cawan...

0 Comments
Anwar Barua Yahudi, Promosi Agenda Demokrasi Amerika.

Anwar Barua Yahudi, Promosi Agenda Demokrasi Amerika.

Dalam ucapan anwar bertajuk "democracy and the muslim world" di stanford university pada 12 Oktober 2006. anwar secara terang-ter...

0 Comments
Sukma Pernah Lancapkan Anwar Selama 2 Tahun

Sukma Pernah Lancapkan Anwar Selama 2 Tahun

Menurut rakan, sukama adik angkat anwar dan juga merangkap toy boy anwar, mengaku yang dia pernah melancapkan anwar selama 2 tahun dan sele...

3 Comments
Ustaz Taib Azamudden Tahu Anwar Peliwat...

Ustaz Taib Azamudden Tahu Anwar Peliwat...

Ustaz taib azamudden yang kini menjadi ajk pas pusat dan ahli parlimen baling tahu yang anwar memang kaki liwat, dalam pengakuan yang di re...

2 Comments
Memang Pakatan Cuba Gugat Kuasa Raja-Raja Melayu.

Memang Pakatan Cuba Gugat Kuasa Raja-Raja Melayu.

Ketua penerangan pas yang tak berapa nak terang mengatakan usaha perdana menteri, datuk seri najib razak yang mengingatkan pihak-pihak tert...

0 Comments
Pendedahan: Direct Nego KSSB Dan Sg Rambai Angkut.

Pendedahan: Direct Nego KSSB Dan Sg Rambai Angkut.

Mai kita bongkar lagi isu pasir selangor, jangan ingat bila blogger diam maka kami dah lupa, kami tak lupa beb... kali kami akan bongkarkan ...

1 Comments
Janji PAS Ibarat Janji Yahudi...

Janji PAS Ibarat Janji Yahudi...

Kementerian Dalam Negeri (KDN) memutuskan untuk memperbaharui permit penerbitan lidah rasmi PAS, Harakah, dengan memberi amaran keras supaya...

0 Comments
Anwar Meracau-racau Di Mahkamah....

Anwar Meracau-racau Di Mahkamah....

Anwar al-juburi (bukan aku kata tapi mat sabu yang kata) makin ketakutan, di sebapkan ketakutan yang amat sangat itu dia menjadi meracau-ra...

6 Comments
Pegawai Yayasan Selangor Di Tahan SPRM

Pegawai Yayasan Selangor Di Tahan SPRM

Seorang pegawai kanan Yayasan Selangor ditahan reman selama tujuh hari mulai hari ini, bagi membantu siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasu...

0 Comments
Haa...Haa....Haaa.....Suara Keadilan BANKRUP

Haa...Haa....Haaa.....Suara Keadilan BANKRUP

Mahkamah Tinggi hari ini membenarkan permohonan Datuk Seri Zambry Abdul Kadir, bagi memasukkan penghakiman terhadap Presiden PKR, Datuk Ser...

0 Comments
Adun Pakatan Kecut Teloq Tengok Surat Ini...

Adun Pakatan Kecut Teloq Tengok Surat Ini...

Khalid gagap ketakutan bila timbalan pengerusi umno selangor ajak dia berdebat isu padi, kenapa khalid takut nak berdebat, sedangkan sebelu...

2 Comments

Azizan Razak MB Mangkok 1 Malaysia

Inilah rupanya mb paling mangkok dalam malaysia, bingai dan bodoh yang tak berkesudahan. naya orang kedah dapat mb sengal ubi macam dia ni.....

0 Comments
Chegubard  Sahkan Anwar Campur Tangan Dalam Pemilihan PKR

Chegubard Sahkan Anwar Campur Tangan Dalam Pemilihan PKR

Cehegubard yang juga menantu sedara anwar mengesahkan yang memang anwar turut terlibat campur tangan dalam pemilihan pkr, laporan itu di se...

3 Comments
25 Tahun Memali: Ibrahim Libya Tetap Mati Katak.

25 Tahun Memali: Ibrahim Libya Tetap Mati Katak.

Memali... satu peristiwa yang ceritanya di tunggang terbalikan oleh pencacai pas demi kepentingan politk mereka, kisah 14 orang yang di tem...

7 Comments
Niaa Maa Kaa Haii, PKR Parti Bodoh...

Niaa Maa Kaa Haii, PKR Parti Bodoh...

Macam ni rupe parti yang nak perintah malaysia? mampos la rakyat kalau parti samseng ni perintah malaysia, setiap rakyat yang tak mahu ikut ...

1 Comments
Mazlan Aliman Pening Dengan Penubuhan BAPAK.

Mazlan Aliman Pening Dengan Penubuhan BAPAK.

Felda semalam mengambil langkah aktif membantu para warga felda dengan menubuhkan biro aduan peneroka kebangsaan (BAPAK) penubuhan itu di a...

1 Comments
Anwar Hentam PAS & DAP, Rakaman Akan Di Dedahkan.

Anwar Hentam PAS & DAP, Rakaman Akan Di Dedahkan.

Seorang Bekas Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR) negeri, Aminah Abdullah menunggu masa dan keadaan yang paling sesuai untuk mendedahk...

1 Comments
CERAMAH SSDE AHAD, ADA CERITA BEST...

CERAMAH SSDE AHAD, ADA CERITA BEST...

MB Selangor Khalid Gagap Joli Sakan, Guna 800 Ribu Duit Yayasan Selangor Untuk Sambut Birthday YS. Tempat: Jalan Temenggung 11/9, Seksye...

0 Comments
Pas Kata Mereka Sedia Ambil Alih Kerajaan, Tapi Apa Jasa-jasa Pas, Mari Kita Senaraikan.

Pas Kata Mereka Sedia Ambil Alih Kerajaan, Tapi Apa Jasa-jasa Pas, Mari Kita Senaraikan.

Selama 50 tahun pas hidup atas muka bumi ini apa jasa pas pada rakyat malaysia? mari kita senaraikan, pas kata mereka bersedia untuk perint...

3 Comments
"Third Force" Usaha Cari Makan Musim Pilihanraya.

"Third Force" Usaha Cari Makan Musim Pilihanraya.

Ada satu kumpulan di namakan "third force" kononnya mereka ni macam kumpulan pendesak atau kumpulan alternatif kepada pakatan har...

0 Comments

Bukti Sahih Ahli Parlimen PAS Bingai...

Ini bukti yang cukup sahih, sudah terang tak payah nak suluh-suluh lagi bertapa bingai dan samdoolnya ahli parlimen pas dalam menjawab dan m...

1 Comments
PAS Akui Nik Ajis Bukan Cerdik Dalam Ilmu Agama.

PAS Akui Nik Ajis Bukan Cerdik Dalam Ilmu Agama.

Pas akui kata-kata ustaz mohd nor deris yang nik ajis kurang pendidikan agama, kalau kita baca dalam laman web, blog dan mana-mana artikel ...

3 Comments
Khalid Gagap Di Cabar Saman Noh Omar.

Khalid Gagap Di Cabar Saman Noh Omar.

Kelmarin timbalan pengerusi perhubungan umno selangor, datuk noh omar telah mendedahkan kepada media yang memang betul dan benar yayasan se...

1 Comments

Video Perangai Kurang Ajar Remaja Sekarang, Cemolot Di Tempat Awam.

Huhh... anak sapa la yang buat perangai tak senonoh ni, bercemolot di tempat awam, dah la muka mamat tu muka pecah, muka minah tu tak boleh ...

3 Comments
Suhaimi Shafie: Perlekeh Nasihat Tuanku, Tapi Tembak Noh Omar.

Suhaimi Shafie: Perlekeh Nasihat Tuanku, Tapi Tembak Noh Omar.

Ade sekor anjing dap ni, dia akan meyalak sekiranya tuannya lalu di hadapannya dan tidak menegurnya, dia menyalak sungguh kuat sampailah tua...

3 Comments
Nik Ajis: Zuhud Hanya Di Kelantan

Nik Ajis: Zuhud Hanya Di Kelantan

Terkejut aku tengambar yang di keluarkan oleh blogger media permatang pauh, makk oii mewahnya orang tua tu, buat haji tapi menginap di hote...

4 Comments
Orang PAS Kata: Mat Sabu Lebih Ulama Dari Harussani.

Orang PAS Kata: Mat Sabu Lebih Ulama Dari Harussani.

Kata hadi awang dalam seminar pas ganti umno di shah alam semalam, "PAS perlu berusaha meningkatkan sokongan orang Melayu jika ingin m...

7 Comments