Posts

Showing posts from November, 2010

Bakal Menantu Tan Sri Azman Hashim Menyokong Illuminati.

Image
Aku tak pasti sama ada noh, penyanyi kumpulan hujan yang bakal menjadi menantu jutawan melayu malaysia, tan sri azman hashim paham atau tidak logo pada t-shirt yang dia pakai tu. pada aku noh bukanlah budak bodoh dan aku yakin dia tahu apa maksud logo itu.

Kalau noh tahu simbol atau logo yang ada pada baju dia tu, kenapa dia masih lagi pakai? jangan ini macam bro.. rock tu rock juga, takan image illuminati pun lu nak sanjung. kalau nak tahu ape menatangnya illuminati tu korang tengok la cerita angels & demons dan da vinci code, korang boleh tahu illuminati tu menatang apa...

Suamiku Adalah Pemimpin Anugerah Tuhan...

Image
Aku bukan syiah, aku berfahaman ahli sunnah wal jamaah, kenapa aku linkkan artikel ini, ialah sebagai perbandingan di antara dua manusia yang dikatakan anugerah daripada tuhan.

Wan azizah mengatakan yang suaminya adalah anugerah dari tuhan walaupun tidak ada satu ape pun yang suaminya lalukan untuk kebaikan umat islam, jadi barua yahudi adalah dan aku mintak korang bandingkan dengan suami azam al-sadat farahi, walau pun dia berfahaman syiah, tapi korang bandingkan lah sendiri.

klik sini.

"Patik Mohon Tuanku Sultan Selangor Haramkan PKR Di Selangor"

Image
"Patik Mohon Tuanku Sultan Selangor Haramkan PKR Di Negeri Selangor" itulah harapan dan permintaan aku kepada DYMM Sultan Selangor, melihatkan sekarang ni pembangkang PAS, PKR & DAP makin kurang ajar, aku mintak diharamkan sahaja parti itu di selangor, tidak menjadi kudis pun kalau pkr diharamkan di selangor, adanya pkr dan parti-parti pembangkang yang lain lebih merosak dan memecahbelahkan lagi melayu dan rakyat negeri selangor.

Kurang ajarnya pembangkang sudah sampai ke tahap melampau apa bila ketuanan melayu ingin mereka "bakul sampahkan" pada aku bakul sampahkan ketuanan melayu samalah seperti mereka ingin membakul sampahkan institusi raja-raja melayu.

Kalau kita tengok record penghinaan pembangkang, DYMM Sultan Selangor lah yang paling teruk menjadi mangsa penghinaan mereka, kita ambil dari nik ajis, zaid ibrahim, suhaimi shafie, khalid ibrahim dan yang terbaru wan azizah di konvensyen pkr, nampak jelas pembangkang terlalu anti kepada Sultan Selangor.

PKR Tak Reti Agama, Tafsiran Keling Mabuk Di Katakan Betul

Image
Jika kelmarin, wan azizah menyifatkan suaminya yang gay itu sebagai anugerah ALLAH yang dipilih untuk menjadi pemerintah di malaysia dan mendapat tepukan gemuruh dari semua pencacai dan penjilat dalam partinya, semalam ayat quran pula dilacurkan oleh pkr, kali ini seorang keling mabuk yang menjadi perwakilan menggunakan ayat quran dari surah ali Imran ayat 190. keling pariah tu memberikan tafsir yang jauh lari dari tafsir yang sebenar.

Korang dengar sendiri tafsiran yang dibuat oleh keling itu dan bandingkan dengan tafsiran yang dibawah ini: surah Ali Imran ayat 190-191.

Sesungguhnya pada penciptaan langit dan bumi, dan pertukaran malam dan siang, sungguh terdapat ayat-ayat (tanda-tanda) bagi ‘ulul-albab’ (ahli fikir). ayat 190

(Iaitu) orang yang mengingati Allah semasa berdiri, duduk dan berbaring dan mereka bertafakur (memikirkan dengan mendalam) tentang penciptaan langit dan bumi (lalu mereka mengucapkan): “Rabbana (wahai Tuhan kami)! Engkau (Allah) tidak jadikan (semua) ini dengan si…

Mampukah Wan Azizah Berkerja Dengan Madunya.

Image
Bukan jadi rahsia lagi, wan azizah cukup menyampah dengan azmin ali, cerita mengenai anwar pernah pakuk isteri azmin, shamsidar tahrin dan lain-lain cerita melibatkan wan azizah dan azmin tak payah nak diulang lagi, semua sudah tahu.

Azmin semalam di tabal menjadi timbalan kepada wan azizah, soalnya sekarang mampukah wan azizah berkerja dengan orang yang dibencinya sejak belasan tahun dulu? kita tengok apa yang akan berlaku nanti, ada yang kata, naiknya azmin sebagai timbalan presiden akan mengendurkan kuasa wan azizah sebagai presiden, antara cakap wan azizah dan azmin, anwar lebih mempercayai cakap azmin walau pun wan azizah presiden dan isteri kepada anwar.

Jangan nanti bila ada kemelut dan masaalah antara wan azizah dan azmin dan bergoncang parti pkr umno/bn pula di persalahkan.

Peruntukan Besar PKR Untuk Hancurkan FELDA.

Image
Pkr memperuntukan sejumlah besar dana untuk gerakan menjahanamkan felda, cerita ini bukan fitnah, tapi ia di akui sendiri oleh seorang perwakilan dalam kongres pkr semalam, kata perwakilan itu, "ada peruntukan besar dari parti di salurkan kepada seseorang pemimpun di selangor untuk kami bergerak ke seluruh negara bagi bertemu degan hampir satu juta pengundi dalam tanah rancangan Felda".

Nyatalah sekarang ini ada gerakan untuk menjahanamkan felda yang di pelopori oleh pkr, dengan dana yang cukup banyak dan besar. tapi segala buruk kelakuan pkr itu tidak di redhai oleh ALLAH, apa bila semua peruntukan itu ghaib, ini diakui sendiri oleh perwakilan Pahang Suhaimi Said.

25 Tahun Memali: MISTERI Kemana Lesapnya Tabung Memali.

Image
Mungkin genarasi ahli pas sekarang tidak tahu cerita sebenar tentang memali, mereka hanya mendengar cerita dari berberapa pemimpin pas tentang keburukan perangai anggota polis yang menyerang sekumpulan orang kampung yang sedang belajar agama di sebuah madrasah, tetapi sure pemimpin pas tidak akan bercerita siapa yang memulakan keganasan dengan mengacukan buluh runcing, parang, molotov cocktail dan senapang patah dan hampir menetak seorang anggota polis walhal polis yang datang itu di arahkan untuk menahan seorang guru agama yang di panggil ibrahim libya untuk membawanya kebalai untuk di soal siasat, tidak lebih dari itu.

Peristiwa memali sudah 25 tahun berlaku, pas tidak habis-habis menyalahkan bn dan kerajaan kerana berlakunya peristiwa berdarah itu, padahal ianya boleh di elakkan kalau ibrahim libya itu mengikut arahan polis supaya mengikut mereka ke balai untuk di ambil keterangan. bergitulah perangai bacul pemimpin pas, nak pergi balai pun takut tapi di angkat sebagai syahid oleh p…

Projek Ronnie Liew Bernilai 8.9 Juta...

Image
Kehebatan ronnie liw membelasah duit rakyat terbukti dengan projek mega di kawasan pandamaran klang, ronnie menjadikan projek untuk keperluan rakyat sebagai income yang sungguh lumayan, bayangkan dua buah pondok rehat berharga rm 110 ribu dan kerja membaik pulih padang yang sekangkang kera termasuk membaiki dua biji tiang gol dan (ini sumber dari mpk tiga batang lampu high mass) berharga rm 8.9 juta ringgit. wow.. boleh buat stadium baru beb...

Inilah penyelewengan yang berlaku di klang, apa yang bestnya tu, tempat projek bernilai jutaan ringgit ini berlaku di tempat ronnie liew sendiri, iaitu dalam dun pandamaran, mungkinkah ronnie akan menggunakan duit persen dari kerja-kerja bernilai jutaan ringgit itu sebagai wang simpanannya sekiranya dia tidak lagi menjadi adun kelak? apa-apa pun aku berharap sangat SPRM siasat segera penyelewengan ini. kita tengok nanti apa pula yang cuba di pusing oleh ronnie liew bila di panggil oleh SPRM nanti dan siapa pulak yang akan terjun dari bangunan u…

Bakul Sampahkan Ketuanan Melayu Samalah Seperti Bakul Sampahkan Raja-Raja Melayu

Image
Tampa ketuanan melayu, tiadalah raja-raja melayu, raja-raja melayu adalah tuan kepada melayu, macam mana pulak wan azizah mintak bakul sampahkan ketuanan melayu, dengan kata lain, wan azizah nak bakul sampahkan raja-raja melayu. adakah wan azizah juga mahu ikut jejak pemimpin pembangkang yang lain menderhaka kepada raja-raja melayu.

Dalam sistem yang ada sekarang dalam negara ini, raja-raja melayu lah yang menjadi payung kepada umat melayu, jadi bodohnya wan azizah bila dia kata "Ketuanan Melayu adalah slogan yang digunakan oleh sekumpulan kecil elit Melayu yang berkuasa untuk memperdaya orang Melayu yang ramai, demi kepentingan diri sendiri". siapa kumpulan elit kecil yang dimaksudkan oleh wan azizah itu?

Ketuanan melayu telah termaktub dalam kontrak sosial dan perlu dibaca bersama-sama dengan perlembagaan persekutuan di bawah artikel 153, dalam artikel itu, telah tertulis, telah menjadi tanggugjawab SPB Yang Di Pertuan Agong untuk menjaga hak keistimewaan orang melayu, j…

Anwar Pegang Dan Ramas Breast Saya. Norlaila.

Image
Anwar memegang breast (buah dada) saya, lepas itu dia masukan kemaluan kedalam (p****t) saya tampa memakai kondom, kali kedua dia melakukannya dia memakai kondom, itulah pengakuan norlaila seorang wanita yang menjadi mangsa pemuas nafsu anwar ibrahim.

Anwar Arah Kaki Pukul Gagalkan Demo Depan Dewan Sivik PJ.

Image
Pagi tadi kira-kira 100 orang ahli pkr berketurunan india dan mereka juga merupakan ahli ngo tajaan pkr, hindraf, berdemo dihadapan dewan sivik petaling jaya tempat berlangsungnya mesyuarat agung pkr. sambil menjerit "anwar porahh" dan lain-lain kecaman terhadap anwar dan azmin ali, macam-macam tulisan di kain rentang yang mencemuh anwar dan azmin, walau bagai mana pun keadaan boleh dikatakan tenang.

Keadaan menjadi kecoh berberapa minit selepas anwar dan wan azizah masuk ke dewan, menurut sumber, anwar tidak berapa seronok dengan kejadian yang berlaku di luar, maka dia mengarahkan berberapa kaki pukul untuk merampas banner dan poster dan meminta mereka yang berdemo memakai t-shirt berlogo pkr supaya menanggalkannya, dalam kekecohan itu, seorang wartawan agenda daily turut dikasari oleh kaki pukul anwar, tag medianya di rentap oleh seorang kaki pukul belaan anwar.

Tiada Siapa Nak Dengar Sam Ketot Membebel..

Image
Lihat gambar ini jelas menunjukkan suasana di dalam Dewan Sivik Petaling Jaya,sekitar jam 11.45 pagi Jumaat.

Waktu itu Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Shamsul Iskandar Md Akin sedang menyampaikan ucapan dasar.

Kebanyakan kerusi kosong.Sepatutnya kira-kira 1,000 perwakilan AMK terdiri dari pemuda dan wanita hadir.

Hanya kira-kira 400 orang dalam dewan.

Sebelum itu Timbalan Presiden PKR Dr Syed Husein Ali merasmikan mesyuarat AMK itu.Waktu Syed Husein rasmi dewan penuh termasuk dengan kehadiran pimpinan pusat termasuk Azmin Ali dan lain-lain.

Sumber: agenda daily.

Jasa-Jasa FELDA Yang Mazlan Aliman Lupa.

Image
Mazlan aliman dan pembangkang kata felda bankrup, betul ke, siapa sebenarnya yang bankrup? felda atau mazlan aliman? mazlan aliman dan kumpulan anaknya boleh kita ibaratkan seperti kacang lupakan kulit, tak reti nak berterima kasih kepada feld yang banyak membantu dia dan keluarganya dulu. kenapa aku aku kata macam tu? dulu sewaktu orang melayu susah, tun razak menubuhkan felda, ketika itu gelak besar pas kerana menganggap idea tun razak ibarat angan-angan mak jenin. tapi tun razak persetankan segala tomahan pas itu.

Orang melayu ketika itu tiada tanah, diberikan tanah oleh felda, selain tanah, peneroka juga diberikan rumah, biji benih, baja dan racun untuk memulakan tanaman, bila tanaman telah mengeluarkan hasil, felda jugalah yang membantu peneroka memasarkan tanaman mereka, ingat tak ada negara lain yang buat skim macam felda. mampukah peneroka mengeluarkan belanja dengan duit poket mereka sendiri untuk memulakan tanaman kedua?

Bila di teliti segala tomahan yang di lontarkan oleh pih…
Image
Roadshow Selamatkan Selangor Darul Ehsan Dari Pakatan Haram.

Hari ini 27 Nov 2010, Jam 8.30 malam.

Bertempat Di:
Rumah Tuan Hj. Abu Bakar Bin Sharif, Lot 625, Jalan Tengas,
Kampung Padang Jawa, Shah Alam.

Penceramah:

Senator Ezam Mohd Nor
(Ahli Dewan Negara)

Ustaz Ahmad Najib
(Bekas YDP PAS Kawasan Gombak)

SEMUA DI JEMPUT HADIR.

Ahli PKR Buta Huruf Dan Wanita Tak Reti Mengundi.

Image
Wanita pkr bodoh... itulah kesimpulan yang kita boleh buat terhadap wanita pkr, menurut ketua wanita cabang kuantan berkata, anggota wanita "tidak tahu mengundi dan tidak memahami arahan mengundi" sehingga menyebabkan separuh undi dalam pemilihan sayap itu, rosak dan terdapat perwakilan wanita menghantar kertas undi kosong dan ada yang memangkah semua calon yang bertanding (klik sini). apa punya bodoh la depa ni...

Dalam hal yang lain pulak setiausaha agung pkr, saifuddin nasution mengesahkan terdapat juga ahli-ahli pkr yang buta huruf, mereka tidak tahu membaca dan menulis, oleh sebap ada ahli pkr yang buta huruf, maka ada petugas pemilihan perlu menandakan kertas undi bagi pihak si ahli pkr yang buta huruf itu tadi. (klik sini)

Jadi kesimpulan yang boleh kita buat di sini ialah, seramai 400 ribu ahli pkr, katakanlah ahli pkr wanita ada 200 ribu, yang bodoh tak reti mengundi ada 50 peratus, maknanya 100 ribu je wanita pkr yang cerdik di tambah pulak 20 peratus ahli pkr yang …

Sekali Lagi Khalid Gagap Hina Sultan Selangor.

Image
Kenapa khalid gagap mengajak seluruh rakyat negeri selangor menghantar memorandum mengenai isu air kepada SPB Yang DiPertuan Agong? sedangkan isu didalam memorandum itu adalah isu negeri selangor bukan isu kerajaan pusat, harus di ingat selangor adalah sebuah negeri yang masih mempunyai sultan, selangor bukan seperti penang, melaka, sabah dan sarawak, yang mana Agong lah menjadi ketua negeri dan wakil Yang Di Pertuan Agong bergelar Tuan Yang Terutama.

Kata khalid gagap, "apa yang dilakukan oleh syabas (syarikat bekalan air selangor) membebankan rakyat selangor, kalau perkara ini melibatkan rakyat selangor maka sepatutnya memorandum itu di serahkan kepada Sultan Selangor, kerana Sultan Selangor lebih arif dan paham situasi yang berlaku dalam negeri selangor, kenapa khalid gagap nak membebankan yang DiPertuan Agong?

Atau ini mungkin protes yang dibuat oleh khalid gagap terhadap Sultan Selangor kerana Sultan Selangor menolak jemputan khalid gagap untuk ke majlis ulang tahun yayasan se…

Roadshow Selamatkan Selangor Dari Pakatan Haram

Image
Roadshow Selamatkan Selangor Darul Ehsan Dari Pakatan Haram.

Hari ini 26 Nov 2010, Jam 8.30 malam.

Bertempat Di: Bilik Gerakan UMNO Cawangan Kampung Hamid Tuah, Perlabuhan Kelang.

Penceramah:

Sdr Fairus Khairuddin
(Mantan Timbalan Ketua Menteri 2 Pulau Pinang)

Ustaz Kamal Saidin
(Penasihat Agama Menteri Besar Terengganu)

SEMUA DI JEMPUT HADIR.

Anwar Barua Yahudi, Promosi Agenda Demokrasi Amerika.

Image
Dalam ucapan anwar bertajuk "democracy and the muslim world" di stanford university pada 12 Oktober 2006. anwar secara terang-terangan anwar meminta seluruh masyarakat islam antarabangsa supaya menyokong agenda demokrasi yang dibawa oleh amerika.
Ini dibuktikan yang pidato anwar itu dianjurkan oleh fsi (the freeman spogli institute for international studies), dengan mendapat tajaan daripada cddrl (stanford university the center for democracy, development and the rule of law) dan shorenstein aparc (walter h. shorenstein asia-pacific research center). rujuk sini.
Sudah terang tak payah nak suluh-suluh lagi, anwar memang agen amerika yang sedang giat mempromosikan agenda amerika untuk menguasai negara-negara islam.

Sukma Pernah Lancapkan Anwar Selama 2 Tahun

Image
Menurut rakan, sukama adik angkat anwar dan juga merangkap toy boy anwar, mengaku yang dia pernah melancapkan anwar selama 2 tahun dan selepas 2 tahun tu, anwar upgrade dari melancap kepada main bontot. ishhkk...ishkk... gila betul anwar ni.

Inikah manusia yang pakatan haram nak angkat jadi perdana menteri? korang tengok sendiri klip video ni, kalau ianya fitnah anwar sila saman sukma.

Ustaz Taib Azamudden Tahu Anwar Peliwat...

Image
Ustaz taib azamudden yang kini menjadi ajk pas pusat dan ahli parlimen baling tahu yang anwar memang kaki liwat, dalam pengakuan yang di record di hadapannya sekitar tahun 1998 dulu dan buku yang pernah di keluarkan bertajuk "bekas imam besar bongkar rahsia anwar" mengesahkan lagi yang ustaz taib azamudden dan pas tahu perlakuan liwat anwar.

Ayam sabung pas, mat sabu lebih tahu yang anwar memang peliwat, gelaran anwar al-juburi di keluarkan oleh mat sabu dalam tahun 1998 berberapa bulan sebelum anwar di terajang keluar oleh tun dr mahathir. malah karpal antara orang yang mula-mula sekali yang tahu perlakuan liwat anwar, ini dibuktikan dalam penyata rasmi parlimen. klik sini.


Memang Pakatan Cuba Gugat Kuasa Raja-Raja Melayu.

Image
Ketua penerangan pas yang tak berapa nak terang mengatakan usaha perdana menteri, datuk seri najib razak yang mengingatkan pihak-pihak tertentu yang cuba mengubah perlembagaan negara supaya tidak bersikap seperti 'tikus membaiki labu' sebenarnya cuba menimbulkan ketakutan di kalangan orang melayu supaya tidak menyokong pas dan pakatan rakyat.

Memang pas dan pakatan haram cuba membuang kuasa raja-raja melayu, banyak contoh-contoh yang boleh kita tengok selama pakatan haram berkuasa di berberapa negeri, kuasa raja-raja melayu di perlekehkan, pakatan haram menjadikan raja-raja melayu sebagai "punching bag" mereka sekiranya setiap dasar-dasar yang mereka nak buat di negeri-negeri yang di perintah oleh mereka dihalang oleh perlembagaan atau tak di persetujui oleh raja-raja.

Contoh terbaik ialah nik ajis, dia pernah memperlekehkan Sultan Selangor dengan mengatakan titah sultan selangor satu ajaran karut yang ditinggalkan penjajah Inggeris. klik sini. dap juga menghina raj…

Pendedahan: Direct Nego KSSB Dan Sg Rambai Angkut.

Image
Mai kita bongkar lagi isu pasir selangor, jangan ingat bila blogger diam maka kami dah lupa, kami tak lupa beb... kali kami akan bongkarkan siapa 2 individu penting yang didakwa terlibat dalam kes pasir di Selangor. Salah seorangnya adalah pemilik syarikat Sungai Rambai Angkut Sdn Bhd Datuk Tan Chin Huat yang mendapat tender membeli pasir dari KSSB.

Untuk pengetahuan semua, sungai rambai angkut bukan mendapat tander dari pihak kssb untuk melombong dan mengangkut pasir, tapi sungai rambai angkut di lantik terus oleh kssb, malah sungai rambai angkut mendapat berberapa keistimewaan dari kssb, antara keistimewaan yang sungai rambai angkut dapat ialah, harga diskaun pembelian pasir, selalunya kontraktor lain dapat diskaun 30 sen dari kssb, tapi sungai rambai angkut dapat diskaun 70 sen dari kssb, satu jumlah diskaun yang banyak.

Apa yang jadi tanda tanya sekarang ini ialah, kenapa hanya sungai rambai angkut sahaja yang di beri diskaun? sedangkan syarikat lain seperti LCE transport dan Level…

Janji PAS Ibarat Janji Yahudi...

Image
Kementerian Dalam Negeri (KDN) memutuskan untuk memperbaharui permit penerbitan lidah rasmi PAS, Harakah, dengan memberi amaran keras supaya ia hanya dijual di markas dan pejabat urusan parti itu sahaja. Datuk Zaitun Ab Samad berkata keputusan untuk memperbaharui permit penerbitan Harakah dibuat setelah KDN berpuas hati dengan kerjasama, penjelasan dan janji pihak pengurusan Harakah akan mematuhi syarat-syarat permit penerbitan serta Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984.Bernama klik sini.


Itu janji pas masa tengah tersepit, pasal harakah tak boleh di jual jadi pas tak masyukk... tapi lepas berberapa bulan pas buat perangai balik, segala janji-janji pas kepada pihak kementerian dalam negeri hanya tinggal janji, pas buat perangai yahudi, harakah di jual secara terbuka di kedai-kedai, dua gambar kat atas menunjukan bertapa degilnya pas menjual harakah di tempat terbuka.

Dua keping gambar ini aku ambil di dua buah kedai yang berlainan dan di hari yang berlainan di seksyen 7 dan seksyen 10 s…

Anwar Meracau-racau Di Mahkamah....

Image
Anwar al-juburi (bukan aku kata tapi mat sabu yang kata) makin ketakutan, di sebapkan ketakutan yang amat sangat itu dia menjadi meracau-racau di mahkamah, pada mulanya dia meminta karpal memprovok peguam cara negara 2, datuk mohd yusof zainal abidin dengan menuduh kesemua saksi dalam kes liwat anwar sebagai "robot yang telah di program".

Melihat provok yang dibuat karpal tidak menjadi dan gagal membuatkan peguam cara 2 marah, anwar mula menjerit-jerit kepada peguam cara 2, dengan mengatakan "Ini sudah melampau kerana pendakwa cuba menyaring semua bukti,” tapi serangan bodoh anwar itu di jawab dengan cool oleh peguam cara 2 dengan mengatakan "Kau (anwar) tidak tahu mengenai undang-undang." melihat di di malukan oleh peguam cara 2 di hadapan puluhan penyokong dia, maka berlakulah jerit menjerit yang dimulakan oleh anwar dan karpal.

Takut dengan kehadiran polis dikerah bagi mengawal keadaan. memberi petunjuk kepada polis bahawa beliau akan bertenang dan tidak mera…

Pegawai Yayasan Selangor Di Tahan SPRM

Image
Seorang pegawai kanan Yayasan Selangor ditahan reman selama tujuh hari mulai hari ini, bagi membantu siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung isu perbelanjaan Majlis Sambutan Ulang Tahun ke-40 yayasan itu yang dikatakan melebihi RM300,000. Perintah tahanan reman sehingga 29 Nov itu dikeluarkan oleh penolong kanan pendaftar Mahkamah Tinggi, Khairul Nizam Abu Bakar. Pegawai berusia 40-an itu ditahan pagi semalam oleh SPRM berikutan pembabitannya sebagai pengerusi pengelola untuk majlis tersebut. Sambutan ulang tahun yayasan berkenaan mendapat perhatian apabila Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah membatalkan hasrat baginda berangkat ke majlis itu kerana dukacita dengan kosnya yang dikatakan amat tinggi. Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar sebelum ini mendakwa kos majlis berkenaan menjangkau lebih RM800,000 dan sebahagian daripada jumlah itu sudah dibayar kepada syarikat yang diberi kontrak menganjurkannya. BERNAMA

Haa...Haa....Haaa.....Suara Keadilan BANKRUP

Image
Mahkamah Tinggi hari ini membenarkan permohonan Datuk Seri Zambry Abdul Kadir, bagi memasukkan penghakiman terhadap Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan tiga pihak lain, dalam saman fitnah RM100 juta terhadap mereka. Penolong pendaftar kanan Noordura Mohammad Din yang memutuskan demikian juga berkata jumlah kerugian akan ditaksirkan kemudian oleh mahkamah.

Zambry memfailkan saman fitnah dengan menamakan Dr Wan Azizah selaku pemegang jawatan dalam PKR, Timbalan Presiden, Syed Husin Ali yang juga ketua editor Suara Keadilan; penerbit akhbar berkenaan, Pelita Koridor Sdn Bhd dan pencetak Suara Keadilan, Percetakan NPK Sdn Bhd sebagai defendan. Dalam saman yang difailkan pada 25 Februari itu, Zambry mendakwa tulisan bertajuk 'Zambry disyaki pengganas gagal masuk ke Amerika Syarikat' yang disiarkan lidah PKR itu merupakan satu fitnah dan berita tersebut merosakkan reputasi peribadi, awam dan politiknya. Katanya, tulisan dalam isu Disember 29, 2009 - 5 …

Adun Pakatan Kecut Teloq Tengok Surat Ini...

Image
Khalid gagap ketakutan bila timbalan pengerusi umno selangor ajak dia berdebat isu padi, kenapa khalid takut nak berdebat, sedangkan sebelum ni dia berdegar-degar nak ajak noh omar berdebat isu padi, kononnya dia bekas pengerusi pnb jadi dia tahu semuanya.

Bukan khalid je yang senyap ketakutan tapi ketakutan itu merebak sampaikan semua adun pakatan haram kecut teloq termasuklah eli wong. pasal apa kecut? pasal depa ni memang bangang, ini bukan retorik, noh omar sudah keluarkan surat pada semua adun selangor, tapi sampai la ni adun selangor menikus senyap.

Jadi nampaklah sangat yang adun pakatan haram cuma pandai menyalak macam anjing, tapi bila ajak berdebat habis kecut semua teloq.

Azizan Razak MB Mangkok 1 Malaysia

Inilah rupanya mb paling mangkok dalam malaysia, bingai dan bodoh yang tak berkesudahan. naya orang kedah dapat mb sengal ubi macam dia ni....

Chegubard Sahkan Anwar Campur Tangan Dalam Pemilihan PKR

Image
Cehegubard yang juga menantu sedara anwar mengesahkan yang memang anwar turut terlibat campur tangan dalam pemilihan pkr, laporan itu di sediakan oleh chegubard untuk dilaporkan kepada wan azizah.

Dalam laporannya, chegubard mengatakan yang anwar menghubungi sendiri dr. jurin ketua cabang pkr kota marudu dan mengarahkan dr.jurin menyokong calon pilihannya (azmin) dan menolak calon-calon lain (zaid dan muskayub) dan berberapa orang lagi calon yang ada dalam chai anwar semuanya mesti di undi oleh anak buah dr.jurin.

Menurut chegubard lagi, petugas pemilihan seperti sukarelawan jpp (jawatankuasa pemilihan pusat) dari ajk (ahli jawatankuasa) cabang itu sendiri, sepatutnya sukarelawan jpp di ambil dari mana-mana cabang yang telah selesai bermesyuarat. barulah proses pengundian dilihat nutral dan tidak berpihak pada mana-mana individu.

Chegubard juga menambah, terdapat usaha jahat menggunakan laman sosial dan SMS untuk memfitnahnya dan calon-calon lain dan mendakwa berlaku tawar-menawar dalam…

25 Tahun Memali: Ibrahim Libya Tetap Mati Katak.

Image
Memali... satu peristiwa yang ceritanya di tunggang terbalikan oleh pencacai pas demi kepentingan politk mereka, kisah 14 orang yang di tembak oleh polis pada pagi 19 nov 1985. sepatutnya pada hari itu, tidak berlaku pertumpahan darah sekiranya ibrahim libya mengikut arahan pihak polis pergi ke balai untuk di soal siasat.

Dalam laman web dan blog pencacai pas, digambarkan kerajaan dan polis bertindak terlalu kejam terhadap ahli-ahli pas, dikatakan polis dengan kekuatan anggota seramai 3,600 orang menggepung markaz pas itu, gila ke polis hantar anggota seramai itu untuk mengepung ahli pas yang seramai 46 orang berkumpul di markaz itu. langsung tak logik. satu lagi persoalan yang patut pas jawab ialah, kenapa muslimat pas berkumpul dihadapan pintu masuk markaz itu dengan buluh runcing? dikatakan pegawai polis yang datang ke pintu pagar itu hanyalah untuk menyerahkan waran untuk membawa ibrahim libya ke balai untuk di soal siasat.

Tapi gaya tulisan yang mendayu-dayu pencacai pas menunjukan…

Niaa Maa Kaa Haii, PKR Parti Bodoh...

Image
Macam ni rupe parti yang nak perintah malaysia? mampos la rakyat kalau parti samseng ni perintah malaysia, setiap rakyat yang tak mahu ikut cakap kerajaan akan di grip lehernya. tak ada dalam politik malaysia, pemilihan parti sampai bergaduh teruk macam ni, kalau setakat bertekak tu biasa la.

Apalah nak jadi dengan pkr ni, nak pilih timbalan presiden pun nak gaduh, nak pilih jadi wakil rakyat pun gaduh, tak dapat kerja majlis perbandaran pun nak gaduh, sikit-sikit mau gaduh., tapi bila masa pilihanraya kecil, kita ajak depa gaduh takut pulak, pandai pulak depa menikuskan diri, aku tengok macam sial je pkr ni.

Apa pun pendaftar pertubuhan (ROS) tengok-tengok sikitlah pkr ni, tak ke dalam akta ros yang boleh mengharamkan sesuatu pertubuhan tu kalau ahlinya bergaduh dan pemilihan parti jadi kelamkabut. korang tengok video ni memang bestt..



Mazlan Aliman Pening Dengan Penubuhan BAPAK.

Image
Felda semalam mengambil langkah aktif membantu para warga felda dengan menubuhkan biro aduan peneroka kebangsaan (BAPAK) penubuhan itu di anjurkan oleh gabungan wawasan generasi wawasan (GWGF) di shah alam semalam.

Penubuhan biro aduan peneroka kebangsaan (BAPAK) bertujuan untuk menerima segala maklum balas dan aduan dari warga felda supaya ianya dapat di selesaikan oleh pihak-pihak yang berkaitan. selain itu ia sebagai saluran tambahan yang saling melengkapi bagi menafaat warga felda.

Kos penubuhan BAPAK tidak di tanggung oleh felda, sebaliknya ia di tanggung oleh genarasi wawasan warga felda (GWGF), seramai 317 orang sukarelawan membantu BAPAK, penubuhan ngo ini dilihat sebagai satu usaha yang sangat baik. terdapat 6 cara untuk menyalurkan maklumat kepada BAPAK, maklumat lanjut sila layari laman web GWGF di www.gwgf.org.my, atau hubungi talian 1-800-88-4943, atau email: aduan@gwgf.org.my.

Anwar Hentam PAS & DAP, Rakaman Akan Di Dedahkan.

Image
Seorang Bekas Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR) negeri, Aminah Abdullah menunggu masa dan keadaan yang paling sesuai untuk mendedahkan bukti rakaman percakapan Datuk Seri Anwar Ibrahim menghentam rakan sekutunya, DAP dan Pas. Beliau tidak menolak kemungkinan pendedahan mengenai percakapan Penasihat PKR itu akan dilakukan dalam masa terdekat tetapi belum menetapkan tarikh dan masanya. Menurut Aminah, pendedahan itu akan dibuat setelah mendapat persetujuan beberapa rakan yang turut sama berjuang dengannya dalam membuka mata masyarakat mengenai siapa sebenarnya Anwar. "Saya bersedia menyahut cabaran beliau (Zamil Ibrahim). Buat apa saya takut kerana saya memang mempunyai rakaman berkenaan yang kini berada dalam simpanan beberapa rakan baik. "Apabila tiba masa yang sesuai kita akan dedahkan supaya masyarakat di luar sana tahu siapa sebenarnya Anwar yang mereka sanjung. Saya akan berbincang dengan beberapa rakan untuk berbuat demikian," katanya kepada Minggua…

CERAMAH SSDE AHAD, ADA CERITA BEST...

Image
MB Selangor Khalid Gagap Joli Sakan, Guna 800 Ribu Duit Yayasan Selangor Untuk Sambut Birthday YS.

Tempat: Jalan Temenggung 11/9, Seksyen 9, Business Park, Bandar Mahkota Cheras.

Tarikh & Masa: Ahad. 21 Nov 2010, Pukul 8 Malam.

Penceramah:
Datuk Noh Omar
(Timbalan Pegerusi Perhubungan Umno Selangor)
Satim Diman
( Setiausaha Perhubungan Umno Selangor)
Dr. Kow Cheong Wei
(Ketua Pemuda MCA Selangor)

SEMUA DI JEMPUT HADIR.

Pas Kata Mereka Sedia Ambil Alih Kerajaan, Tapi Apa Jasa-jasa Pas, Mari Kita Senaraikan.

Image
Selama 50 tahun pas hidup atas muka bumi ini apa jasa pas pada rakyat malaysia? mari kita senaraikan, pas kata mereka bersedia untuk perintah negara tapi sejak pas di terajang keluar dari BN dalam tahun 70an dulu... pas tak sudah-sudah menyusahkan kerajaan dan rakyat Malaysia... pas sebok mengkritik pentadbiran Kerajaan BN yang dikatakan kononnya lemah dan korup... bariskan lah berberapa pemimpin BN, semuanya akan di kritik oleh pas. seolah-olah hanya mereka sahaja yang pandai mentadbir kerajaan.. tapi apa jasa pas pada negara ini?

"Third Force" Usaha Cari Makan Musim Pilihanraya.

Image
Ada satu kumpulan di namakan "third force" kononnya mereka ni macam kumpulan pendesak atau kumpulan alternatif kepada pakatan haram, tujuan mereka untuk membekalkan calon-calon pilihanraya sekiranya pkr gagal meletakan calon yang sesuai.

Mereka akan bertanding di sekurang-kurangnya 20 kerusi parlimen, matlamat penubuhan third force ialah menjadi barisan penampan sekitar 20 Ahli Palimen untuk mempertahankan kerajaan sekiranya Pakatan mengambil alih kerajaan. menurut penyelaras kumpulan third force, haris ibrahim yang juga seorang blogger, berkata calon-calon third force yang berpotensi akan melalui proses pemilihan ketat bagi mengelakkan kes-kes melompat parti selepas pilihan raya. setakat ini sudah ada 16 orang yang bersedia untuk menawarkan diri bertanding dalam pilihan raya umum ke-13.

Pandangan aku senang je, third force ni di tubuhkan oleh haris ibrahim dan berberapa orang lagi untuk cari makan dalam dalam pru ke 13 akan datang, mereka ni dah nampak, pkr akan ruyub dalam…

Bukti Sahih Ahli Parlimen PAS Bingai...

Ini bukti yang cukup sahih, sudah terang tak payah nak suluh-suluh lagi bertapa bingai dan samdoolnya ahli parlimen pas dalam menjawab dan membahas isu agama dan halal haram. nama sahaja parti islam, tapi bab halal dan haram depa tak paham dan nak politikan.




klip selanjutnya klik sini, sini dan sini.

PAS Akui Nik Ajis Bukan Cerdik Dalam Ilmu Agama.

Image
Pas akui kata-kata ustaz mohd nor deris yang nik ajis kurang pendidikan agama, kalau kita baca dalam laman web, blog dan mana-mana artikel penyokong pas, mereka langsung tak dapat menjawab tuduhan ustaz mohd nor deris yang nik ajis bukan tinggi sangat ilmu agamanya, yang pas kerap ulas ialah tentang ke kasyafan ustaz itu, aku malas nak ulas cerita tentang kasyaf ke tidak ustaz tu, kalau pas dok pertikai kasyaf ke tidak ustaz mohd nor deris, aku pun nak pertikai jugaklah syahid ke ibrahim libya, pas kerap kata ibrahim libya mati syahid, tapi pada aku ibrahim libya mati katak.

Apa yang peliknya kenapa tak ada sorang pun dari pimpinan pas menyanggah apa yang ustaz mohd nor deris kata pasal kelayakan akademik dan pendidikan agam yang ada pada nik ajis? tak ada sorang pun dari pimpinan pas tunjuk bukti yang nik ajis tidaklah sebodoh dan sedungu seperti yang dikatakan oleh ustaz mohd nor deris tu, pemimpin pas seolah-olah bersetuju yang memang betul nik ajis sebenarnya tidak berpelajaran dia…

Khalid Gagap Di Cabar Saman Noh Omar.

Image
Kelmarin timbalan pengerusi perhubungan umno selangor, datuk noh omar telah mendedahkan kepada media yang memang betul dan benar yayasan selangor pakai duit sebanyak 800 ribu untuk buat majis sambutan ulang tahun yayasan selangor. satu perbelanjaan yang cukup melampau di saat kerajaan negeri dan anak syarikatnya sedang sibuk menjual pelbagai aset mereka.
Apa dah jadi?, mana janji-janji bulan bintang dalam manifesto yang konon nak perjuangkan nasib rakyat yang tertindas?. takan gunakan duit sebanyak 800 ribu untuk sambut ulang tahun yayasan selangor di kira memperjuangkan nasib rakyat? sekarang dah terang dan tak payah nak suluh-suluh, hanya orang buta je yang tak nampak, takan rakyat buta kut? nampak jelasnya penyelewengan demi penyelewengan yang dilakukan oleh suku sakat puak-puak Pakatan haram terhadap harta rakyat selangor, terutamanya yang membabitkan wang anak selangor.
Dulu masa nak mengundi, pujuk, merayu pada rakyat supaya bagi peluang, kemudian janji macam-macam, tapi bila rak…

Video Perangai Kurang Ajar Remaja Sekarang, Cemolot Di Tempat Awam.

Huhh... anak sapa la yang buat perangai tak senonoh ni, bercemolot di tempat awam, dah la muka mamat tu muka pecah, muka minah tu tak boleh blah, ada pulak kutu tukang rakam video ni. so pada yang ada anak remaja, awasilah perangai dan pergaulan anak anda. jangan nak salahkan kerajaan bila anak gadis anda dalam perutnya dah ada thambi.

Suhaimi Shafie: Perlekeh Nasihat Tuanku, Tapi Tembak Noh Omar.

Image
Ade sekor anjing dap ni, dia akan meyalak sekiranya tuannya lalu di hadapannya dan tidak menegurnya, dia menyalak sungguh kuat sampailah tuannya perasan yang dia ada dekat situ, supaya tuannya datang dan mengusap-usap tenguknya.

Kekadang tu bila tuannya menghadapi masaalah yang di cari oleh tuannya sendiri, maka si tuannya tu akan mengarahkan si anjing ini untuk menyalak bagi menakut-nakutkan orang yang bermasaalah dengan tuannya tu. tampa si anjing itu tahu memang tuannya yang bermasaalah.

Cerita di atas bolehlah kita samakan dengan adun seri muda, suhaimi shafie, selepas terjerat kerana dikaitkan dengan skandal pasir, si suhaimi ini mulalah nak buat come back, lalu cubalah di untuk menyanggah apa yang dikatan oleh DYMM Sultan Selangor, tentang pembaziran yang dibuat oleh yayasan selangor menganjurkan jamuan makan tengah hari bernilai 300 ribu, tapi dia divertkan cerita itu pada timbalan pengerusi umno selangor, datuk noh omar. kata suhaimi, "Kenyataan Noh adalah palsu dan berbent…

Nik Ajis: Zuhud Hanya Di Kelantan

Image
Terkejut aku tengambar yang di keluarkan oleh blogger media permatang pauh, makk oii mewahnya orang tua tu, buat haji tapi menginap di hotel mewah, kalau tak silap aku package mewah macam tu maunya cecah harga ratus ribu beb... siapa sponsor?

Buat haji pun nak bermewah-mewah, inikah perangai ulama, di saat jemaah haji lain tidur berhimpit-himpit dalam dorm, nik ajis tidur dalam bilik hotel mewah yang ber air-cond. masyaallah.... orang kata, orang tua tu zuhud. zuhud menatang apa macam ni?

Akhir-akhir ini semakin ketara perangai hipokrit orang tua tu ALLAH tunjukan. mungkinkah ini satu petanda?Aku bagi contoh dua pemimpin islam semasa menunaikan haji, nik ajis pemimpin islam pas kelantan dan ahmadinejad pemimpin negara islam iran, kita tengok siapa yang lebih zuhud, aku sengaja post kan dua keping gambar ahmadinejad ini, kalau aku posting banyak-banyak gambar dia masa pi buat haji kang ada orang pas yang menangis pulak tengok perbezaan dua pemimpin itu, kalau tak pun orang pas aka…

Orang PAS Kata: Mat Sabu Lebih Ulama Dari Harussani.

Image
Kata hadi awang dalam seminar pas ganti umno di shah alam semalam, "PAS perlu berusaha meningkatkan sokongan orang Melayu jika ingin menguasai pemerintahan negara. kekuatan politik di negara kini terletak di tangan orang Melayu termasuk anggota Umno".


"Kita tidak boleh menang dengan undi kita sahaja. Kita perlu undi-undi yang bukan ahli juga, yang bukan penyokong kita pun termasuk orang Umno,"

Mengambil kira apa yang hadi awang katakan itu, maka pendapat aku lepas ni makin banyak lah fatwa-fatwa sesat yang memesongkan akidah umat islam akan di keluarkan oleh pas bertujuan untuk menakut-nakutkan orang islam yang cetek pengetahuan tentang agama Islam, percayalah pasti fatwa seperti "undi pas masuk syurga, undi umno masuk neraka" akan di mainkan lagi maka di setiap kali ceramah-ceramah pas akan berbakul-bakullah orang umno di kafirkan oleh pemimpin pas.

Teringat aku masa prk galas, ada seorang kawan bertanya kepada seorang penyokong pas di kampung sungai tera…