Chegubard Sahkan Anwar Campur Tangan Dalam Pemilihan PKR


Cehegubard yang juga menantu sedara anwar mengesahkan yang memang anwar turut terlibat campur tangan dalam pemilihan pkr, laporan itu di sediakan oleh chegubard untuk dilaporkan kepada wan azizah.

Dalam laporannya, chegubard mengatakan yang anwar menghubungi sendiri dr. jurin ketua cabang pkr kota marudu dan mengarahkan dr.jurin menyokong calon pilihannya (azmin) dan menolak calon-calon lain (zaid dan muskayub) dan berberapa orang lagi calon yang ada dalam chai anwar semuanya mesti di undi oleh anak buah dr.jurin.

Menurut chegubard lagi, petugas pemilihan seperti sukarelawan jpp (jawatankuasa pemilihan pusat) dari ajk (ahli jawatankuasa) cabang itu sendiri, sepatutnya sukarelawan jpp di ambil dari mana-mana cabang yang telah selesai bermesyuarat. barulah proses pengundian dilihat nutral dan tidak berpihak pada mana-mana individu.

Chegubard juga menambah, terdapat usaha jahat menggunakan laman sosial dan SMS untuk memfitnahnya dan calon-calon lain dan mendakwa berlaku tawar-menawar dalam pembelian undi.

Comments

Anonymous said…
Salam.Dah cikgubard tau anwar tu bangsat. yang dia ikut orang bangsatu tu buat apa?dia pun sama bangsat huhu
Anonymous said…
tengah timbang nak terjun kapal la tuu.... kalau nak terjun jgn jadikan campur tangan sebagai alasan.....tu alasan bdak kecik.

tapi ckp anwar peliwat tegar sbb tu aku tinggalkan PR. baru anak jantan.

zek
Anonymous said…
dah tau Anwar tu pembohong..yang kau bodoh pi ikut pembohong tu buat apa..

ha... kan dah kena jual..

bye..bye..la cikgu bard.. kah..kah..kah

kau ingat ada kaitan sedara, anwar nak sebelah kau ke..

wan azizah tu pun dikelepetnya.. ini kan pula kau yang hanya bau..bau setor kunyit je...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID