Posts

Showing posts from July, 2010

Gelombang SSDE. Anwar Biar Khalid Gagap Mati Sorang-sorang.

Image
Jadual Ceramah Hari Ini 31 Julai 2010.
Siri Roadshow Gelombang Selamatkan Selangor Darul Ehsan bersambung semalam, menurut ceritanya, khalid gagap berbulu dengan anwar kerana biarkan dia kena balun sorang-sorang, anwar langsung tak ambil pusing dengannya, anwar lebih sayangkan azmin ali, tu pasal dalam ceramah anwar semalam, dia lebih banyak berhujah menyelamatkan azmin dari khalid gagap. maknanya anwar memang nak bagi khalid mampos sorang-sorang, kalau berginilah gayanya, memang kompom la selangor dapat mb baru lepas raya ni.... cerita pasal air 20 ml padu akan menyusul nanti.
Roadshow SSDE semalam di Taman Medan Petaling Jaya Selatan.

Petra Free Thinker, Tak Salah Nak Fitnah Sape Pun.

Image
Raja petra kamarudin, tukang fitnah tersohor dimalaysia, semua orang tahu, apa sahaja yang keluar dari kepala otak petra adalah fitnah, tidak ada satu pun apa yang dia tulis dalam blognya tu cerita betul, kalau ada yang kata cerita petra tu betul tapi ianya masih lagi boleh diragui.

Bermula dari pembunuhan pompuan monggolia, kemudian isteri puaka kini, timbalan pendakwaraya pulak menjadi mangsa fitnah petra, pelik bin ajaib petra senang-senang menuduh saiful bukhari berzina dengan seorang pendakwaraya yang bernama farah azlina, mana rpk tahu yang saiful berzina dengan pompuan tu? rpk nampak depan mata ke? dia sedap-sedap memantat dengan pompuan mat salih kat uk, tau-tau fitnah orang berzina pulak, aku tak heran kalau rpk boleh fitnah orang seteruk tu, pasal menurut cerita seorang kawan blogger yang rapat dengan rpk satu masa dulu, kawan blogger itu sendiri sahkan yang rpk ni seorang free thinker, tak percaya pada agama dan apa-apa pun pegangan agama dalam dunia ni.

Kita tengok aje lah i…

MENGHANTAR MEMORANDUM ISU PASIR DAN AIR SELANGOR DI TANGGUHKAN

Image

Saifuddin Tahu Anwar Liwat Saiful

Image
Menurut sumber, sewaktu anwar mendapat sms mengatakan yang saiful telah membuat laporan polis anwar telah meliwatnya, ketika itu anwar sedang chair satu perjumpaan dengan kepimpinan pkr di quality hotel di shah alam, sebaik sahaja anwar mendapat sms itu, muka anwar langsung berubah, dia segera keluar dari bilik mesyuarat bersama-sama wan azizah dan zul nordin naik kebilik tingkat atas hotel. ketika dalam lif zul nordin bertanya kepada anwar 'apa hal?' dan anwar menjawap 'saiful buat report i liwat dia', bagaikan raifle m16 wan azizah terus menyembur anwar dengan pelbagai sumpah seranah anwar kerana masih lagi tak insaf-insaf.

Sumpah seranah wan azizah berlarutan sampai ke bilik hotel, ketika dalam bilik kelihatan tian chua, saifuddin dan wee chee keong terkejut mendengar suara wan azizah menyumpah seranah anwar bagai tak mau. kalau di ikutkan cerita, orang yang betul-betul tahu anwar meliwat saiful ada 4 orang, zul nordin, wee chee kiong, saifuddin, tian chua dan wan az…

Anak Haram Guan Eng Pembohong Besar....

Image
Bukti kawan nik ajis pembohong besar, guan eng kata tempat duduk dia tidak sediakan oleh pegawai kemajuan negeri ketika majlis pelancaran kereta api bukit bendera, padahal dalam gambar dibawah, sudah terang-terang ditulis nama dia di kerusi itu, guang eng sememangnya sakit hati kepada pegawai kemajuan negeri pulau pinang itu, ini kerana nik ali itu orang melayu , guan eng seboleh-bolehnya ingin meletakan seorang cina bagi menggantikan nik ali.

Orang macam inikah yang pas katakan pemerintahannya seperti pemerintahan khalifah umar abdul aziz? pas pun sama bodoh dan bahalol juga macam guan eng.

bukti guan eng penipu....



sumber: pisau.net

Horeyy... Orang Melayu Boleh Berambus Dari Gorge Town

Image
Buat apa nak di bina rumah pangsa kos rendah, bukannya boleh untung, buat menyemak mata lagi ada la, dah la tempat tu majlis perbandaran nak kena maintain, kena sediakan tapak untuk surau, siapa yang nak tanggung semua tu?

Melayu penang sekarang ni kena ingat, mereka bukan di perintah dibawah kepimpinan bn, tetapi mereka di perintah oleh sebuah parti cina yang terlalu menyampah dengan dengan orang melayu, parti cina dap itu menganggap orang melayu di penang terutama di sebelah pulau sebagai sampah dan golongan low class, gorge town dan kawasan pulau hanya untuk golongan elit cina, melayu yang miskin tak perlu di sini, itu sebapnya kerajaan cina dap penang tidak mahu membina rumah kos rendah yang berharga di bawah 50 ribu malah rumah pangsa yang sedia ada mungkin akan dirobohkan untuk memberi laluan kepada pembangunan rumah mewah yang berharga 300 ribu ke satu juta ringgit. orang melayu mana mampu beli rumah harga macam tu.

Itu sahaja cara untuk menghalau orang melayu yang berpendapatan …

Khalid Gagap Terkedu, Gelombang SSDE Masuk Round Ke3.

Image
Segala kebejatan pkr and the gang telah di dedahkan oleh penceramah dalam siri gelombang selamatkan selangor darul ehsan, bermula dari menifesto pembohong pakatan haram, bagai mana khalid gagap menipu hidup-hidup Tuanku Sultan Selangor mengenai kutipan hasil pasir sampailah ke plan anwar untuk melingkupkan ekonomi selangor semuanya telah di dedah kan, mungkin minggu depan siri ceramah SSDE akan lebih panas lagi, berberapa pendedahan yang bisa membuatkan khalid gagap dan azmin ali letak jawatan dalam pkr dan lari keluar negara akan didedahkan dalam siri ceramah SSDE.

Hari Ini: 25 Julai 2010

Ceramah 1.

Kediaman Hj Amin Hj Moin.
Kampung Batu 4 Jalan Kapar.
Penceramah: YB. Datuk Noh Omar, YB. Satim Diman dan Zahid Mat Arip.
Ceramah bermula selepas solat Isya.
Anjuran: UMNO Bahagian Kapar.

Ceramah 2.

Dewan Generasi Wawasan.
Batu 8, Kampung Ijok.
Penceramah: Zahid Mat Arip. YB. Shukur dan YB. Datuk Noh Omar.
Ceramah bermula selepas solat Isya.
Anjuran: UMNO Bahagian Kuala Selangor.

UPDATE:Wan Azizah Sahkan Anwar Peliwat. Video Ceramah Ezam Semalam Sudah Ada Di youtube.

Image
Untuk melihat video ceramah Gelombang Selamatkan Selangor Darul Ehsan sila klik link youtube.

Roadshow gelombang selamatkan selangor darul ehsan bermula dengan sucsess, dalam ceramah semalam yb ezam telah mengesahkan yang wan azizah tahu tentang pelakuan liwat anwar, menurut ezam, demi menyempurnakan cita-cita politik suaminya wan azizah sanggup bersekongkol bersama-sama anwar mengatakan saiful telah memfitnah keluarganya dan saiful telah diupah oleh pihak tertentu kononnya untuk mengaibkan anwar. ezam juga mencabar wan azizah supaya menafikan apa yang dikatanya semalam.
Video ceramah ezam akan aku uploadkan petang ini. apa pun tahniah kepada umno selangor kerana berjaya membuat roadshow SSDE ni, siapa yang tak berkesempatan pergi ceramah semalam, malam ini ada dua lagi ceramah, satu di perlabuhan klang dan satu lagi di kuala langat, seperti alamat dibawah.

Hari ini: 24 Julai 2010.

Ceramah 1.

Rumah Tuan Haji Othman Dollah, lot 2855, Jalan cempaka, kampung batu 10,
kebun baru, telok pan…

Protes Rakyat Selangor Bermula Di Tempat Azmin Ali

Image
Azmin Ali pening kepala, banner-banner protes sudah banyak digantung di kawasan dia, kalau kita pergi ke Keramat AU2 dan AU3, kita akan lihat banner-banner protes ini digantung dengan banyaknya.Kenapa banner ini digantung? kerana rakyat selangor dan penduduk keramat au sudah mula muak dan bosan dengan perangai adun dan ahli parlimen mereka yang terlalu kuat berpolitik sampai terlupa menjaga kebajikan mereka.

gambar ehsan bro jinggo.

Khalid Gagap Sure Terkencing, Roadshow Selamatkan Selangor Bermula Esok

Image
ROADSHOW GELOMBANG SELAMATKAN
SELANGOR DARUL EHSAN.

Esok: 23 Julai 2010.

Ceramah 1.

Dewan Tabika Kemas, Jalan Gelama, 17/24 Seksyen 17 Shah Alam.
Penceramah: YB. Datuk Noh Omar, YB Senator Ezam & YB Satim Deman.
ceramah bermula selepas solat Isya. anjuran UMNO Bahagian Shah Alam.

Ceramah 2.

Dewan Komuniti Jalan Sri Sarawak 4, Taman Seri Andalas Klang
Penceramah: YB. Datuk Noh Omar, YB. Senator Ezam & YB Shukur Idrus.
ceramah bermula selepas solat Isya. anjuran UMNO Bahagian Kota Raja.

SEMUA DIJEMPUT HADIR.

Hina Raja-raja Melayu: Chegubard Akan Ke Penjara.

Image
Polis menahan anggota Majlis Pimpinan Pusat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Badrul Hisham Shahrin kerana mahu merakamkan kenyataannya.

Ketua Polis Negeri Sembilan Datuk Osman Salleh berkata Badrul Hisham yang lebih dikenali sebagai Chegubard ditahan di pejabat perhubungan parti itu di Jalan Rahang di sini dan kemudian dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Seremban di sini untuk dirakamkan kenyataannya berhubung tulisan dalam blognya.

Osman berkata Badrul Hisham ditahan sebelum pukul 9 malam tadi untuk direkodkan kenyataannya dan selepas itu dia dibebaskan dengan jaminan.

Katanya kes ini disiasat mengikut Akta Hasutan 1948.

Terdahulu Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Rembau telah membuat satu laporan polis terhadap Ketua Angkatan Pemuda Keadilan Rembau, Badrulhisham Shaharin hari ini di atas kenyataan terbuka menerusi laman blog beliau.

laporan polis tersebut dibuat kerana satu hasutan kepada pihak lain dan mencemarkan imej Insitusi Raja-Raja Melayu Berpelembagaan dan berharap ag…

Anwar Arah Fitnah Najib Bunuh Altantuya

Image

Yakop Sapari: Lakonan Kau Sudah Terlambat.

Image
Bermula dari teresa kok, kemudian elizabeth wong kini seorang lagi exco selangor mengikut jejak dua ekor hamlau tu, yakop sapari dikatakan bekas pelajar r.m.c dengan beraninya menahan lori hantu yang membawa pasir dalam dia berkain pelekat, wahh.... terkasima nya aku tengok keberanian yakop.

Pirahh.... tu semua wayang orang-orang yang dah desperate, kononnya dengan cara tu dia dapat menutup cerita tuduhan aku hari tu yang semua exco kerajaan negeri selangor terlibat mencuri pasir, yakop kau tak payah la nak main wayang dengan kain pelekat kau tu, semua orang dah tahu kau dan suhaimi adun seri muda turut terlibat mencuri pasir, kalau tidak kenapa sprm putrajaya panggil kau, kononnya dengan wayang kau tangkap lori hantu dengan berkain pelekat tu sprm akan gugurkan tuduhannya terhadap kau, sorry la yakop, yang salah tetap salah, walau macam mana pun kau punya wayang, satu harinanti sure kau akan di tahan juga.

Majlis Pelancaran Sinar Kasih Ramadhan.

Image
Majlis Pelancaran Sinar Kasih Ramadhan telah selamat di lancarkan semalam oleh pengerusi YBK Datuk Zainal Sakom di pejabat karangkraf shah alam. menurut datuk zainal, sempena kedatangan bilan ramadhan yang bakal tiba, yayasan basmi kemiskinan mengambil pendekatan menganjurkan program sinar kasih ramadhan 2010, program ini telah memasuki tahun ke-3 dianjurkan oleh ybk dimana kali ini ybk mensasarkan sebanyak 1,000 keluarga miskin yang terpilih diseluruh negara untuk dibantu.

Antara objektif program sinar kasih ramadhan:

Usaha bersepadu untuk mendidik, menggerak dan meningkatkan kesedaran masyarakat Islam terhadap amalan bersedekah.Untuk menyediakan keperluan asas pada kadar mengcukupi sepanjang bulan ramadhan untuk golongan fakir miskin.Melahirkan pengertian ehsan sebagai kesan tampak dari penghayatan insane dan islam.Mengumpul dan mengaih-agihkan sebelum bulan ramadhan.Sumbangan secara tunai boleh di masukan terus kedalam akaun YBK Bank Islam Malaysia Bhd dan cek di atas namaYAYASAN BAS…

Nik Ajis Dan Pahaman Islamnya.

Image
Nik ajis berkata semalam, kekuatan politik orang Melayu adalah bergantung kepada kesediaan Umno untuk menukar dasarnya kepada Islam. "Pada saya, kalau Umno tukar dasarnya daripada Melayu kepada Islam, orang Islam makin kuat dan politik Melayu bertambah kukuh.

Islam yang macam mana nik ajis nak? nik ajis nak islam yang menghalalkan maki hamun orang? nik ajis nak islam yang mengkafirkan sesama islam? atau nik ajis nak islam yang mendoakan sesama islamnya pecah perut? nik ajis nak islam yang macam mana?

Nik ajis kata umno tak islam, habis pas tu islam sangat ke? mungkin islam pada pas boleh membenarkan kafir laknat menggunakan kalimah ALLAH, mungkin akan terlaksana islam kalau seorang suami mendera isterinya dan meminta hubunggan sex semasa isteri dalam pantang bersalin.

Habis selama ini siapa dan parti mana yang menegakan syiar islam di malaysia? parti thai rak thai? parti golkar? macam-macam yang umno/bn buat untuk menegakan syiar islam apakah umno masih tidak islam? bagai mana ka…

Perlukah Ini Semua...?

Image
Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini memilih dua pasang pakaian rasmi sempena sambutan Bulan Kemerdekaan dan Hari Kemerdekaan ke-53 tahun ini. Pakaian yang dipilih itu adalah daripada lima rekaan pakaian lelaki dan lima pakaian wanita rekaan Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia yang diperagakan kepada Perdana Menteri di sini hari ini. Turut sama menyaksikan rekaan itu ialah Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim. Rais yang ditemui pemberita kemudian berkata satu daripada pakaian itu akan dipakai pada sambutan Hari Kemerdekaan pada 31 Ogos dan satu lagi pada pelancaran Bulan Kemerdekaan pada 1 Ogos. Katanya selain untuk dipakai oleh menteri dan pegawai kanan kerajaan, orang ramai juga boleh mendapatkan pakaian itu di pusat-pusat jualan Karyaneka selepas 15 Ogos nanti dengan harga antara RM50 dan ke RM100 bergantung kepada jenis kain. — BernamaMerdeka jatuh pada 21 Ramadhan, masih lagi nak sam…

Harga Barang Naik Macam Shampo, Potong Stim Betul.

Image
Betul-betul potong stim, tengah kita sedap-sedap dok belasah pembangkang pasal isu yang tengah berlambak-lambak sekarang ni, tetiba datuk najib potong semua stim itu, tampa ribut dan gempa bumi tau-tau harga barang naik lagi. kali ini berpakej.

Lima dalam satu, wah macam shampo pulak, terkejut beruk orang kampung bila dengar lima harga barang naik sekali gus, semua yang naik tu bukan dipakai sebulan sekali, tapi yang naik tu kegunaan tiap-tiap hari. petrol ron 95, ron 97, diesel, lpg gas dan gula. masak beb... bila semua harga barang tu naik maka secara automatik lah harga makanan, barang runcit basah dan kering akan juga naik, tak percaya korang tengoklah nanti, silap-silap harga tambang transport awam dan bas sekolah pun akan naik juga, masak la macam ni.

Pm kata "penyelarasan semula harga barangan tersebut akan membolehkan kerajaan mengurangkan perbelanjaannya melebihi RM750 juta untuk tahun ini". (klik sini) tah ye ke tidak aku pun tak tahu, mungkin akan ada yang kata, al…

Klip Video Demo Pasir Pagi Tadi

Image
Seperti yang dijanjikan, aku uploadkan clip video demo pasir yang berlangsung di hadapan bangunan suk selangor.

sila klik sini

Update: Sekitar Demo Pasir Di Bangunan SUK Selangor

Image
Alhamdulilah, umno selangor sekali lagi menunjukan taringnya apa bila demo dan penyerahan memorandum kepada khalid gagap berjaya. demo yang dijadualkan berlangsung pada jam 10 pagi sedikit terlewat kerana belum dapat clearance dari pihak polis. sebelum rombongan umno selangor sampai, kelihatan berberapa orang samseng-samseng pkr menunggu di depan pintu pagar bangunan suk, lengkap bervest hitam. mereka kemudiannya berucap dan menyerahkan memorandum menyokong khalid gagap.

Tapi yang lucunya, bila mereka melihat rombongan umno datang, sepantas kilat mereka lari berlindung dibelakang pihak polis dan meminta pegawai keselamatan suk segera mengunci pintu pagar. ketakutan jelas terbayang di muka samseng-samseng itu, aku ingat berani sangat.... tidak nampak pula kelibat jonah ketua amk selangor, yang nampak terjerit-jerit ialah ketua amk terengganu iaitu faris musa, agaknya depa tak jemput jonah kut...Memorandum dibacakan oleh ketua pemuda umno selangor dan memo itu di serahkan oleh datuk isma…

Khalid Gagap Konar Baring

Image
Tersepit dan terlekat dengan isu lombong pasir haram di selangor, hari ni khalid gagap buat konar baring, seperti biasa pemimpin pkr akan cuba divert isu kalau dia dah terlekat dan tak boleh nak jawab, hari ni khalid gagap menyalahkan TPM Tan Sri Muhyiddin Yasin kerana gagal menagkap pencuri pasir di selangor.

Dalam kenyataan petang tadi, khalid menyalahkan TPM kerana gagal membantu kerajaan negeri menangkap pencuri pasir, pulak dahh... ape halnya TPM nak masuk campur dalam hal-ehwal negeri selangor? apa tak cukup ke penguatkuasa yang ada dalam selangor nak tangkap penyamun pasir tu? pada aku la, buat apa ada simpan penguatkuasa yang berbaju biru yang gayanya macam polis tapi tak boleh nak tangkap penyamun pasir, elok dibubarkan je pasukan penguatkuasa pbt, suruh depa ramai-ramai jaga parking, wahh kalau bab roboh gerai orang melayu, depa la hebat, tapi bila berdepan dengan pencuri pasir abis kecut teloq, depa ni jugak la yang pangkah pembangkang mase pru lepas pasal tak dapat bonus.

Ap…

Kes Curi Pasir: Exco, sprm, mdkl dan jas, semua terbabit.

Image
Kecoh sekarang cerita curi pasir di selangor, tetapi mb khalid gagap buat dek je, kenapa ye? dia macam tak nampak yang lombong pasir di dengkil, kuala langat dan di berberapa tempat lain dah berlubang-lubang.

Menurut cerita dari seorang perkerja kumpulan semesta yang mendapat tander dari khalid untuk melombong pasir di selangor, dia mengesahkan semua exco kerajaan negeri ada syer dalam keuntungan projek melombong pasir tu. kumpulan semesta bukan nak mencari keuntungan sangat tetapi kumpulan semesta di gunakan oleh khalid untuk mendapat fund bagi pkr selangor menghadapi pilihanraya akan datang, 'memang kerajaan negeri tak untung, yang untung ialah boss kumpulan semesta, kontraktor yang dilantik oleh kssb dan exco kerajaan negeri'.

Kata mamat tu lagi, kalau betul sprm nak buat kerja, jangan setakat panggil dua orang yb pkr tu (yakop sapari dan suhaimi shafie) sprm patut panggil sekali lembaga pengarah kssb, semua exco kerajaan negeri termasuk speaker, pegawai jabatan alam sekitar,…

PAS Dan Syiah Imamiyah Itsna Asyariyah

Image
Masihkah kita ingat bagai mana haron din dan taib azamudden menentang penggunaan kalimah ALLAH, dan bagaimana pula mereka di cerca oleh pengikut pas yang bersetuju dengan penggunaan kalimah ALLAH?

Ada yang bercerita kat aku mengatakan yang pas ni sudah diresapi fahaman syiah iran, bila dikaji balik ada juga betulnya, pas kerap kali mengangkat ayatulloh khomeni sebagai idola mereka, perjuangan hezbollah menentang pendudukan israel di palestin kerap menjadi tajuk berita di dalam harakah, kenapa hanya hezbollah? kenapa pas tidak turut mengangkat perjuangan hamas dan fatah sekali? adakah pas mengambil mazhab 'Syiah Imamiyah Itsna Asyariah' sebagai ikutannya?

Apa itu Syiah Imamiyah Itsna Asyariyah? Syiah Imamiyah Itsna Asyariyah adalah satu mazhab dari banyak-banyak mazhab dalam syiah dan ia antara yang palin sesat dan xtreem. pengikut Syiah Imamiyah Itsna Asyariyah kerap mengatakan yang mereka sahajalah yang mengamalkan ajaran islam yang sebenar dan mereka juga menanam perasaan buru…

Bukti PAS Sesat

Image
Pemimpin pas penah mengatakan sembelihan orang umno adalah haram untuk dimakan, walau pun orang umno yang menyembelih itu adalah orang islam.

Pemimpin pas pernah kata sesiapa yang tidak menyertai pas atau memusuhi pas adalah kafir, kerana pas adalah parti ALLAH.

Pas melebihan hukuman dari dakwah, semua kenyataan yang keluar dari mulut pemimpin pas adalah hukuman.


Pangkah pas masuk syurga, kerana pas parti ALLAH.

Pas sombong dan bongkak, setiap bala yang pas terima mereka menyalahkan orang lain, umno lah selalu menjadi mangsa fitnah pas, pas tidak mahu muhasabbah diri.

PAS BERSETUJU MEMBENARKAN ORANG KRISTIAN MENGGUNAKAN KALIMAH ALLAH.