Saifuddin Tahu Anwar Liwat Saiful


Menurut sumber, sewaktu anwar mendapat sms mengatakan yang saiful telah membuat laporan polis anwar telah meliwatnya, ketika itu anwar sedang chair satu perjumpaan dengan kepimpinan pkr di quality hotel di shah alam, sebaik sahaja anwar mendapat sms itu, muka anwar langsung berubah, dia segera keluar dari bilik mesyuarat bersama-sama wan azizah dan zul nordin naik kebilik tingkat atas hotel. ketika dalam lif zul nordin bertanya kepada anwar 'apa hal?' dan anwar menjawap 'saiful buat report i liwat dia', bagaikan raifle m16 wan azizah terus menyembur anwar dengan pelbagai sumpah seranah anwar kerana masih lagi tak insaf-insaf.

Sumpah seranah wan azizah berlarutan sampai ke bilik hotel, ketika dalam bilik kelihatan tian chua, saifuddin dan wee chee keong terkejut mendengar suara wan azizah menyumpah seranah anwar bagai tak mau. kalau di ikutkan cerita, orang yang betul-betul tahu anwar meliwat saiful ada 4 orang, zul nordin, wee chee kiong, saifuddin, tian chua dan wan azizah sendiri. tetapi kenapa saifuddin masih lagi sanggup mempertahankan anwar? kita tolak lah tian chua tu, pasal tian dia bukan ada agama, dia freethinker, tapi kenapa saifuddin masih gila-gila mempertahankan anwar.

Idea untuk lari ke kedutaan turki adalah idea saifuddin, ketika anwar tengah gelabah beruk fikir lepas ni balak apa pulak yang datang, saifuddin menyuruh anwar lari menyembunyikan diri di kedutaan turki, masa aku sampai di quality hotel shah alam, keadaan kat sana penuh dengan penyokong-penyokong anwar, lebih kurang sejam aku kat sana, tian chua turun memberitahu kepada semua penyokong-penyokong pkr yang keadaan terkawal dan anwar tengah chair meeting, padahal kalau mengikut cerita sebenar, anwar tengah bersiap-siap nak lari keluar dari hotel dan meeting yang tian chua cakap tu dah habis lama dah.

Jadi selain wan azizah, zul nordin, wee chee kiong dan tian chua, saifuddin nasution pun tahu anwar telah meliwat saiful.

Comments

Anonymous said…
pemimpin yg macam ni lah yang di cari oleh DAP....celaka


tok awe
Anonymous said…
Tian Chua adalah segalanya dibelakang semua isu.Dialah yang naik jadi YB setelah puas menjadi pelacur 1st.class demotrasi jalanan.
Percayalah.....
BUAH YANG CEPAT MASAK AKAN CEPAT BUSUKNYA !
oh tidak said…
oh tidak!
Anonymous said…
bro ada lagi yang tau...

Allah S.W.T

bertaubatlah wahai anwar duburi
Anonymous said…
Mungkin mrk tuh bertuhankan nafsu duniawi & dah tak peduli pd kebenaran.Apa yg boleh memenuhi nafsu,itulah yg betul bagi mrk!
eXception said…
Pergh... Masih nak berdrama ke Kak Wan?

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan
Anonymous said…
babi2 belaan DAPig ni sampai bila pun takkan sedar diri sampai mampos!!! kak wan ni memang pelakon hebat lah... orang2 hamPAS akan bertuhankan anwar aljuburi kaki juboh!!!
Anonymous said…
Sudahlah Anuar, bawak-bawak lah bertaubat ....
eidzan said…
ya,Allah segeralah tunjukkan kebenaran!
Anonymous said…
DAP ni sama macam Amerika @ zionis - gunakan pemimpin pemimpin masalah untuk buat huru hara di sesebuah negaranya

sekarang DAP gunakan PKR, PAS untuk membaling batu

CELAKA LU DAP
nun manjung said…
ish ish ish kak wan memang layak jadi pelakun terbaik
Anonymous said…
tp najib kongkek altantuya,bunuh altantuya...cmne tuh??
Anonymous said…
ntah najib tu camner ek... bukti ader... anuar tu ckp kosong jer... bukti xder... saksi pun kelamkabut...
Anonymous said…
NAJIB BERANI SUMPAH, DIA TAK MAIN DENGAN AMOI TU, TAK KENAL PUN...

NUAR BABI,CELAKA TU BERANI KE? CEH! PTTTUUUIIII!!!!

BANGSAT! KALAU NAJIB MAIN PUN, DENGAN PEREMPUAN, NUAR MAIN DENGAN JANTAN, SIAL!
Anonymous said…
berpanjikan mata satu, menghalalkan segala cara, memusnahkan perpaduan ummat.
Anwar adalah dajjal akhir zaman yang di sebut-sebut....
Anonymous said…
azizah dan nurul, demi Allah dan agama yang suci, tolonglah buat sesuatu supaya melayu tidak berpecah. suami anda sangat jahat. Tolong ingat Akhirat sama
Anonymous said…
kite n pertahankan islam @ melayu???
Anonymous said…
Dalam sepotong ayat dan hadis ada menerangkan:

"Sesungguhnya yang mengada-adakan kebohongan itu hanyalah orang-orang yang tidak beriman dengan ayat-ayat Allah dan merekalah pembohong-pembohong." (An-Nahl ayat 105)

"Barangsiapa mengatakan dariku apa yang aku tidak katakan, maka hendaklah Ia bersedia mengambil tempatnya dari Neraka."(HR: Az-Zahabi dlm Al-Kabair.)

bersedialah kamu wahai blogger. apabila penulisan mu tanpa fakta dan bukti yg kukuh.. nantikan azab di hari perhitungan mu.. setakat dah ramai yg baca entry ni.. dah ramai yg tertipu. sanggupkan kamu memikul segala dosa ini???
Anonymous said…
NI LA BLOG YG PLG PARIAH YG PENAH AKU BACA...KO NI DUK WAT FITNAH,,,TAK TAKUT MATI KA...X TAKUT API NERAKA KA?...IGT UMNONGOK TU BETUL KA?...
Anonymous said…
Undi la Pas nt..tuan guru kata bole masuk syurga..=)
Anonymous said…
ingat semua seksaan Allah zaman nabi Lut kan sampai sekali. taubat la cepat.
Anonymous said…
ini semua tipu belaka..citer direka2 ..nape pertahan sex pemimpin umno/rasuah/cuti duit rakyat dan byk lagi hingaa susah nak kira..cukuplah nyayakan org..taubatlah org umno!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID