Posts

Showing posts from March, 2009

PAS aka Pembangkang terjerat, pembangkang dungu.

Image
pembangkang kata nak memertabatkan bahasa melayu, tapi pembangkang sendiri pun tak paham bahasa melayu, makna bogel di ambil dan di fikir sampai tak tidur malam secara sempit-sesempitnya oleh pembangkang.

tapi dah memang sejak azali lagi pembangkang ini fitnah, megadu-domba dan spekulasi dah menjadi makanan dan darah daging pembangkang, oleh kerana ada bahalul-bahalul melayu yang percaya pada cerita-cerita macam tu, tu sebabnya pembangkang ni masih lagi hidup di malaysia...
kalau ada pun dan memang ada pun video liwat anwar dan gambar penuh eli bulunya berserabut, tapi kami tidak akan sekali-kali menyiarkannya kerana bukan perangai kami untuk mengaibkan sesama manusia meskipun orang itu boleh di kira sebagai lauk untuk kami, biarlah berperang secara politik tapi bukan mengaibkan peribadi orang...
jadi kalau rakyat marhaen terbaca tulisan ini, di harap kamu boleh la menilai yang mana intan yang mana kaca, yang mana baik yang mana buruk. itu lah sebabnya ALLAH tu tidak beri peluang untuk …

ANTARA PERKATAAN BOGEL DAN PERKATAAN 'BOGEL'?

Image
gap sengaja memancing perhatian. perkataan 'bogel' dijadikan umpan.

definisi BOGEL mengikut kamus utama/zaman edisi 1973 ms 60 ialah ( perbuatan telanjang atau tidak berpakaian) manakala dalam pengertian lain dalam kamus sistem edisi 1982 ms 50 ialah ( BOGEL di erti kan sebagai telanjang/ditelanjang dan menelanjangkan diri)
pihak kami telah menerima hampir 67 kandungan sms .

TAJUK 'BOGEL' MERUPAKAN SALAH
SATU DARIPADA TRAP YANG DIPASANG OLEH PIHAK KAMI. KAMI MAHU MENGAJAK RAKYAT BERHENTI MENJADIKAN KAEDAH 'POLITIKAL SENSASI' SEBAGAI PANDUAN BERPOLITIK.

matlamat kami mahu menghentikan politik sensasi. politik ini tidak berpijak kepada bumi yang nyata. politik sensasi tidak mempunyai fakta. politik sensasi adalah permainan anwar ibrahim. rakyat telah tertipu dengan mainan politik sensasi anwar, mereka telah lupa bahawa keperluan mengkaji cerita berpaksikan fakta perlu dijadikan guideline menentukan matlamat politik atau political aimed.

hari ini hampir 5 tahun sejak a…

GAMBAR "BOGEL PEMIMPIN PEMBANGKANG AKAN DIKELUARKAN"?

ESOK 31 MAC 2009 TEPAT JAM 12 TENGAH HARI KAMI (GERAKAN ANTI PKR & DARULEHSAN TODAY) AKAN MENYIARKAN 5 KEPING GAMBAR PEMIMPIN PEMBANGKANG "BOGEL" !!!

KITA SERANG !!!!

(INI BUKAN GAMBAR ELIZABETH WONG)
haa.....haa.....haa.....

Pilihanraya Kecil terakhir Anwar

Image
UMNO kembali bersatu, dengan kembalinya Tun ke dalam UMNO di lihat sebagai UMNO mendapat kekuatan baru, pilihanraya kecil dua bukit dan satu batang yang akan di adakan pada 7 Apr nanti akan di lihat sebagai batu nisan kepada pembangkang terutama Anwar Bin Ibrahim, Anwar sedar apa bila Najib mengangkat sumpah sebagai PM (kalau tiada aral pada 4 Apr ini) maka jangka hayat politik dia akan berkubur.... permintaan anwar untuk menjadi penasihat agama islam untuk Obama masih belum mendapat jawapan dari white house, jadi sekarang ini anwar hanya mampu berserah kepada Allah untuk menentukan untung nasibnya lepas ini.
Sebutan semula kes liwat anwar pada minggu depan, peratus untuk anwar di sumbatkan kedalam penjara semula ialah 100%. kenapa seratus, kerana semua bukti-bukti untuk mensabitkan anwar dengan kes liwat itu sudah siap untuk di bawa ke mahkamah, bukti itu cukup lengkap, dari dna, saksi-saksi, toy boy anwar sewaktu dia di penjara sg buloh juga akan di bawa, rakaman cctv di kondo tempat…

Cerita dua orang Calon

Image
Kurang dari 24 jam lagi, parti politik Melayu tertua dan terbesar di Malaysia akan bersidang dan membuat pemilihan yang akan menentukan nasib nya akan datang. UMNO di lahirkan 63 tahun lalu telah menempuh pelbagai kesukaran, pahait manis yang tidak pernah ditempuh oleh mana-mana parti lain yang ada sekarang ini. dalam tempoh itu lah UMNO berjaya mematangkan dirinya dan berjaya membawa negara.
Bab 1: Khairy Jamaluddin Calon Ketua Pemuda UMNO Malaysia.
Undi lah Khairy Jamaluddin, dengan menangnya dia sebagai ketua pemuda umno malaysia, maka ini lah orangnya yang akan menjadi duri dalam daging kepada pimpinan Datuk Najib, anak muda yang amat bercita-cita besar ini mampu menjual negaranya kepada singapura melalu projek mega cetusan idea nya iaitu Nusajaya dalam wilayah pembangunan Iskandar... cuba kita tanya khairy berapa banyak duit yang dia dah kaut dari penjualan tanah-tanah di nusajaya kepada toke-toke cina di singapura. kamu pemuda umno akan jadi hamba duit sekiranya manusia ini yang …

Bangsat, Anjing, Babi punya Pembangkang.

Image
Ini lah contoh-contoh gambar sial yang pembangkang buat, kalo nak tengok banyak lagi kau orang boleh buka web Tranungkite, kat situ korang boleh tengok macam-macam gambar yang dia orang buat untuk memburuk-burukan pimpinan negara dan DYMM Sultan perak...

Pembangkang dah mula main sial... gambar DYMM Sultan Azlan dan Ustaz Harusani dalam keadaan bergitu memang satu perbuatan biadab.... memang sial la pembangkang... sebenarnya sejak dari dulu lagi, pembangkang ni memang suka sangat buat gambar-gambar sial ni, Tunku Abd Rahman pun pernah di fitnah oleh PAS yang kononnya Tungku makan babi dalam satu majlis jamuan tahun baru cina, gambar Tungku duduk di meja makan kemudian mereka letakan gambar babi di atas meja itu, menunjukan seolah-olah Tungku pun turut sama makan benda haram itu ( sila baca buku Tungku bertajuk sebelum dan selepas 13 may)
Perangai pembangkang terutama PAS yang kerap kali menggunakan gambar untuk memburukkan orang lain, dalam pilihanraya 1999, PAS pernah megeluarkan berbe…

TERKINI...Lagi Salah Laku Politik.

Image
Maklumat terkini,

Setakat maklumat ini di terima 20 Mac 2009, lebih 500 aduan mengenai salah laku telah di terima oleh Lembaga Disiplin UMNO, di katakan aduan salah laku ini melibatkan orang-orang Tan Seri Muhammad Taib dan Dato' Wira Ali Rustam. sumber juga di maklumkan yang Lembaga Disiplin UMNO akan bersidang satu dua hari lagi untuk menyiasat tentang dakwaan itu...

Nur Muhammad

Berikut adalah satu klip video yang di rakam oleh seorang penghuni sebuah hotel, video itu di rakam sewaktu azan isyak sedang di laungkan, lokasi masjid tidak dapat di tetukan di mana, menurut sumber masjid yang di rakamkan itu adalah Masjid Nabawi di kota Madinah...

Sekitar Majlis Pengenalan Calon Exco Pemuda UMNO Malaysia

Image
AHMAD SUHAIRI BIN HJ. AHMAD HARIRI CALON EXCO PEMUDA UMNO MALAYSIA - GURKHA PEMUDA UMNO MALAYSIA CALON ( NO 61 )



Pada 15 & 17 Mac yang lepas, sesi pengenalan Calon Exco Pemuda UMNO Malaysia bergerak ke negeri Johor, seramai lebihkurang 40 orang calon Exco Pemuda telah menghadiri Majlis itu. selepas negeri Johor, Perak menjadi negeri terakhir dalam siri jelajah memperkenalkan calon-calon-Exco Pemuda UMNO Malaysia.
Sesi Pengenalan Calon yang di adakan di Negeri Johor






Siri jelajah terakhir majlis perjumpaan calon Exco Pemuda dan Perwakilan di Negeri Perak








Fairuz letak Jawatan, kemungkinan Pilihanraya kecil Penanti akan di adakan

Image
TERKINI...
Timbalan Ketua Menteri 1, Pulau Pinang meletakkan jawatannya esok atas arahan Anwar Ibrahim, sekarang ini para pegawai beliau sedang sibuk mengemas segala dokumen yang berkaitan fairus di pejabatnya di bangunan komtar.
Besar kemungkinan Anwar juga meminta fairus melepaskan kerusi Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan Penanti dalam Perlimen Permatang Pauh. Fairus di minta melepaskan jawatan itu kerana Anwar sudah tidak tahan lagi di asak oleh pelbagai pihak atas amalan rasuah yang di lakukan oleh fairus sejak dia menjadi Timbalan Ketua Menteri.
Dikatakan fairus memiliki kereta jenis BMW 5 series dan Mercedes C Class yang di beli secara tunai di atas namanya, bukan itu sahaja fairus dikatakan memiliki pelbagai aset yang dia kumpul semasa dia menjadi TKM 1.
Besar kemungkinan fairus akan di tahan oleh SPRM sedikit masa lagi..
sumber: Pejabat Perhubunggan PKR Pulau Pinang.

Sah Tan Sri Muhyidin Timbalan Presiden UMNO selepas jam 4 petang ini.

Image
Mari kita mengenali dengan lebih dekat lagi bakal Timbalan Presiden UMNO dan Bakal Timbalan Perdana Menteri Malaysia ini... Beliau di lahirkan 62 tahun lalu di muar johor, mendapat pendidikan awal di Sekolah Kebangsaan Maharani dan Sekolah Kebangsaan Ismail dan mendapat pendidikan menengah di Sekolah Tinggi Muar. ayahnya Allahyarham Hj. Muhammad Yassin adalah seorang guru agama yang terkenal di daerah Muar, mengasaskan Sekolah Men. Md. Yassin (Persendirian) di Batu 1 1/4 Jalan Bakri, Muar dan Sekolah Arab Saadiah di Batu 1 1/2 Jalan Bakri. apa bila beliau tamat pendidikan menengah, beliau melanjutkan pelajaran ke Universiti Malaya dan berjaya memperolehi Ijazah Sarjana Muda Ekonomi dan Pengajian Melayu (1971).
Beliau memulakan kerjaya sebagai Penolong Setiausaha Kerajaan Negeri Johor (1970) dan kemudiannya Penolong Pegawai Daerah Muar (1974). Pengalaman sebagai penjawat awam digunakan sepenuhnya oleh beliau untuk berkecimpung dalam dunia korporat. Antara tahun 1974 hingga tahun 1978, Ta…

CALON EXCO PEMUDA UMNO MALAYSIA

Image
PROFIL AHMAD SUHAIRI BIN HJ. AHMAD HARIRI
CALON EXCO PEMUDA UMNO MALAYSIA

Pengenalan.

Ahmad Suhairi Bin Hj. Ahmad Hariri berumur 34 tahun, dilahirkan di Bandar di Raja Klang Selangor pada tanggal 8 April 1975. mendapat pendidikan awal di Sekolah Menengah Rendah La Salle Klang dan melanjutkan pelajar ke peringkat menengah di sekolah yang sama. Selapas tamat tingkatan lima, beliau melanjutkan pelajaran di UITM & KOLEJ NEGERI pada tahun 1993-1996 dalam jurusan Diploma Teknologi Maklumat (IT). Selepas tamat pengajian di UITM, beliau mula memasuki alam perkerjaan, dalam tahun 1996 beliau menjawat jawatan sebagai pegawai kewangan di Bank of Commerce (M) Bhd. Pada tahun 2000 beliau bertugas di CSA Malaysia Sdn Bhd sebagai Pegawai Pengiring dan pada tahun 2004 beliau menjawat jawatan sebagai Pengarah Pembangunan Perniagaan di syarikat Inai Kenaga Sdn Bhd.

Latar belakang politik.

Menyertai UMNO pada tahun 1996 sebagai ahli biasa, banyak membantu gerak kerja politik
Ahli Parlimen dan Adun di parl…

Pembangkang Perak makin bercelaru.

BN amat yakin parlimen Bukit Gantang akan dapat di tawan semula, berberapa minggu sebelum bakal Perdana Menteri Malaysia ke 6 Datuk Seri Najib mengumumkan calon untuk parlimen Bukit Gantang, kedengaran berita yang PAS Bukit Gantang telah berpecah, seramai lebih kurang 70 ahli PAS kawasan itu telah mengishtiharkan keluar parti, sewaktu roadshow penerangan UMNO yang di buat di Kampung Air Kuning yang di sertai oleh ADUN Cangkat Jering, YB Osman Jailu hari tu, perpecahan pembangkang ini makin ketara apa bila Timbalan Ketua Bahagian PKR Bukit Gantang iaitu Saudara Naim, Ketua Penerangan PKR dan berberapa Ajk Bahagian PKR Bukit Gantang turut sama hadir dalam roadshow itu.

Ada juga kedengaran bisik-bisik dari pihak PKR Perak yang kemungkinan sekiranya video sex liwat yang pelakon utamanya anwar ibrahim tersebar maka, PKR Perak akan di bubarkan bergitu juga dengan berberapa cawangan PAS yang di tubuhkan selama ini atas ehsan Anwar juga akan mengikut jejak PKR Perak. Pendekatan yang di gunaka …

Tiada projek 'mee segera'

Image
Pendekatan projek pembangunan ‘mi segera’ setiap kali menjelang pilihan raya tidak akan diamalkan kerana usaha membantu rakyat miskin merupakan tugas berterusan dan melibatkan pembangunan bersepadu dalam jangka panjang.Justeru, Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, rakyat harus memberi kepercayaan penuh kepada Barisan Nasional (BN) untuk terus memerintah supaya perubahan besar dan lebih menyeluruh dapat dirasai penduduk khususnya di Parlimen Bukit Gantang.

‘‘Sekarang bukan masanya lagi untuk kelulusan projek ‘mi segera’. Bila pilihan raya saja rakyat nampak jentera masuk kampung, projek turap jalan dan membersih kawasan.
‘‘Percayalah kalau hendak perubahan, sokongan harus diberi kepada BN dan kita akan tetap membawa perubahan besar kepada rakyat termasuk kawasan Parlimen Bukit Gantang ini.
‘‘Sudah semestinya kerajaan BN akan memberi perhatian berdasarkan mandat yang diberi oleh pengundi. “Menteri Besar (Datuk Dr. Zambry Abd. Kadir) telah minta pelbagai projek pemb…

Sesi memperkenalkan calon Exco Pemuda UMNO Malaysia

Image
Pada 10 & 11 Mac yang lepas, satu sesi pengenalan calon telah di adakan, seramai lebih kurang 40 orang calon-calon Exco Pemuda telah hadir pada majlis itu.

ini adalah berberapa gambar yang sempat di rakamkan, bermula dari Majlis Pengenalan Calon anjuran Badan Perhubunggan UMNO Negeri Sembilan pada 10hb Mac yang lalu.





Majlis Pengenalan Calon-calon Exco Pemuda UMNO Malaysia
anjuran Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan KL, pada 11hb Mac





UNDILAH AHMAD SUHAIRI BIN HJ. AHMAD HARIRI

Anwar ambik upah buat blog serang Najib

Image
Berikut adalah petikan dari komen yang kami terima. Penulis itu mengatakan bahawa mereka tahu bahawa laman http://www.selamatkanumno.blogspot.com/ di taja oleh orang UMNO untuk ahli PKR terus mengasak Najib. Adakah wajar tindakan ahli UMNO tersebut. Adakah ini bukan satu sabotaj untuk UMNO kelak bila berhadapan dengan PRU 13. Siapa ahli UMNO yang mengupah PKR untuk terus menghentam UMNO. Kenapa ahli UMNO kita mahu mengupah pembangkang untuk melunaskan cita-citatersendiri mereka. Adakah orang seperti ini patut di beri tempatdalam menjawat jawatan memimpin negara ini. Apakah pada pelayar ini wajar. Ahli UMNO - patutkan perbuatan ini dilakukan! ehsan umno-reform

Haram tetap haram...

Image
Kepada orang-orang yang tak reti bahasa, ada yang mempertikaikan Fatwa yang di keluarkan oleh Almarhum DATO' ISHAK BAHAROM YANG TELAH MENGISTIHARKAN AJARAN ISMAILIAH YANG DIBAWA OLEH MAHMUD BIN HAJI ABD RAHMAN ADALAH SESAT ! di sini aku sertakan salinan asal yang di berikan oleh seorang Hamba Allah kepada aku... klik untuk besarkan

so aku harap lepas ni tak timbul lagi pertikaian mengenai fatwa itu, yang haram tetap haram.

Nik Ajis oooo.... nik ajis

Image
Masa mula-mula si kaki jubur, anwar ibrahim berdondang sayang dengan lagu kronisma dan nepotisma di zaman reformasi kononnya, si nik aziz ni pun mulalah mengeluarkan fatwanya, dengan megatakan sesiapa yang mengamalkan dasar kroni hukumnya haram. Tetapi sesungguhnya Allah itu maha adil, awal tahun lepas, terbarai sudah cerita si pak lebai tu pun mengamalkan kronisma dengan melantik anak menantu lelakinya sebagai pengurusi salah satu anak syarikat kerajaan negeri kelantan.

Apa bila cerita perlantikan tu terbarai, maka bekas si ustaz kemas ni (nik aziz) cubalah pula untuk menghalalkan perbuatannya itu dengan mengheret Rasullulah S.A.W sekali, dengan mengatakan yang “Rasullulah pun mengamalkan kronisma juga, Rasullulah melantik Sayidina Abu Bakar dan Syaidina Ali sebagai Khalifah” nah kau itu jawapan yang keluar dari mulut bekas ustaz kemas tu. Kemudian dia berkata lagi “saya melantik dia (anak menantu dia) kerana dia layak dan berkebolehan untuk menjawat jawatan tu” moral ceritanya di sin…

CALON EXCO PEMUDA UMNO MALAYSIA

Image

calon exco pemuda umno

minggu depan saya akan memperkenalkan seorang calon exco pemuda umno, beliau merupakan "GURKHA PEMUDA UMNO MALAYSIA" saya berharap sekiranya ada perwakilan pemuda yang membaca blog ini, tolong-tolong la bagi undi untuk sahabat saya ini.

ps: poster tak siap lagi, insyaallah minggu depan saya aka keluarkan, Terima Kasih.

Bila lagi Pemuda UMNO nak berperang

Image
Si BANGSAT Anwar Ibrahim semalam mengatakan Pemuda UMNO bacul apa bila menyerang Karpal Singh yang kononnya seorang OKU, sejak mula pembangkang menang pilihanraya lepas, dah terlalu banyak kenyataan kurang menyenagkan dan menguris hati orang melayu di keluarkan oleh mereka, takan kita nak duduk diam sahaja, takan kita sanggup membiarkan pembangkang menunjal-nunjal kepala kita, kita nak tunggu sampai bile..?
Aku pun kadang-kadang tak paham dengan sikap dan perangai pemuda umno sekarang ini, pada aku la, kalau karpal buat perangai macam ni di zaman Allahyarham Datuk Harun dulu, rasa-rasa aku karpal ni dah jadi mendiang kut. cuba korang bayangkan la seorang kaki jubur dengan bangganya mengatakan pemuda umno bacul. kalau la kita nak bandingkan Pemuda UMNO yang ada sekarang ini dengan Angkatan Muda Keadilan, memang jauh panggang dari api dengan pemuda PAS pula, bagai langit dengan bumi dan pemuda DAP, boleh la di ibarat Kominis dengan Askar Melayu.
Cukup la setakat itu, kita dah muak dengan …