Cerita dua orang Calon


Kurang dari 24 jam lagi, parti politik Melayu tertua dan terbesar di Malaysia akan bersidang dan membuat pemilihan yang akan menentukan nasib nya akan datang. UMNO di lahirkan 63 tahun lalu telah menempuh pelbagai kesukaran, pahait manis yang tidak pernah ditempuh oleh mana-mana parti lain yang ada sekarang ini. dalam tempoh itu lah UMNO berjaya mematangkan dirinya dan berjaya membawa negara.

Bab 1: Khairy Jamaluddin Calon Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

Undi lah Khairy Jamaluddin, dengan menangnya dia sebagai ketua pemuda umno malaysia, maka ini lah orangnya yang akan menjadi duri dalam daging kepada pimpinan Datuk Najib, anak muda yang amat bercita-cita besar ini mampu menjual negaranya kepada singapura melalu projek mega cetusan idea nya iaitu Nusajaya dalam wilayah pembangunan Iskandar... cuba kita tanya khairy berapa banyak duit yang dia dah kaut dari penjualan tanah-tanah di nusajaya kepada toke-toke cina di singapura. kamu pemuda umno akan jadi hamba duit sekiranya manusia ini yang menjadi ketua pemuda kamu, mahukah pemuda umno melihat satu persatu tanah orang melayu di jual kepada cina singapura, kalau nak, undilah Khairy Jamaluddin. dikatakan budak ini memiliki aset sebanyak 1.5billion, untung juga la seorang lagi partner in crime khairi iaitu norza zakaria tidak di benarkan bertanding, kalau tidak akan berdondang sayang la khairi, norza, rizal marecan dan man badak menjual kekayaan negara pada singapura..

menurut satu sumber yang memang boleh percaya, budak khairy ni di katakan telah mendapat latihan oleh satu ajen perisikan antarabangsa iaitu MI6 dari british, bayangkan lah budak suruhan khairy ini yang namanya di sebut sebagai man badak boleh memiliki rumah berharga

9 juta di kawasan hotel IOI Marriott dan di katkan juga man badak ini membeli 3 buah kereta mewah sekali gus dan memeliliki motosikal Harley davidson coustom made yang berharga ratusan ribu ringgit. ini belum lagi kita bercerita tentang rizal marican naina marican yang sanggup merampas isteri seorang penyanyi hanya semata-mata budak ni kemaruk burit artis. si rizal ini dikatakan menggunakan isteri dan kawan-kawan artis isterinya melayan perwakilan pemuda umno boleh di umpamakan GRO melayan pelangan, bayangkan la samapai tahap tu si rizal ni sanggup buat hanya semata-mata untuk mendapatkan undi menjadi orang nombor 2 dalam pemuda umno. jadi kepada para perwakilan semua, adakah orang yang semacam ini yang kita hendak pilih menerajui pemuda umno? tepuk dada tanya selera. itu belum di ceritakan bagai mana si budak khairy ini membeli tanah-tanah milik kerajaan di sekitar ampang dan di jual kepada syarikat-syarikat singapura, kalau nak tahu dengan lebih lanjut korang tanya la sendiri Menteri Wilayah Persekutuan yang botak tu, Kapten Besara Zulhasnan Rafiq, bagai mana si mamat botak meluluskan pembelian tanah-tanah dengan harga jauh lebih murah dari harga sebenar.

ingat la wahai orang melayu umno, mana lagi kita nak duduk kalau negara kita ini tergadai, orang cina boleh balik ke negara cina, orang india boleh balik ke negara india, orang melayu???

pada semua perwakilan, aku nak ingatkan disini kalau kita masih sayangkan UMNO tolak lah manusia yang bernama Khairy Jamaluddin ini, masih ingat kah lagi sapa yang menghantar passport anwar ibrahim di rumah nya, di sini aku nak ceritakan sedikit mengenai petemuan pak lah dan anwar di sebuah markaz ajaran sesat di ulu langat dua minggu lepas. korang ingat pak lah saja-saja je ke nak pi tempat tu? tak sebenarnya pemergian pak lah ke tempat tu telah di atur oleh si khairy adalah untuk berbincang tentang plan peralihan kuasa dengan anwar ibrahim. antara butir pebincangan pak lah dan anwar ialah,

(1) anwar meminta pak lah tidak megumumkan tarikh peletakan jawatan beliau, ini ternyata benar kerana sampai la ni pak lah tak umum kan tarikh bila dia nak blah dari jawatan PM.

(2) anwar meminta pak lah bersetuju mengenai plan kerajaan campuran, apa bila plan ini kerajaan campuran ini berlaku maka Datuk Najib tidak berpeluang lah menjadi perdana menteri kerana perdana menteri akan di pilih di oleh ahli parlimen. mengikut amalan sekarang ini PM di lantik atas kapasiti Presiden UMNO, senang cerita siapa presiden umno dia lah jadi PM.

(3) anwar meminta pak lah memastikan yang Khairy Jamaluddin menang sebagai ketua pemuda umno, supaya senang orang-orang kanan anwar iaitu saifuddin nasution dan johari abdul menyertai umno semula dan sekali gus me-control umno dari dalam dan melemahkan pentadbiran Datuk Najib.

(4) seperti yang aku pernah tulis dulu, yang anwar ni mati hidup balik pun dia tak nak masuk penjara, anwar tahu kalau Datuk Najib menjadi PM, peluang dia dalam kes liwat tu 100% dia akan di sumbatkan ke dalam penjara, jadi itu lah salah satu helah anwar untuk melambatkan proses untuk dia menjadi banduan semula.

tapi apa bila di tanya wartawan mengenai pertemuan itu apa jawapan pak lah 'takdak apa-apa' mana boleh takdak apa-apa... kalau takdak apa-apa yang hang pi jumpa dia tu wat apa?

Bab 2: Zahid Hamidi Calon Naib Presiden UMNO

Semua orang tau yang zahid hamidi ni orang anwar ibrahim... pernah kena ISA kemudian menagis depan pegawai cawangan khas minta simpati untuk di bebaskan, tapi mungkin banyak benda yang perwakilan umno tak tahu, aku tak nak bercerita tentang kes pukul menggunakan "gengsterisme" yang itu kita semua tahu, ni yang aku nak bagi tahu semua perwakilan ialah tentang perangai zahid ni yang membeli benih pokok kelapa sawit untuk syarikat Tabung Haji Plantation, punya la teruk perangai si zahid duit orang nak pi haji pun dia rembat, bayangkan la si zahid ni melalui adik dia menawarkan harga anak pokok kelapa sawit kepada Tabung Haji Plantation dengan harga RM 50 sedangkan harga semasa bagi satu unit anak pokok kelapa sawit dalam lingkungan RM 12 - 15 sepokok. orang macam tu ke kita nak ambik dia sebagai Naib Presiden, belum lagi kita bongkar cerita bagai mana si zahid hamidi ni mengunakan puluhan juta wang tabung haji untuk membeli aset-aset di arab saudi yang kononnya boleh di gunakan untuk jemaah haji sedangkan aset-aset yang ingin di beli oleh zahid ini langsung tidak mempunyai nilai, dan jikalau di taksirkan harganya, jauh dari harga yang di minta oleh zahid hamidi, pernah seorang akauntan Tabung Haji memberitahu aku, yang si zahid ni punya la teruk, si zahid ni menggunakan pegawai pemasaran Tabung Haji di seluruh malaysia untuk kerja-kerja politik dia, pikir la duit orang nak pi haji kau rembat untuk kerja-kerja politik dia.

si zahid hamidi ni sebenarnya tak layak langsung memegang portfolio jaga agama ni, macam mana la nak jaga agama sedangkan keluarga sendiri pun tak reti nak jaga, kenapa aku cakap macam tu? kau orang pernah tengok video bogel anak zahid hamidi yang namanya nurulhidayah? tu pasal la aku kata zahid hamidi ni tak layak jaga agama... aku boleh cakap pasal aku ada bukti... mengenai penglibatan zahid hamidi dengan anwar ibrahim, pada pilihanraya kecil permatang pauh, di beritakan si zahid ni melaburkan ratusan ribu ringgit kepada PKR ada sumber yang memberitahu segala kelengkapan pilihanraya PKR di permatang pauh adalah sumbangan zahid hamidi......


bersambung esok... lagi kisah kebejatan Zahid Hamidi dan Khairy Jamaluddin.

Comments

Anonymous said…
hek eleh,, poyo la lu mat... cakap tak serupa bikin,,,,
Anonymous said…
artikel macam sampah!!!!
Anonymous said…
artikel merapu!!!!
Anonymous said…
UMNO haprak, penuh dengan rasuah... Najib altantuya akan di tolak ke lokap kerana kesalahan membunuh...
PARPUKARI said…
BRO BIAR BETUL BRO


AHMAD ZAHID NI MASIH LAGI PROXY ANWAR EK BRO?
Singh Is Kinng said…
Salam Saudara,

Nak bagi tahu satu je,

WE WILL NEVER WALK ALONE.

Wassalam.
Anonymous said…
Hancur.. hancur.. PKR hancur. Tak sampai setahun jagung dah ada kes rasuah seks, rasuah kuari,dah ada kes main betina. Bersih ke sangat parti GAY ni. Sakit belakang la balik lepas bulan julai ni. Bontot tu kira selamat la dari rotan penjara. Warga Emas la katakan. Awas banduan jambu, The Gay Is Back.......
TAAVEEKUN PERAK said…
Ingatlah, agama Islam yang kita anuti hari ini adalah hasil pengorbanan, air mata, darah dan nyawa 125,000 orang Nabi dan 313 orang rasul. Jangan gadaikan hanya kerana semata-mata untuk undi pangkah di kertas pilihanraya sehingga membesarkan perpecahan dan melemahkan Islam serta ummatnya!
TAAVEEKUN PERAK said…
Alhamdulilah akhirnya DSN jadi juga PM disebalik tomahan dan penghinaan yang puak "rival" beri kepada dia. Lepas nie kita tengok pula apa reaksi "rivals" tu tu...ambo lebih setuju kalau DSN jadi PM dari DSAI ...Bukan pasal kes liwat DSAI ambo tak setuju dia jadi PM tapi sebab yang lebih "strategik", penglibatan dia dengan Puak US...kalau golongan PAS/PKR susah nak faham benda ini..ambo pandang dari segi makro dan isu kedaulatan negara...supaya kita tak dicucuk hidung oleh puak US dan Zionist...itu sebab ambo tak sokong DSAI jadi PM...dari segi "national sovereingty"nya...BAHAYA MALAYSIA...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID