Posts

Showing posts from May, 2015

Bila POLIS Nak Tangkap Puak-Puak Nie...???

Image
Jangan dok kejar ikan bilis je, kang lama-lama ikan bilis pupus, sekali-sekali kena juga kejar jerung, jangan kerap sangat bagi jerung nie terlepas...


Aishah Kucewa Dengan Akhlak Pemimpin PAS...

Image
Artis Wan Aishah binti Wan Ariffin atau lebih dikenali sebagai Aishah, penyanyi yang berasal dari Negeri Sembilan dan pernah menganggotai kumpulan Fan Club dari New Zealand meluahkan kekecewaan dengan PAS, parti yang disertai sejak dari tahun 2012.
“Masa saya mula-mula masuk PAS saya sangat impress kerana PAS telah melangkah dari parti pak lebai ke parti yang lebih terbuka kepada jemaah berbagai-bagai bidang. Bagi saya kalau PAS betul-betul nak memerintah Malaysia satu hari ini satu langkah yang mesti. Tapi sekarang tidak lagi begitu..PAS For All has become a bit of a joke,” kenyataan Aishah dipetik facebooker pro Pakatan Rakyat, Ahmad Dhuha Sobri.
Aishah yang pernah menjadi calon PAS di Parlimen Jempol pada Pilihanraya Umum Malaysia 2013 turut kecewa dengan akhlak dalam pimpinan PAS.
“Sebagai orang baru… saya terkejut dengan penggunaan bahasa setengah-setangah orang yang dipanggil faqih dalam agama. Rasanya dalam industri yang orang anggap jahil pun masih ada sikap toleransi dan hor…

Korek Rahsia Pelajar Sebagai Ganti Kepada Hukuman Rotan - Yasmin Hani...

Image
Pelakon Yasmin Hani menganggap budaya guru menghukum murid dengan merotan mereka sudah tidak relevan lagi pada masa kini.
Yasmin atau nama sebenarnya Yasmin Hani Ismail Richardson, 36, berkata, budaya merotan harus ditukarkan kepada kaedah yang lain kerana ia dilihat lebih berkesan.
“Saya rasa guru naik tangan kepada pelajar tidak perlu lagi sekarang ini kerana sesorang pelajar mungkin mempunyai gangguan atau masalah dalam hidupnya menyebabkan mereka melakukan kesalahan.

“Guru masa kini tidak perlu untuk mengikut cara guru-guru duhulu mengajar dengan merotan pelajar kerana masa kini terdapat pelbagai cara lain boleh dilakukan untuk menghukum para pelajar,” katanya kepada mStar Online.
“Bagi saya apa yang boleh guru lakukan ialah mengorek rahsia atau masalah yang dialami oleh pelajar dengan menggunakan perkataan How (bagaimana) dan What(apa) daripada bertanyakan why (kenapa) kerana ia dilihat seperti melakukan provokasi kepada sesorang pelajar.
Bercerita mengenai pengalamannya semasa …

5000 Kakitangan Kerajaan Bakal Di Berhentikan...

Image
Kira-kira 5,000 kakitangan awam berjawatan tetap yang ‘makan gaji buta’ kini berada dalam radar Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) untuk ditamatkan perkhidmatan jika tidak berubah selepas diberi tempoh enam bulan.
Kumpulan itu dikenal pasti terpalit dengan pelbagai masalah disiplin antaranya ponteng kerja selama 200 hari dalam setahun, datang lewat ke pejabat, terlibat dengan perniagaan serta hilang fokus sehingga penilaian prestasi mereka berada di bawah 60 peratus.
Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Dr. Ali Hamsa ketika mengesahkan perkara itu berkata, tindakan tegas tersebut perlu diambil selari dengan pelan transformasi perkhidmatan awam kerana tidak adil untuk jabatan terus mengekalkan mereka yang hanya ‘makan gaji buta’.
Bagaimanapun katanya, sebelum ditamatkan perkhidmatan, kumpulan kakitangan awam yang bermasalah tersebut akan diberi peluang untuk memperbaiki prestasi kerja masing-masing dalam tempoh enam bulan terlebih dahulu sebelum penyingkiran dibuat jika masih tidak berubah.

Guan Eng Cabar Hadi Awang Tunjukan Dalam Quran Hukum Hudud...

Image
Khalifah kesayangan orang-orang pas semalam mencabar presiden parti islam se-malaysia, hadi awang, supaya menunjukan kepada dia dimana ayat yang di sebut dalam quran orang islam ada hak untuk marah orang bukan islam kalau tak terima hudud...
Wow... sekali lagi presiden pas kena sungkit dengan pemimpin dap...
Amacam orang-orang pas, sanggupkah kamu mempertahankan presiden kamu atau kamu menyebelahi khalifah guan eng...???

VIDEO: Isu Topup Tak Selesai, Dulu TELCO Boleh Absorb 800 Juta, Sekarang Kenapa Tak Boleh???

Image
"Dulu Telco boleh tanggung SST, kenapa sekarang tak boleh tanggung GST?"-MP Titiwangsa.

ALAMAK Ketua Pengarah JASA Balun TPM Dalam Facebook...

Image
Nie apa kes? kalau nak balun tpm selaku menteri pelajaran pun janganlah balun dalam facebook, tada elok la itu macam kawan, buat malu pentadbiran najib je...
Kan lebih elok jumpa secara 4 mata, cerita baik-baik pasal masaalah sekolah tu, tak payah kecoh-kecoh cerita dalam facebook, bukan takat satu malaysia tahu, satu dunia pun boleh baca...
Tuan sebagai ketua pengarah jabatan yang paling strategik dalam negara, kalau buat apointment nak jumpa tpm 5 minit pun dah tentu tpm sanggup luangkan masa setengah jam untuk tuan ketua pengarah...

Nota: nak tanya sikit, kerja cek keadaan sekolah nie kerja menteri dan timbalan ke? atau kerja pengarah jabatan pelajaran negeri? kalau menteri yang duduk di putrajaya nak turun cek sekolah satu persatu, aku rasa elok PECAT je semua pengarah jabatan pelajaran yang ada di negeri tu, biar menteri dan timbalan dia je yang buat kerja, buat apa simpan pengarah berpangkat jusa dan bergaji ribu raban, kalau benda macam nie pon menteri dan timbalan kena buat...

Orang Kelantan Jangan Datang Ke Negeri Selangor - Teng Chan Kim.

Image
Secara terbuka DAP menyelar kenyataan Pas Kelantan yang mengecam tindakan Penasihat DAP, Lim Kit Siang berceramah yang berlangsung di Kota Bharu, Ahad lalu.
Ahli Jawatankuasa DAP Pusat, Datuk Teng Chang Khim menjelaskan dua status Facebooknya yang dimuat naik berhubung kenyataan balas terhadap tindakan Pas Kelantan yang bertegas melaksanakan hudud.
"Saya bidas secara logik kenyataan Pas Kelantan bahawa Kit Siang tidak hormati Kelantan masa pergi rumah mereka. Begitu juga dengan Selangor yang tidak setuju dengan hudud jadi kita tolak berdasarkan logik.
"Pas Kelantan kata kalau tak setuju hudud tidak boleh pergi Kelantan sepatutnya orang Kelantan yang mahukan hudud tak boleh datang Selangor yang tolak hudud," katanya kepada Sinar Harian.

Apa Daa, Jamban Punya Hal Pun Sampai Nak Resign...

Image
Pada awalnya ia berkaitan perabot lama, sekarang kerana kekurangan kelengkapan tandas didakwa sebagai antara faktor Tan Sri Pandikar Amin Mulia ingin meletak jawatan sebagai Speaker Dewan Rakyat.
Pengerusi Kelab Penyokong Barisan Nasional (BNBBC) Tan Sri Shahrir Samad berkata perkara itu mungkin menjadi antara faktor yang mendorong kepada niat Pandikar untuk berundur.
"Itu mungkin perkara terakhir. Bagaimana anda tidak memberi penghormatan (kepadanya)?," kata Shahrir ketika ditemui pemberita di Lobi Parlimen di sini, Selasa.
Bagaimanapun, Shahrir berkata rungutan Pandikar telahpun diketahui dan sebuah tandas dibina di pejabat baharunya.
Pada awal tahun ini, pejabat Pandikar dipindahkan ke tingkat dua bangunan Parlimen sementara kerana bangunan utama sedang menjalani pengubahsuaian. MSTAR ONLINE

Hampir 90 Peratus Menteri Kabinet Bayangan Adalah Cina, Hadi Awang Di Ketepikan...

Image
Hadi Awang berkata tidak kisah namanya tidak dimasukkan dalam senarai kabinet bayangan seperti yang dicadangkan oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail semalam.
Hadi yang juga ahli Parlimen Marang bagi mengulas cadangan Wan Azizah mengenai kabinet bayangan itu di Parlimen semalam.
Sementara itu, beliau turut menjelaskan dua sifat negatif yang menjangkiti anggota gerakan Islam iaitu bersikap melampau dan mahu Islam ditegakkan dengan cepat sehingga sanggup bunuh membunuh.
Apa komen ahlul-ahlul PAS bila mana ketua pembangkang yang baru nie ketepikan nama presiden korang, masih tak sedar lagi ker PAS kini dah melukut di tepi gantang...???

Lihatlah sendiri, kabinet bayangan Wan Azizah... hampir 90% dari menteri-menteri bayangan yang wan azizah pilih adalah cina...


Mungkinkah Kita Akan Berperang Dengan Filipina Untuk Pertahankan Sabah...???

Image
Filipina sekali lagi menegaskan bahawa mereka akan terus berusaha menuntut Sabah dan akan melakukan kajian terperinci sebelum mengambil tindakan lanjut.
Menurut Presiden Filipina, Benigno Aquino III, mustahil untuk menamatkan tuntutan itu kerana perkara itu akan mengundang rasa tidak senang rakyatnya.
Setiausaha Kehakiman, Leila de Lima telah menjalankan kajian mengenai tuntutan itu dan berpendapat tuntutan Sabah adalah isu yang paling besar dalam penentuan hak dan maruah negara Filipina.
“Isu tuntutan Sabah ini sangat luas kerana melibatkan sejarah. Pada akhirnya, adakah orang yang tinggal di sana akan ditanya sama ada mereka mahu kekal bersama Malaysia? Sepatutnya ada pungutan suara terlebih dulu,” katanya. 
Filipina mengekalkan tuntutan wilayah di timur Sabah yang sebelum ini dikenali sebagai Borneo Utara dengan menyatakan penjanjian yang ditandatangani pada tahun 1878 antara Sultan Sulu dan Borneo Utara adalah pajakan semata-mata.
Malaysia mentafsirkan perjanjian 1878 sebagai sat…

Rumah Mampu Milik Versi Pakatan Rakyat Di Selangor Dan Pulau Pinang...

Image
Di SELANGOR...
Dalam usaha merakyatkan ekonomi, azmin telah mengarahkan pemaju membina 20 ribu rumah mampu milik yang setiap satunya berharga tidak kurang dari RM.200 RIBU...
Di PULAU PINANG...
Kerajaan negeri pulau pinang bersama-sama pemaju telah membina sejumlah kondominium mampu milik dengan harga berjumlah tidak kurang RM.300 RIBU, setakat ini sebanyak 33 permohonan pembelian sudah di terima, 32 Cina dan 1 Melayu...
Ini bukan rumah mampu milik la barua...
Ini rumah mampu tengok...
Kalau setakat gaji RM.2000 sampai mampos pon bank tak lulus pinjaman...




VIDEO Memperingati 46 Tahun Peristiwa 13 Mei 1969...

Image
Al-Fatihah kepada Mak Minah (pelakon filem masam-masam manis) yang di bunuh di depan panggung wayang federal...


Al-Fatihah kepada Pak Kasim Omar yang di bunuh di pulau pinang...


Al-Fatihah kepada semua orang melayu yang menjadi mangsa pembunuhan kejam...

Tak perlulah aku huraikan lagi, siapa yang menjadi dalang dalam tragedi ini, umum sudah mengetahui...



Untuk refresh balik, tengok video di bawah...

Bala Kerana Memilih Wan Azizah...

Image
Lihatlah apa yang berlaku di permatang pauh...
Kajang kerap banjir kerana dia jadi wakil rakyat...
Kini permatang pauh akan jadi macam kajang jugak, akan kerap mengalami banjir...
Memang puaka kalau pilih wakil rakyat pkr nie...
Bala dan sial datang bertimpa-timpa...
Ketika rakyat susah di timpa bencana, dia hilang entah kemana, permatang pauh dan kajang sama...
Akhirnya kepada BN juga rakyat datang mengadu, walau pun baru lepas mengundi hari tu BN di tolak...
Banjir yang berlaku kelmarin di kawasan permatang rawa, tanah liat, kampung terus dan kuala mengkuang...


Lori Bawa Ahlul DAPig Terbalik...

Image
Sekinchan, Selasa – Sebuah lori yang sarat membawa muatan babi dilaporkan terbalik dalam satu kemalangan di Kampung Pasir Panjang pagi tadi.
Kesemua babi dalam lori tersebut jatuh bergelimpangan ke dalam sungai.
Memetik suara TV, kejadian berlaku apabila pemandu lori berkenaan dikatakan gagal mengawal kenderaan akibat memandu dalam keadaan yang laju.
Saksi kejadian, Mimie Honey Nizam Mimie di laman Facebooknya mengesahkan perkara yang sama.
“Lori ini pagi tadi yang potong kita, bukan main laju (pemandu lori) bawa, macam lipas kudung.
“Sampai (saya) terpaksa tukar baju, sebab terkena segala yang tak patut,” katanya.
Gambar kemalangan tersebut turut dikongsikan oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sungai Panjang, Budiman Mohd Zohdi melalui akaun Instagramnya.


Mari Kita Lihat Kebodohan Nga Kor Meng...

Image
Kenapa aku kata nga kor meng BODOH...

Tengok gambar di bawah...

Korang cari sendiri di mana kebodohan cina tu...

Orang yang masuk komen tu pun semuanya bongok juga...

Apa punya majal orang melayu di pantai remis dan taiping boleh undi si bongok macam nie...


VIDEO: DYMM Sultan Johor Yang Cukup Peramah...

Image
Menurut pengirim video ini, pada asalnya mereka sekeluarga saja berjalan-jalan di sekitar istana bukit serene, kebetulan ketika itu pertukaran pengawal istana oleh jmf sedang dijalankan...
Tiba nampak DYMM Sultan Johor naik moto kapcai sedang keluar dari pintu istana, melihatkan ada tetamu, DYMM Tuanku terus berpatah balik dan bertegur sapa dengan ahli keluarga pengirim video itu...
Betul-betul sempoi style Tuanku, langsung tak ada protokol antara dia dengan rakyat, tak macam setengah pemimpin politik, rakyat nak mintak bergambar pun mula muka apek-lempang yang jaga dia tu buat muka macam nak makan orang...

#PRKPermatangPauh : UPDATE KEPUTUSAN TERKINI

20:31
BN 19994  Bebas 347  PKR 29456  PRM 97
20:25 BN 19872 PKR 29314
20:24 BN 19072 PKR 28398
20:13 Bn 18633 PKR 27971
20:11 PKR mendahului 9338 majoriti
20:03 BN 17939 PKR 26631
19:45 BN 16291 PKR 23441
19:42 BN 14682, PKR 21982
19:39 BN 14193 PKR 21019
19:21 BN 10439, PKR 15893 19:18 PKR mendahului BN 3347 undi di DUN Permatang Pasir...
19:18 Setakat ini PKR mendahului 5165 undi...
19:11 Bn 9064, PKR 14066 19:06 BN 8312 PKR 12980

SILA REFRESH SETIAP 10 MINIT...

#PRKPermatangPauh : Keputusan Tak Rasmi, BN Menang Di Dua PDM Setakat Ini...

PDM Tanah Liat, BN Menang...
PDM Teluk Wang, BN Menang...

ini keputusan tidak rasmi...

#PRKPermatangPauh : Keadaan Tegang Di PDM Tanah Liat...

Image
Keadaan cukup tegang di PDM Tanah Liat.
diberitakan petugas bn dari negeri kedah telah di kepong oleh sekumpulan penyokong pkr...
Ada sumber yang mengatakan 3 petugas bn di cederakan oleh penyokong pkr...
Lagi berita akan menyusul.

#PRKPermatangPauh : Peratusan Keluar Mengundi Stakat Jam 4 Petang.

#PRKPermatangPauh: Setakat 4 petang, 49,934 (69 peratus) daripada 71,252 telah mengundi - SPR

#PRKPermatangPauh : Penyokong PKR Makin Ganas, SPR Pun Mereka Nak Serang...

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) hari ini membatalkan beberapa program lawatannya ke Pusat Mengundi Pilihan Raya Kecil (PRK) parlimen Permatang Pauh berikutan nasihat polis atas faktor keselamatan. Pengerusinya Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof berkata beliau dan Timbalannya Datuk Seri Mohd Hashim Abdullah dijadual melawat empat pusat mengundi namun atas nasihat polis, beliau hanya sempat melawat sebuah pusat mengundi di Seberang Jaya. Katanya, beliau dimaklumkan terdapat perkara yang tidak diingini berlaku seperti kejadian membaling objek, caci mencaci dan ancaman daripada penyokong kedua-dua pihak."Penyokong-penyokong di sini lebih agresif berbanding PRK Rompin dan mereka lebih kepada memantau pergerakan pihak SPR," katanya kepada pemberita selepas melawat Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Hussein Oon di sini Khamis.Katanya lawatan para pegawai SPR ke pusat mengundi pada hari mengundi adalah satu budaya untuk memantau perjalanan proses mengundi. Namun, Abdul Aziz berkata penyokon…

#PRKPermatangPauh : Ceramah Grand Finale PKR, Najib, Rosmah & Ahmad Maslan Jadi Bahan Kutukan...

Image
Ceramah grand finale pkr di adakan di tapak expo seberang perai malam tadi...
Macam biasa kesemua 8 orang penceramah termasuk wan jijah menjadikan, najib, rosmah dan ahmad maslan sebagai bahan kutukan mereka...
Politik menanam kebencian yang pemimpin pembangkang tunjukan sudah melampaui batas...
Mereka menggambarkan anwar ibrahim adalah mangsa kezaliman, kononnya anwar di penjara kerana kesalahan melawan rasuah, padahal semua orang tahu, satu malaysia telah tahu, perkara sebenar kenapa anwar di penjara kerana kesalahan meliwat...
Jadi di pihak kerajaan perlu beri penerangan sehingga ke akar umbi apa kesalahan anwar dan kenapa dia di penjara, perlu terangkan A to Z kes anwar itu, biar rakyat paham...
Dua lagi penceramah ialah xavier jayakumar dan ketua penerangan pkr yang ntah aku tak tau sama nama dia...

Ketua pemuda pas nie kata, kemarahan ahli pas adalah perkara kecil dan terpencil, adakah penghinaan pkr dan dap terhadap hukum hudud dan hadi awang di anggap perkara kecil oleh suhai…

#PRKPermatangPauh: Nenek Jijah Menggedik Dengan Mat Sabu Di Pasar Malam...

Image
Pasar malam kampung guar perahu...
Abg mat sabu turut mengiringi nenek jijah...
Masa nie kalau korang tengok, nenek tu punya la gedik...
Tapi dah dekat akhir-akhir kempen nie, dia dah tukar tone, buat-buat sedih...


#PRKPermatangPauh: Azeez "BALING PADAYAPPA"

Image
Datuk Azeez ketika berucap di hadapan 1000 pengundi kaum India permatang pauh di Pusat Operasi Barisan Nasional semalam....



#PRKPermatangPauh : Nenek Jijah Dah Mula Usung Cucu Cicit, Nak Raih Simpati...

Image
Dia dah buat dahhh...

Habis segala cucu cicit piut dia usung naik pentas nak raih simpati...

Cara ceramah dah tone down, bunyi ala-ala sebak menahan sedih...

Kalau minggu lepas punya la tergedik-gedik kau berjalan dengan kipas kesana sini berjumpa pengundi...

Last round punya kempen cuba buat muka sedih, mintak simpati...

Sudah la weii, jangan nak berlakon...

Menang di permatang pauh, tapi duduk di kajang...

Orang permatang pauh memang baghal la kalau bagi juga si jijah menang...


#PRKPermatangPauh : Kalah Di Rompin, Poster Di Permatang Pauh Jadi Mangsa...

Image
Sudahnya, poster BN di permatang pauh jadi mangsa...
Style politik bodoh macam nie masih wujud di permatang pauh...
Tempatnya di kubang semang, kononnya kubu kuat pkr...
Jika kelmarin van skuad sayang wanita UMNO wilayah jadi mangsa politik ala babun pakatan...
Hari nie poster dan billlboard BN pulak jadi mangsa....
Semalam aku tengok ok je, pagi tadi sudah jadi bergini...


#PRKPermatangPauh : Bagi La Dekat Kami Pulak, Korang Dah Dapat 3 DUN, Parlimen Bagi Kat BN...

Image
Sifirnya mudah...
Pakatan dah kuasai 3 dun dalam parlimen permatang pauh...
Jadi parlimen permatang pauh elok bagi kat bn...
Supaya kerja-kerja pembangunan di permatang pauh boleh dijalankan...
Tak payah mengharap kepada peruntukan kerajaan negeri, itu pun kalau ada...
Kalau bagi jugak dekat pkr, wan azizah tentu tak sempat nak balik ke permatang pauh, kajang dia nak jaga, cucu dia nak bela, dia tak ada masa, dia kata guan eng boleh tolong dia jaga permatang pauh, apa korang ingat guan eng tu banyak sangat ke masa nak tengok tempat wan azizah tu...??? guan eng sendiri pun ada dun dan parlimen yang dia nak jaga...
Pkr kalau menang parlimen pon, bukan ada peruntukan banyak... pasal pakatan bukan jadi kerajaan persekutuan...

#PRKPermatangPauh : Bantuan Kepada Keluarga Adik Ana Rania Sofia Di Tanah Liat...

Image
Adik Ana Rania Sofia yang menderita sakit usus mendapat perhatian dari Pengerusi Biro Kebajikan UMNO Malaysia, Datuk Azeez Rahim semalam. dalam lawatan itu, Datuk Azeez menyerahkan bantuan keperluan harian dan ubat-ubatan untuk keperluan adik Ana Rania Sofia...
Dalam masa yang sama, Datuk Azeez dan Belia 4B Tanah Liat, bergotong-royong membantu membaik pulih rumah bapa Ana Rania Sofia, iaitu Encik Khairul Rizal, baik pulih rumah dijangka akan siap dalam tempoh 2 minggu....



#PRKPermatangPauh : Berilah Peluang Sekali Kepada BN Menang Kerusi Permatang Pauh - Azeez Rahim.

Image
Datuk Azeez Rahim, meminta kepada pengundi permatang pauh, memberi peluang kepada calon Barisan Nasional, Suhaimi Sabudin untuk menjadi wakil rakyat mereka...
Menurut Azeez, dia yakin, Suhaimi mampu memberi komitmen dan berkerja keras untuk penduduk permatang pauh, memandangkan beliau adalah anak tempatan...
Tidak ada gunanya pengundi permatang pauh memilih wakil rakyat yang hanya touch 'n go, yang mungkin akan turun kawasan sebulan sekali...

Benarkah UMNO Menjadi Penasihat Kepada Kumpulan MyVi Yang Langgar 3 Beranak Hari Tu...???

Image
Aku terbaca dalam facebook group myvi (Familia MyVi Club Official) mereka mengatakan yang pihak Umno telah memberi khidmat nasihat dan bantuan kepada mereka.

Apakah bentuk khidmat nasihat dan bantuan itu...?

Siapa pemimpin umno yang menjadi penasihat mereka...?

Kenapa Umno nak beri bantuan kepada pelumba-pelumba haram ini...?

Atau mungkin pihak club myvi secara sengaja mengaitkan nama umno, seperti mana mereka kata mereka ada cable di jpj dan bukit mana....

Kalau apa yang mereka katakan dalam facebook itu satu penipuan, aku harap pihak umno segera buat laporan polis terhadap kempulan itu...

Jangan main petik je...


#PRKPermatangPauh : Pengundi Tak Mahu Wakil Rakyat Touch 'n GO....

Image
Perjumpaan Datuk Seri Shahrizat Jalil dengan jentera wanita Barisan Nasional.



Adakah kaum cina kali ini benar-benar ikhlas menyokong Barisan Nasional atau ianya hanya sekadar lakonan supaya gambar mereka masuk paper dan tv, boleh buat paper cutting dan tunjuk pada anak cucu mereka nanti... apa pun, sama-sama kita tunggu pada 7 April nanti....

#PRKPermatangPauh : Cukuplah Kami Pulak....

Image
Perjumpaan Dato' Seri Dr. Zahid Hamid dengan anggota RELA Permatang Pauh di Politeknik Permatang Pauh...