Selangor Akan Pecat Penasihat Undang-undang Negeri.

Selangor Akan Pecat Penasihat Undang-undang Negeri.

Kerajaan negeri selangor bakal menjadi kerajaan negeri pembangkang yang pertama akan memecat penasihat undang-undang negeri dan digantikan o...

6 Comments
Perangai PAS Macam Yahudi...

Perangai PAS Macam Yahudi...

Keputusan kerajaan untuk tidak mengeluarkan lesen pertaruhan sukan atas pertimbangan agama dan kesan politik harus dipersoalkan keikhlasan...

16 Comments
Lanun Pasir Terguris Hati Tengok Akhbarnya Dibakar.

Lanun Pasir Terguris Hati Tengok Akhbarnya Dibakar.

Hari ini lanun pasir suhaimi shafie adun seri muda akan buat sidang akhbar untuk menyaman umno bahagian kota raja kerana telah membakar sura...

6 Comments
PAS Bengang Giler....

PAS Bengang Giler....

Malu pas malu, selama ini mereka lah yang menabik dada kononnya merekalah parti islam yang membawa ajaran islam yang sebenar dimalaysia, sel...

5 Comments
PKR Selangor Retak Menanti Belah, Adun Nak Letak Jawatan.

PKR Selangor Retak Menanti Belah, Adun Nak Letak Jawatan.

Apa guna menjadi pengerusi majlis pimpinan pkr negeri kalau tidak menjadi menteri besar, macam mana nak bantu kewangan parti, macam mana fu...

6 Comments
Nasa Ketot Menyalak Lagi... "Buktikan Hadi Awang Pengganas"

Nasa Ketot Menyalak Lagi... "Buktikan Hadi Awang Pengganas"

Ketua pemuda pas menyalak lagi, kali ini dia mintak kerajaan buktikan yang hadi awang terlibat dengan pengganas dan JI, kata nasa ketot, ker...

7 Comments
Khalid Gagap Guna Peguam Swasta Untuk Pertahankan Diri .

Khalid Gagap Guna Peguam Swasta Untuk Pertahankan Diri .

Kenapa khalid gagap guna firma guaman luar untuk mempertahankan diri dari di saman oleh ybk, itulah soalan yang masih belum khalid gagap b...

7 Comments
Mati Pakai T-shirt PAS Pun Boleh Masukk Syurga.

Mati Pakai T-shirt PAS Pun Boleh Masukk Syurga.

Menurut wali pujaan penganut agama pas, barang siapa yang mati dalam dia masih lagi menganut agama pas kelak dia akan di terima masyukk syu...

8 Comments
PAS Menyokong Pengganas Dan Sudah Dibuktikan

PAS Menyokong Pengganas Dan Sudah Dibuktikan

Kenapa setiap kali kerajaan menagkap pengganas yang berselindung dibawah nama JI atau segala macam nama maka setiap kali itu juga pas mengg...

7 Comments
BODOHNYA PEMBANGKANG DAN GMJ

BODOHNYA PEMBANGKANG DAN GMJ

Piala dunia dah nak masuk pusingan kedua, tapi puak-puak pembangkang masih dok sebok pasal judi bola, bodoh ke ape depa ni? pembangkang sek...

6 Comments
Jawatan TYT Pulau Pinang Akan Dihapuskan...

Jawatan TYT Pulau Pinang Akan Dihapuskan...

Selepas kehilangan singapura yang menuntut keluar dari malaysia 40 tahun lalu, malaysia sekali lagi bakal kehilangan sebuah lagi negeri, pu...

7 Comments
Bye bye Pudu Jail...

Bye bye Pudu Jail...

"Penjara Pudu bukanlah sesuatu yang boleh banggakan oleh Malaysia" , kata Awang Adek Hussin di Dewan Rakyat semalam. Penjara pud...

11 Comments
PAS Cop Blogger Mereka Sebagai Munafiq

PAS Cop Blogger Mereka Sebagai Munafiq

Sedih sungguh mendengar luahan blogger pas selepas muktamar pas yang baru lepas, nasihat presiden pas supaya anggota parti berhati-hati de...

3 Comments
Chua Tuduh Sultan Johor Ikut Telunjuk UMNO.

Chua Tuduh Sultan Johor Ikut Telunjuk UMNO.

Cina ni memang tak sedar diri, sudahlah derhaka pada sultan johor, dia tuduh pula umno menjadi dalang dalam penarikan semula darjah kebesara...

6 Comments
UMNO Selangor Akan DiRombak Minggu Depan.

UMNO Selangor Akan DiRombak Minggu Depan.

Kemungkinan jawatan badan perhubunggan negeri selangor akan di rombak, itulah yang aku dengar dari kawan-kawan umno selangor, datuk najib se...

5 Comments
Video Eli, Ianya Koleksi Peribadi Anwar.

Video Eli, Ianya Koleksi Peribadi Anwar.

Anwar pernah mengaku yang di pernah melihat video sex elizabeth wong, ini di ceritakan sendiri oleh mp bayan baru zahrin hashim. menurut za...

5 Comments
Kronologi PAS Sabotaj Fiesta Kelantan

Kronologi PAS Sabotaj Fiesta Kelantan

Berberapa hari sebelum berlangsungnya fiesta kelantan, pihak penganjur iaitu Red Carpet Worldwide (RCW) telah dikejutkan dengan satu panggil...

15 Comments
Sorakan 1 Malaysia Di Kota Bharu Malam Ini.

Sorakan 1 Malaysia Di Kota Bharu Malam Ini.

Malam ini bertempat di stadium sultan muhammed 4, kota bharu, akan bergemalah sorakan 1 malaysia, inilah pertama kali dalam sejarah pemerint...

10 Comments
Sahh Adun Malim Nawar Keluar DAPig...

Sahh Adun Malim Nawar Keluar DAPig...

Lain yang di canang, lain pula yang keluar, hari ini sudah sahh, dap dan pakatan sudah semakin hilang sokongan dan kepercayaan dari ahlinya...

14 Comments
Kerjasama Dengan Kafir Harbi Mengikut Al-Quran Dan Syarak

Kerjasama Dengan Kafir Harbi Mengikut Al-Quran Dan Syarak

Hadi kata, kerjasama politik yang diamalkan dalam Pakatan Rakyat - bersama PKR dan DAP - sekarang ini dibuat berdasarkan al-Quran dan dii...

11 Comments
Pehh...3 Adun BN, 12 Ketua UMNO Bahagian Nak Masuk PKR...

Pehh...3 Adun BN, 12 Ketua UMNO Bahagian Nak Masuk PKR...

Memang cukup sesuai akronim pkr (parti kencing rakyat) hari ini pkr sekali lagi megencing rakyat, cerita terbaru di perak 3 orang adun bn a...

8 Comments
Update: Rally 1 Malaysia Di Stadium Bukit Jalil

Update: Rally 1 Malaysia Di Stadium Bukit Jalil

Setakat jam 2 petang, sudah hampir 5000 yang hadir ke stadium putra bukit jalil, datuk seri najib di jangka akan sampai pada jam 4 petang. ...

0 Comments