Posts

Showing posts from December, 2009

Live Dari Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Khalid Samad Berjaya

Image
Hari ini mahkamah memutuskan yang surat khabar mingguan Katolik Herald dibenarkan menggunakan Kalimah Allah dalam setiap terbitannya, menurut hakim, perkataan Allah bukan hak xklusif (mutlak) orang islam. ini bermakna lepas ni setiap kali surat khabar itu diterbitkan akan adalah perkataan ALLAH di setiap artikelnya.

Tahniah det Kepada Tuan Haji Ir. Khalid Samad Ahli Parlimen PAS Kawasan Shah Alam, dia lah orang islam yang pertama yang mencetuskan idea penggunaan perkataan ALLAH di gereja pada 28 Mac 2008, tidak mustahil dengan kemenangan Herald ini, agama lain juga akan menuntut penggunaan perkataan ALLAH di dalam setiap terbitan mereka.

Tahniah Khalid Samad, Tahniah PAS dan Tahniah Kepada seluruh Orang Melayu yang menyokong Pakatan Haram, ada telah melacurkan agama Islam sampai barai macam ni.

Video Pengakuan Isteri Dr. Rosli

Image
Kepada semua pembaca blog det, ingat det nak kasi pesanan,
JAUHILAH ANAK DARA ANDA DARI SETIAP AHLI PAS, depa ni kalau dah nak kat anak dara orang depa bukan reti mintak izin, depa main rembat jee... hanya kerana jantan tu ahli PAS yang dijamin masuk syurga oleh nik ajis, kau sanggup menderhaka kepada kedua orang tua kau.

Annual Bakri Keluar, Ariffahmi Masuk.

Image
Perletakan jawatan dua orang staff nik ajis amat mengejutkan semua pihak, kononnya mereka berdua ni telah meletakkan jawatan kerana tamat tempoh kontrak dan bukannya diberhentikan atas sebab tertentu ekoran kemelut politik dalaman PAS, cerita-cerita mengenai dua orang ini dikatakan bergitu rapat dengan Husam juga tidak boleh ditolak, anak nik ajis sendiri, nik abduh pernah memperli dua orang ini dengan mengatakan yang bapaknya mendapat nasihat yang salah atau kata lain penasihat bapaknya tak betul.

Husam Musa juga sekarang ni semakin terpinggir, angin-angin yang mengatakan Husam akan letak jawatan sampai ke la ni masih bertiup kencang, apakah Husam juga akan keciper seperti Annual dan Saiba? mungkinkah jawatan setiausaha politik MB Kelantan bakal di ambil alih oleh bekas CEO PMBK? dan jawatan setiausaha akhbar pula di sandang oleh nik abduh? kalau dilihat congakan itu, ia cukup kuat untuk mengekalkan kuasa nik ajis sebagai MB kelantan untuk 5 ke 10 tahun lagi, takan anak dan menantu di…

Khalid Samad: Perjuangan Mu Hampir Menuju Kejayaan.

Image
Perjuangan Khalid Samad untuk meletakan kalimah allah di setiap gereja di malaysia hampir menuju kejayaan, esok (30 Nov 2009 jam 2 petang) bertempat di Mahkamah Tinggi jalan duta kuala lumpur di kamar no5 tingkat 3, pembacaan keputusan KES PERMOHONAN GEREJA KRISTIAN MAHU MENGGUNAKAN KALIMAH ALLAH akan di putuskan oleh Hakim YA. Low Bi Lian, senang cerita esok mahkamah akan bagi tahu yang gereja kristian ni boleh ke tidak gunakan kalimah Allah di setiap gereja mereka.

Terima kasih kita kepada Ir. Hj. Khalid Samad, Ahli Parlimen PAS kawasan Shah Alam kerana membuka peluang untuk gereja menggunakan kalimah allah, juga terima kasih kita kepada Parti Islam Se-Malaysia kerana turut bersengkongkol dalam perkara ini.

Lepas ni kita akan dengar pula permohonan dari kuil hindu, kuil buddha atau wat siam, mereka juga ingin meletakan kalimah allah di kuil-kuil mereka, terima kasih Khalid Samad, kau memang gile, dan kepada seluruh ahli PAS, sila hadir beramai-ramai untuk menyokong tindakan Khalid Sam…

Nik Ajis Meracau Lagi, Si Kafir Boleh Jadi MB.

Image
Kepala otak nik ajis dah serabut, kenapa? pasal tiap-tiap hari orang tanya dia bile anak menantunya nak letak jawatan CEO PMBK, kita kena ingat anak menantu nik ajis tu belum letak jawatan lagi tau walau pun sudah berkali-kali di nasihat oleh Presiden PAS supaya budak tu lekas-lekas letak jawatan.

Sahadan bila kepala otak nik ajis ni dah berserabut, maka mulalah pikiran dia tu meracau lalu merewang la pemikiran dia memikir macam mane cara dia nak divert isu, setelah puas dia tonggang-tonggek dia dapat la satu akal, mula la dia buka mulut dia yang busuk tu mengatakan

" Kelantan sedia meminda undang-undang tubuh kerajaan negeri untuk melantik orang kafir menjadi menteri besar dan nik ajis kata lagi, tidak ada masaalah orang kafir menjadi menteri besar asalkan akhlak dia baik dan dia mengamalkan ajaran islam"

Bayangkan la kalau nga kor meng atau gobalakrishnan jadi mb kelantan, tak ke haru orang melayu kat sana, nik ajis boleh lepas tangan pasal dia dua-tiga tahun lagi dah nak mam…

PAS: Parti Islam Se-Malaysia atau Parti Ajaran Sesat?

Image
Korang tengok dua clip video ni, seorang ulama tersohor mengatakan yang PAS bersungguh-sungguh nak laksanakan negara islam dan seorang lagi menteri besar 10 bulan dari PAS mengatakan yang dalam perlembagaan PAS tiada agenda untuk menubuhkan negara islam.

Mane satu yang betul ?





nampak tak? PAS PIS PUS kaki kencing...

DEMO TAJAAN ANWAR GAGAL (update gambar)

Image
Pagi tadi, sekumpulan anak muda yang menggelarkan diri mereka (GKPPNS) Gerakan Kesedaran Penyokong dan Pengundi Pas Negeri Selangor berkumpul di hadapan Pejabat PAS Negeri Selangor, seramai lebih kurang 20 orang mangkuk ini berkumpul kononnya ingin mendesak PAS Selangor dan Persuruhjayanya Hasan Ali supaya PAS keluar dari Pakatan Haram.
Bodoh ke tidak mereka ni buat demo awal pagi ahad, mane ada opis parti buka pada hari ahad, kalau betul-betul nak demo, buat la pada hari berkerja supaya senang nak serahkan memo kepada hasan ali, ni tak, hari ni depa demo esok serah memo kepada hasan ali, alamatnya memang tak serah la tu, depa buat gimik je, det rasa part ni yang anwar lupa nak ajar budak-budak ni.
Plan anwar untuk memburukan umno selangor awal-awal lagi telah di hidu oleh bloggers (baca sini), so det tak berapa nak heran sangat la kalau demo bodoh pagi tadi tu kurang dapat sambutan, plan anwar tu awal-awal lagi dah kantoi, terima kasih la det ucapkan kepad seorang YB. PKR yang memberi …

Khalid Makan Hasil Mayat, Orang Miskin Pergi Mampos

Image
Haaa....Haa....Haaa.... orang miskin di selangor bakal duduk dalam kotak dan bawah jambatan, negeri berkebajikan hanyalah retorik kerajaan PKR (projek khinzir raksasa) penipuan demi penipuan telah berjaya blogger dedahkan, terbaru, khalid gagap menggadaikan berpuluh ribu hektar tanah yang di khaskan untuk membina rumah kos rendah di Mukim Hulu Yam di Hulu Selangor untuk projek kubur cina mega.

Tahu berapa hektar tanah yang sepatutnya menjadi tempat tinggal untuk golongan miskin yang telah digadai oleh khalid? 72.366 hektar hampir sama keluasan dengan projek i-city milik kawan khalid tu. mengapa khalid gagap tergamak menginaya orang miskin di selangor sampai macam tu? mungkin pada pandangan khalid, kubur cina lebih mendatangkan untung kepada kerajaan negeri berbanding kalau kerajaan nak bina rumah kos rendah, pasal ape? kerajaan negeri tak perlu keluar duit nak buat rumah kos rendah yang untungnya hanya ciput, harga untuk sekaki persegi tanah kubur cina lebih kurang rm 30 ribu, bayangka…

Menjelang Perbicaraan Kes Liwat Anwar. Bhg 2

Pengakuan adik angkat anwar, "memang anwar main bontot saya"



ingatlah, mahkamah persekutuan dalam penghakimannya tidak menolak yang memang berlaku perbuatan liwat tetapi atas sebab teknikal anwar di bebaskan.

ANWAR BILA LAGI KAMU NAK BERSUMPAH...?

Menjelang Perbicaraan Kes Liwat Anwar.

Menjelang Perbicaraan Kes Liwat Anwar yang juga Ketua Umum PKR dan Bakal Perdana Menteri Malaysia (ye la tu) pada 25 Januari 2010, det ingin pembaca semua mengimbas balik apa yang berlaku sepuluh tahun dulu yang sampai sekarang ini anwar masih tak mengaku yang dia telah membontot adik angkatnya, drivernye dan berberapa orang jantan lain.

Ini adalah rakaman pengakuan mangsa bontot anwar ibrahim di hadapan Ust Taib Azamuddin yang sekarang ini Ahli Parlimen PAS kawasan Baling.



BERANIKAH ANWAR BERSUMPAH?

Wajah Superstar BN.

Image
Datuk Sabry Cik, berada di Loas Sea Game punya hal.
Datuk Jamaluddin Jarjis mungkin ada kat US kot, ye la dia kan Duta Malaysia kat sane


KEMANA MEREKA PADA MALAM 14 Disember?


berita penuh di : medan info kita

Wakil Selangor di Parlimen ada 5 Orang, yang hadir ialah,

1. Ir. Datuk Mohd Zain (Sepang)
2. Datuk Ong Tee Kiat (Pandan)
3. Datuk Abd Rahman Bakri ( Sabak Bernam)

yang tak datang,

1. Datuk Noh Omar (Tanjung Karang)
2. Noriah Kasnon (Sungai Besar)

mane korang pergi?

Woii... Sham Kau Tido Ke???

Image
Woii sham (Si Menteri KDN) kau tido ke... budak-budak pendatang dalam facebook kata bangsa kau babi kau diam je ape hal... guan eng nak haram kan silat pun kau diam juga ape hal.. kau dah joint pakatan ke? hah kau baca ni kat bawah ni, kau tau baca kan?

agak-agak la oii sham oii... bangun buat la kerja, bangsa kau sekarang ni kaw-kaw kena hina kau buat deek je ekk. cuba kalau melayu kata kat cina macam tu, dengan sepantas kilat kau tangkap melayu tu, tapi bila cina ni hina bangsa kau ape kau buat?

Sham bangun... guan eng nak haramkan silat dan bahasa jawi, dia hasut semua orang bukan melayu sokong dia, apa tindakan kau? kalau melayu suruh haramkan wushu aku rase dengan sepantas kilat kau cekup melayu tu.

Woii... Sham, kaum pendatang pijak kepala melayu, kaum pendatang hina ketuanan melayu, kaum pendatang kata melayu babi, kau tau tak....? bangun la sham, tinggalkan kejap bantal busuk kau tu, pi la buat kerja....

Terkini Dari Konvensyen Pakatan Rakyat.

Image
Laporan Terkini dari Konvensyen Pakatan Haram:

Usul yang dibawa oleh dua orang peserta dari PKR dan DAP Selangor untuk menggunakan satu lambang (logo) sebagai mewakili Pakatan Haram telah di tolak oleh berberapa wakil PAS, ini di suarakan sendiri wakil PAS yang hadir di konvensyen pagi tadi kepada det.

PAS membantah sekeras-kerasnya penggunaan satu logo itu, ada yang berkata, tidak ada rasionalnya untuk parti-parti dalam pakatan menggunakan satu lago, lebih baik gunakan logo masing-masing supaya pengundi tahu calon yang ingin dipilihnya itu dari parti mana.

Seorang peserta dari PAS memberi tahu, penggunaan satu logo akan memberikan kelebihan kepada DAP dan PKR tetapi tidak kepada PAS, rata-rata perwalilan PAS yang hadir membatah penggunaan satu logo untuk pakatan haram, mereka meminta kepimpinan PAS pusat membantah penggunaannya.


Di sesi temubual bersama berberapa wartawan yang sempat juga det mendengarnya, seorang wakil dari DAPSY, membidas Nik Ajis kerana mula membangkitkan semula isu n…

Perhimpunan Aman Berjaya.

Image
Puluhan Ribu menyertai perhimpunan di Masjid Shah Alam selepas solat Jumaat tadi, perhimpunan itu di kepalai oleh ketua pemuda AMK Pusat, Shamsul Iskandar, ini adalah perhimpunan kedua menyokong pelakuan liwat anwar di buat. sebelum ini perhimpunan yang sama juga di anjurkan oleh AMK di Seberang Jaya dalam Parlimen Permatang Pauh.

Menurut sumber dari AMK Selangor, mereka hadir beramai-ramai untuk memberi sokongan kepada peliwat terkenal yang juga ketua umum meraka, di samping itu mereka juga boleh mengukur sejauh mana sokongan rakyat kepada PKR dan Anwar di negeri selangor ini. perhimpunan itu berlangsung selama lima minit.

Lihatlah banyaknya kereta di dalam masjid Shah Alam

Antara pimpinan wanita PKR yang hadir memberi sokongan.

Polis terpaksa di kerah ke Masjid Shah Alam untuk menjaga keselamatan dan laluan trafik, laluan trafik di shah alam sesak teruk akaibat demostrasi itu.

ALLAH SELAMATKAN KERAJAAN BARISAN NASIONAL

Image
Syukur Alhamdulilah, kerajaan BN masih berkuasa sehingga ke hari ini, percubaan untuk pakatan haram merampas kuasa buat kali kedua berjaya di gagalkan oleh Datuk Nazri Aziz, Datuk Shahrir Samad and the gang. walaupun menang tipis BN 66 - Pembangkang 63.

Terima Kasih kepada Datuk Ir. Mohd Zain (MP Sepang) yang bergegas ke parlimen sabaik sahaja turun dari kapal terbang, terima kasih juga det ucapkan kepada Datuk Johari Bahrum (MP Kubang Pasu) kerana membatalkan urusan ke pahang dan terus bergegas ke parlimen bergitu juga dengan Datuk Ong Tee Kiat, Datuk M Saravanan dan kesemua 66 AP andalah penyelamat Kerajaan Barisan Nasional.

Seperti yang kita semua tahu, pembangkang masih lagi menaruh hati untuk merampas kuasa, pelbagai cara dan taktik mereka gunakan untuk melemah dan mensabotaj pentadbiran negara, taktik mereka di parlimen tempoh hari menunjukan bertapa kemaruk dan gila kuasa nya pembangkang, mereka sanggup memerangkap AP BN dengan siaran langsung bola sepak dan ada cerita-cerita da…

KORANG SEMUA KENA TIPU

Image
1. Sakit Anwar semakin serius, kaki tangan membengkak
2. Ayah terbiar tidak dipedulikan, Nurul izzah
3. Pakar Ortopedik sahkan sakit Anwar serius

Itulah tiga ayat yang kerap kita dengar dulu untuk meraih simpati rakyat, kononnya anwar sakit tenat macam nak mampos, korang bayangkan hanya semata-mata nak tunjuk yang dia ni tak bersalah meliwat adik angkat dia si sukma tu, anak beranak sanggup menipu rakyat mengatakan yang suami dan bapak dia orang sakit, betul ke yang anwar ni sakit? atau dia buat-buat sakit pasal tak tahan duk dalam penjara? lepas korang tengok klip video ni korang tau la yang anwar ni sakit ke tidak...

KOLEKSI GAMBAR PEMBOHONGAN ANWAR IBRAHIM,
DIA KATA DIA SAKIT BELAKANG
ADEII... SAKIT...

Kita tengok betul ke anwar sakit sampai tak boleh berjalan, kena sorong pakai kerusi roda.



Lepas pembedahan, boleh lancing-langcing



artikel anwar menipu rakyat.
di sini,

ANWAR PENGKHIANAT MELAYU, LIDAH BERCABANG

Dulu mase kau ada jawatan, beria-ia kau kata kaum pendatang tidak boleh mempersoalkan kedudukan istimewa orang melayu, kau kata dulu ada perjanjian keramat la itu la ini la, ni sekarang mane perjanjian keramat kau tu? perjanjian keramat hilang kau gantikan dengan perjanjian syaitan, kau sanggup kata malaysia ni bukan melayu punya. untuk apa kau cakap macam tu? untuk undi, untuk kau cepat jadi pm, cilaka kau anwar.

clip video Anwar kata cina dan india kaum pendatang (sila kuatkan sikit speaker anda)



clip video yang melayakan Anwar di panggil pengkhianat melayu, hanya kerana undi kau sanggup gadaikan tanah melayu, kau sanggup kata malaysia ni bukan melayu punya, mana perjanjian keramat yang kau kata dulu, cilaka kau anwar.

ANWAR KANTOI LAGI, TERIMA KASIH YB PKR

Image
Anwar GAY kantoi. kami (gap,det,KGC) telah mendapat maklumat bahawa dia cuba menghidupkan satu lagi projek drama politik ala-ala perak di selangor.

Pergerakan anwar berjaya di hidu oleh kami, niat anwar untuk megenakan umno selangor gagal, anwar menggunakan taktik bodoh ala-ala budak belum bersunat untuk memerangkap umno selangor kerana hanya taktik itu dia berjaya mengkucar-kacirkan umno selangor yang sekarang ini dilihat kuat dan semakin diterima oleh rakyat.

Satu gerakan sulit telah di atur oleh anwar dan berberapa orang balaci upahannya sabtu lepas, atas nama ngo Gerakan Kesedaran Pengundi PAS Negeri Selangor (GKPPNS), anwar menggunakan platform itu untuk memburukan image umno selangor. ngo itu kununnya diwakili oleh penyokong-penyokong pas di selangor untuk mendesak kepimpinan pas negeri keluar dari pakatan dan menyokong ubn, kemudian depa spin, pusing cerita yang kononnya ngo ni ditaja oleh umno selangor untuk menggulingkan kerajaan pakatan haram selangor.


Apa yang peliknya kesemua…

UMNO PENGKHIANAT RAKYAT? KHALID GEREJA PERSURUHJAYA YANG BARU

Image
Sebagai memintas program 'Umno Juara Rakyat' pada tahun depan, PAS pula menganjurkan 'Umno Pengkhianat Rakyat' bagi "membongkar segala pembohongan dan juga kezaliman" parti Melayu itu kepada orang Melayu dan umat Islam.

Haa...haa...haa... kenyataan katak bawah tempurung, si bodoh mane la yang keluarkan kenyataan macam ni? tak lain tak bukan ialah ketua penerangan pas pusat Idris Ahmad. UMNO pengkhianat rakyat? ye la umno gak yang salah, kalau PAS tu khianat agama, lacurkan agama, permainkan al-quran dan hadis ikut sesuka hati mak bapak dia orang tu tak pe pulak yee... cina yang makan babi sejam sebelum baca ayat quran atas pentas ceramah pas boleh dok tengok melopong je...



PAS dah tersepit kiri dan kanan, pengundi melayu sudah terang-terang menolak mereka, selama ini pas berlagk kata pengundi muda dok sokong mereka, tapi bila dr hasbullah kata " pengundi muda dah tolak cara pas berpolitik" baru la mereka tahu yang selama ni kata-kata itu hanyalah ret…

MEREKA PERTIKAI LAGI HAK KITA.

Image
Biadap dan kurang ajar apa bila, kaum pendatang ini mempertikaikan hak ketuanan melayu dan kontrak sosial dan mereka katakan sebagai helah parti politik untuk kekal memerintah.

Bagai mana forum seperti ini yang boleh kita anggap sebagai memperlekehkan kuasa melayu boleh di teruskan oleh badan ngo seperti Refsa (Research for Social Advancement) dan malaysiakini, forum yang bertajuk 'Mitos Ketuanan Melayu' menjemput berberapa orang ahli panel seperti naib presiden DAP, Tengku Abdul Aziz Ibrahim, Noraini Othman' (UKM/Sister in Islam), pakar sejarah Malaysia, Clive Kessle dan ahli Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) Richard Yeoh.

Dalam forum itu, jelas mereka-mereka ini memperlekehkan ketuanan melayu, kuasa melayu dan tidak terkecuali kuasa raja-raja melayu, menurut Tengku Abdul Aziz lagi, konsep 1 malaysia yang dibuat oleh datuk najib hanyalah mitos untuk membodohkan penduduk malaysia dan katanya Datuk Najib sendiri gagal untuk menerangkan secara jelas mengenai konsep itu, di…

Kebodohan dan sifat racist DAP makin ketara.

Image
Sifat racist DAP makin ketara apabila mereka mempertikaikan penggunaan bahasa melayu dan bahasa inggris oleh banduan yang membuat panggilan telefon dari dalam penjara.

Nampak sangat yang DAP cuba memperlekehkan penggunaan bahasa melayu, pada det, kan lebih senang untuk wadar penjara memantau segala percakapan yang dibuat oleh banduan sekiranya mereka bercakap dalam bahasa melayu atau inggeris, memandangkan yang kaum cina dan india kurang berminat untuk menjadi wadar penjara, mana mungkin seorang wadar melayu paham bahasa cina atau tamil.

Penjelasan sudah dibuat oleh pihak penjara seremban berikutan laporan DAP itu, tapi seperti biasa DAP yang tebal dengan sifat racistnya tidak mahu menerima alasan yang diberikan oleh pihak penjara. ADUN DAP Bukit Payang, Cha Kee Chin, katanya akan membuat laporan kepada SUHAKAM mengenai isu tersebut dan dia juga meminta seluruh penjara di malaysia menyediakan jurualih bahasa, pada det cilako kau, semata-mata penyamun dan penyagak tu takmau cakap bahasa …

Wartawan Melayu di Tekan, Wartawan Cina Lepas

Image
Terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata lu sendiri mau ingat.

Itulah yang terjadi kepada karpal singh, dek kerana takut dengan tindakan mahkamah kerana menghasut, dia terpaksa mengupah peguam yang juga anaknya yang cukup pandai putar belit untuk membelit seorang jurukamera tv 3, ini berlaku semasa sesi soal oleh peguam karpal.

Sah sekarang ini karpal memang berniat jahat untuk menyaman sultan perak sekiranya tuanku membenarkan angkat sumpah Dr. Zamri sebagai menteri besar perak. yang peliknya kenapa hanya jurukamera tv 3 sahaja yang di tanya soalan bertubi-tubi oleh peguam karpal, sedangkan wartawan cina dari malaysiakini turut sama menjadi saksi kes itu tidak di soal bertubi-tubi.

Adakah peguam karpal Jagdeep Singh Deo yang juga Adun Datuk Keramat amat bencikan jurukamera tv3, sehinggkan soalan yang tidak logik seperti saiz pita rakaman pun dia nak tanya atau pun ini memang sifat racist jagdeep terhadap bangsa melayu.

PERHIMPUNAN MENYOKONG PELIWAT

Image
Seberang Jaya, Penang: Ratusan manusia telah berkumpul selepas solat jumaat tadi untuk menyokong seorang peliwat handalan iaitu Anwar Ibrahim, mereka berkumpul sebagai simbol sokongan terhadap perlakuan liwat yang di buat oleh Ketua Umum mereka.

Mereka yang berkumpul tadi dilihat seolah-olah ingin menghalalkan pelakuan sex luar tabie manusia yang di buat oleh ketua umum mereka, ada juga yang mempertikaikan sumpah laknat yang di buat oleh Saiful Bukhri sebagai tidak sah, sedangkang seluruh negara tahu yang Anwar sendiri pun tak berani nak bersumpah.

Untuk makluman semua kes liwat Anwar akan di sebut pada 25 January ini, kita tengok nanti apa pula thai-chi yang anwar nak main semasa sebutan kesnye tu nanti, apa pula alasan yang anwar nak gunakan untuk menanguhkan kes itu.