Skip to main content

Annual Bakri Keluar, Ariffahmi Masuk.


Perletakan jawatan dua orang staff nik ajis amat mengejutkan semua pihak, kononnya mereka berdua ni telah meletakkan jawatan kerana tamat tempoh kontrak dan bukannya diberhentikan atas sebab tertentu ekoran kemelut politik dalaman PAS, cerita-cerita mengenai dua orang ini dikatakan bergitu rapat dengan Husam juga tidak boleh ditolak, anak nik ajis sendiri, nik abduh pernah memperli dua orang ini dengan mengatakan yang bapaknya mendapat nasihat yang salah atau kata lain penasihat bapaknya tak betul.

Husam Musa juga sekarang ni semakin terpinggir, angin-angin yang mengatakan Husam akan letak jawatan sampai ke la ni masih bertiup kencang, apakah Husam juga akan keciper seperti Annual dan Saiba? mungkinkah jawatan setiausaha politik MB Kelantan bakal di ambil alih oleh bekas CEO PMBK? dan jawatan setiausaha akhbar pula di sandang oleh nik abduh? kalau dilihat congakan itu, ia cukup kuat untuk mengekalkan kuasa nik ajis sebagai MB kelantan untuk 5 ke 10 tahun lagi, takan anak dan menantu dia nak khianat dia kut..

Kalau betul segala perkiraan ini, maka PAS yang dulunya dikenali sebagai Parti Islam Se-Malaysia kini sudah boleh di tukar ke Parti Ajis Sekeluarga.

Comments

matrengganu said…
Lepas tu boleh isytiharkan Republik Rakyat Kelantan Darul NAjis
Anonymous said…
ni betul ke darulehsan? bukan ke sebelum ni lain jer template?
Anonymous said…
ape salahnya bagi ariffahmi jadi secpol n.ajis tu, dia kan bakal jadi pengangur 2-3 bulan lagi, kalau dia tak berkerja siapa nak tanggung nik amelina tu, dengar cerita minah tu kalau pi shopping buleh tahan gak.
Anonymous said…
Nampak gayanyer..., tak jadi ler nik ajis nak lantik anak dan menantu dia kat jawatan tu., sebab korang dah sebut kat syini...

Huhuhu.... Potong stim betul korang ...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID