Posts

Showing posts from August, 2011

Misi Kemanusiaan Di Somalia, Ehsan Papa Gomo

Image
Misi bantuan kemanusiaan di somalia oleh kelab putra 1 malaysia, alhamdulilah nasib baik la malaysia tak jadi macam ni walau pun somalia merdeka lepas tiga tahun dari negara kita, tapi tengoklah sendiri macam mana negara tu.
Gambar & video ehsan papa gomo.








Harap Kemalangan Ngeri Tahun Ini Berkurangan...

Image
Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir & Batin Kepada Semua Pembaca Blog Aku....
Pada Yang Balik Kampung, Aku Nak Pesan, Berhati-hati Di Jalan Raya, Tolonglah Jangan Masukan Diri Korang Dalam Statistik Kemalangan Ngeri Tahun Ini...

VIDEO: LAPORAN POLIS TERHADAP MAT SABU...

Image
Mat sabu menghina anggota polis melayu yang terkorban dalam serangan komunis di balai bukit kepong dengan mengatakan polis-polis yang mati itu adalah barua british, dengan bangga mat sabu kata hero sebenar ialah mat indera, tapi mat sabu lupa, komunis bukan setakat bunuh anggota polis di balai itu, mereka juga turut membunuh kaum keluarga anggota polis dan membakar mayat mereka, orang kampung juga menjadi korban pengganas komunis yang di anggap hero oleh mat sabu. kalau mat sabu kata polis yang terkorban itu adalah barua british, pada aku mat indera pulak adalah barua cina, kerana mat indera mendapat arahan dari ketuanya yang berbangsa cina. memang niat orang cina nak hapuskan orang melayu melalui pemberontakan komunis.
Hari ini GAPS dan berberapa individu lain telah membuat laporan polis terhadap kenyataan menghina mat sabu itu, pengerusi gaps meminta pihak polis menyiasat mat sabu kerana kenyataan yang di keluarkan oleh si bodoh itu boleh menggugat keselamatan dan kententeraman awa…

Tak Boleh Tahan, Akhirnya MP PAS Buat Kenyataan...

Image
Sudah tak boleh tahan dengan aksi melampau fauziah saleh ahli parlimen pkr kuantan, seorang ahli pas yang mempunyai kepakaran dalam bidang nuklear tampil membuat pengakuan apa yang selama ini fauziah salleh katakan itu semuanya bohong belaka.
Dr. che rosli che mat, ahli parlimen pas kawasan hulu langat adalah seorang pakar dalam bidang sains nuklear mengatakan yang dia malu dengan kenyataan bodoh fauziah salleh “Yang membawa isu ni (adalah) PKR. Jadi saya bersabar lama dan saya pernah dapat warning daripada Penerangan PAS mengatakan YB jangan buat komen apa-apa. Saya terima. Saya tidak bercakap.
“Tapi tidak adil. Mereka buat komen setiap keluaran Harakah dengan bahasa yang kita kurang senang lah. Adakah Lynas itu sebagai loji nuklear?
“Saya pun malu. Saya orang PAS juga. Jadi akhirnya saya buat keputusan saya sebagai saintis nuklear, saya datang hari ini. Apa dia orang nak kata, kata lah.”
Nampak...? orang yang berkelayakan dalam bidang nuklear sendiri malu dengan kenyataan fauziah sall…

Rangkuman Kes Liwat Anwar Bin Ibrahim...

Image
Kes liwat anwar akan bersambung pada 19 september ini, itu pun kalau dia tak mintak tangguh lagi la, tapi ramai yang berpendapat setelah lima hari bersidang, ada kemungkinan anwar akan beri lagi pelbagai alasan untuk mintak tangguh lagi kes.
Selama lima hari bersidang, tiga orang saksi yang diharap oleh anwar dapat menyelamatkan nyawanya telah kantoi di tangan pendakwaraya, satu persatu saksi anwar kantoi, bermula dengan dr osman dari pusrawi kemudian dr david wells dan semalam dr brain mcdonald. macam-macam mereka cuba belit pendakwaraya, tapi mereka lupa yang pendakwaraya bukan lah bodoh macam penyokong pakatan haram.
Cukup menyedihkan, selama lima hari perbicaraan anwar berlangsung, mahkamah kelihatan lengang, tidak ada kelibat penyokong-penyokongnya, tidak seperti masa perbicaraan kes liwat pertamanya dulu, mahkamah penuh sesak, mungkin ramai penyokong anwar sudah mula sedar apa yang berlaku kali ini bukanlah konspirasi seperti yang kerap di sebut oleh anwar, rakyat akan fikir, seka…

Mengetahuai Modius Operandi Gerakan Gereja DUMC

Image
Banyak perkara yang kita tak tahu pasal gerakan murtad dan kristianisasi di malaysia ini, setelah terbongkarnya cerita 12 orang islam di murtadkan oleh pihak gereja dumc di awal ramadhan lepas, baru lah satu persatu operasi dan gerakan kristian nak murtadkan umat islam terbongkar.
Selama ini kita tak pernah dengar cerita pasal gereja sel, apa itu gereja sel dan bagai mana mereka menjalankan operasi, senang cerita, gerakan untuk memurtadkan umat islam lebih berkesan sekiranya ia di gerakan oleh gereja sel.
Rakan blogger mymassa informasi mengenai gereja sel ini: Informasi mengenai gereja dumc.

TERKINI: Laporan Perbicaraan Kes Anwar Liwat Saiful 26/8/2011

Image
Sudah tiga orang saksi anwar tersungkur... keterangan yang mereka beri pada pihak pendakwa adalah keterangan yang boleh menyebabkan anwar masuk sungai buloh, kini pihak anwar sedang spin cerita kononnya makmal jabatan kimia yang membuat ujian dna itu tidak ada tauliah (akridetasi) dan tidak layak melakukan ujian itu dan mereka menunjukkan sijil milik jabatan kimia yang telah tamat tempoh (klik sini), tapi mereka sorokan surat melanjutkan tempoh akridetasi makmal seperti di atas yang akan berakhir pada 18 Oct 2011 (klik sini)
Laporan sesi pagi perbicaraan kes liwat anwar ibrahim.

LAPORAN PENUH PERBICARAAN KES LIWAT ANWAR IBRAHIM 25 OGOS 2011

Image
Anwar dan latifah koyak mula spin cerita dalam twitter, saksi-saksi anwar sudah mula berpaling tadah, banyak pendapat yang mengatakan kalau kesemua saksi-saksi anwar kantoi di tangan pihak pendakwa, peluang anwar untuk ke sungai buloh semakin cerah.
laporan penuh perbicaraan kes liwat anwar ibrahim (disini)

TERKINI: Perbicaraan Anwar Meliwat Saiful...

Image
Hancur segalanya, semua saksi anwar kantoi bila di soal oleh pihak pendakwa, ada yan aku, aku yang kurang yakin dengan jawapan yang mereka sendiri berikan, semuanya nampak kelam kabut, malah seorang saksi yang di harapkan dapat membantu anwar juga kantoi.
Bekas pengurus pentadbiran perubatan di Pusrawi, Yusri Ali kini dipanggil sebagai saksi. Catatan asal perubatan dikatakan tiada dan hanya ada yang salinan. pelik untuk kes sebegini besar, salinan asal cacatan perbuatan tak ada.
Tetapi Dr Osman dan Saiful, kedua-dua mengatakan tiada catatan diambil sebaik Saiful mengatakan dia telah diliwat VVIP. Saiful disuruh ke HKL. Tujuan apa isu ini ditimbulkan melainkan untuk propaganda politik.

Cerita Benar Mengenai Pemeriksaan Gereja DUMC..

Bertapa kecewanya hasan ali apa bila melihat kenyataan khalid berahim mengenai isu pemeriksaan gereja dumc.

Cerita sebenarnya ialah, jais mendapat report dari abang ipar salah seorang dari 12 orang melayu yang hadir di gereja itu, kemudian jais membuat laporan kepada hassan ali.

Disini lah bermulanya ceritanya, hasan ali dikatakan telah memaklumkan kepada khalid ibrahim supaya satu pemeriksaan keatas gereja itu di jalankan dan menurut sumber sahih, khalid ibrahim bersetuju dengan saranan hasan ali itu.

Tapi tak tau macam mana, selepas je jais buat pemeriksaan itu dan segala-galanya berubah, tiba khalid menyebelahi pihak gereja dan menyalahkan pulak pihak jais.

Inilah yang membuatkan hasan ali frust, soalnya disini, kenapa khalid ibrahim boleh tiba-tiba berubah keputusan? adakah dia mendapat tekanan dia puak-puak kafir dalam pakatan haram? hanya khalid ibrahim sahaja yang tahu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Selangor Science Park 2, Projek Bodoh PKNS & Kerajaan Negeri Selangor.

Image
Kos setup sistem hampir satu juta, peralatan semua mau yang gempak-gampak, tapi hasil macam so hai, itulah cerita projek gajah putih selangor science park 2 di tepi jalan menghala ke putrajaya.
Aku pun tak tahu apa kejadahnya pkns buat selangor science park 2 tu, dah la tempat terceruk, promosi langsung tak ada, aku yakin, rakyat selangor tak tahu pun wujudnya tempat tu, tak tahu kat mana silapnya sistem yang bernilai hampir satu juta itu hanya berfungsi berberapa bulan sahaja, malah sepatutnya pengunjung boleh mendapat maklumat terkini mengenai selangor science park 2 dan juga maklumat mengenai negeri selangor tapi di sebapkan sistem yang di gunakan tu cikai, maka dia jadi tukun je la kat dalam bangunan tu.
Bukan setakat sistemnya hanya berfungsi berberapa bulan, malah menurut maklumat dalaman, sistemnya menggunakan software windows xp cetak rompak, tak percaya cakap aku, korang boleh tengok sendiri di selangor science park 2. inilah contoh pembaziran wang rakyat oleh kerajaan negeri s…

VIDEO: Confirm DAP Adalah Dalang Isu Murtad...

Image
Setelah korang tengok video ni, maka confirm la dap yang menjadi sekutu pas dalam pakatan haram selama ini menjadi dalang untuk memurtad kan umat islam.

TERKINI: Sorang Lagi Saksi Anwar Berpaling Tadah.

Nahh... Anwar di kantoikan oleh saksinya sendiri, dr david wells yang di harap oleh anwar kini sudah tidak boleh harap. Pagi tadi dia kantoikan anwar dengan memberi keterangan kepada mahkamah bahawa dia bersetuju memang ada berlaku penetrasi pada rektum saiful jika ada kesan airmani dari sample swab.

Anwar mengharapkan dr.david wells memberikan keterangan yang boleh menimbulkan keraguan dalam kes ini, tapi berlaku sebaliknya, anwar kini sudah menggelabah beruk, seorang lagi saksinya berpaling tadah.Published with Blogger-droid v1.7.4

KANTOI: Khalid Gagap Guna Nama Sultan Selangor..

Image
Khalid ibrahim menipu lagi, kelmarin dia kata DYMM Sultan Selangor menitahkan supaya di tubuhkan satu majlis syura untuk selesikan kemelut di antara jais dan gereja haram dumc, wahh... dengan megahnya khalid menipu rakyat selangor dengan mengatakan bahawa dialah yang akan mengetuai majlis syura itu. macam real je khalid gagap cakap.
Tapi semalam segala penipuan khalid kantoi apa bila setiausaha sulit DYMM Tuanku Sultan Selangor mendedahkan yang Tuanku terkejut dengan kenyataan khalid itu, malah tuanku tidak tahu menahu tentang penubuhan majlis syura itu, yang tuanku minta pada khalid ialah, segera selesaikan masaalah itu dan tuanku meminta khalid gagap bawak sekali mufti dan timbalan mufti selangor, ye lah si khalid ni kan buta agama, takut dia kena kelentong pulak dengan puak-puak kristian tu.
Apa pun sekarang ni puak-puak pembangkang makin berani menjual nama sultan dan raja-raja melayu, samalah macam kes ambiga hari tu, dia hanya berjumpa dengan setiausaha sulit YDP Agong tapi dia pu…

Anwar Pakai Plastik Sebelum Liwat Saiful...???

Image
Doktor dari myanmar yang berkerja di hospital pusrawi memberitahu karpal bahawa saiful datang megadu pada dia bahawa objek plastik dimasukkan ke dalam duburnya, tetapi doktor dari myanmar itu tak bagi tahu pun apa jenis pelastik dan macam mana rupa plastik itu.
Ok ceritanya disini mudah, sebelum anwar toron saiful, anwar pakai dildo untuk kembangkan lubang jubo saiful, benda ni korang boleh tengok dan search sendiri dalam mana-mana filem prono dan dildo tu bersepah di jual di merata-rata kedai sex. semuanya akan terbongkar bila mana anwar di soal oleh pihak pendakwa dan peguam saiful nanti.
Doktor dari myanmar ni sebenarnya keliru dengan maksud plastik yang di maksudkan oleh saiful tu, maklumlah dia ni bukan paham sangat bahasa melayu apatah lagi bahasa inggris, jadi dia tak paham apakah maksud plastik yang dikatakan oleh saiful tu, fikir logik la, takan la bag plastik nak sumbat dalam jubo orang kut, mestilah sesuatu benda yang berbentuk anu yang di sumbat... yee tak..

Kes DUMC: Bukti Pembangkang Adalah Dalangnya.

Image
Nak tahu kenapa pakatan beria-ia sangat mempertahankan tindakan gereja dumc memurtadkan orang islam? jawapannya korang akan dapat tengok nanti dalam video pemeriksaan jais ke atas function thanksgiving dinner tu nanti.
Patutlah mustafa ali bergitu gila babi menuduh ini semua kerja umno, rupa-rupanya ada benda yang mereka cuba nak sorokan, memang terang kerja memurtadkan umat islam ni kerja puak-puak depa.
Terima kasih kepada blogger screwkuat kerana mengeluarkan video yang ke3 ini.


Kerana Tuduhan Fitnah, UMNO Selangor Saman Mustafa Ali..

Image
Tak main gempak-gempak, sebaliknya UMNO Selangor akan memulakan proses undang-undang untuk mengemukakan saman fitnah RM10 juta terhadap setiausaha Agung PAS Datuk Mustapha Ali yang menuduh ada bukti UMNO adalah dalang disebalik pemeriksaan JAIS ke atas Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC).
Tindakan yang akan diambil selepas Aidil Fitri itu selepas Mustapha enggan meminta maaf terhadap dakwaan yang dibuatnya dalam satu sidang media di Terengganu, baru-baru ini.
Sebelum itu, Setiausaha UMNO Selangor menuntut Mustapha meminta maaf dalam tempoh tiga hari atau menarik balik dakwaan dilemparkan itu.
Namun, Mustapha yang berkeras mempertahankan kenyataannya berkata, bersedia untuk di saman.

Selepas tamat tempoh itu kelmarin, UMNO Selangor memfailkan saman RM10 juta terhadap Mustafa berhubung itu itu.
Selain Mustafa, pihaknya juga akan mempertimbangkan pihak-pihak lain dalam saman yang akan difailkan selepas Aidilfitri.
Mustapha ketika dihubungi tidak kisah sekiranya dia dengan berdepan saman …

Anwar Sia-siakan Masa 2 Jam Di Mahkamah Pagi Tadi...

Image
Anwar Ibrahim hari ini menafikan beliau melakukan seks dengan bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.
"Saya secara mutlak menafikan dakwaan terhadap saya. Saya ingin menyatakan bahawa dengan sejelas-jelasnya bahawa saya tidak pernah mempunyai hubungan seksual dengan pengadu Mohd Saiful. Dakwaannya penipuan secara terang-terangan dan kejam dan akan dibuktikan sedemikian,” kata Anwar.
Itu kata anwar... tapi apa yang penting anwar perlu jelaskan pada rakyat macam mana air mani yang masih fresh boleh ada dalam dubur saiful? kalau betul anwar tak bersalah, kenapa dia kerap tangguh kes dia sampai 70 kali? macam mana sample air mani anwar boleh sama dengan sample dna yang dapat dari tuala, berus gigi dan botol mineral water?
Hari ini anwar berceramah selama dua jam dalam kandang okt tampa mengangkat sumpah, dia berceramah pasal isu politik semasa dan sejarah dia kena pecat tahun 1998, dia langsung tak menyentuh cerita pasal kes liwat dia kenapa? anwar tak sedar apa yang di…

Syaitan Hindu Ini Hina Melayu

Image
Ini cerita betul, perkara ini berlaku sabtu lepas di sebuah restoran di sekinchan, masa majlis makan malam untuk mengutip dana perang dap, si syaitan hindu ini menghasut rakyat terutama berbangsa cina dan india supa membenci orang melayu, siapa yang buat hasutan tu? dia ialah adun kota alam shah, manoharan yang pernah di tahan isa dulu kerana terlibat dalam gerakan pelampau hindu (hindraf).
Pelbagai cercaan dan penghinaan manoharan terhadap orang melayu, malah dia mengaitkan kematian teoh beng hock ada kena mengena dengan orang melayu, malah manoharan mempertikaikan kenapa negara ini dulunya di panggil tanah melayu, sedangkan tanah ini bukan melayu yang punya, agama yang di anuti oleh orang melayu ketika itu adalah agama hindu dan islam di bawa oleh pedangang arab yang dia mengatakan pedangang arab tu sebenarnya bukan pedangang tapi adalah penjajah agama yang cuba menjajah dan memurtadkan orang hindu supaya bertukar ke agama islam.
Pada malam itu manoharan tidak keseorangan menghina ora…

Kan Aku Dah Kata, Anwar Pandikutti Memang Tak Dak Teloq

Macam yang aku tulis pagi la, anwar hari ni masuk kandang okt dan hari ni dia mengambil option kedua, iaitu, memberi keterangan dalam kandang dan tak mahu bersumpah.

Anwar memang takut betul nak bersumpah, malah pagi tadi dia di beri masa 2 jam tampa gangguan memaki hamun kerajaan dalam mahkamah.

Bila dia ambik option ke2 tu bermakna, pihak pendakwa tak boleh soal balas dia dan sekiranya anwar menipu pun dalam sesi membela diri dia selama 2 jam tadi, pihak pendakwa langsung tak boleh buat apa, kerana dia tak angkat sumpah maka kenyataan dia tu tak ada kredibiliti. Sampai bila kes ni nak selesai....Published with Blogger-droid v1.7.4

Anwar Pandikutti Hanya Ada 3 Pilihan Hari Ini...

Image
Hari ini adalah hari yang amat bersejarah pada kita semua, buat pertama kali setelah hampir 3 tahun lebih, si peliwat anwar akan berdiri di dalam kandang orang kena tuduh (okt) setelah bertahun perbicaraan ini ditangguh.
Hari ini di sekali lagi akan meminta hakim menagguhkan kes, alasan yang dia mintak supaya hakim tangguhkan kes kerana dia nak hakim dengar permohonan dia supaya kes liwat dia di bicarakan secara tertutup, bermakna, media dan orang awam tak boleh dengar perbicaraan kes dia, maka senang lah dia nak kelentong rakyat nanti.
Bila mana si peliwat itu berdiri sahaja dalam kandang okt nanti, dia mempunyai 3 pilihan untuk membela diri apa yang dituduh keatas dia.
1. Memberi keterangan bersumpah dari kandang saksi (Mempunyai kredibiliti, disoal balas DPP)
2. Memberi keterangan tidak bersumpah dari kandang bersalah (tiada kredibiliti, keterangan tiada pemberat, tidak akan disoal balas DPP)
3. Berdiam diri ( terus jatuh hukuman)
Ok, dari segi logik akal, anwar takan pilih memberi ket…

Kaum Yang Dijanjikan Allah Sesudah Ada Yang Murtad..

Image
Maha Suci Allah Swt telah menjanjikan kepada kita akan mendatangkan satu kaum yang sangat mencintai Allah swt dan Allah swt juga amat menyintai mereka sebagai pembela agama Allah swt setelah terjadinya banyak peristiwa murtad. Ini janji Allah swt, bukan mimpi!
Hayatilah Firman Allah swt dalam Surah Al-Maidah ayat 54 ini :
“Wahai orang-orang yang beriman! Sesiapa di antara kamu berpaling tadah dari agamanya ( jadi murtad), maka Allah akan mendatangkan suatu kaum yang Dia kasihkan mereka dan mereka juga kasihkan Dia; mereka pula bersifat lemah-lembut terhadap orang-orang yang beriman dan berlaku tegas gagah terhadap orang-orang kafir, mereka berjuang dengan bersungguh-sungguh pada jalan Allah dan mereka tidak takut kepada celaan orang yang mencela. Yang demikian itu adalah limpah kurnia Allah yang diberikanNya kepada sesiapa yang dikehendakiNya; kerana Allah Maha Luas limpah kurniaNya, lagi Meliputi PengetahuanNya” [ Al-Maidah : 54 ]
Semoga Allah swt mendatangkan kaum yang dijanjikan it…

Krisis Halal Haram Di Kalangan Artis Melayu Kita.

Image
Makin teruk artis kita sekarang ni, aku tak berapa kisah kalau artis yang buat perangai tu artis kafir, ye lah dah kafir nak buat macam mana? tapi yang aku nak tibai ni adalah artis melayu yang beragama islam, macam-macam benda pelik yang mereka buat, ada yang mengaku ada tatoo la dan yang terbaru.. ada artis melayu yang jadikan anjing sebagai pet mereka.
Dulu kita umat islam di kejutkan dengan gambar seorang pelakon wanita kacuk mat salleh sedang berseronok bergurau senda dengan anjing baka german shaperd, dengan tampa rasa berslah minah tu kata
"anjing tu peliharaan kawan, bukan saya punya, gambar itu bukanlah satu isu yang besar. bukannya berdosa pun bermain dengan anjing. apa salahnya anjing itu mahu bermain dan gigit kita. habis main, samak saja. lagipun saya seorang pencinta binatang. dulu saya pernah membela anjing. Tetapi saudara-mara saya tidak boleh terima lalu saya memberi anjing itu kepada orang lain."
aku malas nak komen panjang-panjang pasal apa yang pelakon wanit…

Anwar Mintak Nyawa, AMK Sebar SMS Terbang...

Image
Aku dapat satu sms terbang dari nombor ini 0176688404, aku tak tahu ni nombor sape, sms tu berbunyi bergini:
"Jemputan munajat rakyat menolak fitnah umno/bn akan dilakukan malam ini selepas solat tarawikh bertempat di kediaman rasmi DSAI. Pohon hadir untuk bersama-sama menolak fitnah umno/bn ke atas DSAI-AMK".
Haahaahaa... anwar mintak tolong ALLAH untuk lepaskan dia dari kes liwat, nampak sangat anwar mempergunakan ALLAH, lu sendiri bikin, lu tanggung la, lepas ni kalau satu persatu keburukan anwar ALLAH tunjukan kepada rakyat, anwar akan salahkan umno.

Nazir Razak Bantu Malaysiakini Nak Jatuhkan BN...

Image
Adik perdana menteri yang nak pelingkupkan kerajaan barisan nasional.
CIMB merupakan gabungan beberapa buah bank yang asalnya bertunggakkan Bank Bumiputera Berhad. Ia kemudiannya ditukar kepada Bumiputera Commerce Berhad dan akhirnya kepada CIMB setelah berlakunya penggabungan dengan Southern Bank dan juga penjenamaan semula (rebranding).
Sungguhpun kumpulan politik bumiputera tidak berpuas hati dengan pengguguran nama bumiputera namun tidak ramai membantah secara terbuka kerana tidak mahu dilihat sebagai perkauman.
Seorang pemimpin UMNO dalam keadaan bergurau berkata masih ada perkataan Melayu di CIMB cuma Melayu dan bumiputera bukan keutamaan lagi. Kata beliau CIMB merupakan bank 1 Malaysia kerana ia singakatan kepada Cina, India, Melayu Bank.
Mungkin kerana keutamaannya ialah Cina maka Melayu tidak boleh mengharapkan apa-apa yang istimewa kepada bank tersebut sungguhpun ia dipimpin oleh adik Perdana Menteri, Nazir Tun Razak.
Yang sungguh mengejutkan CIMB bukan sahaja mengutamakan Cina b…

Bangunan Yayasan Selangor Akan Jadi Ibu Pejabat DAP.

Image
Dulu aku pernah tulis yang bangunan yayasan selangor di bukit bintang, kl, akan di jual kepada seorang taukei cina dari singapura, cerita itu memang berasas klik sini, tapi cina singapore tu beli bangunan tu bukan nak buat property.
Bila selesai jual beli antara kerajaan negeri selangor/yayasan selangor pada tahun 2012 nanti, cina singapore tu akan buat major renovation keatas bangunan tu, kemudian menurut sumber dalaman yayasan selangor, bangunan itu akan di jadikan ibu pejabat dap, yaa...dap beli bangunan itu dari cina singapore.
Sifirnya mudah, dap tak boleh beli direct daripada yayasan selangor kerana itu akan menimbulkan kemarahan rakyat selangor dan orang melayu, jadi dap appoint satu syarikat koroni depa untuk beli bangunan tu, nampak tak jalan nye? bila bangunan tu dah siap di ubah suai, syarikat itu akan iklankan bangunan untuk di jual, tapi itu sebenarnya dummy je, pembeli memang dah ada pun, dan pembelinya adalah dap.
Bila rakyat pertikaikan, dap akan jawab, itu syarikat nak j…

Sempoi... DAP Tuduh UMNO Bakar Bangunan Mereka...

Image
Sempoi... dap pulau pinang menuduh umno membakar bagunan mereka, malah tampa tapisan dan berselindung, ratusan komen dalam laman web malaysiakini juga menuduh umno lah membakar bangunan itu.
Alasan yang mereka berikan untuk menguatkan hujah itu semua umno punya kerja ialah, umno nak balas dendam kerana dengki dengan pemerintahan ala umar abd aziz yang di terapkan oleh dap dalam pemerintahannya.
Bunyinya macam sial kan, tapi itu lah realitinya, setiap apa sahaja yang berlaku di negeri yang di perintah oleh pakatan haram, pastinya mereka akan di tuduh, first choice umno, second choice perkasa.
Apa pun tahniah dan syabas aku kepada mereka yang berani bakar bangunan dap tu, patutnya korang kena bakar bagi hangus lagi, baru style...

Wan Azizah & Mat Sabu Pengundi Hantu, Depa Ada 2 IC

Image
Pakatan haram jadah dok kata spr bela pengundi hantu tapi tau tak korang yang Wan Azizah, Mohd Sabu dan Saifuddin Nasuiton punyai dua kad pengenalan juga. Ini bermakna mereka juga tergolong dalam generasi pengundi hantu. Sepatutnya, nama-nama mereka ini perlu dibersihkan dahulu oleh Ambiga. Baca lanjut pendedahan di sini.

Jual Tanah Yayasan Selangor Untuk Bina Pusat Kebudayaan Cina Dan India.

Image
Selepas berjaya menjual berberapa buah bangunan dan aset berharga yayasan selangor, cerita terbaru, khalid nak jual pulak tapak dan bangunan asrama yayasan selangor di bandar klang, sebuah tapak yang cukup berharga menjadi tempat tinggal anak-anak melayu luar bandar untuk mendapat persekolahan yang lebih sempurna di bandar klang.
Kepada siapa khalid nak jual tanah asrama yayasan selangor tu? aku di fahamkan ada satu syarikat proksi kepada sebuah ngo bukan melayu telah berminat dengan tanah yayasan selangor tu, mereka melalui Tan Kok Wai, Ronnie Liu, Ean Yong Hian Wah, V.Ganabathiroa & Senator S. Ramakrishnan, telah memohon kepada khalid gagap supaya menjual tanah itu kononnya untuk di dirikan sebuah pusat kebudayaan cina dan india.
Soalnya sekarang, kenapa tanah yayasan selangor jugak yang mereka mintak, kenapa tak mintak tanah kosong yang berlambak-lambak di kawasan lain di selangor ni dan kenapa khalid gagap beria-ia sangat nak pelingkupkan yayasan selangor? hanya khalid sahaja ya…

Mustafa Ali Kantoikan UMNO, Naya Beb...

Image
Sekali lagi setiausaha agung pas mustafa ali mengakui yang umno kehadapan dalam memperjuangkan akidah umat islam dari di siat-siat oleh sekutu mereka dap, semalam dalam sidang media, mustafa ali mendedahkan yang pas ada bukti sahih yang umno terlibat dalam serbuan keatas gereja DUMC yang ketika itu mereka sedang nak murtadkan umat islam.
Kenapa pas terlalu dengki jika benarlah umno yang menjadi dalangnya bukan ke bagus umno berjuang untuk mempertahankan akidah umat islam? sedangkan dalam masa yang sama pas tidak berbuat apa-apa, malah pas melalui khalid samad timbalan persuruhjaya pas selangor memperlekehkan tindakan jais.
Mustafa ali kata dia ada bukti umno jadi dalang, aku cabar mustafa ali keluarkan bukti kalau dia ada, biar rakyat tengok siapa dalang dan siapa petualang...

Khalid Samad Menangis Tengok Video Ini...

Image
Ah soo baju hitam tu kata dia yakin tak ada orang muslim, dia kata ini function muhibbah, kalau muhibbah pastinya ada orang melayu cina dan india, baru lah muhibbah namanya. pegawai jais tanya kompom ke tak ada muslim dalam dewan tu? ah soo tu pusing cerita dia kata dia hanya tetamu, pulak dahh...
Itu la serba sedikit soalan yang di tanyakan oleh penguatkuasa jais pada seorang tetamu dan dan pengajur majlis memurtadkan umat islam di gereja haram DUMC.
Korang takan jumpa video ni dalam blog-blog pro murtad, ye la takan depa nak siarkan video ni dalam blog depa kan, kantoi la nanti, apa pun korang tengok la video ni dan dengar betul-betul apa soalan dari jais dan apa jawapan dari pihak gereja, perhatikan situasi sebenar apa yang berlaku di situ, khalid samad tak tulis pun dalam blog dia yang ada seorang muslim yang telah murtad menceritakan pengalaman semasa dia masih menjadi muslim, siapa yang dah tengok buat la ia sebagai ulang kaji, hal akidah ni tak boleh buat main-main...

VIDEO: Latifeeh Koyak Sokong Kristian, Bantah MBPJ Sita Gereja Haram..

Nahh... bukti bertapa hamlaunya puak-puak islam liberal dalam pakatan haram, tindakan JAIS menyiasat gereja DUMC yang banyak memurtadkan orang islam, mereka spin cerita kata JAIS serbu gereja tu ala gestapo, korang dah tengok sendirikan macam mana punya rilek JAIS masuk gereja tu untuk buat pemeriksaan...
Semalam latifah koyak telah menemplak MBPJ, dia kata MBPJ tidak profasional dan mendesak MBPJ membiarkan gereja haram DUMC beroperasi seperti biasa walau pun pihak gereja tak pernah memohon secara rasmi bangunan itu nak di jadikan geraja, permohonan asal mereka ialah, bangunan itu nak di jadikan pusat komuniti, bukan gereja.
Untuk rekod, latifah koyak ni jugalah dalang yang menyediakan akuan bersumpah palsu semasa kes liwat saiful... klik sini.

Terima Kasih Mustafa Ali, Rakyat Tengok UMNO Lebih Islam Dari PAS...

Image
Terima kasih mustafa ali, setiausaha agung pas, kerana menuduh umnolah dalang serbuan keatas gereja DUMC, walau pun terang-terang jais mendapat restu dari hasan ali bekas persuruhjaya pas selangor untuk buat pemeriksaan.
Membaca laporan mustafa ali tu, sahih la umno lebih islamik dari pas, umno lebih perjuangkan islam dan berjuang untuk menyelamatkan akidah umat islam walau pun ia tidak di senangi oleh oleh pengundi bukan islam, dari pas yang hanya bangga memakai perkataan islam di nama partinya tapi memperlekehkan perjuangan menegakan akidah umat islam sendiri, tindakan pas yang memaki hamun jais dari melakukan tugas amal makruf nahi mungkar menyerlahkan bertapa jahilnya ustaz-ustaz dan alim ulama dalam partai pas pis puss.
Keluarnya kenyataan mustafa ali, secara tak langsung rakyat dapat melihat bahawa bertapa seriusnya umno menangani isu murtad yang di pandang ringan oleh pas.
Baca kenyataan mustafa ali menuduh umno dalang keatas serbuan gereja DUMC di sini.
UMNO itu Islam... PAS itu Kh…

Bravo PERKASA, Aku Sokong Statement Ibrahim Ali..

Image
Presidennya Datuk Ibrahim Ali berkata, Perkasa menuntut kerajaan menyelesaikan isu tiga perkara yang tertunggak iaitu, isu perhimpunan BERSIH, isu video seks Nuar Ibrahim dan isu penglibatan DAP dalam Kristianisasi.
Menurut Tok Him, kesemua tiga isu tersebut telah mempunyai asas yang kukuh untuk dilakukan pendakwaan dan sekiranya pendakwaan telah dilakukan, terpulanglah kepada mahkamah untuk membuat keputusan. Sikap berdiam diri kerajaan terhadap tiga perkara tersebut sangat tidak dapat diterima, terutama isu perhimpunan BERSIH yang mana menurutnya demi mempertahankan keluhuran undang-undang, Perkasa sanggup untuk tidak turut serta dalam perarakan tersebut tetapi sehingga ke hari ini mereka yang menentang dan mencabar undang-undang negara itu masih lagi tidak didakwa.
Tok Him berkata, Perkasa akan melakukan "sesuatu" terhadap kerajaan sebagai protes sekiranya tiga isu tersebut tidak diselesaikan tetapi tidak pula menyatakan dengan jelas apakah bentuk tindakan yang akan diambil…

VIDEO Pemeriksaan JAIS Di Premis Haram Milik DUMC.

Image
Terima kasih aku kepada rakan blogger screwkuat kerana mengeluarkan video ini, sudah nyata terangnya apa yang dilaporkan oleh malaysiakini, malaysian insider, khalid samad, barua-barua kristian dan berberapa orang paderi semuanya bohong belaka.
Malaysiakini dan berberapa media barua kristian melaporkan pihak penguatkuasa jais menyerbu dewan 3 gereja haram DUMC minggu lepas, tapi kalau kita tengok dalam video tu, jais dengan tenang masuk ke dewan itu, siap boleh main intai-intai lagi apa yang berlaku dalam dewan tu, tak nampak pun macam di serbu jais, tak ada kekecohan seperti yang di laporkan oleh malaysiakini dan berberapa lagi barua-barua puak kafir.
Puak-puak barua tu lapor lagi, majlis tu adalah majlis berbuka puasa yang di anjurkan oleh pihak gereja, tapi dalam video tu terang-terang di tulis di hadapan pintu masuk tu thanksgiving dinner, takan thanksgiving dinner bermaksud berbuka puasa kut, dalam atur cara majlis yang di tunjukan oleh jais, majlis makan-makan kemudian di baptiska…

MUSTAFA​ ALI: GEREJA DUMC TAK SALAH YANG SALAH IALAH UMNO KERANA CUCUK JAIS UNTUK SERBU...

Image
Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali menyeru pemimpin dan ahli PAS supaya tidak terperangkap atau terjebak dengan ‘perangkap’ Umno dalam isu Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) dan gereja.
“Saya dapat maklumat ‘dalaman’ Jais semalam (14 Ogos), berkait dengan operasi Jais pada 3 Ogos 2011 lalu bahawa ada eleman dan peranan Umno dalam operasi Jais terhadap majlis yang diadakan di kawasan Gereja Methodist, Damansara Utama, Petaling Jaya itu,” ujarnya pada sidang media di pejabat PAS Terengganu, di sini hari ini.
Turut sama ialah Pesuruhjaya dan Setiausaha PAS negeri, Mohd Abdul Wahid Endut dan Yahaya Ali - HARAKAH
komen aku; mustafa ali dah gila, habis tu hasan ali tu orang umno ke??

Nik Ajis Makin Sesat.Bca Quran Sebelum Subuh Memekak...

Image
Ini kenyataan si tua kutuk, mb kelantan pasal larangan bacaan al-quran di pulau pinang:
Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak bersetuju amalan bacaan al-Quran dibuat menggunakan pembesar suara sehingga mengganggu mesyarakat sekitarnya, lapor Bernama.
Mursyidul Am PAS itu berkata perbuatan itu tidak mengambil kira sensitiviti masyarakat setempat sehingga boleh menyusahkan mereka dan seseorang Islam harus menghormati masyarakat sekeliling dengan tidak membuat bising, walaupun dengan membaca al-Quran menggunakan pembesar suara.
Komen aku mudah, mula-mula puak kafir dap test market dengan bacaan al-quran, depa kata bising dan menggangu orang kafir nak tido, walau pun perkara ini dah di praktikkan dah berpuluh tahun, apa yang malangnya, komplen mereka tu mendapat respon yang cukup baik di kalangan cerdik pandai agama, percaya lah cakap aku ni, kalau komplen yang kerajaan penang buat tu tak dibantah dengan keras, percayalah, perkara tu akan merebak di tempat-tempat lain te…

JAIS Di Tekan Hebat Oleh Exco Kristian...

Image
Kalau hari tu, majlis bandaraya petaling jaya (mbpj) di ugut oleh berberapa orang exco kerajaan negeri supaya membatalkan operasi menyita bangunan gereja DUMC yang di sahkan haram tu, kali ini berita yang aku dapat jam 2 pagi tadi melalui sms, bahawa exco yang sama juga mencadangkan kepada menteri besar selangor supaya memecat ketua penolong pengarah bahagian penguatkuasaan jais, menurut sumber perbincangan itu di buat satu majlis berbuka puasa di bersama menteri besar.
Tambah sumber, perbincangan dengan menteri besar semasa majlis berbuka puasa itu cukup panas dan serius, sehinggakan salah seorang exco itu bercakap dengan meninggikan suara dan menghentak-hentak meja, mendengarkan niat exco-exco itu mengarahkan mb memecat pegawai jais, berberapa tetamu yang duduk sekali di meja itu terus beredar, sumber juga bagi tau kat aku, mb seolah-olah paham dan setuju dengan permintaan exco itu supaya memecat berberapa lagi pegawai jais yang tidak mahu berpihak kepada mereka.

AWAS!!! TENTERA SALIB AKAN MENYERANG MALAYSIA

Image
Gerakan untuk mengkristiankan Malaysia telah menghampiri kemuncaknya. Perjumpaan paderi seluruh negara di Pulau Pinang yg memutuskan untuk menjadikan Kristian sbg agama rasmi Malaysia & menjadikan orang Kristian sbg Perdana Menteri Malaysia telah menjelaskan apa yg tersirat di minda komuniti Kristian selama ini.
Gerakan penyebaran Kristian di Malaysia telah giat dilancarkan selepas tercetusnya Gerakan Kebangkitan Islam pada dekad 1970-an di negara ini. Sejak itu, pelbagai strategi halus dilakukan dengan sasaran mengkristiankan orang Melayu seramai mungkin. Lalu, berlakulah isu pemurtadan umat Islam seperti yg terjadi dalam kes Aishah Bukhari, Lina Joy dan ramai lagi. Ini semua bukan berlaku secara kebetulan tetapi memang telah dirancang dgn rapi oleh musuh Islam.
Semangat Perang Salib yg berlangsung selama 200 tahun tidak pernah padam di sanubari penganut Kristian. Selagi Islam tidak ditundukkan, selagi itu mereka akan meneruskan propaganda halus mereka menyerang Islam.
Islam di Mal…

PAS Taksub Berpolitik, Biarkan Umat Islam Mutad..

Image
PAS hari ini merayu campur tangan Yang di-Pertuan Agong supaya membersihakan daftar pemilih Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang didakwa telah bercelaru sejak kebelakangan ini.
Nampaknya pas terlalu taksub dengan politik sehinggakan membiarkan umat islam di murtadkan, ini ke rupe parti islam ? pas sanggup meminta YDP Agong campur tangan pasal isu daftar pemilih yang semua kita tahu kesilapan daftar pemilih tu bukannya di sengajakan oleh spr tapi adalah kesilapan data entry, biasa la tu, kalau salah, laporkan dan spr akan repair balik, buat apa nak kecoh-kecoh, sedangkan masih ada persoalan besar lagi yang pas perlu kecohkan.
Pas menikus dalam isu murtad, malah secara terang-terang pemimpin pas selangor dan pusat menghalalkan gereja DUMC membabtiskan 12 orang melayu menjadi kristian, sepatutnya inilah perkara yang pas perlu bawa ke pengetahuan YDP Agong, dr rani, persuruhjaya pas selangor sampai sekarang menikus, senyap dan tak mahu bersuara, kenapa? semata-mata kerana undi, pas halalkan …

VIDEO Ucapan Zul Nordin Di Demo Anti Murtad Petang Tadi..

Image
Ucapan superb dari zul nordin, dia mengupas kes-kes murtad bermula dari kes aisyah bukhari sehinggalah ke kes murtad azlina jalilani (lina joy) yang mendapat sokongan dari anwar ibrahim, dan gerakan-gerakan kristianisasi yang sedang bergerak sekarang ini untuk memurtadkan umat islam di malaysia dengar betul-betul apa yang di sampaikan oleh zul nordin....

Sekitar Demonstrasi Anti Murtad Di Masjid Shah Alam Tadi...

Image
Kira-kira 200 umat islam berkumpul di hadapan pintu masuk masjid shah alam lepas solat jumaat tadi, mereka berkumpul untuk menyatakan bertapa kecewanya mereka dengan apa yang berlaku di gereja DUMC minggu lepas, mereka berkumpul untuk menyatakan bertapa kecewanya mereka dengan perangai dan sikap menteri besar selangor yang menyalahkan jabatan agama islam selangor (jais) yang mengambil tindakan keatas 12 orang islam dan pihak gereja yang cuba nak memurtadkan orang islam.
Mereka yang hadir itu bukan orang politik, mereka adalah umat islam yang sayang pada agama mereka dan tak mahu islam di pijak-pijak oleh oleh puak kafirun dan pakatan haram yang hanya mementingkan undi dari agama.
Aku akan uploadkan amanat yang di sampaikan oleh zul nordin nanti, apa pun korang layan la gambar ni dulu....