Jual Tanah Yayasan Selangor Untuk Bina Pusat Kebudayaan Cina Dan India.


Selepas berjaya menjual berberapa buah bangunan dan aset berharga yayasan selangor, cerita terbaru, khalid nak jual pulak tapak dan bangunan asrama yayasan selangor di bandar klang, sebuah tapak yang cukup berharga menjadi tempat tinggal anak-anak melayu luar bandar untuk mendapat persekolahan yang lebih sempurna di bandar klang.

Kepada siapa khalid nak jual tanah asrama yayasan selangor tu? aku di fahamkan ada satu syarikat proksi kepada sebuah ngo bukan melayu telah berminat dengan tanah yayasan selangor tu, mereka melalui Tan Kok Wai, Ronnie Liu, Ean Yong Hian Wah, V.Ganabathiroa & Senator S. Ramakrishnan, telah memohon kepada khalid gagap supaya menjual tanah itu kononnya untuk di dirikan sebuah pusat kebudayaan cina dan india.

Soalnya sekarang, kenapa tanah yayasan selangor jugak yang mereka mintak, kenapa tak mintak tanah kosong yang berlambak-lambak di kawasan lain di selangor ni dan kenapa khalid gagap beria-ia sangat nak pelingkupkan yayasan selangor? hanya khalid sahaja yang tahu...

Comments

Anonymous said…
sial punya khalid gagap... segala tanah milik orang melayu nak di jualnya.
Anonymous said…
PERSOALANNYA.......Apakah DYMM Sultan tidak punya kuasa langsung didalam mempertahankan hak orang Melayu?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID