Posts

Showing posts from February, 2010

Isu Selangor: Pesta Arak Di Pejabat SUK Selangor

Image
Benarkah ada pesta arak di pejabat suk selangor? hanya mereka-mereka yang terlibat di pejabat exco kerajaan negeri yang bukan melayu sahaja mampu menjawab. perkara ini sudah berlarutan kira-kira enam bulan selepas pakatan sial mengambil alih kerajaan selangor dan ia terus berlaku sehingga kini.

Menurut sumber, kurang hajarnya exco bukan melayu ini, mereka berpesta minum arak selepas waktu berkerja dan ada kadang-kadang tu ketika semua staff lelaki melayu sedang bersembahyang jumaat, siapa exco yang terlibat dalam pesta minum arak dalam pejabat ini, det pasti semua pembaca sudah boleh mengagak siapa mereka berdasarkan perangai-perangai yang tidak semengah exco-exco ini.

Sial punya pkr,pas dan dap, mereka buat pejabat suk macam BAR, kalau setakat mereka je yang mabuk tak pe la jugak, tapi ada di antara exco tu siap jemput mamber-mamber dari luar untuk joint mereka sekali, ini lah jadinya jika orang yang tak bertamadun di angkat menjadi wakil rakyat dan pemimpin.

Siapa VIP PKR Itu???

Image
Siapa VIP PKR yang akan menyertai umno? cerita ini sudah bertebaran di seluruh kem pkr, anwar ibrahim sudah tidak senang duduk sekarang ini, masuk nya VIP itu kedalam umno, maka akan telanjang bulatlah anwar dan azmin ali sekeluarga, VIP itu bergitu rapat dengan anwar dan azmin sehinggakan boleh di ibarat kan seperti ini, bra warna apa yang wan azizah pakai ketika dia keluar jalan-jalan pun VIP ni tahu, apa brand panty liner yang shamsidar pakai tiap-tiap hari pun VIP ni tahu, bergitu la di ibaratkan rapatnya VIP ini dengan anwar, wan azizah, azmin dan shamsidar.Siapakah VIP yang di maksudkan itu, det minta semua pembaca blog det bersabar, tunggu hari isnin ini, det akan melaporkan secara live dari lokasi tempat VIP itu mendedahkan segala rahsia sulit dan selit anwar dan azmin ali sekeluarga. mampos la kau Anwar....

AHMAD MASLAN HARUS MINTA MAAF KEPADA BLOGGER

Image
Penghinaan ahmad mazlan menggelarkan blogger sebagai GOBLOK memang tidak boleh di terima akal yang waras, ahmad sebagai seorang timbalan menteri dan ketua penerangan umno pusat sepatutnya bersikap profasional dalam mengeluarkan kenyataan, kalau nak hilangkan mengantuk hadirin yang mendegar ceramah beliau, kenapa blogger dijadikan mangsa kutukan ahmad? bukan silap hadirin kerana mengantuk mendegar ceramah kamu, tapi silap kamu sendiri wahai ahmad bin maslan kerana cara penyampaian ceramah kamu low class, tu sebap nya hadirin mengantuk. jadi janganlah di jadikan blogger sebagai lawak murahan kamu.

Penghinaan ahmad maslan dengan menggelarkan blogger sebagai GOBLOK sekali gus dilihat dia juga turut menghina berberapa orang tokoh politik, menteri, ketua bahgian, ketua pemuda seluruh malaysia yang mengunakan medium blog sebagai wadah untuk menyampaikan maklumat, selepas ini sekiranya orang tidak mahu lagi membaca blog dan maklumat tidak sampai ke pada rakyat, kita salahkan ahmad bin maslan k…

Sialnya Khalid Gagap Nak Sabotaj Bangsa Melayu.

Hari tu det ada keluarkan artikel 'kenapa khalid kebulur sangat tanah YBK' memang sah, tanah milik ybk di serendah tu memang tinggi nilainya, khalid gagap dan barisan exconya memang teringin sangat nak terkam tanah tu, memandangkan kantung duit kerajaan negeri selangor sekarang ini sudah menyusut.

Kerana terlalu kebulurkan sangat tanah ybk tu, khalid dan berberapa exconya cuba untuk mensabotaj projek kampus uitm yang dicadangkan oleh ybk untuk dibina di sana, khalid mensabotaj peluang pendidikan anak bangsanya sendiri, khalid menutup ribuan peluang perkerjaan dan perniagaan disana, kenapa? kerana khalid terlalu kebulurkan sangat tanah itu, sekiranya kerajaan khalid berjaya merampas tanah ybk di serendah itu, maka khalid akan menjual tanah itu kepada syarikat milik kawannya iaitu i-berhad dan dia juga berjaya memenuhkan poketnya dan poket-poket exconya tampa memikirkan peluang pendidikan untuk anak bangsanya menimba ilmu.

Sial orang selangor mempunyai seorang mb seperti khalid, …

Anwar Serah Pangsapuri Takde CF

Image
Nyawa penduduk pangsapuri Taman Ukay Bistari di Hulu Kelang dalam bahaya, anwar sanggup menggadaikan nyawa penduduk disitu hanya kerana semata-mata ingin bermain politik, bergitulah luahan seorang penduduk, rumah yang di serah kan itu sebenarnya tiada CF.

Tak percaya korang semua boleh cek dengan pejabat daerah gombak dan mpaj, rumah yang diserahkan oleh anwar dalam majilis gilang gemilang tu sebenarnya tiada CF, mampos penduduk di situ sekiranya kalau berlaku kebakaran atau apa-apa malapetaka, mereka tidak boleh claim insuran pun. serupa je macam mereka duduk di rumah setinggan.

Menurut seorang penduduk memberi tahu det melalui email, di bahagian luar sahaja namapak elok, tetapi finishing dalamnya sungguh teruk, masih ada berberapa bahagian yang harus dibaiki sendiri oleh pemilik rumah kerana alasan pemaju, kerajaan negeri hanya mengeluarkan belanja untuk membaiki struktur asas sahaja, yang lain-lain pemilik rumah pandai-pandai lah.
Soalnya sekarang ini, kenapa kerajaan pakatan haram se…

Khalid Samad Pelacur Agama Bersuara Lagi.

Image
Selepas menyepi kan diri setelah di sound oleh Tuanku Sultan Selangor, pelacur agama khalid samad bersuara lagi semalam, demi meneruskan agenda puak kafir, dia meminta pula mb selangor supaya memberi laluan kepada dia untuk mengusulkan pindaan terhadap Enakmen Agama Bukan Islam (Kawalan Pengembangan di Kalangan Orang Islam) 1988 termasuk soal berkaitan dengan kalimah “Allah” tanpa melibatkan kerajaan negeri. perbuatan khalid samad ini dilihat seperti meletakan kuasa sultan selangor selaku ketua agama di bawah tapak kaki dia, alasan khalid samad ialah, sekiranya pindaan itu di buat oleh kerajaan negeri, maka akhirnya ia akan dirujuk semula ke sultan selangor dan majlis agama islam, jadi saya di syorkan oleh mb supaya membentuk jawatankuasanya sendiri bersama kerajaan negeri selangor atas kapasiti dia (khalid samad) sebagai ahli parlimen.

Persoalannya sekarang, apa yang khalid samad nak buat ni, kenapa dia bergitu beria-ia nak memberi laluan kepada puak kafir untuk menggunakan Kalimah AL…

Fantasi Barua Azmin Ali, Kononnya Umno Selangor Bergolak

Image
Ya, hanya itulah yang det boleh katakan, si barua azmin ali bersuara lagi, si adun seri muda, suhaimi shafie merupakan barua terbaru yang di ternak oleh azmin ali setelah jonah dan lain-lain sudah menjadi bacul bak pondan tua.

Terbaru si barua ni memberikan kenyataan umpama hero tamil dengan mengatakan yang umno selangor kini bergolak, mane dia tahu yang umno selangor bergolak? apa yang det dan orang-orang pkr di cabang kota raja tahu, si barua ni sekarang tengah terdesak untuk mencari penyokong untuk menyokong dia bagi membolehkan dia bertanding merebut jawatan ketua cabang pkr kota raja yang sekarang ini disandang oleh xavier jayakumar. adakah kenyataan bodoh yang dia keluarkan tu untuk menjadikan dia lebih popular dari xavier?

Terdesaknya dia sekarang ni sehinggakan dia terpaksa mengupah seratus orang pemuda yang tidak berparti dan kalau boleh di gunakan juga orang-orang pas juga untuk hadir pada mesyuarat agung tu nanti kononnya mereka tu semua pemuda dari dun seri muda yang menyoko…

Kes TNC Merogol: Polis Report Dan Wajah Perogol Di Dedahkan

Image
Inikah rupanya orang (rujuk sini) yang merogol seorang wanita di pejabatnya tingkat 3 Fakulti Kejuruteraan UPM Serdang? kalau betul, mana dia boleh dilantik menjadi TNC Unisel? apa khalid gagap tak cek dulu ke latar belakang orang ini, atau pun dia di lantik oleh khalid gagap kerana dia kroni khalid?

Khalid gagap lu jangan lari aa... sekarang det dan seluruh rakyat selangor nak lu jawab, macam mana perogol boleh lu lantik jadi TNC Unisel.

Solat Hajat & Ceramah Perdana, Tangguh Atau Di Batalkan?

Image
Solat Hajat Tangguh, ceramah perdana pun tangguh , itulah yang senario yang berlaku di shah alam semalam, anwar di ibarat seperti sudah jatuh di timpa tangga, solat hajat yang sepatutnya di buat dan di imamkan oleh nik ajis terpaksa di tangguhkan kerana alasan nik ajis dia terima wahyu dari langit kot supaya dia settlekan dulu masalah sampah sarap di negeri dia. mungkin dalam wahyu tu kata, negeri kau pun kotor ni kau nak bersihkan kekotoran orang lain, tu pasal la solat hajat tu di tangguhkan ke satu masa yang sesuai, mungkin selepas negeri serambi mekah sudah bersih dari sampah sarap.

Maka bodoh-bodoh je la penyokong anwar dan orang-orang pas balik melopong malam tu. kalau kita tengok dalam blog atau web site pas dan barua-baruanya, hatta dalam blog khalid samad ahli parlimen shah alam pun cerita ini langsung tak ada, canselnya solat hajat dan ceramah perdana itu seolah-olah menjadi tanda tanya kenapa ianya di tangguhkan, menurut kengkawan yang hadir ke stadium melawati semalam, peny…

Solat Hajat Untuk Peliwat Malam Ini.

Image
Maulidur Rasul Takde Fadilat, Sembahyang Hajat Untuk Peliwat Banyak Fadilatnya.

Malam ini bertempat di stadium melawati shah alam, akan di adakan upacara solat hajat untuk melindunggi anwar ibrahim dari di sabitkan kes liwat keatasnya. dan ceramah perdana. anwar meliwat, panggil nik ajis jadi imam untuk solat hajat supaya dia terlepas dari hukuman meliwat, tak ke gila punya kes ni, kau dah sedap-sedap fuck orang lepas tu kau takut dok dalam penjara kau suruh pulak orang buat sembahyang hajat untuk kau. gila babi punya anwar..

Ok itu satu bab, semua tahu nik ajis dan anwar adalah partner seperti gambar yang jeffry damein buat dulu, itu pasal nik ajis mengikut je apa yang anwar cakap dan apa yang anwar suruh. tapi bab yang det nak pertikai ni ialah, sape yang keluar duit untuk sewa stadium melawati tu? adakah ianya datang dari duit poket anwar? duit khalid? tapi jauh sekali duit nik ajis? siapa yang akan bayar sewa stadium tu? sewanya sahaja kalau pakai satu hari mencecah puluhan ribu rin…

Timbalan Naib Canselor Unisel PEROGOL???

Image
Gempar... TNC Unisel Perogol, kalau betul mane khalid gagap nak letak muka, dia lantik perogol sebagai TNC. gila lah, benda ni betul-betul megejutkan semua orang terutama ibu-bapa yang menghantar anaknya belajar disana.

Kepada ibu bapa yang anaknya belajar di unisel, selamatkah anak anda di sana? det minta semua ibu bapa berhati-hati, kalau kita buka laman web unisel dalam kolum University Administration, kita tengok ada tiga orang lelaki yang menjadi TNC di unisel, TNC Bahagian Akademik, TNC Bahagian Hal Ehwal Pelajar dan TNC Bahagian Pembangunan, cerita nya sekarang siapa dari mereka yang terlibat dalam kes rogol tu? clue nya ialah, si perogol ini pernah memegang jawatan tinggi dalam Universiti Putra Malaysia, kemudian dia dilantik menjadi TNC di unisel.

klik sini

Sudah la penasihat kewangan negeri selangor kini dalam perbicaraan kes liwat, adun selangor pula memandu dalam keadaan mabuk sampai langgar orang, kini tnc unisel pula dituduh merogol, apa nak jadi dengan negeri selangor ni? …

20 Tahun Memerintah, 20 Tahun Menipu Rakyat

Image
Tahun ini, genaplah 20 tahun pemerintahan nik ajis sebagai menteri besar kelantan dan genap lah juga 20 tahun kelantan sebagai negeri termundur di malaysia.

Dua puluh tahun masa yang cukup seksa bagi rakyat kelantan yang inginkan negeri mereka maju setanding negeri-negeri di sebelah pantai barat, tapi apakan daya, nik ajis dan pas kelantan tak mampu melakukan itu semua, yang mereka mampu ialah, menipu, menipu dan terus menipu.

Dulu Tun Mahathir berkuasa 22 tahun lebih 2 tahun dari nik ajis, mahafiraun, mahazalim dan diktator, itu cercaan dan nista yang nik ajis lemparkan kepada mahathir, tapi macam mane pula dengan nik ajis yang berkuasa selama 20 tahun? adakah dia juga nak kan gelaran macam tu juga ? atau dia akan bagi alasan yang dia dapat wahyu dari langit supaya dia terus lagi jadi mb kelantan.

Sampai bila nik ajis nak jadi mb kelantan, sampai bila nik ajis nak menyusahkan hidup rakyat kelantan yang kini terpaksa mencari rezeki di tempat orang, sampai bila, kelantan kini sudah mendap…

Hakim Kekal, Anwar Kalah Lagi...

Image
Hari Ini mahkamah memutuskan hakim yang mendengar perbicaraan anwar Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah, tidak perlu menarik diri dari mendengar perbicaraan kes liwat anwar. sambil berkata,

"Tiada sebab bagi saya melucutkan diri kerana dengan berbuat demikian akan dilihat sebagai melarikan diri daripada tanggung jawab dan amanah saya sebagai hakim,"

"Pemohon juga perlu menunjukkan kepada mahkamah bahawa hakim mungkin membuat keputusan bukan berdasarkan kepada keterangan-keterangan yang dikemukakan di mahkamah tetapi berdasarkan perkara-perkara lain,"

Puncanya pihak peguam anwar meminta untuk hakim datuk mohamad zabidin menarik diri kerana rasa tidak puas hati anwar dan peguamnya berhubung dua artikel yang diterbitkan oleh Utusan Malaysia yang kononnya disifatkannya sebagai mempunyai elemen berat sebelah dan anwar pun membuat permohonan itu Rabu lalu setelah mendakwa hakim berkenaan berat sebelah dan menipu kerana gagal bertindak ke atas akhbar Utusan Malaysia berhubung l…

Anwar Minta Tolong Doktor Australia

Image
Hubungan adik beradik antara anwar dan michael danby

Tidak yakin dengan kemampuan pakar forensik tempatan, anwar terpaksa mencari pakar forensik (dna) dari negera lain, terbaru tiga orang doktor telah di upah oleh anwar, (klik sini) seorang dari india dan dua lagi dari australia (australia lagi?) nampak sangat anwar memperkecilkan kemampuan anak tempatan, anwar tiada semangat cintakan negara.

Kenapa anwar tak lantik doktor di kalangan penyokong dia? bukan ke pakatan haram selalu berbangga yang mereka memiliki penyokong di kalangan golongan profasional, sampaikan doktor kuman pun katanya menyokong pakatan haram, takan takde sorang pun doktor pakar dna yang ada dalam pakatan yang boleh menolong anwar? apa tak cukup profasional ke doktor dalam malaysia ni?

Pelik bin ajaib, kenapa anwar memilih dua orang doktor dari australia? apa hubunggan anwar dengan australia? baru ni 50 kanggaru australia mahu turut masuk campur dalam kes anwar, campur tangan 50 kanggaru tu sudah tentu mandapat green l…

Anwar Gagal Gugurkan Kes Liwatnya.

Image
Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini gagal dalam rayuannya agar mahkamah membatalkan pertuduhan liwat terhadapnya. Panel tiga hakim Mahkamah Rayuan terdiri Datuk Wira Abu Samah Nordin, Datuk Sulaiman Daud dan Datuk Azhar Ma'ah sebulat suara menolak rayuan penaishat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu. Mahkamah juga menolak permohonan Anwar agar perbicaraan kes itu, yang sedang berjalan, ditangguhkan sehingga rayuannya terhadap keputusan hari ini didengar di Mahkamah Persekutuan. Hakim Abu Samah berkata, bahawa mahkamah berpendapat Anwar gagal membuktikan bahawa pertuduhan atau pendakwaan terhadap beliau bersifat tidak adil dan satu penyalahgunaan proses mahkamah. Anwar, 63, sedang dibicarakan terhadap pertuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 24, di Kondominium Desa Damansara di Bukit Damansara di sini pada 26 Jun 2008. Perbicaraan kes itu ditangguhkan sehingga esok bagi menunggu keputusan hakim sama ada akan menarik diri ekoran dakwaan pih…

Nik Ajis: Sambutan Maulidur Rasul Tiada Fadilat

Image
Maulidur Rasul tiada fadilat, tapi gaul yee sang banyak fadilatnya.

Umno Kelantan menyifatkan kenyataan Menteri Besar Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkenaan sambutan Maulidur Rasul baru-baru ini adalah kompromi demi politik.

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata ini kerana tidak sewajarnya kenyataan sedemikian keluar daripada mulut seorang tokoh ulama.

"Umno Kelantan dukacita dengan kenyataan Nik Aziz kerana Maulidur Rasul telah menjadi amalan di negara ini.

"Beliau sanggup mengatakan tiada fadilat dalam sambutan itu semata-mata atas kehendak politik DAP dan membelakangkan amalan yang dibuat di negara kita, sambutan itu bukan sahaja diamalkan di negara kita malah ianya juga diamalkan dinegara-negara Islam lain," katanya kepada pemberita selepas bertemu dengan pemimpin Umno Bahagian Kubang Kerian, di Kota Bharu hari ini.

Mustapa yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Ni…

Misteri Ghaibnya Persuruhjaya PAS W/P Selama 3 Hari.

Pesuruhjaya PAS Wilayah Persekutuan Mohamad Nor yang dilaporkan hilang sejak Khamis lalu, selamat dan telah pulang ke rumahnya di sini petang tadi. Mohamad dikatakan pulang sendiri ke rumah beliau kira-kira 3 petang tadi. Ia disahkan oleh Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali, “Saya dimaklumkan beliau sudah pulang ke rumah petang tadi dan beliau selamat,” kata beliau kepada The Malaysian Insider ketika dihubungi.“Beliau dikatakan pulang dari kawasan Temerloh, ya, tiada apa-apa masalah...” katanya ringkas. Mohamad, 52, yang keluar rumah beliau Khamis lalu dikatakan tidak dapat dikesan sehingga pagi tadi. Ketua PAS Wilayah Persekutuan selama dua penggal itu dikatakan keluar rumah untuk menghadiri mesyuarat Koperasi Muslimin Berhad pada sebelah malam Khamis lalu dengan memandu kenderaan Unser bernombor pendaftaran WJD 4469. Sejak itu beliau dikatakan tidak kembali ke rumahnya.Kemana perginya persuruhjaya pas wilayah ni, lebih kurang tiga hari ghaib tampa berita, banyak persoalan timb…

Nik Ajis Kelihatan Bodoh Kalau Dia Bersuara

Image
Pemerintah Diktator Kelantan bersuara lagi, kali ini tua kutuk tu meminta ahli parlimen pkr zahrin hashim letak jawatan, oii tua kutuk... ape pasal zahrin kena letak jawatan pula? alasan si tua tu kononnya zahrin mengkhianati amanah rakyat. (klik sini)

Macam mane pula sewaktu datuk nasa (adun bota) dulu masuk pkr,(klik sini) ada tak kau kata dia mengkhianati amanah rakyat? apa kalau orang umno joint pembangkang dikira tidak mengkhianati rakyat tapi bila wakil rakyat pembangkang keluar parti jadi ahli bebas tu dikira mengkhianati rakyat, apa kau ingat rakyat ni bapak kau punya ke nik ajis oii...

Bodoh betul la si tua ni, macam mane pula dengan projek 16 sept tu? si gay tu kata dia ada 32 orang ahli parlimen bn yang kononnya nak lompat ke pembangkang, boleh pula kau bersekongkol dengan mat gay tu, beria-ia dulu kau mintak wakil rakyat bn supaya segera lompat joint pakatan haram, itu kau tak kira amanah rakyat pulak yee....

Sudah la nik ajis oiii... rakyat dah naik menyampah bila dengar kau…

KEADILAN UNTUK MOHD BAKRI MANGSA LANGAR ADUN DAP.

Image
POSTER EDISI CETAK DAN EDAR

artikel mengenai kes langgar di sini

Ajal Ketua Pembangkang Hampir Tiba.....

Image
Datuk zahrin letak jawatan pagi semalam, kini menjadikan tinggal 29 orang sahaja ahli parlimen pkr dalam dewan rakyat, dap masih kekal dengan 28 kerusi dan pas 23, kalau benar perkiraan penganalisis politik menjangkakan mungkin ada 3-4 orang lagi ahli parlimen pkr akan meninggalkan parti itu selepas tahun baru cina ini, maka anwar sudah boleh menyerahkan tugas kepada lim guan eng sebagai ketua pembangkang.

Malam tadi, dalam satu ceramah kecil-kecilan amk di sentul, seorang exco amk pusat cuba meraih simpati dengan mengatakan berapa pentingnya anwar menjadi ketua pembangkang, "adanya anwar sebagai ketua pembangkang dapat memperkuatkan dan menjaga ketuanan melayu". det tergelak bila dengar exco amk tu cakap macam tu, nasib baik puak-puak tu tak pelangkong aku, kalo tak, naya beb, terfikir juga, bila mase pula pkr memperjuangkan ketuanan melay ni? bukan ke pkr berbangga mengatakan yang ketuanan melayu ni sebagai racist dan bullshit, pkr lebih berbangga dengan"ketuanan rak…

Idea Anwar Menjadi Kenyataan.

Image
Anwar memang hebat orangnya, sejak dia jadi tpm sampailah dia di terajang keluar dari pentadbiran kerajaan dan umno, setiap idea dia selalu menjadi kenyataan.

Idea yang anwar yang paling berjaya sekali ialah idea lompat parti, anwar menjangkakan ramai ahli parlimen akan melompat parti dari bn ke pakatan haram, tetapi bermula di sabah, kemudian di perak, kedah dan kini di tempat anwar sendiri iaitu penang, yang malangnya mereka yang melompat tu semuanya bukan dari bn lompat ke pakatan haram, sebaliknya mereka yang merialisasikan idea lompat anwar tu kebanyakannya yb-yb pakatan haram.

Terima kasih anwar, kerana kamu telah memberi idea lompat-melompat, kalau anwar tak bagi idea macam tu, mungkin sekarang perak masih lagi di tangan pakatan haram dan datuk zahrin meroyan gila sorang-sorang kerana makan hati dengan pimpinan pkr dan pakatan haram penang, sekarng ni datuk zahrin boleh menarik nafas lega, dia masih lagi seorang ahli parlimen yang bebas, bebas dari mengikut telunjuk parti komunis…

DEMO AMAN & PENYERAHAN MEMORANDUM

DEMO AMAN & PENYERAHAN MEMORANDUM:

KHALID IBRAHIM NAK RAMPAS TANAH YBK SELANGOR.
BERTEMPAT DI MASJID SHAH ALAM, JAM 2 PETANG (SELEPAS SOLAT JUMAAT) KEMUDIAN BERARAK KE BANGUNAN SUK UNTUK PENYERAHAN MEMORANDUM.


ANJURAN:
PERTUBUHAN BUKAN KERAJAAN (NGO) & UMNO SELANGOR.

Anak Raja Petra Nak Bunuh Diri....

Image
Selepas tidak dapat mengikut jejak bapaknya raja petra kamaruddin lari bersembunyi di england bersama dua orang pelacur orang putih, anaknya hampir-hampir mampos mengikut jejak ibunya, pada mulanya dia ingin megelar pergelangan tangannya tapi last minit dia menukar plan dengan menelan pisau cukur. mungkin pada dia, telan pisau cukur tu lebih cepat dan mudah untuk mati kut.

Nasib tak mampos budak tu, kalau tak, tak pasal-pasal umno juga yang disalahkan, anak rpk ketika itu sedang berada di penjara sungai buloh di tahan atas kes curi motosikal yamaha 135 lc, telefon nokia dan jam tangan seiko, tengok punya la teruk perangai anak rpk ni, bapak kau sedap-sedap duk kat england sambil di ulit dengan awek orang putih, anak di biarkan jadi penyamun.

Itu baru atas dunia segala perbuatan fitnah dan tomahan yang rpk buat diberikan pembalasan oleh ALLAH, tak tahu la nanti di akhirat macam mane pulak, kalau rpk tak sedar-sedar lagi tak tahu la nak kata ape.

Kenapa Khalid Kebulur Sangat Tanah YBK

Image
Tanah yang bergrade tinggi di selangor sudah berkurangan yang tinggal adalah tanah yang kurang strategik tempatnya, bila tempatnya kurang strategik, maka nilai tanah itu pun tidaklah tinggi, khalid perlu memiliki tanah yang berharga mahal dan dikawasan strategik untuk di berikan kepada syarikat kroninya iaitu I-Berhad yang membangunkan i-city.

Apa kaitannya i-berhad dengan khalid? semua orang tahu hubunggan khalid dengan lim kim hong boss besar i-berhad bukan rahsia lagi, dengan bantuan lim, khalid dapat meminjam duit lim untuk membeli berberapa saham termasuk saham guthrie. maka sejak dari itu, hubunggan khalid dengan lim semakin erat bak adik beradik. (baca sini)

Baru-baru ini khalid membantu lim mendapatkan balik sebidang tanah dikawasan i-city yang mana asalnya tanah itu untuk dibangunkan sekolah tamil sebagai ganti rumah kos rendah untuk penduduk ladang midland sekarang i-city sekarang. (baca sini)

Bila bank islam mengarahkan khalid membayar 66.67 juta, khalid mula panik, mana dia …

Adun DAP Mabuk Langgar Pelajar Melayu.

Image
Saja nak det nak kasi perangat balik cerita 2-3 hari sudah, bapak samseng dan adun dap sekinchan, ng sue lim telah melanggar seorang pelajar ipta berbangsa melayu di persimpangan lampu isyarat unisel seksyen 7 shah alam, menurut saksi, adun itu memandu dalam keadaan mabuk dan dia dikatakan melanggar lampu isyarat yang ketika itu berwarna merah.

Sue lim dikatakan baru pulang dari mengambil wang colection kedainya di sekitar kawasan seksyen 7 itu, keadaan pelajar melayu itu sekarang ini masih koma, tapi malangnya dalam laporan yang dibuat oleh adun itu kepada polis, dia menyalahkan pelajar itu, kononnya pelajar itu langgar lampu merah, ketika dia membuat laporan polis di balai seksyen 11 shah alam, ramai saksi mengatakan yang dia dalam keadaan mabuk, sehinggakan bau arak di mulutnya boleh di hidu dari jarak 2 meter, kata saksi.

Tapi malangnya pihak polis gagal menjalankan ujian alkohol kepada sue lim, tidak tahu mengapa? mungkin di balai itu tidak terdapat alat ujian pernafasan kut atau a…

Balasubramaniam baru tahu datuk nasir pegawai khas najib.

Image
Selepas gagal membuktikan datuk najib terlibat membunuh altantunya, kini pihak pembangkang menggunakan pariah mereka, bala subramaniam seorang tamil yang dikatakan spay untuk mengkambing hitamkan pula bekas pegawai khas datuk najib, datuk nasir safar.

Dalam email kepada suara keadilan, peguam bala memberitahu, yang datuk nasir safar, adalah orang terakhir dilihat ketika altantunya ditahan polis.

Nampaknya bala juga ikut rasa tidak puas hati dengan ucapan datuk nasir hari tu yang mengatakan kaum india dan cina adalah kaum pendatang, mungkin kerana marah, ini lah masanya dia mengaitkan sekali datuk nasir dalam kes pembunuhan ini.

Kenapa nama datuk nasir sebelum ini tak pernah di sebut pun oleh bala, hatta dalam akuan bersumpah bala pun langsung tak disebut nama datuk nasir, apa bala baru perasan atau baru tahu ke yang datuk nasir ni pegawai khas pm? atau pun ada orang yang mengarahkan bala supaya mengaitkan sekali datuk nasir dalam kes pembunuhan tu.

Sah... Karpal Tahu Anwar Kaki Bontot.

Image
Pelik tapi memang pelik pun, tak tahu sebap apa, karpal singh yang selama ini tahu perlakuan kaki bontot anwar tapi dia masih sanggup membela si kaki bontot itu, ni bukan cakap kosong, det sertakan bukti Hansard parlimen tahun 1997 dalam sidang parlimen kesembilan penggal ketiga, mesyuarat ketiga.

Maknanya karpal dari dulu lagi dah tahu yang memang anwar ni kaki bontot, ingat karpal bercakap bukan di kedai mamak atau dalam supermarket, tapi karpal mengatakan yang anwar kaki bontot tu didalam sidang parlimen, det siarkan hansard tu utuk bacaan korang semua, jadi tak heran la dulu karpal pernah sound anwar supaya bertaubat, rupe-rupenya karpal dah tahu anwar memang kaki jubo.

Tapi kenapa nik ajis dan pimpinan pas masih tak percaya yang anwar ni kaki bontot? pelik-pelik.

Nafsu Nik Ajis setanding Paris Hilton

Image
Selepas puas melahap kek berharga ribuan ringgit, kegilaan nafsu nik ajis dibongkar lagi, kali ini dia laparkan pula hiburan, Ooo... rupenye ulama pas ni pun kebulurkan hiburan juga, dia dengan selamber mengarahkan menantunya ceo pmbk anak syarikat kerajaan negeri kelantan untuk menghabiskan jutaan ringgit wang rakyat miskin kelantan untuk dia berhibur.

Wahh... tinggi juga nafsu murshidul am pas ini yekk... nafsu berhibur nik ajis ala-ala paris hilton dan lebih kurang sama dengan nafsu berhibur tauke-tauke minyak arab, tapi yang membezakan paris hilton dan tauke minyak arab ialah mereka menggunakan duit mereka sendiri, tetapi nik ajis menggunakan duit rakyat kelantan.

Cuba perhati dalam quotation tu, nik ajis bersetuju untuk menjemput artis dan penari untuk membuat persembahan, siapakah artis tu? mungkin waheeda? mungkin akhil hayy? atau siti nurhaliza? mungkinkah menantu nik ajis menyediakan sekumpulan penari gelek, supaya lebih nampak seperti berada di timur tengah, haram-haram nik aj…

Cerita Seekor Anjing.

Image
Ni ada cerita seekor anjing, anjing ni dah tua, anjing ni di bela oleh seorang mat gay, anjing ni cukup setia dengan mat gay ni, tak pasti lah sama ada mat gay ni pun turut bernafsu kat bontot anjing ni ke tidak, setianya anjing tua ni sampai dia sanggup mempertahankan tuannya walau pun dia tahu yang tuannya seorang gay yang kaki tutuh bontot jantan, walau pun telah berbakul-bakul bukti telah di pertontonkan si anjing ini tetap setia untuk mempertahankan tuannya.

Dulu dalam group anjing ni, adalah dua tiga ekor anjing yang agak berakal sikit, mereka terfikir kenapa la kita ni asyik sangat nak bergaduh dengan si kucing, walau ape pun yang kucing buat untuk kebaikan yang kita (puak-puak anjing) juga merasa, tapi kita tetap juga nak salahkan kucing, tetap juga kucing yang salah, jadi group anjing ni pun bersetuju untuk anjing dan kucing bersatu dan berbaik-baik, tetapi apa bila si anjing tua ni dengar (anjing tua ni adalah ketua tertinggi dalam group anjing tadi) maka dia menyalak sakan, …

Abang Nuar Pi Court Sorang Yee...

Image
Apa yang berlaku pada anwar hari ini mengingatkan det pada satu kes pembunuhan yang berlaku 3 ke 4 tahun lepas, pembunuhan seorang awek cun yang menjadi kontroversi satu tanah melayu, gadis itu dibunuh dan mayatnye telah di jumpai oleh housematenya dalam keadaan cukup mengaibkan, lalu timbulah cerita-cerita yang kurang enak mengenai awek ni, awek tu seorang ini lah, awek tu cari makan macam ni lah dan macam-macam lagi.

Selepas polis menyiasat terbukti 80 peratus dari cerita-cerita yang di hebahkan tu ada benarannya, di tambah dengan berberapa ujian dna dan ujian-ujian lain, keluarga awek itu menuduh ada pihak sengaja untuk mengaibkan anaknya, segala cerita mengenai anaknya dikatakan tomahan, keluarganya mengatakan yang anaknya tu baik dan macam-macam lagi, sampailah kes anaknya itu dibawa ke mahkamah, berbondong-bondonglah tukang gosip dan keluarga awek tu datang ke mahkamah untuk mendengar kes terhangat di pasaran ketika itu.

Malang bagi keluarga awek tu, dalam mahkamah tiada apa yang …

Surat Penghinaan Terhadap Bangsa Melayu dan Agama Islam

Image
Bila hishammudin cium keris, cina kata melayu racist, apa yang racistnya? salah ke dia cium keris tu? bila melayu panggil orang india dengan panggilan "keling" orang india kata melayu racist, bukan ke perkataan keling ni adalah panggilan untuk pedagang india yang berdagang di melaka satu ketika dulu? tingginya hormat orang melayu pada keling-keling yang datang berdagang di melaka sampaikan nama keling ini diabadikan di satu tempat di melaka, sampaikan hang tuah pun dikuburkan disana dan dipenang ada masjid namanya kapitan keling, kanapa mase tu keling-keling tak protes kata melayu ni racist?

det dapat email dari seorang pembaca, dalam email tu dia lampirkan sekali satu surat yang jika kita membacanya nescaya akan terguris lah hati orang melayu yang beragama islam, surat ini bertarikh 31 July 2008, berberapa bulan selepas pakatan haram menang besar dalam pru ke 12, menurut pengirim email itu, surat ini diserahkan by hand kepada kerani pejabat daerah itu oleh penulis surat itu …

Terkini dari kediaman Anwar

Image
Murshidul hamPAS tadi baru selesai mengimamkan solat hajat kononnya untuk kesejahteraan untuk anwar ibrahim menghadapi perbicaraan esok, mengikut cerita para makmum yang hadir, ada juga sekelompok penyokong anwar yang turut bersembahyang hajat meminta ALLAH menurunkan bala keatas saiful.

Nampak tak? jahat dan macam sial je perangai penyokong-penyokong anwar, pada det memang padan la pun, yang mengimamkan tu tok guru yang sembahyang minta turun bala pecah perut pada datuk najib hari tu, tengok je la apa jadi dengan dia, bala turun menimpa-nimpa, esok anwar pun dapat bala yang sama juga. pada muka.

Update Kes Liwat Anwar.

Image
Akibat tidak berpuashati dengan keputusan mahkamah tinggi yang menolak permohonan anwar untuk menangguhkan prosiding perbicaraan kes liwatnya, ratusan penyokong anwar membuat kecoh di hadapan pintu masuk mahkamah tinggi kuala lumpur, namun kecekapan pihak polis telah berjaya metenteramkan keadaan.

Mahkamah menetapkan esok jam 2.30 petang untuk perbicaraan kes itu bermula, mari sama-sama kita tengok esok apa pula alasan anwar untuk menangguhkan lagi kes itu.

Perbuatan tak bertamadun pemimpin pkr, mereka dengan selamber membuat bising dalam bangunan mahkamah tinggi kuala lumpur.

Puluhan pengamal sex luar tabie, hadir memberi sokongan kepada anwar.

Antara pemimpin pkr yang hadir memberi sokongan untuk menghalalkan perbuatan sex luar tabie anwar.

Dek kerana bergitu taksub dengan perbuatan liwat, pok cik ini dengan lantang memaki hamun kerajaan, tetapi akhirnya pok cik ini dikejarkan pula ke hospital kerajaan kerana sakit jantung kronik, di beritakan pok cik ini sekarang dimasukan ke unit raw…