Isu Selangor: Pesta Arak Di Pejabat SUK Selangor

Isu Selangor: Pesta Arak Di Pejabat SUK Selangor

Benarkah ada pesta arak di pejabat suk selangor? hanya mereka-mereka yang terlibat di pejabat exco kerajaan negeri yang bukan melayu sahaja...

6 Comments
Siapa VIP PKR Itu???

Siapa VIP PKR Itu???

Siapa VIP PKR yang akan menyertai umno? cerita ini sudah bertebaran di seluruh kem pkr, anwar ibrahim sudah tidak senang duduk sekarang ini,...

8 Comments
AHMAD MASLAN HARUS MINTA MAAF KEPADA BLOGGER

AHMAD MASLAN HARUS MINTA MAAF KEPADA BLOGGER

Penghinaan ahmad mazlan menggelarkan blogger sebagai GOBLOK memang tidak boleh di terima akal yang waras, ahmad sebagai seorang timbalan me...

3 Comments

Sialnya Khalid Gagap Nak Sabotaj Bangsa Melayu.

Hari tu det ada keluarkan artikel ' kenapa khalid kebulur sangat tanah YBK ' memang sah, tanah milik ybk di serendah tu memang tin...

4 Comments
Anwar Serah Pangsapuri Takde CF

Anwar Serah Pangsapuri Takde CF

Nyawa penduduk pangsapuri Taman Ukay Bistari di Hulu Kelang dalam bahaya, anwar sanggup menggadaikan nyawa penduduk disitu hanya kerana sem...

11 Comments
Khalid Samad Pelacur Agama Bersuara Lagi.

Khalid Samad Pelacur Agama Bersuara Lagi.

Selepas menyepi kan diri setelah di sound oleh Tuanku Sultan Selangor, pelacur agama khalid samad bersuara lagi semalam, demi meneruskan ag...

6 Comments
Fantasi Barua Azmin Ali, Kononnya Umno Selangor Bergolak

Fantasi Barua Azmin Ali, Kononnya Umno Selangor Bergolak

Ya, hanya itulah yang det boleh katakan, si barua azmin ali bersuara lagi, si adun seri muda, suhaimi shafie merupakan barua terbaru yang d...

5 Comments
Kes TNC Merogol: Polis Report Dan Wajah Perogol Di Dedahkan

Kes TNC Merogol: Polis Report Dan Wajah Perogol Di Dedahkan

Inikah rupanya orang ( rujuk sini ) yang merogol seorang wanita di pejabatnya tingkat 3 Fakulti Kejuruteraan UPM Serdang? kalau betul, man...

5 Comments
Solat Hajat & Ceramah Perdana, Tangguh Atau Di Batalkan?

Solat Hajat & Ceramah Perdana, Tangguh Atau Di Batalkan?

Solat Hajat Tangguh, ceramah perdana pun tangguh , itulah yang senario yang berlaku di shah alam semalam, anwar di ibarat seperti sudah jat...

1 Comments
Solat Hajat Untuk Peliwat Malam Ini.

Solat Hajat Untuk Peliwat Malam Ini.

Maulidur Rasul Takde Fadilat, Sembahyang Hajat Untuk Peliwat Banyak Fadilatnya. Malam ini bertempat di stadium melawati shah alam, akan di...

12 Comments
Timbalan Naib Canselor Unisel PEROGOL???

Timbalan Naib Canselor Unisel PEROGOL???

Gempar... TNC Unisel Perogol, kalau betul mane khalid gagap nak letak muka, dia lantik perogol sebagai TNC. gila lah, benda ni betul-betul ...

2 Comments
20 Tahun Memerintah, 20 Tahun Menipu Rakyat

20 Tahun Memerintah, 20 Tahun Menipu Rakyat

Tahun ini, genaplah 20 tahun pemerintahan nik ajis sebagai menteri besar kelantan dan genap lah juga 20 tahun kelantan sebagai negeri termu...

4 Comments
Hakim Kekal, Anwar Kalah Lagi...

Hakim Kekal, Anwar Kalah Lagi...

Hari Ini mahkamah memutuskan hakim yang mendengar perbicaraan anwar Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah, tidak perlu menarik diri dari mendenga...

2 Comments
Anwar Minta Tolong Doktor Australia

Anwar Minta Tolong Doktor Australia

Hubungan adik beradik antara anwar dan michael danby Tidak yakin dengan kemampuan pakar forensik tempatan, anwar terpaksa mencari pakar for...

2 Comments
Anwar Gagal Gugurkan Kes Liwatnya.

Anwar Gagal Gugurkan Kes Liwatnya.

Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini gagal dalam rayuannya agar mahkamah membatalkan pertuduhan liwat terhadapnya. Panel t...

0 Comments
Nik Ajis: Sambutan Maulidur Rasul Tiada Fadilat

Nik Ajis: Sambutan Maulidur Rasul Tiada Fadilat

Maulidur Rasul tiada fadilat, tapi gaul yee sang banyak fadilatnya. Umno Kelantan menyifatkan kenyataan Menteri Besar Datuk Nik Abdul Aziz...

6 Comments

Misteri Ghaibnya Persuruhjaya PAS W/P Selama 3 Hari.

Pesuruhjaya PAS Wilayah Persekutuan Mohamad Nor yang dilaporkan hilang sejak Khamis lalu, selamat dan telah pulang ke rumahnya di sini petan...

2 Comments
Nik Ajis Kelihatan Bodoh Kalau Dia Bersuara

Nik Ajis Kelihatan Bodoh Kalau Dia Bersuara

Pemerintah Diktator Kelantan bersuara lagi, kali ini tua kutuk tu meminta ahli parlimen pkr zahrin hashim letak jawatan, oii tua kutuk... ap...

5 Comments
KEADILAN UNTUK MOHD BAKRI MANGSA LANGAR ADUN DAP.

KEADILAN UNTUK MOHD BAKRI MANGSA LANGAR ADUN DAP.

POSTER EDISI CETAK DAN EDAR artikel mengenai kes langgar di sini

1 Comments
Ajal Ketua Pembangkang Hampir Tiba.....

Ajal Ketua Pembangkang Hampir Tiba.....

Datuk zahrin letak jawatan pagi semalam, kini menjadikan tinggal 29 orang sahaja ahli parlimen pkr dalam dewan rakyat, dap masih kekal deng...

3 Comments
Idea Anwar Menjadi Kenyataan.

Idea Anwar Menjadi Kenyataan.

Anwar memang hebat orangnya, sejak dia jadi tpm sampailah dia di terajang keluar dari pentadbiran kerajaan dan umno, setiap idea dia selalu...

5 Comments

DEMO AMAN & PENYERAHAN MEMORANDUM

DEMO AMAN & PENYERAHAN MEMORANDUM: KHALID IBRAHIM NAK RAMPAS TANAH YBK SELANGOR. BERTEMPAT DI MASJID SHAH ALAM, JAM 2 PETANG (SELEPAS ...

0 Comments
Anak Raja Petra Nak Bunuh Diri....

Anak Raja Petra Nak Bunuh Diri....

Selepas tidak dapat mengikut jejak bapaknya raja petra kamaruddin lari bersembunyi di england bersama dua orang pelacur orang putih, anakny...

3 Comments
Kenapa Khalid Kebulur Sangat Tanah YBK

Kenapa Khalid Kebulur Sangat Tanah YBK

Tanah yang bergrade tinggi di selangor sudah berkurangan yang tinggal adalah tanah yang kurang strategik tempatnya, bila tempatnya kurang s...

3 Comments
Adun DAP Mabuk Langgar Pelajar Melayu.

Adun DAP Mabuk Langgar Pelajar Melayu.

Saja nak det nak kasi perangat balik cerita 2-3 hari sudah, bapak samseng dan adun dap sekinchan, ng sue lim telah melanggar seorang pelajar...

6 Comments
Balasubramaniam baru tahu datuk nasir pegawai khas najib.

Balasubramaniam baru tahu datuk nasir pegawai khas najib.

Selepas gagal membuktikan datuk najib terlibat membunuh altantunya, kini pihak pembangkang menggunakan pariah mereka, bala subramaniam seor...

3 Comments
Sah... Karpal Tahu Anwar Kaki Bontot.

Sah... Karpal Tahu Anwar Kaki Bontot.

Pelik tapi memang pelik pun, tak tahu sebap apa, karpal singh yang selama ini tahu perlakuan kaki bontot anwar tapi dia masih sangg...

3 Comments
Nafsu Nik Ajis setanding Paris Hilton

Nafsu Nik Ajis setanding Paris Hilton

Selepas puas melahap kek berharga ribuan ringgit, kegilaan nafsu nik ajis dibongkar lagi, kali ini dia laparkan pula hiburan, Ooo... rupeny...

6 Comments
Cerita Seekor Anjing.

Cerita Seekor Anjing.

Ni ada cerita seekor anjing, anjing ni dah tua, anjing ni di bela oleh seorang mat gay, anjing ni cukup setia dengan mat gay ni, tak pasti ...

5 Comments
Abang Nuar Pi Court Sorang Yee...

Abang Nuar Pi Court Sorang Yee...

Apa yang berlaku pada anwar hari ini mengingatkan det pada satu kes pembunuhan yang berlaku 3 ke 4 tahun lepas, pembunuhan seorang awek cun ...

9 Comments
Surat Penghinaan Terhadap Bangsa Melayu dan Agama Islam

Surat Penghinaan Terhadap Bangsa Melayu dan Agama Islam

Bila hishammudin cium keris, cina kata melayu racist, apa yang racistnya? salah ke dia cium keris tu? bila melayu panggil orang india dengan...

3 Comments
Terkini dari kediaman Anwar

Terkini dari kediaman Anwar

Murshidul hamPAS tadi baru selesai mengimamkan solat hajat kononnya untuk kesejahteraan untuk anwar ibrahim menghadapi perbicaraan esok, me...

7 Comments
Update Kes Liwat Anwar.

Update Kes Liwat Anwar.

Akibat tidak berpuashati dengan keputusan mahkamah tinggi yang menolak permohonan anwar untuk menangguhkan prosiding perbicaraan kes liwatny...

7 Comments