20 Tahun Memerintah, 20 Tahun Menipu Rakyat


Tahun ini, genaplah 20 tahun pemerintahan nik ajis sebagai menteri besar kelantan dan genap lah juga 20 tahun kelantan sebagai negeri termundur di malaysia.

Dua puluh tahun masa yang cukup seksa bagi rakyat kelantan yang inginkan negeri mereka maju setanding negeri-negeri di sebelah pantai barat, tapi apakan daya, nik ajis dan pas kelantan tak mampu melakukan itu semua, yang mereka mampu ialah, menipu, menipu dan terus menipu.

Dulu Tun Mahathir berkuasa 22 tahun lebih 2 tahun dari nik ajis, mahafiraun, mahazalim dan diktator, itu cercaan dan nista yang nik ajis lemparkan kepada mahathir, tapi macam mane pula dengan nik ajis yang berkuasa selama 20 tahun? adakah dia juga nak kan gelaran macam tu juga ? atau dia akan bagi alasan yang dia dapat wahyu dari langit supaya dia terus lagi jadi mb kelantan.

Sampai bila nik ajis nak jadi mb kelantan, sampai bila nik ajis nak menyusahkan hidup rakyat kelantan yang kini terpaksa mencari rezeki di tempat orang, sampai bila, kelantan kini sudah mendapat gelaran baru "negeri tempat penyebaran fitnah" memang pun, segala fitnah datangnya dari negeri yang di perintah nik ajis.

Nik ajis dulu pernah berkata "kalau dr mahathir letak jawatan maka saya (nik ajis) pun akan letak jawatan" nah dah 7 tahun tun mahathir letak jawatan, nik ajis bila lagi? nik ajis manusia munafiq, cakap tak serupa bikin dan pembongak nombor wahid.

Dua puluh tahun memerinth, dua puluh tahun rakyat kelantan di tipu.

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 comments:

Anonymous said...

Salam tuan, itulah akibatnya nicky jeez bila cakap besar sgt...last2 Allah tunjukkan sikap takbur dia memakan diri sendiri, sekarang ni plak dia sokong al-liwaty wa jubury tu plak...makin banyak la sewel ularmak ni..

Anonymous said...

20 Tahun Tok Guru, wali selipar Nik Najis tuo kutok berdoa, tetapi apakah doa beliau di terima Allah? Kalau betul beliau ini seorang Ulama yg sohih tentu Ngeri Kelantan menjadi Kota Serambi Mekkah, aman, damai, makmor, sentosa, kaya raya, maju, gilang gemilang, pembangunan dan bersih. Tetapi lihat lah sendiri. SEdarolah dan insaflah wahai ahlul2 dan bahalul2 orang2 Kelantan, sudh terang tak yah bersuloh, belaiu bukan Ulama sohih, beliau fullamak plastik. celako x3. Mulut beliau bau bangkai, Kelantan negeri yg paling miskin dan mundur. Paling kotor dan menjijikkan. Kes2 jenayah yg meningkat, pentabiran yg paling bahalul dan bodoh sombong. Jalanraya, kemudahan awam, toilet2, air bersih, sisa najis, sampah sarap, yg tak terurus. Apakah ini melambangkan Islam. nahe..nahe...nahe. Sungguh memalukan Ugama dan bangsa sendiri je. Saya syorkan kepada penyokong2 Parti Ajaran Songsang dan menyesatkan, pergi lah negeri Kelantan dna melihat dgn mata dan kepala sendiri. Anda pasti akan meloyakan tekak anda melihat kaedaan "Kota Serambi". Tetapi semua ini telah dijamin masuk syurga Mak bapak Nik Najis yg punya. Kepada ahlul2 bahalul PAS, kalau mengerjakan ibdah haji kalau pakai duit titik peluh dan keringat sendiri tak bagus, yg lebih afdal ikut contoh Tok Guru selipar, nak buat haji, tunggu dapat sponsor kelas VVIP, baru dapat Haji Mambrur baru lebih afdal!!- Untuk orang2 dan pengikut tegar PAS je. Kepada yg mereka yg masih ada iman dan akal, dan pengikut ahli sunnah wal jemaah loe pikir lah sendiri. Sedarlah dan insaflah ahlul2, marilah kembali dari jauh menyimpang dari ugama yg dibawa oleh Rasullullah dan Islam yg sebenar. Jangna lah kamu dan keluarga merelakan diri masuk Isle Nik Najis, plastik. Nauzibilah

Anonymous said...

bodoh betul barua2 umno/bn ni..cakap sedap la sebab korang memerintah negara skrg, tengok nanti bila korang dah jadi pembangkang, satu2 penipuan akan terbongkar..disumbat kedlm penjara, baru ada akai semua. Anak haram semua, bersedialah nanti..aku nak tengok je nanti setakat mana korang boleh tepis segala dakwaan

eXception said...

Satu tipu Nick Ajiszz tidak cukup...
Dua kali tipu juga masih ngak cukup...
Emang dasar...
Emang dasar...
Hey emang dasar kau bajingan...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan