Posts

Showing posts from April, 2013

PRU 13: Klon Anwar Dari Thailand, DAP Akui Anwar Bangang...

Image
DAP mengakui Dr Mazlan calon BN mampu memberi saingan yang sengit terhadap Anwar,menurut sumber DAP majoriti undi kepada Anwar setakat ini telah merudum teruk di tempat sendiri strategi BN meletakkan calon yang baik seperti Dr Mazlan memberi kesan besar kepada pengundi Permatang Pauh.
Strategi menghangatkan kembali video China Doll kononnya wujud klon dan dilakonkan di Thailand menurut sumber DAP telah memakan diri apabila makin ramai percaya bahawa Anwar punyai masaalah moral. DAP berasa gusar melihat Anwar tidak bijak...
komen aku: DAP baru tau ke anwar ibrahim nie bodoh... aku dah lama tau dah...

PRU 13 Cubaan Tian Chua & Nurul Izzah Cetus Huru-Hara Di Kem Tentera Pagi Tadi...

Tian Chua dilaporkan telah membuat provokasi di pusat mengundi kem askar di Parlimen Batu yg mengatakan dakwat yg dicalit pd jari pengundi Askar yg bernama Azmi telah hilang.

Tian Chua dan Nurul Izzah telah membawa Azmi ke Balai Polis skrg utk membuat lapuran..

Mereka mula membuat provokasi stage 1 kearah Arab Spring..Tian Chua dilaporkan telah membuat provokasi di pusat mengundi kem askar di Parlimen Batu yg mengatakan dakwat yg dicalit pd jari pengundi Askar yg bernama Azmi telah hilang.

Tian Chua dan Nurul Izzah telah membawa Azmi ke Balai Polis skrg utk membuat lapuran..

Mereka mula membuat provokasi stage 1 kearah Arab Spring..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

PRU 13: Selama 5 Tahun Perintah Selangor, Ini Kerja Mereka...

Image
Selama 5 tahun mereka perintah selangor, inilah kerja mereka, itu pasal selangor tak maju, tiada pelabur masuk, masaalah air tak selesai, masaalah sampah tak selesai, semua benda tak selesai, masaalah sosial makin berlambak, rumah urut tumbuh macam cendawan... pasal ada adun dan exco macam nie...
TIDO...

TIDO...

MAIN FACEBOOK...

PRU 13: Anggota Polis Dan Tentera Baca Tulisan Ini Sebelum Pergi Mengundi...

Tatapan bagi semua Rakan seperjuangan,

Aku bukan lah org Umno apatah lagi org PAS.

Aku org PKR? Sorry, gua lelaki TULIN.

Aku org DAP? Langkah mayat aku dulu!

Wahai Rakan seperjuangan
sapa yg mengelarkan kita anjing kerajaan masa BERSIH sangat?

Sapa yg berarak membawa mayat Kugan keliling bandar dan menjerit kita pembunuh?

Sapa yg tampil kehadapan dlm kes Aminurasyid dan seterusnya mengelar polis trigger happy?

Disaat kita meratapi perwira kita yg gugur di Lahad Datu siapa yg galak mempertikaikan SYAHID kah mereka?

Kita terima saja gelaran yg mereka lemparkan kpd kita atas dasar profesionalisme dgn senyuman.

Hari ini tibalah masanya utk kita menzahirkan kita bukan Anjing, bukan Pembunuh, bukan Trigger Happy dan Wira kami di Lahad Datu bukan sandiwara, malahan kami juga sanggup MATI utk mu MALAYSIA walaupun Syahid kami telah dipertikaikan, maka rakan sekalian tentukan lah hari ini apa yg di perjuangkan oleh Sang Saka Biru , kepada semua rakan seperjuangan "Selam…

PRU 13: Yakop Sapari Kantoi Besar, Kota Anggerik Takde Rumah Urut...???

Image
Dalam dewan selalu tido, makan gaji buta lepas tu duit gaji buta buat bagi makan anak bini, itu pasal jadi bebal nak mampos, Allah dah butakan mata yakop...
Cukup mudah untuk kita nak tahu di mana kawasan dun kota anggerik dan dun batu tiga, ok kalau kita dari klang nak ke subang jaya, melalui federal highway, bermula dari roundabout berkeley kawasan sebelah kanan tu ialah dun batu tiga, dan sebelah kiri itu adalah dun kota anggerik, maknanya, kawasan bandar baru klang dan jusco bukit raja termasuk dalam dun kota anggerik...
Kalau yakop sapari dalam dewan tak tidor, sudah tentu dia tak akan keluarkan kenyataan bodoh seperti dibawah... di kawasan bandar baru klang dalam dun kota anggerik sahaja ada tidak kurang dari 6-7 rumah urut... tak percaya??? korang boleh tengok sendiri, aku yakin rumah urut tu tak tutup lagi, habis kenapa yakop kata dalam dun kota anggerik tak ada rumah urut...???
Apa pun inilah satu contoh wakil rakyat makan gaji buta yang Allah dah tunjukan untuk rakyat shah …

PRU 13: Akhirnya Hadi Akui Sukar Untuk Pakatan Hapuskan Toll, Turankan Harga Kereta Dan Minyak

Image
Akhbar the New Straits Times kelmarin ini melaporkan Hadi Awang mengakui sukar untuk menepati janji menghapuskan tol dan menurunkan harga kereta sekiranya PR memerintah. Malah, beliau juga mendedahkan bahawa PR belum lagi melakukan kajian terperinci mengenainya. 
Katanya, “pakatan perlu membuat kajian terperinci terlebih dahulu sebelum menghapuskan tol bagi mengelakkan bebanan kewangan bagi menampung kos pengurusan lebuhraya”. Kenyataan itu dibuat di dalam sebuah ceramah di Taman Padang Midin Kuala Terengganu semalam. 
Dalam ceramah yang sama, Hadi juga mengakui bahawa negara akan mengalami kemerosotan ekonomi jika penghapusan duti eksais kereta import dilakukan secara drastik sepertimana yang termaktub dalam manifesto pembangkang. Selain itu, Hadi juga mengulangi kenyataannya yang tidak ingin berebut kerusi Perdana Menteri dan lebih rela menjadi nelayan. 
Sebagai ahli politik, Hadi nampaknya sudah cukup berhati-hati dengan menambah perkataan ‘secara drastik’ di penghujung ayat menge…

PRU 13: Parlimen Klang Bakal Kembali Ke Pangkuan BN...

Image
Ribuan sambut najib di pandamaran semalam, bukan seperti husam musa yang menggunakan penyokong import dari kelantan, mereka yang datang di pandamaran semalam terdiri dari penduduk tempatan dan pengundi di ketiga-tiga dun dalam parlimen klang...
Mood sebergini tidak berlaku sewaktu kampen pilihanraya umum ke 12 yang lepas, adakah ini petanda parlimen klang, dun pandamaran, dun perlabuhan kelang dan dun kota alam shah akan dimiliki semula oleh barisan nasional...???

PRU 13: Kenapa Khalid Samad Panic Jumpa Zul Nordin, Biar Gambar Berbicara...

Image
Kelam kabut khalid samad bertembung dengan zul nordin di pasar malam padang jawa tempoh hari, soalnya kenapa khalid enggan bersalam dengan zul nordin...???
Wajah panic khalid ketika bertembung dengan zul nordin jelas kelihatan... kanapa khalid panic sedangkan selama nie, khalid cukup confident yang dia boleh tapau zul bila-bila masa...
Apa pun korang tengoklah sendiri riak muka khalid samad, muka cuak ada, muka panic ada, muka gelabah beruk ada, macam-macam muka ada...

Gambar Sekitar Lawatan Najib Ke Rumah Allahyarham Datuk Saharuddin Ibrahim

Image
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak meluangkan masa kira-kira sejam menziarahi balu serta keluarga Allahyarham Timbalan Pengarah Kastam Perkastaman/Cukai Dalam Negeri, Datuk Saharuddin Ibrahim yang ditembak mati di Persimpangan Lampu Isyarat Presint 9, Putrajaya, kelmarin.
Dalam majlis pertemuan bersama keluarga arwah tersebut, Datuk Seri Najib Razak telah menyerahkan Ganjaran Terbitan (GT) berjumlah RM470,000 kepada balu Timbalan Ketua Pengarah Kastam Bahagian Pengkastaman dan Cukai Dalam Negeri, Datuk Shaharuddin Ibrahim.
Sementara itu, Perdana Menteri menegaskan pihak polis telah diarahkan supaya melakukan siasatan yang menyeluruh bagi memastikan penjenayah tersebut dihadapkan ke muka pengadilan.
Najib turut menyelar sikap pemimpin pembangkang yang menyifatkan kematian Allahyarham Datuk Saharuddin Ibrahim disebabkan kerajaan korup.


PRU 13: Confirm Khalid Ibrahim Makan Gaji Buta, Rakyat Pelabuhan Kelang Wajib Tolak...

Image
Kalau siapa pernah lalu di simpang empat pandamaran klang, berdekatan dengan balai polis pandamaran, pasti akan terperasan satu papan billboard muka khalid ibrahim dengan tulisan kalau tak silap aku "pakatan akan laksanakan janji untuk bina jambatan klang yang ketiga"
Apa yang aku cuba highlight kan kat sini ialah, kenapa jambatan ketiga? bukankah klang memang sudah ada tiga jambatan...?? 1, jambatan kota, 2, jambatan tengku kelana, 3, jambatan connaught, dekat stesen janakuasa elektrik tnb...
Jadi untuk apa khalid buat billboard kata pakatan akan bina jambatan ketiga, sepatutnya di billboard itu di tulis jambatan ke empat...
Nampak sangat khalid sebagai menteri besar makan gaji buta, dalam daerah klang ada berapa buah jambatan pun dia tak tahu...
Untuk rekod, memang betul kerajaan bn dulu pernah berjanji untuk membina lagi satu jambatan di daerah klang, majlis pecah tanah telah dibuat berberapa hari sebelum menjelang pru 2008, tapi tidak dapat di teruskan kerana bn tumbang…

PRU 13: Wohhh... Rupenye Nurul Izzah Kenal Rapat Dengan Pelakon Porn Ini...

Image
Kan aku dah kata, anak cina pelakon porn tu bukan suka-suka nak buat benda macam nie kalau tidak ada orang yang arahkan...
Nah sekarang dah terbukti memang confirm arahan untuk mengaibkan bn datangnya dari pemimpin pakatan...
Apa kaitannya pelakon porn itu dengan izzah...???
Korang boleh nilaikan sendiri...
tulisan aku mengenai pelakon porn itu klik sini..

PRU 13: Calon BN Dun Batu Tiga Tenang Menjawab Soalan Dari Penyokong PAS...

Image
Kejadian ini berlaku ketika aku mengikuti calon n.41 batu tiga, datuk ahmad nawawi melawat pdm kampung bukit kuda, sesudah selesai memberi taklimat dan sedikit ceramah, seorang anak muda penduduk tempatan dan penyokong tegar PAS datang ke khemah untuk bertanyakan soalan kepada calon...
Maka calon pun bersetuju untuk mendengar soalan dari anak muda itu, soalannya bolehlah aku ringkaskan mengenai pembangunan kampungnya, apa jaminan najib dalam mambatu masaalah anak muda, pengganguran dan peluang pekerjaan...
Walau pun soalan itu nampak tough, aku tengok calon dun batu tiga menjawab dengan tenang, mungkin pengalaman dia sewaktu menjadi exco kerajaan negeri dulu dengan memegang portfolio pendidikan dan belia, dia tahu macam mana nak menenagkan amarah anak muda...
Alhamdulilah calon batu tiga itu dengan tenang menjawab satu persatu jawapan dengan tidak sedikit pun menyalahkan kerajaan pakatan, kalau orang pakatan punya jawapan pasti umno di persalahkan, akhirnya anak muda bersetuju dengan j…

PRU13: Demi Undi, Anak Anwar Dah Tak Reti Halal Haram...

Image
Kalau orang umnolah yang masak dalam restoran yang menyediakan arak, aku yakin lumat blogger LGBT yang menyokong pakatan lanyak, tapi bagai mana pulak dengan nurul izzah main masak-masak dalam restoran yang menyediakan arak dan minuman keras...??
Mesti blogger LGBT penyokong pakatan akan kata, "tak pe dia masak je, bukan dia minum pun.."
Itulah mereka, bila pemimpin mereka buat semuanya halal...

Gambar dibawah di buat sebagai perbandingan, aku yakin ia di tempat yang sama...


Maka bila seorang muslim dah tak kenal halal dan haram, rakyat dan pengundi lembah pantai mengucapkan...

PRU 13: Sabak Bernam Tumbang, 70 Ribu Hadiri Ceramah Anwar...

Image
Bak kata blogger GAP, ramai yang tak minat mendengar kelentongan penjual pil kuda dari permatang pauh ini...
Semalam bertempat di Padang Taman Air Manis, Sabak Bernam, Anwar Ibrahim telah hadir bagi menjayakan program yang dianjurkan oleh Dr. Aziz Basi, calon PKR Parlimen Sabak Bernam dengan program 'Sepetang Bersama Anwar Ibrahim'.



PRU 13: Bila Terbaca Harakah Aku Teringat Insiden Ini...

Image
Bila terbaca artikel dalam harakah daily, serta merta aku teringat satu insiden sewaktu prk merlimau beberapa tahun lepas...

Korang tengok gambar pada artikel harakah kemudian korang tengok pulak video di bawah...



Tiga langkah je bro, mula-mula menyelit kemudia tunggu orang snap gambar kemudian terus blah... buat modal gambar masuk facebuk...

PRU 13: Pakatan Menang, Pekerja Toll Kena Buang...

Image
Pakatan kerap kata, kalau mereka memerintah malaysia, toll akan di hapuskan, sekali dengar memang seronok, mungkin ada juga pekerja toll yang merasa seronok, tapi bila hapuskan toll bermakna syarikat konsesi toll terpaksa di tutup, bila syarikat di tutup, bermakna, perkerja akan di berhentikan, jadi apa alternatif pakatan untuk membantu pekerja toll yang di berhentikan...???
Dalam manifesto pakatan memang ada menyebutkan "pembiayaan operasi lebuhraya mampu di tampung menggunakan dana 5 bilion", itu bermaksud maintenance jalan, lampu, divider dan lain-lain, tapi macam mana dengan staff...???
Adakah pakatan akan serapkan semua kakitangan dari beberapa konsesi toll menjadi kakitangan awam? ingat tony pua pernah kata, mereka akan kurangkan jumlah kakitangan awam, jadi kemana nak di campakan mereka tu...???

PRU 13: Undi Pakatan Bermakna Kakitangan Awam Bersetuju Untuk Di Buang Kerja...

Image
Setiausaha Bahagian Penerangan DAP Tony Pua Kiam Wee berkata, jika Pakatan Rakyat dapat memerintah kerajaan pusat sahaja, akan kemukakan satu projek yang dinamakan “Projek Khas Mengurangkan Kakitangan Awam” untuk mengurangkan bilangan kakitangan awam berperingkat-peringkat setiap tahun.
Tony Pua berkata, Pakatan Rakyat akan menggalakkan kakitangan awam yang sudah tua dinasihatkan berhenti kerja. Ia akan ambil contoh cara negera China bagaimana mereka kurangkan kakitangan awam termasuk kakitangan awam yang kurang berprestasi, kakitangan awam yang diberhentikan ini akan mendapat pampasan separuh gaji, supaya pihak kerajaan dapat kurangkan bebanan dan tanggungan kos untuk membayar gaji kakitangan awamnya.
Tony Pua Kiam Wee juga berkata, buat masa ini kakitangan awam yang berjumlah 1.3 juta orang di negara ini, dengan nisbah 4.6 peratus daripada penduduk negara kita; jika dibandingkan dengan negara jiran seperti Thailand, Indonesia, Filipina dan Korea, bilangan kakitangan awam mereka hanya …

PRU 13: Untuk Apa Ahli Majlis Tertinggi PAP Turun Naik Bangunan Komtar..?

Image
Gambar dari sumber sahih menunjukan beberapa orang lelaki cina yang juga ahli jawatankuasa tertinggi parti pap singapura turun naik bangunan komtar yang juga pejabat pentadbiran kerajaan pulau pinang...
Soalannya untuk apa lelaki cina buka warga negara malaysia ini turun naik pejabat ketua menteri itu...???
Malah ada yang mengatakan mereka pernah melihat beberapa orang lelaki cina yang di syaki warga singapura bedasarkan percakapan bahasa melayu mereka kurang fasih membawa beberapa luggage bag besar naik ke bangunan itu...
Adakah mereka menghantar duit dari singapura untuk di gunakan oleh dap pulau pinang dalam kempen pilihanraya ini...???

PRU 13: Penipuan Terancang Pakatan & Kakitangan SPR...

Image
Blog pembangkang sudah mula memainkan cerita kononnya anggota polis dan tentera sudah mula mengundi semalam...
Malah mereka menunjukan sekali kertas undi yang mana calon bn ahmad fauzi zahari melawan calon pkr ibrahim yaacob, di parlimen setiawangsa...
Pada aku ini adalah penipuan terancang pakatan dan berberapa kerat pekerja dalam spr, pakatan terpaksa membuat penipuan ini kerana mereka sudah nampak tanda-tanda mereka akan kalah pada pilihanraya ini...
Jadi untuk divert kekalahan mereka, maka mereka akan menuduh spr bersekongkol dengan bn supaya anggota polis dan tentera mengundi lebih awal dari tarikh sepatutnya iaitu 30 april...
Malah apa yang lebih bodoh orang yang memberi maklumat kepada blogger pembangkang itu mengatakan "Undi pos sepatutny bermula 3 hari awal dr undi awam tp skrg ni baru berapa hari bulan" sedangkan spr telah mengumumkan tarikh mengundi awal pada 30 april yakni 5 hari bukannya 3 hari sebelum hari pengundian biasa dan lagi satu, mana ada lagi undi pos…

PRU 13: Petugas PAS Penyebab Wartawan RTM Meninggal Dunia...???

Image
Walau pun di maki oleh penyokong pakatan, laporan utusan masih lagi berlapik, dalam laporan mengenai kematian seorang wartawan rtm di gua musang, utusan hanya memetik "penyokong sebuah parti politik" tentu orang tertanya-tanya parti politik mana yang ganas dan brutal itu...???
Korang boleh baca dalam laporan polis di bawah ini, kemudian buatlah kesimpulan sendiri parti politik mana yang membelasah dan menyebabkan kematian wartawan rtm itu, aku yakin korang semua pasti bersetuju dengan tajuk posting aku ini...


PRU13: Zuraidah Mak Lampir Sawan Babi Tengok Gambar Nie...

Image
Program 'walkabout' calon Barisan Nasional (BN) bagi Parlimen Ampang, Dr Rozaidah Talib, terhenti seketika ekoran terdapat kemalangan melibatkan seorang pelajar sekolah rendah di kawasan berdekatan program tersebut.
Menurut saksi kejadian, mangsa, Anis Fitriah Salehuddin, 12, yang dalam perjalanan pulang dari sekolah tidak sempat mengelak ketika beliau dan seorang lagi rakannya cuba melintasi sebatang jalan di sini.
Rakan Anis dari Sekolah Rendah Agama Kampung Melayu Ampang, walaubagaimanapun sempat menlintas dengan selamat.
Rozaidah yang berada di lokasi bergegas ke tempat kejadian bagi membantu mangsa dan terus menelefon paramedik.
Ambulan tiba kira-kira 15 minit kemudian dan membawa mangsa ke Hospital Ampang. sumber: klpos



PRU 13: Berhati-hati Untuk Mengundi Pakatan...

Image
Semua perkara ini akan berlaku sekiranya pakatan menguasai malaysia... jadi fikir dulu sebelum mengundi pakatan....









PRU 13: Hadi Kata Calon PKR Tokan Pill Kuda....

Image
Hadi kata calon PKR berfahaman komunis...
Hadi kata calon PKR tokan pill kuda...
Di awalan video itu hadi kata... "nie pemberita nak ambil berita boleh lah"
Fahamnya aku, hadi memang nak dedahkan segala salah laku calon-calon PKR... biar rakyat tahu, kalau berita nie keluar dari mulut orang umno, pkr akan kata itu fitnah, tapi cerita ini keluar dari mulut presiden pas sendiri, takan orang pkr nak kata hadi fitnah pulak kan....

PRU 13: Chegubard Gelarkan Polis Cawangan Khas "BARUA"

Image
Cuba korang dengar apa yang chegubard cuba nak menipu...
Berbelit-belit dia bercerita supaya orang percaya lelaki yang peluk china doll itu bukan anwar tapi ada orang yang menyerupai anwar di thailand...
Akhirnya untuk melepaskan kemarahan kerana mereka masih lagi tak jumpa lelaki yang menyerupai muka anwar di thailand, pegawai jasa dan polis cawangan khas di panggil barua...


PRU 13: Najib Turun Berkempen Di Parlimen Kota Raja & Subang Semalam...

Image
Kalau pagi semalam, najib turun berkempen di parlimen selayang dan gombak, di sebelah petangnya pula najib turun ke kota raja dan sebelah malam di parlimen subang...

Najib di bersama rakyat di dun seri muda...

PRU 13: Calon PAS Sungai Acheh Akui PKR Khianat Perjanjian...

Image
Kronologi Sejarah Sg Acheh :-
PRU09 (1995) – DAP PRU10 (1999) – PAS PRU11 (2004) – PAS PRU12 (2008) – PKR – dengan persetujuan/janji menukar suka sama suka dun sg bakap berdasarkan surat pada 5 November 2007, yg akhirnya PAS dikhianati. Hal yang sama berlaku kepada Dun Pinang Tunggal dan Teluk Bahang, yg PAS juga dikhianati.
PRU13 (2013) – PAS – menuntut kembali kerusi Sg Acheh, memandangkan sg Bakap sudah dimenangi oleh PKR.
Pesuruhjaya PAS P.Pinang mengumumkan terlebih dahulu kerusi Sg Acheh milik PAS setelah mendapat keputusan drpd perundingan di peringkat pakatan Pusat pada 10 Mac 2013 (laporan 11 Mac 2013), sebelum PKR mengumumkan terus calon pada 16 April 2013, sedangkan Pesuruhjaya PAS P.Pinang pada 11 April 2013 mengumumkan akan mengumumkan Calon PAS Negeri pada 17 April 2013.
Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang, amat kecewa dengan tindakan Calon PKR Sg Acheh yang sengaja memburukkan PAS P.Pinang dan menuduh tanpa bukti.
komen aku: pas memang bahalul, parti gay mana boleh boleh buat …

PRU 13: Najib Turun Berkempen Di Parlimen Selayang & Gombak Pagi Tadi

Image
Najib memulakan siri kempen jelajah selangor di parlimen selayang pagi tadi, datang menaiki bas, najib di sambut oleh calon parlimen selayang dan calon dun kuang dan taman templer, di mulakan dengan walkabout, najib berjalan kira-kira 1 kilometer mengelilingi pekan bandar baru selayang, kemudian singgah bersarapan pagi di gerai selera rumpun...
Petang ini najib akan berada di dun seri muda dalam parlimen kota raja dan sungai buloh dalam parlimen subang...
Najib tiba di bandar baru selayang...

PRU 13: Chegubard & SAMM Cabar Calon PAS Ustaz Yusni Mat Piah Berdebat...

Image
Solidariti Anak Muda Malaysia ngo yang di kepalai oleh chegubard mengakui chegubard adalah calon dan pakej terbaik yang mampu di tonjolkan oleh pkr bagi merebut kerusi panas dun sungai acheh, ini bermakna calon yang di ketengahkan oleh pas iaitu Ustaz Yusni Mat Piah yang memegang ijazah sarjana muda usuluddin dari pakistan adalah calon hampeh itu sahaja yang pas ketengahkan...
Jadi untuk menentukan calon mana yang lebih hebat, SAMM mencabar ysni mat piah dan calon bn untuk berdebat dengan chegubard pada 28 April, 9 malam di JDM Permatang Tok Mahat... sumber

PRU 13: Unit Amal Pas Mengganas Lagi, Chegu Bard Dipukul Dan Isteri Di Tolak...

Image
Baca apa yang di tulis oleh saksi di tempat kejadian...

Malah pagi ini cheGuBard dengan sengaja dihalang masuk oleh rantaian unit amal dan pemuda PAS. Beliau juga cuba dipukul dan anak isterinya ditolak oleh pemuda pas di depan pusat penamaan dalam usaha tekanan dan halangan untuk che’GuBard hantar borang pencalonan. Ramai saksi yang melihat kejadian ini. Mungkin kalau ia dilakukan oleh Umno, kita tidak beri peluang dan akan bergasak… Namun bila dilakukan oleh rakan sendiri, suasana keliru menyelubungi.
Ketika che’GuBard berada di dalam dewan pencalonan, timbul berita mengatakan chegubard bertanding sebagai calon bebas, dan juga kononnya che’GuBard tarik diri. Ini rentetan serangan psywar yang dilancarkan sejak awal yang mempersoal IC chegubard dan asal usul che’GuBard. Ini taktik kotor untuk memburukkan reputasi che’GuBard, cuba memperlihatkan kedudukan che’GuBard tidak tetap pendirian sedangkan ia tidak berlaku sedemikian. Ini juga bukan caranya…
Ini pula pengakuan sendiri oleh tuan …

Mari Kita Tengok Khalid Samad Calon PAS Shah Alam Meroyan...

Image
Sebelum korang tengok video klip di bawah nie, ada baiknya korang klik sini untuk baca kronologi cerita, lepas baca baru korang boleh paham kenapa aku kata khalid samad meroyan...


Parlimen P.75 Bagan Datoh, Zahid Hamidi Lawan Calon PKR...

Image
Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi dicabar calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Madhi Hasan dalam pertandingan satu lawan satu di Parlimen Bagan Datoh pada pilihan raya umum 5 Mei ini.
Ahmad Zahid, yang menyandang kerusi itu sejak 1995 mengemukakan kertas pencalonannya pada pukul 9.10 pagi diikuti oleh Madhi enam minit kemudian di Dewan Sekolah Menengah Sains Teluk Intan di sini.


Ini Petanda Khalid Samad Dah Nak Mamposs...

Image
Apabila tiba masa pengumuman nama-nama calon bertanding yang, tiba-tiba khalid samad menimbulkan masalah. pegawai pengurus pilihanraya mengumumkan nama berdasarkan siapa yang kemukakan borang pencalonan terlebih dahulu. 
Bila nama zul nordin diumumkan dan disambut dengan sorakan meriah oleh penyokong-penyokong bn. 
Apabila nama khalid samad diumumkan , tiada sebarang sorakan oleh penyokong mereka. 
Khalid samad berang dan memarahi datuk bandar shah alam selaku pegawai pengurus pilihanraya kerana tiada sorak sorai yang kedengaran apabila namanya diumum . 
Dia menuduh spr konon letak penyokongnya jauh dan tidak mendengar namanya diumumkan. 
Datuk bandar shah alam menjelaskan bahawa jarak tempat penyokong diletakkan adalah berdasarkan peraturan yang telah ditetapkan. 
Khalid samad menuntut supaya penyokong-penyokongnya masuk hingga ke depan dewan. datuk bandar berkata, jika itu yang dituntutnya maka beliau terpaksa mengadakan mesyuarat dengan polis dan beberapa agensi lain terlebih dahu…

Sekitar Penamaan Calon P.106 Petaling Jaya Utara, BN Lawan DAP

Image
Proses penamaan calon di parlimen pju tenang dan boring, kedua-dua belah calon datang ke pusat penamaan lebih kurang jam 9 pagi di iringi dengan penyokong yang tak sampai 100 orang...

Sivarasah "Saya Sudah Ada Fikir Mau Mati"

Image
P107 Subang: 5 Penjuru
Mohd Ismail berjasa,
nazarudin mohamad bebas
prakash rao bn
sivarasa k rasiah pkr
edros abdullah bebas

N37 Bukit Lanjan: 2 Penjuru
chong tack cheu bn
wong kiat peng pkr

N38 Paya Jaras: 2 Penjuru
muhd bushro mat johor bn
muhd khairudin othman pas

N39 Kota Damansara: 6 Penjuru-
halimaton saadiah bohan bn
mohd nasir hashim pkr
redzuan ismail pas
supaya ananda bebas
helmi omar bebas
edros abdullah bebas
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Mampos Pakatan 4 Penjuru Di Kota Damansara...

Image
BN vs PSM vs PAS vs Bebas

Itu alamat pakatan nak mampos...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Live Dari Pusat Penamaan Calon Parlimen Subang...

Image
Kira-kira 500 penyokong mengiringi calon-calon BN, UMNO meletakan dua calon bertanding di kerusi DUN Kota Damansara dan Dun Paya Jaras...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.