Posts

Showing posts from July, 2011

Pemimpin UMNO Perlu Contohi Adun Sementa Ini...

Image
Pada aku inilah pemimpin umno yang ikhlas dalam perjuangan, inilah pemimpin umno yang berjiwa besar, dia saat orang lain sibuk melobi sana melobi sini, dari sumber-sumber yang aku dengar, dia tak mahu lagi bertanding pada pilihanraya umum akan datang.
Bergitu besarnya jiwa yb rahman palil ini, bukan senang untuk melepaskan kerusi yang telah dan di menangi selama empat penggal, tapi itulah dia yb rahman palil.
"Berikanlah peluang kepada orang muda" itulah perkataan yang keluar dari mulut rahman palil kepada orang bercerita dengan aku, rahman membuka peluang kepada orang muda untuk menggantikan dia di dun sementa.
Bukan semua orang umno berfikiran seperti rahman palil ni, demi parti dia sanggup membelakangkan kepentingan peribadi, kalaulah semua adun di selangor berjiwa besar seperti rahman palil ni, aku yakin dan percaya bn/umno pasti akan menawan semula negeri selangor.

"Selangorku": Dua Lagi Asrama YS Di Tutup

Image
Lebih daripada 450 pelajar Yayasan Selangor (YS) bakal menghadapi masa depan yang gelap ekoran keputusan pentadbiran sayap pendidikan negeri Darul Ehsan itu bakal menutup dua buah asrama terkemukanya di ibukota yang selama ini menjadi penyambung talian pendidikan di beberapa sekolah terkemuka termasuk Sekolah Menengah Victoria dan Sekolah Aminuddin Baki.
Langkah itu walaupun ditentang oleh wakil Kementerian Pengajian Tinggi dan Kementerian Pelajaran dalam mesyuarat Lembaga Pemegang Amanahnya, tetap dilaksanakan oleh YS dengan tidak lagi mengambil pelajar baharu tingkatan satu ke kedua-dua asrama pusat berkenaan pada awal tahun ini.
Pihak pentadbiran bercadang menutup operasi kedua-dua asrama gah itu apabila sesi sekolah berakhir pada akhir tahun ini. Pelajar-pelajar sedia ada bakal dipindahkan ke asrama-asrama sekolah berkenaan yang pastinya tidak menjadi kenyataan kerana sekolah-sekolah tersebut juga menghadapi masalah kekurangan tempat di asrama masing-masing.
YS memberikan alasan bodo…

Idea Bodoh PAS, Pengantin Kena Tunjuk Kemaluan...

Image
Ada satu idea bodoh dari seorang pemimpin pas, aku tak pasti ianya datang dari pemimpin pas pusat atau pemimpin pas kawasan, biasa la pas, depa ni kan suka baling batu sembunyi tangan...
Idea bodoh pemimpin pas ni ialah, mensyaratkan setiap mereka yang nak berkahwin haruslah menunjukan kemaluan mereka kepada wali atau saksi masing-masing sebagai bukti yang pasangan itu adalah normal, dengan kata lain tak si lelaki terkahwin dengan pondan atau si perempuan terkahwin dengan pengkid.
Tapi walau apa pun cadangan dan idea bodoh dari pemimpin pas ni, pada aku ini adalah idea bodoh yang tak masuk akal, pondan walau se perfect mana pun dia, dia tetap pondan dan kita semua boleh tahu yang dia tu pondan, dan pengkid walau se beragas mana pun rupa dia, kita boleh dia tahu dia seorang perempuan, jadi pada aku pas tak payah la bagi idea bodoh macam ni...

Kelemahan Polis Punca Najib Hampir Di Serang...

Image
Aku tak pasti sama ada polis cawangan khas (politik) kenal atau tidak dengan pengganas-pengganas pkr yang cuba menyerang najib kelmarin, pada aku kejadian kelmarin sepatutnya tidak berlaku sekiranya cawangan khas kenal dengan muka-muka pengganas dari pkr ini.
Macam mana polis yang berada di sekitar kawasan itu najib boleh terlepas pandang kehadiran pengganas-pengganas pkr ini? aku pun tak paham la..
Cuba korang bayangkan, mamat gundu yang nak serang najib tu namanya zaki yamani, dia looser, dulu belajar uitm tapi pasal fail berberapa subjek dia kena terajang dari uitm, bayangkan kalau dia ada senjata atau bom di badanya, aku rasa najib, tpm dan berberapa orang menteri lagi menteri dah jadi arwah dah dek kerana polis gagal menghidu kehadiran pengganas-pengganas dari pkr itu.
Bila di tahan polis, si gundu tu beri alasan dia rakyat malaysia, dia nak jumpa pm kerana nak serah surat kepada pm, kepala bapak dia, kalau nak serah surat, bukan dengan cara meluru macam pengebom berani mati beb... …

Fitnah UMNO Kafir, Kit Siang Merayu Settle Luar Mahkamah...

Image
Pemimpin veteran DAP Lim Kit Siang hari ini bersetuju membuat penyelesaian di luar mahkamah dengan New Straits Times Press (M) Bhd berhubung kenyataannya ketika pilihan raya kecil Galas yang lalu.
Perkara itu didedahkan oleh peguam Lim, Sangeet Kaur setelah perjumpaan dengan Pesuruhjaya Kehakiman Datuk Dr Prasad Sandosham Abraham di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pagi ini.
Pihak-pihak berkenaan diminta hadir semula pada 17 Ogos bagi merakamkan kenyataan dan syarat-syarat yang dipersetujui,” kata hakim.
"Berikutan kenyataan yang dirakamkan itu nanti, saman kit siang akan ditarik balik.”
Dalam kejadian itu kit siang dilaporkan telah berucap di satu ceramah di Rancangan Pemulihan Tanah (RPT) Kesedar Sungai Terah, di Kelantan, di mana beliau telah menuduh orang Melayu Umno kafir.
Kenyataan kit siang itu bermaksud, beliau berniat jahat untuk mewujudkan perasaan saling benci-membenci di kalangan masyarakat majmuk di negara ini.

PANAS: Sistem IT Bukit Aman Dalam Bahaya... Bhg 3

Image
Pendedahan siri skandal unit IT di bukit aman tetap kami keluarkan informasinya.
informasi khas untuk beberapa pihak menyalin dan melakukan compilation sebagai bahan bukti nanti.
minggu ni kami akan dedahkan KEPALA disebalik skandal ini.
ingat...KEPALA.. sebelum itu anda diminta menyelusuri terlebih dahulu intipati pendedahan skandal yang lepas..
di bawah ini adalah 3 projek yang mencetus kontroversi.
-kami telah dedahkan 3 projek kontroversi unit IT bukit aman. -kami telah dedahkan perincian syarikat yang terlibat (NZ dan kelisa) -kami telah dedahkan latarbelakang kelemahan kewangan syarikat. (NZ) -kami telah dedahkan proses meragukan dalam projek. -kami telah dedahkan 3 anai-anai unit IT bukit aman. -kami telah dedahkan hobi 3 anai-anai. -kami telah dedahkan skandal syarikat dengan anai-anai.
juga mengenai latarbelakang syarikat ini adalah rania resources sdn bhd.
antara 3 syarikat ini (NZ,KELISA,RANIA) syarikat rania adalah tunjang utama kepada list syarikat yang didedahkan.
walaupun rania adal…

Cubaan Serang Najib. Pegawai Khas Zuraida Ke Lokap...

Image
Sepuluh orang termasuk pembantu ahli parlimen Ampang dan pemimpin pemuda PKR ditangkap di KL Sentral petang ini, Mohd Fareez Kamal Intidzam, pembantu kepada Zuraida Kamaruddin, ditahan oleh sekumpulan anggota polis sejurus sebelum ketibaan Najib dan rombongannya.
Semua mereka yang ditahan kemudiannya dibawa ke balai polis Travers.
Selain Fareez, timbalan ketua penerangan pemuda PKR Rozan Azem Mat Rasip @ rango adalah antara mereka yang ditangkap.
Najib dan beberapa anggota jemaah menteri menaiki kereta api laju Express Rail Link, dari Putrajaya menuju ke stesen KL Sentral bagi mengedarkan bendera Jalur Gemilang menjelang sambutan hari kebangsaan pada 31 Ogos ini.
Beliau dan rombongan yang sebelum itu dibawa dengan bas dari Pejabat Perdana Menteri ke Stesen Putrajaya Sentral pada 2.10 petang disambut 1,000 orang yang menunggu sejak 11 pagi.
Najib bersama Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, dan Menteri lain meluangkan masa beramah mesra dan bersalaman dengan orang ramai di s…

PAS Selangor Akan Berdemo Jumaat Ini, Bantah Keputusan Khalid.

Image
Kecewa dengan keputusan yang dibuat oleh khalid gagap, pas selangor akan buat demo besar-besaran jumaat ini masjid shah alam, itulah info yang aku dapat dari berberapa orang kuat pas di shah alam malam tadi...
Mereka cukup kesal dengan khalid kerana tidak mahu menutup operasi primis hiburan sewaktu bulan puasa, malah khalid gagap memperlekehkan usaha pas selangor yang nak jadikan selangor maksiat sifar pada bulan puasa ini, kata khalid "tiada masaalah untuk pub dibuka pada bulan ramadhan ini, namun jika terdapat muzik tunggang langgang sebaiknya ia di tutup kepada umat islam" pahamnya di sini, khalid juga membenarkan orang islam megunjungi pub pada bulan puasa kalau muzik yang di mainkan di pub itu sentimental atau pun slow rock.
Syumulnya Islam di selangor di bawah kepimpinan pkr, pas dan dap...

FAKTA MAHKAMAH: Anwar Memang Peliwat

Image
Kalau kita baca balik keputusan penghakiman yang telah dibuat, ternyata hakim telah bersetuju yang pelakuan liwat itu pernah berlaku, tetapi atas berberapa sebap teknikal anwar di bebaskan dari pertuduhan liwat, ini bukan bermakna anwar tidak meliwat...
Korang baca baik-baik keputusan hakim ini, kalau hakim ini salah, aku sarankan anwar saman dan cabar keputusan yang telah dibuat oleh 3 orang hakim ini...

Mat Sabu Berbohong Lagi....

Image
Hari tu mat sabu kata dia di langgar oleh trak (land rover polis) dan dia juga kata dia di langgar di kawasan berdekatan masjid negara, apa bila polis mengeluarkan video asal yang mat sabu tak langsung di langgar oleh pihak polis dan kawasan kejadian tu punya lah jauh dari masjid negara, mat sabu mula menggelabah beruk.
Semalam dalam sidang medianya, mat sabu mengatakan yang pengarah kdnka mengatakan yang dia di langgar oleh oleh kereta polis bukan pajero, padahal kalau kita tengok video brifing yang dibuat oleh pengarah kdnka tu, dia tak sebut pun kata mat sabu di langgar oleh kereta polis atau kereta polis melanggar mat sabu, tapi kenapa dalam sidang media itu, mat sabu kata pengarah kdnka tu kata dia di langgar oleh kereta polis?
Selepas dia gagal spin cerita polis langgar dia, kini mat sabu cuba pulak untuk spin cerita tentang kesihatan dia, kata mat sabu, dalam keadaan dia sakit polis telah bertindak zalim apa bila menyumbat dia kedalam lokap dan membiarkan dia berseorangan di tepi…

Skandal Pembelian Kapal Selam: Sah Suaram Agen CIA

Image
Semua orang tahu, suaram aka suara haram sebuah ngo yang mendapat dana dari amerika, senang cerita, perbelanjaan suara haram di tanggung oleh cia.
Cia memang dah lama bertapak di malaysia, melalui baruanya yang bernama anwar ibrahim, suara haram menjadi mata dan telinga cia untuk memberi maklumat-maklumat penting mengenai aset dan lain-lain perkara melibatkan pertahanan malaysia.
Terbaru, suara haram mempertikaikan pembelian kapal selam scorpene, macam-macam perkara yang suara haram cuba korek mengenai aset termoden dalam invantori tldm itu, lalu bermacam-macam cerita yang suara haram ni tomahkan, semata-mata untuk mengetahu lebih detail mengenai kapal selam scorpene, lalu di gunakan lah ahli parlimen yang menjadi boneka-boneka belaan mereka.
Baca blog ini, ulasan dari seorang bekas komando mengenai modius operandi suara haram aka suaram, memang tidak syak lagi, suaram menjadi mata dan telinga cia untuk menggugat keselamatan negara.
Siri 1: Ops Scorpene. Siri 2: Ops Scorpene.

Royal Commission: Sahih Teoh Beng Hock Bunuh Diri...

Image
Suruhanjaya Siasatan Diraja mendapati kematian Teoh Beng Hock, setiausaha politik DAP itu kerana membunuh diri.
Suruhanjaya tersebut memutuskan tindakan bunuh diri itu akibat soalsiasat yang berterusan oleh pegawai Suruhajaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).
Pegawai SPRM telah memberitahu inkues dan siasatan suruhanjaya diraja bahawa soal siasat terhadap Teoh tamat pada jam 3.30 pagi dan setiausaha politik DAP itu dibebaskan, bagaimanapun, mereka mendakwa Teoh tidak pulang tetapi sebaliknya memutuskan untuk tidur di atas sofa di pejabat SPRM.
SPRM memulakan siasatan berikutan terdapatnya maklumat yang mengatakan bahawa ADUN DAP Selangor terlibat dalam mengemukakan tuntutan palsu dan menggunakan peruntukan demi kepentingan parti politik mereka dan bukan bagi faedah orang ramai.
Teoh sepatutnya menjadi saksi utama bagi SPRM yang menyiasat dakwaan penyelewengan tersebut yang melibatkan seorang ahli exco kerajaan Selangor dari DAP.
Siasatan SPRM telah memberi tekanan kepada Teoh untuk membua…

VIDEO Sahih Menunjukan Mat Sabu Seorang Penipu..

Image
Penipuan mat sabu terbongkar apa bila pihak pdrm menunjukan rakaman cctv yang di ambil di tempat kejadian di mana mat sabu kata dia di langgar oleh land rover polis, cerita mat sabu bercanggah sekali dengan laporan dan rakaman dari cctv di tempat kejadian berlaku.
Mat sabu kata dia di langgar di hadapan masjid negara, sedangkan kejadian sebenar berlaku dikawasan sri bukit persekutuan, jarak antara tempat mat sabu kata dia di langgar di masjid negara dengan tempat kejadian sebenar di sri bukit persekutuan 3 km, kan jauh lari tu, lagi satu, mat sabu kata dia di langgar oleh trak (land rover polis) padahal kenderaan yang mengekori mat sabu adalah pajero polis berwarna hitam.
Aku nak cerita lebih pun tak guna, korang tengok la sendiri video kantoinya mat sabu menipu dan memfitnah polis, kalau mat sabu kata polis menipu, aku sarankan mat sabu saman pihak polis.

PM Najib Di Subang Hari Ini...

Image
Program lawatan ds najib ke subang hari ini.
1) solat jumaat di masjid subang perdana 2) jam 2 petang jamuan rakyat ( sek keb U3 subang perdana) 3)jam 3 petang walkabout.
sebarkan.

Waran Tangkap Untuk Anwar Pandikutti...

Image
Polis akan mendapatkan waran tangkap ke atas 13 individu, termasuk Anwar Ibrahim atas alasan gagal hadir membantu siasatan selepas terbabit dalam perhimpunan 9 Julai lalu.
Sebelum ini, polis menyenaraikan 14 individu bagi melengkapkan kertas siasatan, bagaimanapun anggota parlimen Titiwangsa Dr Lo' Lo' Ghazali meninggal dunia Ahad lalu.
Selain Anwar, mereka yang lain adalah Sasterawan Negara Datuk A Samad Said, Naib Presiden PAS Datuk Husam Musa, Timbalan Pengerusi DAP Perak V Sivakumar, aktivis Wong Chin Huat, pengendali blog Haris Ibrahim, peguam Latifah Koya dan aktivis Badrul Hisham Shaharin.
Sementara anggota parlimen Pakatan Rakyat pula yang termasuk dalam senarai itu R Sivarasa (Subang), Nurul Izzah Anwar (Lembah Pantai) dan Dr Hatta Ramli (Kuala Krai).
Semalam, polis Kuala Lumpur menghantar kertas siasatan dan laporan berhubung kegagalan individu itu kepada Ibu Pejabat Polis Bukit Aman untuk tindakan susulan, termasuk cadangan mengeluarkan waran tangkap.

Merakyatkan Ekonomi Selangor Gagal, Selangorku Retorik Baru Untuk Bodohkan Rakyat.

Image
"Merakyatkan ekonomi selangor" satu slogan bodoh yang ternyata gagal sepanjang tempoh pkr memerintah selangor, gagal merakyatkan ekonomi rakyat yang di rakyatkan hanyalah ekonomi kroni-kroni pkr dan adun-adun pkr di semua cabang-cabang di selangor. nak tengok betul ke tidak pkr hanya merakyatkan ekonomi kroni-kroni mereka, ada seorang adun pkr selangor mampu membeli sebuah rumah banglow berharga 1.78 juta di kawasan kota kemuning.
Aku sebagai rakyat selangor tak nampak apa ekonomi yang rakyat selangor dapat, toll di semua highway di selangor masih juga kerajaan negeri tak kurang kan, jangan nak berdalih, kerajaan negeri selangor ada 30 peratus syer dalam semua syarikat toll di selangor, kalau betul kerajaan selangor nak tolong rakyat, mereka boleh tolak keuntungan dari syer mereka untuk membantu rakyat.
Janji untuk buat perumahan rakyat mampu milik masih tak nampak, tapi perumahan mewah yang berharga 600 ribu ke atas makin berlambak-berlambak, pemberian elaun untuk suri rumah …

Ramai Yang Masuk Hospital Kalau FRU Berkasar..

Image
Jika dakwaan bahawa polis terutama Unit Simpanan Persekutuan (FRU) bertindak kasar semasa perhimpunan haram 9 Julai lalu di ibu negara itu benar, sudah pasti ramai yang akan dirawat di hospital atau sebagai pesakit luar, kata seorang bekas komander FRU hari ini.
Supt (B) Sulaiman Menga Din berkata anggota FRU telah dilatih bertindak secara minimum bagi menyuraikan para penunjuk perasaan mengikut undang-undang dan prosedur operasi standard (SOP). semua anggota dikehendaki mematuhi arahan secara terperinci termasuk dakwaan melepaskan gas pemedih mata secara sembarangan.
Beliau berkata semasa perhimpunan 9 Julai itu, para pegawai yang terbabit dalam operasi dimaklumkan bukan sahaja untuk menghalang orang ramai daripada berhimpun di pusat bandar tetapi juga mencegah kemungkinan pertembungan antara kumpulan penunjuk perasaan yang bersaing.
"Apa yang kita tengok pada 9 Julai adalah para penunjuk perasaan telah melanggar dan tidak menghormati undang-undang dan orang kami yang beruniform ha…

Kita Semakin Dayus... Kita Takut Dengan Ambiga...

Image
Ambiga perlekehkan titah YDP Agong...kita biarkan Ambiga perlekehkan perlembagaan... kita biarkan Ambiga perlekehkan undang-undang negara... kita biarkan Ambiga pertikaikan undang-undang syariah islam... kita biarkan Ambiga hasut orang melayu bencikan pemerintah melayu... kita biarkan Ambiga hasut rakyat lawan undang-undang atas nama demokrasi... kita biarkan
Ambiga ni pendatang dari india yang mendapat taraf kerakyatan penduduk tetap, dia masuk malaysia dulu kerana ketika itu negara kekurangan peguam, bila dah dapat kerakyatan dia buat negara ni macam bapak dia punya.
Kenapa kerajaan masih lagi tak tarik lagi kerakyatan ambiga ni...? yaa kerajaan takut dan kecut perut dengan ambiga... menteri yang bertanggung jawab mengenai keselamatan dalam negeri takut dengan ambiga.
Jadi biarkan lah ambiga buat apa yang dia suka, kita biarkan lah apa yang dia nak buat pun, atas dasar demokrasi.

Nik Ajis Masuk Hospital, Kerana Doanya Dulu...

Image
Ingat tak dulu, pada 4 disember 2009 nik ajis pernah menyeru seluruh penyokong pas dan rakyat kelantan mendoakan najib pecah perut, doa tu di karang oleh nik ajis sendiri dan di baca pada pagi hari jumaat. dalam doa yang di karang oleh nik ajis tu, dia meminta ALLAH memecahkan perut najib kerana berlaku zalim terhadap rakyat kelantan kerana tidak memberi wang royaliti minyak, ketika itu berbondong-bondong pengikut pas dan nik ajis mengambil doa itu dan membacanya ketika selesai solat.
Tapi apa dah berlaku sekarang? doa yang di baca oleh ribuan pengikut pas untuk memecahkan perut najib kini berlaku sebaliknya, terbaru nik ajis telah di masukan ke hospital universiti sains malaysia di kubang kerian, kerana dia mengadu perutnya sakit, nik ajis mendapat mc selama 2 minggu untuk berehat.
Jadi aku sarankan pada nik ajis, gunakan cuti selama 2 minggu itu untuk berehat dan bertaubat, nik ajis kena ingat, umur dia tu dah umur subsidi dah, bila-bila masa je boleh jalan, jadi gunakanlah kesempatan…

Cybertrooper PKR Kena Bayar 400 Ribu Kepada Rais Yatim

Image
Mahkamah Tinggi di Kuala Lumpur hari ini memerintahkan seorang penulis blog membayar ganti RM300,000 kepada Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim kerana memfitnah menteri itu dalam satu artikel.
Hakim Datin Zabariah Mohd Yusof juga memerintahkan Amizudin Ahmat membayar kos RM100,000 kepada Rais.
Pada 1 Jan lepas, Rais, 69, memfailkan saman terhadap Amizudin (kanan), 42, yang juga anggota jawatankuasa Pemuda PKR, berhubung artikel yang disiarkan dalam blog, sharpshooterblogger.blogspot.com pada atau sekitar 28 Disember tahun lepas.
Dalam penghakimannya, Hakim Zabariah berkata bahawa setelah mengambil kira fakta dan bentuk fitnah yang dilakukan oleh Amizudin dalam blognya dan juga nilai wang semasa, jumlah yang diberikan kepada Rais adalah munasabah.
Katanya fitnah yang dibuat itu adalah sangat serius, dan jika seseorang itu mempercayainya, bukan sahaja reputasi Rais akan terjejas di peringkat nasional dan antarabangsa, tetapi yang lebih penting ialah kesann…

Tolong Carikan Pendekap Leher Anwar Pandikutti

Image
Gambar di bawah di ambil berberapa hari selepas anwar keluar dari hospital, dia masuk hospital kononnya di telah di belasah oleh polis masa perhimpunan bersih, kalau korang tengok gambar dia dalam wad terbaring, rupa dia dah macam nak mampos, semasa dia berceramah dengan mat subu di penang hari tu, dia menggunakan pendekap leher, nampak macam nak mampos dah...
Dan gambar ini pula di ambil pada 14 julai 2011, ketika anwar pandikutti baru pulang dari jakarta, tengok... mana pendekap leher dia, adakah dia tertinggal pendekap leher tu di jakarta atau di rumah? apa ubat yang hospital pantai bagi kat anwar sehinggakan leher anwar baik dalam masa 4 hari?

Hebat-hebat lakonan anwar pandikutti ni....

Israel Pun Ambil Berat Pasal Perhimpunan Bersih...

Image
Tanda-tanda yang memang israel pun turut menyokong bersih, korang tengok sendiri gambar tu, jeruselam post mengeluarkan berita yang demo bersih di gangu oleh pihak polis, amat jarang sekali apa-apa event yang berlaku di malaysia, beritanya di muatkan dalam jerusalem post ni.
Tapi perhimpunan bersih ni ada kelainannya, ambiga mengaku menerima sejumlah dana dari negara luar, tak payah tanya dari mana, semua orang tahu, dana itu datangnya dari amerika menerusi NED (National Endowment for Democracy) sebuah pertubuhan milik CIA yang di gunakan oleh yahudi untuk membantu negara-negara yang gilakan demokrasi tampa batasan.
Sekarang dah terang, tak payah nak suluh-suluh lagi, selepas mereka mengambil yachad sebagai model untuk mereka berarak dan pengakuan ambiga yang di menerima dana dari NED, jelas, perhimpunan bersih didalangi oleh yahudi laknatullah.
So apa cerita sekarang ni...???

VIDEO: Persamaan Bersih Malaysia Dan Yachad Israel.

Video ini menjadi bukti yang perhimpunan bersih mengambil contoh dari perhimpunan yachad, apa itu yachad? yacahd ni pun sama jugak dan lebih kurang macam bersih jugak lah, yachad satu pertubuhan ngo yang memperjuangkan demokarasi ala yahudi.
Kalau di bersih di ketuai oleh betina bernama ambiga, yachad juga di ketuai oleh pompuan yang bernama hannah weisfeld. kalau di malaysia, bersih di dokong oleh 3 parti utama, yachad juga di dokong oleh 3 parti utama israel juga.
Itulah serba sedikit persamaan antara bersih di malaysia dan yachad israel di united kingdom. tengok video ni sampai habis, korang akan dapat lihat persamaan bersih dan yachad.

Hanipa Maidin Bangga Pelacur Pun Sokong Bersih...

Image
Peguam pas, haipa maidin kutty cukup berbangga dengan para pelacur yang meniaga dilorong haji taib, belakang ibu pejabat pas pusat.
Kata hanipa, dia cukup berbangga dengan para pelacur di situ, kerana mereka pun mengambil cuti pada 9 julai lepas untuk menyertai perhimpunan bersih.
Menurut hanipa lagi, dari tinjauan yang dibuat dan berberpa interview dia dengan para pelacur, mereka memberitahu hanipa yang mereka mengambil cuti pada hari itu semata-mata untuk menyertai perhimpunan bersih.
Apa pun pada aku, elok la, dulu pelacor takut nak undi pembangkang pasal pas nak tubuhkan negara islam dan buat hudud, tapi sekarang bila pelacor tengok bn makin islamik dan pas pulak dah lari dari perjuangan islam sampaikan hadi sanggup kata negara islam tak ada dalam al-quran, itu yang pelacor minat nak sokong pas tu, pasal depa tengok antara pas dan umno, lagi teruk pas ni rupanya.
Atau mungkin pelacor tu memang nak kerajaan bertukar kerana selama ini perniagaan mereka kerap di ganggu oleh penguatkuasa …

Kesilapan Besar Wan Azizah Yang Dapat Di Hidu Anaknya

Cerita ni ada kaitan dengan artikel awal aku tadi yang bertajuk "nurul izzah mula percaya lelaki itu papanya" dalam cerita tu, aku ada bagi tau macam mana wan azizah menipu para wartawan masa sidang media di rumahnya sehari sebelum hari penamaan calon prn sarawak, dalam sidang media tu, bila di soal oleh wartawan di mana jam omega milik anwar itu, wan azizah selamba badak mengatakan jam itu ada dalam simpanannya.

Bila wartawan meminta wan azizah tunjuk jam tu, secara kelam kabut, mereka pertikaikan kenapa mesti di tunjukan jam itu pada wartawan, kalau korang semua tengok sidang media tu, nurul izzah bersungguh-sungguh mempertahankan maknya, menurut sumber, nurul izzah ketika itu percaya yang jam itu ada dalam simpanan maknya.

Di situ kesilapan besar wan azizah, sepatutnya sebelum sidang media itu di buat, wan azizah sudah bersedia dengan jam tangan omega, tak kisah la bentuk macam mana pun janji jam tu brand omega, kalau wan azizah menipu pun, wartawan bukan tau pun, yang …

GEMPAR: Nurul Izzah Mula Percaya Lelaki Itu Papanya.

Sejak bermulanya kes anwar pandikutti meliwat saiful, rumah tangga dan keluarga anwar mula huru hara, bermula dengan pemberontakan ehsan anak lelaki tunggal anwar menempelak perangai tak senonoh bapaknya dan perang antara ehsan dan nurul izzah bukan jadi rahsia lagi.

Timbul pulak video prono lakonan anwar, lebih parahkan keadaan, sampaikan hampir berentakan rumah tangga nurul izzah apa bila keluarga mertuanya percaya lelaki yang menyudu pelacor cina itu adalah besan mereka. sampaikan untuk meredakan keadaan maka terpaksalah mereka sekeluarga pergi bercuti.

Dan yang terbaru, cerita yang aku dapat dari segambut, sekali lagi rumah anwar bergegar, kali ini yang kasi gegar ialah nurul izzah, menurut sumber, nurul izzah sudah mula meragui perangai papanya, nurul izzah sudah mula percaya jantan yang menyudu pelacor cina itu adalah papanya sendiri, berdasarkan berberapa faktor, antaranya, papanya langsung tak berani saman eskay, walhal dia tahu papanya manusia yang paling suka dan cepat man…

Penyokong Pas Tinggalkan Sembahyang Kerana Ambiga Pandikutti.

Image
Sepanjang pegamatan aku pada hari 9 julai tu, banyak orang-orang pas yang turun berdemo, mereka terpekik terlolong macm orang kena rasuk polong, walau pun ketika azan, itu paling jelas apa bila azan asar berkumandang di masjid al-bukhary dekat- dekat stadium merdeka.

Dari jam 10 depa mula berdemo sampai la ke magrib, aku tengok sekor pun tak sembahyang zohor apatah lagi asar, lebih-lebih lagi kumpulan yang berdemo di menara maybank dan puduraya, jangan kelentong kalau depa kata depa sembahyang atas jalan, nak sembahyang apa ke bendanya, ketika tu hujan lebat, air bertakung atas jalan, nak sembahyang apa?

Pelik pas mengaku dia parti islam, tapi pas membiarkan pengikutnya tak sembahyang, parti islam ke macam tu? itulah natijahnya kalau perhimpunan tu berimamkan ambiga pandikutti, sikafir yang membela lina joy murtad, itu sebapnya perhimpunan bershit tu gagal, pasal mengikut arahan ambiga pandikutti semua penyokong pas tak sembahyang. jadi bersyukurlah pada mereka yang kena tangkap, se…

Bersih 3.0 Lepas Hari Raya...???

Setelah gagal sama sekali bersih 2.0, kini dah ada cerita di laman web dan blog pembangkang akan muncul pulak bersih 3.0, ada di antara mereka meminta mat sabu atau mahposs omar lead bersih 3.0 itu nanti.

Mereka menyarankan agar perhimpunan bersih 3.0 tu nanti di buat selepas hari raya nanti, sasaran jangkaan yang mereka nak kumpul lebih kurang 500 ribu orang. Menurut penulis blog dan web itu, ambiga gagal sama sekali dalam bersih 2.0 yang baru lepas, alasan mereka ialah, ambiga seorang perempuan dan pantang bagi ahli-ahli pas menerima arahan dari perempuan, alasan lain, ambiga adalah lawyer pembela untuk kes lina joy, bab-bab murtad ni orang pas sensitf sikit jadi itu sebapnya tak berapa ramai orang pas yang hard core nak turun, malah pas tak hantar pun unit amal untuk membantu.

Ada banyak sebap yang mereka tulis mengenai kegagalan bersih 2.0, harapan penulis blog dan web site tu, dia berharap lepas ni perhimpunan bersih atau apa-apa perhimpunan sekali pun biarlah orang politik yan…

Adun Pas Tersenyum Bila Adun Dap Permaikan Hadis Nabi.

Memang sial adun-adun pas di selangor ni, semalam mereka hanya tersenyum bila cina kafir dap ng sue lim mempermainkan ayat quran dan hadis nabi, dengan membaca berberapa potong ayat quran dengan tunggang langgang, adun pas seperti dr rani dan hasan ali langsung takut untuk menegur cina dap haram jadah tu.

Ketua pembangkang selangor, satim diman bangun untuk menegur sue lim tapi di batah oleh speaker teng chan kim, menurut seorang adun bn memberitahu aku, ketika berlaku perdebatan antara satim dan cheng kim, adun pas dan adun melayu pkr menyokong cheng kim, kata adun itu pada aku, mereka seolah-olah menghalalkan perbuatan sue lim yang menggunakan ayat quran dan hadis nabi untuk politik dap.

Sejak pas membuang perjuangan negara islam dan digantikan dengan negara berkebajikan, pas dah hilang sensitif pada agama, pas membiarkan kafir-kafir dalam dap dan kafir dalam pkr mengunakan ayat quran sesuka hati mak bapak diorang je... Published with Blogger-droid v1.7.2

Mat Sabu Buat Cerita Kena Langgar Untuk Elak Tido Lokap

Image
Polis guna trak untuk langgar saya, itulah cerita sedih mat sabu, kita semua tau mat sabu ni taraf lakonannya kurang sikit hebatnya dari anwar pandikutti.
Bila baca kenyataan dia dalam malaysiakini, aku nak tergelak pun ada jugak, bila mana dia kata "ketika dalam perjalanan dari Masjid Negara, tiba-tiba sebuah Land Rover merempuhnya. Ketika itu, tambahnya, beliau tidak tahu bahawa kenderaan itu dipandu pihak polis."
Dia tak tahu itu trak polis atau land rover polis tapi macam mana dia boleh tuduh itu polis punya kerja... kejap trak, kejap land rover, mana satu yang betul mat sabu oii...
Sifir mat sabu cukup mudah, dia buat cerita yang dia di langgar polis untuk mengelakan polis tangkap dia, pasal kalau dia kena tangkap, ada kemungkinan dia kena isa, jadi kalau dia buat-buat acident, maka kemungkinan besar dia akan terlepas dari kena isa, nampak cerdik tak otak penipu mat sabu ni...

Teoh Beng Hock Dapat 30 Ribu, Keluarga Mamat Ni Dapat Berape??

Image
Teoh beng hock terjun bangunan bunuh diri, dia mati kerana nak menyelamatkan rasuah pemimpin pakatan haram jadah selangor dan kematian dia tu di bayar dengan nilai rm 30 ribu, itu tidak termasuk beli keranda, baju sut yang mayat teoh beng hock pakai dan kenduri aruah, semua tu di tanggung oleh kerajaan negeri selangor.
Berapa pulak pampasan yang baharudin dapat? takan mati free je kut... baharudin mati pasal sakit jantung, tak ada kena mengena dengan tear gas, kalau ada kena mengena dengan tear gas pun itu salah dia sendiri, sapa suruh dia gatal pi berdemo, dah tahu demo tu haram yang dia pi jugak buat apa? lepas tu bila mati sebok salahkan orang lain.
Malaysiakini kata polis jadi punca baharudin mati, betul ka? malaysiakini boleh jamin ke kalau polis tak tembak tear gas baharudin tak mati? malaysiakini boleh jamin kalau 9 julai tak ada demo dan baharudin duduk rumah dengan anak isteri dia tak mati pada 9 julai, sepatutnya malaysiakini jangan salahkan polis, sebaliknya mereka kena salah…

Hina Raja, Hina Agama, Hina Lagu Negara Ku, Kimak Punya Budak..

Image
Dikatakan budak kimak ni seorang pelajar umt, universiti malaysia terengganu.
Dalam fb nya dia mengubah seni kata lagu negara ku mengikut suka hati mak dan bapak dia je, walau pun dia seorang pelajar ipta, tapi otak dia mengalahkan orang gila.
Perlu ke negara kita menyimpan warga negara macam ni ? perlu ke umt menyimpan pelajar bahalul macam ni ?
Soalan aku pada kdn dan skmm, korang dah tangkap ke budak sial ni ? kalau belum kenapa tak tangkap lagi ?
Aku tak kisah kalau budak ni masih lagi belajar di umt atau bekas pelajar umt, apa yang penting dia ni dah melampau dan kurang ajar, orang cina akan tengok, kalau melayu pun dah tak hormat pada rajanya maka ni membuka ruang kepada pada bangsa pendatang untuk ikut sama tak hormat pada raja.
Inilah hasil ajaran anwar pandikutti, ambiga pandikutti, mat sabu pandikutti, nik ajis pandikutti dan hadi pandikutti...

Gambar Rusuhan BerShit...

Image

ALLAH Bagi Cash Pada Khalid Samad...

Image
Kerana mencadangkan orang kristian menggunakan kalimah ALLAH dan memperlekehkan pendapat dan nasihat alim ulama mengenai penggunaan kalimah ALLAH seperti ustaz taib azamudden dan haron din.
Maka pada tanggal 9 julai 2011, ALLAH turunkan bala kepada ahli parlimen shah alam, khalid samad, menurut cerita puak-puak pembangkang, khalid telah di tembak fru dengan gas pemedih mata, haahaahaa... kepala bapak dia, nak menipu beragak la oii...
Mana ada dalam sejarah rusuhan di malaysia, fru tembak gas pemedih mata point pada badan orang, fru selalunya dan itulah sop dia tembak gas pemedih mata ke atas, kalau dia baling gas tu pakai tangan pun pasti dia akan baling ke atas, tak pernah aku tengok fru baling atau tembak gas pemedih mata tu dia orang point pada badan orang, dari zaman reformasi sampailah kelmarin, itulah cara mereka.
Apa pun tahniah la pada khalid, pada aku dia la manusia yang paling bertuah dapat merasa kekuatan tembakan senapang gas pemedih mata tu, aku rasa yang tembak tu bukan pol…

Video Dan Gambar Perusuh BerShit Menyerang POLIS...

Image
Bukti video dan gambar yang menunjukan perusuh bershit menyerang polis, gambar ni aku ambik di depan din pudu opss silap depan puduraya, gambar tu menunjukan perusuh bershit membaling gas pemedih mata kepada pihak polis, perhatikan betul-betul arah asap tu, jangan ada mana yang bengong pi spin cerita kata gas tu polis yang baling, aku rasa perusuh bawak gas tu dari rumah, tapi walau apa pun mereka memang berniat nak bertempur dengan polis.


Video kat bawah ni pulak aku ambik dari youtube, kalau tak silap kejadian ni berlaku dekat kl sentral, tian chua mengepalai pendemo untuk bertempur dengan polis, video ni cukup clear nampak mereka ni memang nak bertempur dengan polis, tian chua siap kita 1,2,3 kemudian mereka serbu kearah polis, pihak polis terpaksa lepaskan gas pemedih mata... perhatikan video tu betul-betul yaa...


Tengok Gambar Ini... Kemudian Tengok Video Ini Pula...

Image
Ini gambar anwar pandikutti di hospital pantai, kalau tengok gambar ni, nampak macam si barua yahudi ni macam dah nak mampos dah, puak-puak pakatan haram kata di kena belasah dengan polis, tapi tu semua membohong je, yang kena ialah bodygurd dia, itu pun bukan pasal polis belasah, tapi masa kelamkabut nak selamatkan anwar bodygurd dia jatuh dan berdarah kat mulut. anwar tumpang sekali naik ambulan konon dia kata dia nak hantarkan bodygurd dia ke hospital, tengok-tengok dia sempat jugak berlakon kat hospital.
Korang tengok video ni pulak, reuters news dah kantoikan anwar, dalam video tu, pemberita reuters sempat lagi interview anwar, dalam keadaan tu, si barua yahudi ni sempat lagi tibai datuk najib... so sekarang ni siapa yang betul dan siapa yang salah, anwar adalah seorang raja drama...

VIDEO: Pak Cik Ni Lebih Mulia Dari Anwar, Nik Ajis Dan Hadi Awang...

Image
Serius beb... korang kena tengok video ni, meremang bulu roma aku bila aku dengar apa yang pak cik ni cakap, sungguh pun dia OKU tapi dia lebih mulia dari hamlau malaun todi 3 ekor tu. tapi aku yakin, pasti nanti ada yang bagi komen kata pak cik ni tak betul, tapi pergi lah mampos, pada aku pak cik ni lebih mula dari anwar, nik ajis dan hadi awang.

BerSHIT 0.0, Kehebatan PDRM Menggagalkan Rusuhan BerSHIT

Image
Terima kasih PDRM kerana berkerja keras mengawal ketenteraman negara semalam dari rusuhan yang di buat oleh puak-puak yang tak bertamadun. kalau tak ada pihak pdrm, aku tak tau la apa yang akan berlaku semalam, pastinya rusuhan akan bermaharajalela.