Posts

Showing posts from July, 2014

Update Dari GAZA...

Image
Pos polis Israel penjajah di dalam masjid Al-Aqsa dibakar oleh pemuda-pemuda palestin.

Dua orang rakyat Palestin syahid di Beit Amr, utara bandar Khalil ditembak pasukan penjajah Israel. Syahid yang pertama ialah Abu Maria dan syahid yang kedua ialah Sultan Za'aqiq. Gaza 4.24 pm

Briged Al-Qassam berjaya menembak tepat dua orang tentera penjajah Israel di timur Beit Hanoun. Gaza 4.28 pm

Bilangan syuhada' setakat ini mencecah 832 orang dan bilangan yang cedera mencecah 5400 orang. Gaza 4.40 pm

Sebuah ambulan berisi ubat-ubatan diserang ketika sedang menuju ke arah ambulan yang terdapat rakyat  Palestin yang cedera, dan dilaporkan berlaku beberapa keederaan. Gaza 4.52 pm

Briged Al-Qassam : "Kami telah bunuh lebih daripada 50 orang tentera (Israel penjajah) sejak bermulanya peperangan." Gaza 5.26 pm

Takut Dengan Al-Qassam, Askar israel Terkencing Dalam Seluar...

Image
Tak lah hebat mane pun askar israel nie, punya la takut mereka dengan komando Al-Qassam, sampaikan ada askar israel yang terkencing dalam seluar ketika bertempur...
Hahaha.... patutlah anwar beria-ia nak jaga keselamatan negara israel, pasal rupanya askar-askar israel nie, dia punya pengecut pun boleh tahan juga....

WAJIB BACA: Cuba Fahamkan Apa Maksud Ayat Azmin Ali...

Image
Apa maksud azmin 'isteri diperguna untuk capai matlamat"?

Maksud azmin cukup mudah...

Anwar jolok nama wan azizah jadi menteri besar selangor...

Bila wan azizah jadi MB, maka wan azizah akan temani DYMM Sultan selangor ke majlis rasmi...

Wan azizah akan temani sultan selangor ke mesyuarat majlis raja-raja melayu, pasal dia MB...

Dalam mesyuarat majlis raja-raja itu nanti, wan azizah akan buat muka kesian, mohon majlis raja-raja untuk beri pengampunan kepada anwar...

Anwar taubat lahum tak mau dah masuk penjara...

Wan azizah adalah talian hayat terakhir anwar, itu sebab anwar gila-gila nak isterinya jadi MB...

Paham...!!!

Khalid Samad Sedih AJK Surau Dan Masjid Di Shah Alam Gelarkan Dia "Khalid Gereja"

Image
Baru khalid samad ada akal, ajk surau dan masjid di lebih 40 tempat menggelarkan dia khalid gereja...
Itulah dulu zul nordin orang pertahankan kalimah Allah orang shah alam tak mau bagi undi, orang shah alam yang kononnya bijak pandai nak juga si mangkok tu, sekarang dah menyesal...
Padan muke....

TAHNIAH: Rakyat Selangor Akan Dapat MB Baru Lepas Raya Ini...

Image
PKR dipercayai sudahpun mencapai kesepakatan untuk menggantikan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim selepas sambutan Aidilfitri.
Keputusan itu timbul selepas tekanan bertubi-tubi dari sekutunya dalam Pakatan Rakyat dan ahli parti,
Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dipercayai sudah bertemu dengan pemimpin parti di Selangor semalam, dan mencadangkan isterinya dan Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail sebagai menteri besar yang baharu.
Menurut akhbar China Press, Anwar berkata PKR sudah memutuskan untuk menggantikan Khalid.

Anwar Dedahkan Sebab Pesawat MH17 Ditembak Jatuh

Image
Anwar ibrahim mendedahkan dalam twitternya antara sebab pesawat MAS MH17 tembak jatuh adalah kerana sokongan kuat kerajaan dan rakyat malaysia terhadap perjuangan rakyat palestin yang kini teruk di serang oleh israel.Bila di buat semakan, benar seperti yang di jangkakan, anwar telah memadamkan twitter itu. Mungkin alasan 'akaun twitter saya di hack' sudah tidak boleh pakai lagi.

VIDEO Sidang Media Najib Sebentar Tadi...

Sidang media perdana menteri, najib razak berhubung pesawat MAS MH17 di tembak jatuh.

Video: Laporan Al Jazeera Kapal Terbang MAS Di Tembak Jatuh.

Lagi Photo Pesawat MAS Yang Di Tembak Jatuh.

Image
Lagi photo pesawat MAS MH17 yang di tembak jatuh. Reuters dan AFP

Gambar Bangkai Pesawat MH17 Yang Di Tembak Jatuh

Image
Gambar Dari Rauters.

Tabik Hormat Aku Dengan Awek #CDM25, Anda Mewarisi Semangat 'Tun Fatimah'

Image
Cuba bayangkan kalau bapak atau atuk korang terlanggar bontot kereta cina perempuan yang muka merah pasal kuat makan babi dan cina tu pulak dapat pendidikan di sekolah jenis kebangsaan cina, cakap melayu pun macam cibai, perkara yang sama juga akan berlaku, dia akan maki atuk atau bapak korang dengan perkataan 'bodoh punya melayu' atau 'cibai punya melayu' nasib tak baik, dia akan call balak dia, suruh rembat atuk atau bapak korang...
Melayu kena jadi kiasu, melayu kena jadi kurang ajar, kalau bangsa lain tak respect, kurang-kurang depa takut dengan bangsa kita, come on la, kalau Red Bean Army yang tibai pompuan melayu tu aku tak ralat, tapi bangsa melayu sendiri kata, pompuan melayu kurang ajar, nie apa cerita? apa orang melayu kat malaysia nie dah jadi kaum mainoriti ker? sampai gila babi sangat nak jaga hati cina, orang cina pernah ke jaga hati orang melayu selama nie....?
Bila satu orang perempuan melayu pegang stering lock, kecoh satu malaysia, kata budak pompuan…

NGO Negara-Ku, Akan Promosi Cara Hidup Seks Bebas Dan Kebebasan Beragama Di Malaysia.

Image
Ngo baru yang di tubuhkan oleh ambiga baru-baru ini di namakan 'Negara-Ku' nama itu di ambil kerana ianya mampak macam patriotik dan boleh menanamkan rasa patriotik di kalangan anak muda yang tak tau apa-apa...
Apa perjuangan ngo 'negara-ku' ini...?
Perjuangan ngo 'negara-ku', ngo ini cuba merangkumkan semua tuntutan ngo-ngo kecil seperti IFC, COMANGO, Seksualiti Merdeka dan lain-lain.
Perjuangan ngo-ngo yang selama ini di pandang sepi untuk memperjuangkan hak seks bebas, LGBT, hak untuk bebas menukar agama, menghapuskan hak istimewa orang melayu dan lain-lain hak yang bertentangan dengan ajaran Islam dan perlembagaan persekutuan akan di kumpulkan dalam ngo baru tajaan ambiga ini yang bernama 'negara-ku'.
Niat dan kerja ambiga untuk pecah belah dan huru harakan umat Islam di teruskan dengan ngo terbaru yang bernama 'Negara-Ku'...

#PrayForGaza Viralkan Poster-Poster Ini

Image

Sudahlah Tak Mahu Bantu Bina Masjid, Di Arah Pulak PBT Robohkan Gerai Untuk Jualan Amal Kutip Dana Bina Masjid...

Tengok video di bawah, sudahlah dia tak mahu berikan sedikit peruntukan untuk pembinaan masjid, malah dia menggunakan kuasa yang dia ada mengarahkan pihak PBT untuk merobohkan khemah yang di sediakan oleh pihak pengurusan masjid untuk membuat jualan amal...
Tahniah kepada umat Islam dan orang melayu di bangi, kononnya dengan mengundi calon pas akan membawa anda semua masyuk syurga, akhirnya ini yang korang dapat...

VIDEO: Lihat Bagaimana Anggota PBT Jadi Barua Cina Halau Peniaga Melayu.

Mana-mana pbt di negeri yang di perintah oleh pakatan haram semua sama je, mereka cukup garang dengan peniaga dan penjaja kecil melayu, tapi teloq mereka akan menjadi kecut sekecutnya bila berhadapan dengan peniaga-peniaga haram cina...
Jangan kata itu dah tugas mereka, apasalahnya kalau seluruh anggota pbt bersatu untuk membantu peniaga melayu seperti bagai mana mereka bersatu membantu peniaga vcd haram cina dengan membocorkan maklumat operasi, yang kaya dan senang nanti bangsa kamu juga...
Lihatlah pedih hati kita bila tengok perangai-perangai anggota pbt yang berbangsa melayu menghalau peniaga kecil melayu kerana menurut arahan CINA.

BUKTI: Adun PAS Tak Mahu Bantu Mengembangkan Syiar Islam...

Image
Bila terbaca sahaja wahtsapp dalam gambar ini, secara automatik korang akan kata "haram jadah" punya yb, takan lah nak bantu mengembangkan syiar Islam pun tak boleh, arahan parti lebih di utamakan dari arahan Allah...
Tapi nak buat macam mana, takut hilang jawatan dan elaun sebagai wakil rakyat, nak tak nak kena di turunkan juga kalau tak ikut nanti 'miss shoru'
Lihat gambar di bawah...



Restoran Nando's Pun Ikut Nak Main Politik Juga Ke???

Image
Restoran makanan segera berasaskan ayam, Nando’s Malaysia hari ini mencabar keputusan Kementerian Wilayah Persekutuan mengarahkan badan-badan bukan kerajaan (NGO) yang memberi makanan percuma kepada gelandangan dan pengemis di luar radius 2KM dari Bukit Bintang.
Rangkaian makanan segera milik usahawan Cina ini menerbitkan poster terbaru dalam Facebook: https://www.facebook.com/nandos.my yang secara menyindir menyatakan Menteri Wilayah sebagai tidak berhati perut dan patut keluar dari Kuala Lumpur.
[If Feeding was a crime, we'd be guilty as charged! Our Kitchen aren't moving out of city. But heartslessness should]
Tanpa mengambil kira fakta sebenar isu ini, Nando’s walaupun tidak secara langsung, tetapi memberi gambaran kepada palsu kepada umum mengenai isu gelandangan dan pengemis ini. sumber MYKMU

Kerajaan Negara China Larang Umat Islam Berpuasa.

Image
Umat Islam di wilayah Xinjiang, China dilarang menjalani ibadah puasa oleh pihak berkuasa negara itu.
Stesen radio Bozhou dan Universiti TV memberitahu bahawa larangan itu adalah berkuatkuasa dalam kalangan anggota parti, guru dan golongan remaja di wilayah tersebut.
Beberapa jabatan kerajaan telah memuat naik notis larangan terbabit sejak bermulanya Ramadan akhir minggu lalu dan memaklumkan bahawa sekatan itu adalah bertujuan untuk menjaga kesihatan para penjawat kerajaan. 
Bagaimanapun, Juru cakap Kongres Uighur Dunia, Dilxat Raxit membidas tindakan itu kerana disifatkannya sebagai tidak menjamin kebebasan beragama.sumber
Sudah 40 tahun kerajaan malaysia menjalinkan hubungan dengan kerajaan cina, atas dasar semua umat Islam itu bersaudara, ada baiknya kerajaan malaysia beri sedikit teguran kepada kerajaan cina supaya menghormati hak-hak umat Islam.

Lelaki CINA Tulis Pukimak Pada Kertas Saman PDRM...

Image
Apa nak jadi dengan bagsa nie, sudahlah di sebebkan makan kegemaran mereka, orang melayu yang dapat penyakit, tak cukup dengan itu, mereka tunjuk perangai kurang ajar dengan anggota polis, dah buat salah tu mengaku je la jangan tunjuk langsi pulak...
Ini semua anwar ibrahim, nik ajis dan kit siang punya pasal, itu pasal cina-cina gampang sekarang naik lemak...
Lihat gambar di bawah...


Wabak JE: Adilkah Orang Melayu Yang Tanggung Akibatnya...???

Image
Adilkah kita orang melayu yang beragama Islam kena penyakit bawaan babi?
Orang cina yang makan dan ternak babi, tapi penyakitnya kena pada orang melayu...
Sekiranya keputusan ujian sampel darah babi yang akan di ketahui 2-3 hari lagi menunjukan memang benar, kandang babi di kampung selamat, tasik gelugor pulau pinang itu penyebab seorang anak melayu terkena penyakit JE, aku harap kerajaan ambil tindakan tegas dengan menutup kandang itu dan hapuskan segala binatang babi yang ada dalam kandang itu...
Kalau kerajaan ada sedikit keberanian, buat satu akta atau undang-undang yang melarang cina-cina nie ternak babi di kawasan terbuka, atau kalau kerajaan berani tutup terus semua kandang-kandang babi yang ada di negara ini, aku yakin orang cina tak akan mati kebulur kalau tak makan babi selama setahun, kalau depa ketagih nak makan juga, suruh depa pi singapore atau thailand.
Tolonglah, aku rasa cukup tak adil dalam hal ini, cina yang makan dan ternak babi, tapi orang melayu yang jadi mangsa…

Bubarkan Sahaja MKPN, Mereka Boleh Merosakan Agama Islam Dan Bangsa Melayu...

Image
Sebenarnya dari awal lagi aku tak berapa berkenan sangat dengan MKPN (Majlis Konsultansi Perpaduan Nasional) ini, kewujudan nya hanya menjadi platform pembangkang dan ahli-ahli dalam MKPN boleh aku anggap sebagai Cap Ayam, bayangkan wardiana pun boleh di lantik menjadi salah seorang ahlinya, apa kelayakan minah tu?
Bila bekas ketua hakim negara sudah bersuara yang mengatakan MKPN ini cukup merbahaya kepada Islam, Melayu dan Bumiputera, maka sebaiknyalah, DS Najib mengambil langkah untuk membubarkan MKPN...
Kepada sesiapa yang belum baca kenyataan bekas ketua hakim negara mengenai BAHAYANYA MKPN ini korang boleh klik sini

Susahnya Jadi Orang Islam Di Negara Islam...

Image
Mana perginya hak sebagai seorang muslim untuk menjaga anaknya dari menjadi murtad...?
Malaysia sebuah negara Islam, tapi kalau di lihat sekarang, umat Islam makin di tekan...
Tiada hak untuk manjaga anak dari di murtadkan oleh agama lain...
Kesucian agama terpaksa di golok gadaikan demi menjaga hati agama mainoriti...
Kepentingan hak mainoriti selalu di penuhi oleh pemerintah...
Bagai mana dengan kepentingan hak majoriti...?
Pandai-pandai la korang nak hidup....