Kes TNC Merogol: Polis Report Dan Wajah Perogol Di Dedahkan



Inikah rupanya orang (rujuk sini) yang merogol seorang wanita di pejabatnya tingkat 3 Fakulti Kejuruteraan UPM Serdang? kalau betul, mana dia boleh dilantik menjadi TNC Unisel? apa khalid gagap tak cek dulu ke latar belakang orang ini, atau pun dia di lantik oleh khalid gagap kerana dia kroni khalid?

Khalid gagap lu jangan lari aa... sekarang det dan seluruh rakyat selangor nak lu jawab, macam mana perogol boleh lu lantik jadi TNC Unisel.

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 comments:

ISAC said...

Jika ianya benar, hanya memalukan warga "Jurutera Profesional" di Malaysia.

DS Ir Nizar dengan cara dia, ini satu lagi.

Walau bagaimanapun, kita ada mahkamah dan seseorang itu hanya akan didapati bersalah, jika mahkamah memutuskan demikian. Periuk nasi orang pun kita X boleh nak tutup...X kan kita X nak bagi dia bekerja untuk menyara keluarga dia sementara perbicaraan dijalankan.

Tapi yang saya berasa muyskil mengapa mangsa tidak terus-terusan menjerit semasa perbuatan cubaan rogol dilakukan ke atas dirinya, terutama apabila beliau menyedari ada orang lain berada di luar bilik.

Dalam banyak kes yang dikatakan "rogol" mangsa selalunya sedar dan sebenarnya rela, samada kerana tidak tahu bagaimana mahu menolak permintaan "boss", pensyarah atau kawan yang selama ini mereka hormati ataupun disebabkan suka-sama suka.

Bila perkara telah berlaku barulah mereka menyesal, apalagi apabila pihak pelaku tidak mahu bertanggung jawab.

Apapun dalam kes ini sekiranya "perbuatan rogol" sememangnya berlaku dan berlaku dengan rela sekalipun, "perogol" akan dikira bersalah kerana menggunakan "kedudukan" beliau untuk mengambil kesempatan terhadap mangsa.

Kejadian sebegini biasa berlaku terutamanya di universiti2 dan di pejabat2 oleh mereka yang "berkuasa".

Penulis percaya, jika kes "DSAI lawan Saiful" benar2 berlaku, ianya juga berlaku seperti kejadian di UPM ini.

khairul said...

Gilo....... ni la kalau dah tak dapat pintu belakang CIFU tu... habis semua nak dirogolnya... ala biasala jap g ade la yg defend tu... kena habis edar benda ni bia bergegar UNISEL

Anonymous said...

bleh tgk kat sini la..http://webed.eng.upm.edu.my/files/kbp/mdaudcv.pdf

ISAC said...

Salam, alo bro lu pergi mana?

Komen X masuk2....

Anonymous said...

Pelik juga ye mangsa rogol tu..dia pakai miniskirt tanpa seluar dalam ke??kalu pakai seluar jean ke dan juga seluar dalam bukan senang nak londehkan...kecuali pengsan kena pukul ....tak mungkin TNC tu boleh bukak dengan senang yop..