AHMAD MASLAN HARUS MINTA MAAF KEPADA BLOGGER


Penghinaan ahmad mazlan menggelarkan blogger sebagai GOBLOK memang tidak boleh di terima akal yang waras, ahmad sebagai seorang timbalan menteri dan ketua penerangan umno pusat sepatutnya bersikap profasional dalam mengeluarkan kenyataan, kalau nak hilangkan mengantuk hadirin yang mendegar ceramah beliau, kenapa blogger dijadikan mangsa kutukan ahmad? bukan silap hadirin kerana mengantuk mendegar ceramah kamu, tapi silap kamu sendiri wahai ahmad bin maslan kerana cara penyampaian ceramah kamu low class, tu sebap nya hadirin mengantuk. jadi janganlah di jadikan blogger sebagai lawak murahan kamu.

Penghinaan ahmad maslan dengan menggelarkan blogger sebagai GOBLOK sekali gus dilihat dia juga turut menghina berberapa orang tokoh politik, menteri, ketua bahgian, ketua pemuda seluruh malaysia yang mengunakan medium blog sebagai wadah untuk menyampaikan maklumat, selepas ini sekiranya orang tidak mahu lagi membaca blog dan maklumat tidak sampai ke pada rakyat, kita salahkan ahmad bin maslan kerana dia menggangap blogger dan sekali gus pembaca blog sebagai GOBLOK.

GOBLOK = BODOH

ahmadmaslan.goblokspot.com

Comments

warongkopi56 said…
Salam,
Memang dah lam diperhatikan sikadok ini. Malah dari mula menjadi wakil rakyat semasa temubual diruang lobby parlimen pun dah mula menonjolkan diri dengan menekan namanya supaya diingati. Sekarang dah duduk dibawah daku makin menjadi jadilah dia.
musafirlalu said…
Salam..
Walau pun berlainan kem, saya setuju dengan pandangan saudara. Inikah sikap seorang bakal pemimpin apabila mengelar blogger seperti itu. Beliau seperti katak yang masih berada dibawah tempurung.
"Deep-Throat" said…
Najib ke Muhyiddin yang lantik mamat anak maslan ni jadi ketua penerangan UMNO?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID