Solat Hajat Untuk Peliwat Malam Ini.

Maulidur Rasul Takde Fadilat, Sembahyang Hajat Untuk Peliwat Banyak Fadilatnya.

Malam ini bertempat di stadium melawati shah alam, akan di adakan upacara solat hajat untuk melindunggi anwar ibrahim dari di sabitkan kes liwat keatasnya. dan ceramah perdana. anwar meliwat, panggil nik ajis jadi imam untuk solat hajat supaya dia terlepas dari hukuman meliwat, tak ke gila punya kes ni, kau dah sedap-sedap fuck orang lepas tu kau takut dok dalam penjara kau suruh pulak orang buat sembahyang hajat untuk kau. gila babi punya anwar..

Ok itu satu bab, semua tahu nik ajis dan anwar adalah partner seperti gambar yang jeffry damein buat dulu, itu pasal nik ajis mengikut je apa yang anwar cakap dan apa yang anwar suruh. tapi bab yang det nak pertikai ni ialah, sape yang keluar duit untuk sewa stadium melawati tu? adakah ianya datang dari duit poket anwar? duit khalid? tapi jauh sekali duit nik ajis? siapa yang akan bayar sewa stadium tu? sewanya sahaja kalau pakai satu hari mencecah puluhan ribu ringgit, bukan ke ini satu pembaziran duit rakyat selangor, bayangkan untuk menyejukan aircond dalam stadium itu sahaja menggambil masa kurang-kurang pun empat jam untuk sejuk, persoalannya duit siapa di gunakan untuk bayar sewa stadium tu.

Hari tu muktamar pas pun di buat di situ juga, kalau tak silap tiga empat hari depa bersidang di situ, bila semuanya selesai, maka pihak mbsa (pengurus stadium) pun bagi la bill kat ibu pejabat pas, nah kau, terbeliak juga la mata pas pusat nak settle kan bill sewa stadium tu. rakyat selangor harus siasat perkara ni, kita kena minta khalid gagap jelaskan duit siapa yang digunakan untuk bayar sewa stadium itu bukan setakat bayar sewa stadium perbelanjaan makan minum yang di tempah untuk seribu jemputan pun khalid kena jelaskan. sure khalid tak boleh jawab... kerana det yakin duit kerajaan negeri lah yang akan di gunakan untuk membayar sewa tu.

Pesan det kepada semua penjenayah, kalau korang takut di penjarakan, korang mintak la nik ajis tolong buat sembahyang hajat untuk korang, dengan ijin nik ajis korang terlepas dari hukuman itu, ikut macam anwar buat malam ini.

Comments

ISAC said…
Salam DET,

Kalau kantui pun, tetap dapat masuk "syurga"...
assaad said…
Salam.

Sesuatu yang begitu menarik. Bagus dan menakjubkan.

Untuk meringankan beban DSAI buatlah sumpah seperti apa yang Saiful buat. Kerana apa Datu Sri Anuar takut. Tapi molek juga buat sembahyang hajat tu.

Supaya rakyat tahu apa kesudahannya. Allah itu bersifat adil dan bijaksana.

Bagaima ya ... Sekiranya di mahkamah nanti keptusannya tetap Datuk Sri Anuar bersalah..

Datuk Sri Anuar dan TGNA harus sekarang mencari-cari jawapan yang munasabah sekiranya keputusan.... Datuk Sri Anuar bersalah....

"Betulkan Yang Biasa
dan Biasakan Yang Betul".

Ingat Allah itu adil dan Bijaksana.. Sama-samalah kita lihat apa kesudahannya. Semuga Malaysia di hindari dari malapetaka dan sentiasa harmoni dan sentiasa sentosa hendaknya.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.formor,com
http://saatjais.wordpress.com
Unknown said…
aku cadangkan semua penjenayah kat malaysia nie lepas buat salah, ramai-ramai pie jumpa nek najis mintak sembahyang hajat lepaskan dari hukuman dengan air liur dia.... pe de hal.. kunci syurga pun dia pegang pe.. tu sebab pengikut dia sanggup baring tengah jalan sebab dah pasang niat kalau mati kena langgar sure masuk syurga.

Si khalid gagap tu usah di layan biar dia tenggelam dengan kebodohannya....PKR kuala selangor pun tak kenal dia. apapun dia kan dah lantik penasihat ekonomi negeri yang hingga hari ini selangor tak de tambahan income.YBK pun nak di gasak...harta anak yatim tuuuu.
Buat solat hajat untuk beri AnWAR berjaya tangguh atau gugurkan dakwaan ke atau nak supaya Allah tunjukkan kebenaran? Tengok dulu apa doa yang N.Ajis nak bacakan, silap2 doa supaya PECAH PERUT kepada penyokong2 UMNO / BN.

Lagi baik selepas solat hajat tu, si AnWAR bersumpah dengan nama Allah yang dia tidak pernah meliwat Saiful dengan tunjuk ajar oleh Tok Garu N.Ajis. Kalau orang lain yang tunjuk ajar, takut Tok Garu kata tak ikut sumpah secara Islam.

Kita lihat je apa yang pencacai2 mereka tulis esok pagi. Mesti ada sesuatu yang menarik.....
Anonymous said…
Kalu mereka tak betul...doa semahayang hajat tu akan berbalik ke muka mereka...allah maha besar..dan penyantun...
Darth Anwar said…
Bila masa doa puak2 ni makbul?

Yg memakbulkan doa Anwar cuma pemimpin kita dulu yang membebaskan Anwar dan kehilangan 5+1 buah negeri kpd pembangkang.
Anonymous said…
Salam semua,

Patut diadakan siaran langsung Anwar jujung Qur'an bersumpah dengan Nama Allah maca Saiful tu SEBELUM Solat Hajat.
Ampatuan Jr said…
Jangan lupa doa supaya hantu TBH tak mai rasok Anwar.PR kata SPRM lah yg bunuh dia tapi kini konpem dia terjun.Isk,asyik kantoi jer PR akhir2 ni....apahal??
TokAyah said…
Solar hajat tu gimik politik saja. Sudah roadshow selamatkan Malaysia kurang sambutan apa lagi modal dia orang. Inilah masa nak melacurkan agama pula. Nanti. Adalah yang takbir sampai tak tentu pasal. Apa yang takut nak bersumpah? Apa yang nak tangguh2 perbicaraan kalau tak bersalah? Kenapa nak melibatkan rakyat ikut solat hajat ramai2. Kan baik kalau Anwar selesaikan saja cepat di mahkamah? Solat hajat kat rumah saja la Dato Seri.
ISAC said…
Sepatutnya solat hajat mintak Allah s.w.t tunjukkan siapakah yang benar di antara DSAI ataupun Saiful.

Itu yang Ulamak sepatutnya lakukan, memimpin umat ke jalan benar dan lurus. Ulamak tidak boleh memihak, terutamanya di dalam sesuatu isu yang tidak jelas siapkah di pihak yang benar DSAI ataupun Saiful.
Anonymous said…
APA KE TAIK NYA NIK AZIZ KELANTAN PALING KOTOR.. SAMPAH MERATA2 TANDAS KOTOR.. SERAMBI MEKAH APA KE TAIKNYA.. PEROGOL/ PELIWAT KAMBING/ MAKSIAT SEMUA ADA DI SANA..DI KL.. RAMAI YG MABUK DAN KAWIN TANPA LAKI PUN DARI SANA...UDAH LAH SOKONG PELIAWT APA KAU DAPAT.. KAWAN DAP APA KAU DAPAT..UMNO KAU BUAT MUSUH..PATONG 2 BESAR2 BYK DI SERAMBI MEKAH...KAT MEKAH TAK ADA BENDA MCM NI... ELOK DOLLAH PAKM MERTUA KJ GANTI NIK AZIZ AGAK AKU OK..MUNGKIN LGI PARAH...ZZZZZZZZZZZZZ
oyabun said…
Salam DET..

Nampak gayanya SOLAT HAJAT MALAM NI BATAL , ADA YANG TAK KENA TU!!!

Pelik, setelah dirancang dan dihebahkan, tiba-tiba dibatalkan serta merta. Apa yang tak kena? Pok Nik dapat mimpi apa?

Ustaz Hadi tak bersetuju kot!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID