Nafsu Nik Ajis setanding Paris Hilton


Selepas puas melahap kek berharga ribuan ringgit, kegilaan nafsu nik ajis dibongkar lagi, kali ini dia laparkan pula hiburan, Ooo... rupenye ulama pas ni pun kebulurkan hiburan juga, dia dengan selamber mengarahkan menantunya ceo pmbk anak syarikat kerajaan negeri kelantan untuk menghabiskan jutaan ringgit wang rakyat miskin kelantan untuk dia berhibur.

Wahh... tinggi juga nafsu murshidul am pas ini yekk... nafsu berhibur nik ajis ala-ala paris hilton dan lebih kurang sama dengan nafsu berhibur tauke-tauke minyak arab, tapi yang membezakan paris hilton dan tauke minyak arab ialah mereka menggunakan duit mereka sendiri, tetapi nik ajis menggunakan duit rakyat kelantan.

Cuba perhati dalam quotation tu, nik ajis bersetuju untuk menjemput artis dan penari untuk membuat persembahan, siapakah artis tu? mungkin waheeda? mungkin akhil hayy? atau siti nurhaliza? mungkinkah menantu nik ajis menyediakan sekumpulan penari gelek, supaya lebih nampak seperti berada di timur tengah, haram-haram nik ajis oii, nik ajis kerap menemplak kerajaan bn, kata nik ajis, kerajaan bn membazirkan ribu ringgit untuk pertunjukan bunga api setiap kali sambutan merdeka dan tahun baru, tapi lihat lah sendiri, nik ajis juga turut membazirkan 50 ribu untuk perkara yang sama.

Nampaknya tembelang nik ajis telah berjaya dibongkar oleh blogger jalanan, bayangkan blogger jalanan boleh dapat info macam ni punya best, apa MIO, SB, MKN, JASA, KEMAS, buat, hangpa tido kaa....

lagi salinan quotation tu disini

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 comments:

PUTRA MERDEKA said...

tido...zzz!

Anonymous said...

Tapi penyokong tegar mereka tetap x akan percaya.. sebab saya pernah bagitau ttg kenyataan dalam blog unspinner kat Facebook..apa yang saya dapat ialah makian dari penyokong tegar PAS.. yang pasti mereka ni terlalu taksub sampai x percaya yg pemimpin mereka pun ada melakukan kesilapan...

ISAC said...

Dahsyat tu....

Perbendaharaan Kelantan ada duit lagi ke?

Anonymous said...

Memang biol le org tua ni. Utk hiburan sanggup perabis jutaan, tapi nak bayar bil perubatan Tuanku liat pulak. Kau org nilai le species apa di ni...........

Anonymous said...

Gua pun pelik bila ada spesis yg tak nampak quotation tu betul-betul. Main setuju jer...

Anonymous said...

Yo bang,

itu quotation tahun 2009 ler beb. Apa cer. Bikin fitnah tak berenti nih. Comment gua nk lepaskan lu siksa neraka lu tak siar. yang percaya pun tak pasal-pasal terlibat sama.
Ko nk jadi ahli neraka kerna sebar fitnah ker?