Abang Nuar Pi Court Sorang Yee...

Apa yang berlaku pada anwar hari ini mengingatkan det pada satu kes pembunuhan yang berlaku 3 ke 4 tahun lepas, pembunuhan seorang awek cun yang menjadi kontroversi satu tanah melayu, gadis itu dibunuh dan mayatnye telah di jumpai oleh housematenya dalam keadaan cukup mengaibkan, lalu timbulah cerita-cerita yang kurang enak mengenai awek ni, awek tu seorang ini lah, awek tu cari makan macam ni lah dan macam-macam lagi.

Selepas polis menyiasat terbukti 80 peratus dari cerita-cerita yang di hebahkan tu ada benarannya, di tambah dengan berberapa ujian dna dan ujian-ujian lain, keluarga awek itu menuduh ada pihak sengaja untuk mengaibkan anaknya, segala cerita mengenai anaknya dikatakan tomahan, keluarganya mengatakan yang anaknya tu baik dan macam-macam lagi, sampailah kes anaknya itu dibawa ke mahkamah, berbondong-bondonglah tukang gosip dan keluarga awek tu datang ke mahkamah untuk mendengar kes terhangat di pasaran ketika itu.

Malang bagi keluarga awek tu, dalam mahkamah tiada apa yang boleh disorokan, tiada apa yang boleh di sembunyikan, perlakuan awek itu ketika hayatnya yang di belakang pengetahuan keluarganya didedahkan terang-terang dalam mahkamah dan 80 peratus cerita yang selama ini dianggap tomahan kini menjadi realiti, selepas tiga hari perbicaraan di jalankan, kelibat ahli keluarga awek tu langsung tidak lagi kelihatan sampailah tamatnya perbicaran kes kematian awek tu. det sedekahkan Al-Fatihah kepada awek yang di maksudkan itu.

Dan kini perkara yang sama berlaku pada anwar ibrahim, baru berberapa hari perbicaraan kes liwatnya dijalankan, wan azizah sudah tidak tertanggung azab malunya lagi, malu dengan selera songsang suaminya, jalan paling senang untuk tidak mahu malu, dia tidak hadir ke mahkamah, dek kerana malu, wan azizah semalam mengarahkan mr potato aka shamsul iskandar untuk memberitahu karpal supaya karpal meminta hakim menjalankan perbicaraan secara tertutup.

Tak logik untuk wan azizah kata dia sebok menguruskan hal anak-anak, atau pun dia menguruskan hal parti, kerana seingat det, wan azizah kerap hadir ke mahkamah tampa miss pada tahun 1998 dulu, ketika itu anak-anak wan azizah masih kecil dan bersekolah dan dia juga seorang ahli parlimen dan presiden parti, jadi perkara paling logik wan azizah tidak hadir ke mahkamah hari ini dan mungkin untuk hari-hari seterusnya kerana dia malu, ya dia malu, dia tak sangka suaminya melakukan perbuatan yang nabi tak mengaku umat, malu kerana dia sangka suaminya betul segala cakap-cakap orang semuanya di anggap fitnah untuk memalukan suaminya dan semalam semua cakap-cakap itu di ceritakan dalam mahkamah sampai anwar terpaksa menggunakan rayban hitam kerana tak mahu bertentang mata dengan wan azizah.


Mungkin dalam hati kecil wan azizah berkata "apa kurangnya aku dan shamsidar, kenapa dengan jantan pun abang nuar nak on".

Comments

Anonymous said…
ape la nasib kak wan, laki yang di sangka stright rupenya bisex.
Anonymous said…
shamsidar jangan sebut ye, nanti melenting azmin. kes shamsidar dan abang nuar tu biarlah berlalu begitu sahaja, kerana zuriat atau pewaris anwar dan shamsidar pun dah ada kan.

manjungmari.blogspot.com
Anonymous said…
KEHKEHKEH SIAN KAK JIJAH

MLM JUMAAT: ANALWAR TIDO TAK NGADAP BINI SBB XDE SELERA KE ATAU RISAU ATAU RISAU X DPT MENJUBOR LAGI LEPAS NI?? SIANNN ANALWAR! HUHUHU
Anonymous said…
KEHKEHKEH SIAN KAK JIJAH

MLM JUMAAT: ANALWAR TIDO TAK NGADAP BINI SBB XDE SELERA KE ATAU RISAU ATAU RISAU X DPT MENJUBOR LAGI LEPAS NI?? SIANNN ANALWAR! HUHUHU
Anonymous said…
Sabarlah Kak Wan, ini adalah dugaan.

MOKHTAR
Anonymous said…
saya amat tertarik dengan komen oleh MUYUN dalam

malaysianstory.wordpress.com
pautun
dari blog the unspinner
Anak Lenggong said…
Mana kak wan tu tak risau dan malu nanti didalam soal balas dengan peguam bela akan ditanya apakah tanda-tanda yang terdapat pada zakar anuar...nanti apa yang disebut satu persatu oleh si seful tu sama dengan apa yang dilihat oleh kak wan sewaktu membelai anu sisomi punya ....hah..mana nak letak muka oooii..nak sorok dengan kain tudung pun dah tak sempat lagi..

kes awek yang dikata tu kes NORITA...tul tak..
MA said…
Kesian tengok kak wan,nasib badan,kena kencing kuat daripada si peliwat ni,tembelang dah pecah,silap hari bulan kak wan boleh mati terkejut.silap kak wan juga percaya sangat pada si peliwat ni,patutlah dia takut nak bersumpah dan tangguh sampai 15 kali prosiding mahkamah,semasa liwat1 dia terlepas tetapi liwat2 ni..... dia akan malu sampai 7 keturunan.segala bukti jelas tanpa keraguan,rakyat dah mula tak percaya pada dia lagi,lihat muka dia senyum dalam ketakutan dan kecelaruan.kebatilan tak boleh di tutup lambat laun kebenaran pasti ada.dengan rakyat dia boleh berbohong retorik maha hebat,tetapi dia lupa Allah Taala maha berkuasa dan menolong saipul yang telah teranyania.
AbgTuah said…
BIBIT-BIBIT PERPECAHAN DAN KERUNTUHAN PR TELAH BERLAKU SATU PERSATU..

JIKA SI NUAR SANGKUT DIDALAM KES SODOMI II..PR KEHILANGAN IBARAT KEHILANGAN NAHODA KAPAL..KAPALNYA AKAN HANYUT TANPA HALUAN..

IBARAT ANAK AYAM KEHILANGAN IBU..

ITULAH HUKUMAN KEPADA MEREKA JUGA KEPADA HAMPAS KERANA TERLALU BONGKAK

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID