Idea Anwar Menjadi Kenyataan.


Anwar memang hebat orangnya, sejak dia jadi tpm sampailah dia di terajang keluar dari pentadbiran kerajaan dan umno, setiap idea dia selalu menjadi kenyataan.

Idea yang anwar yang paling berjaya sekali ialah idea lompat parti, anwar menjangkakan ramai ahli parlimen akan melompat parti dari bn ke pakatan haram, tetapi bermula di sabah, kemudian di perak, kedah dan kini di tempat anwar sendiri iaitu penang, yang malangnya mereka yang melompat tu semuanya bukan dari bn lompat ke pakatan haram, sebaliknya mereka yang merialisasikan idea lompat anwar tu kebanyakannya yb-yb pakatan haram.

Terima kasih anwar, kerana kamu telah memberi idea lompat-melompat, kalau anwar tak bagi idea macam tu, mungkin sekarang perak masih lagi di tangan pakatan haram dan datuk zahrin meroyan gila sorang-sorang kerana makan hati dengan pimpinan pkr dan pakatan haram penang, sekarng ni datuk zahrin boleh menarik nafas lega, dia masih lagi seorang ahli parlimen yang bebas, bebas dari mengikut telunjuk parti komunis dap, lantak kat dia la kalau dia kata dia ahli parlimen bebas yang tak mesra bn, yang penting pkr sudah kekurangan satu kerusi di parlimen, dan ada lagi mp pkr yang akan menyusul mengikut jejak zahrin.

Comments

Mv Agusta said…
saya mendapat maklumat kemungkinan lagi 4 orang MP serta ADUN PKR yang akan menjadi wakil Bebas. Tunggu selepas raya cina
Anonymous said…
lagi ramai mp lompat,lagi bagus biar katak memenuhi tong taik.shiit.
Anonymous said…
Elok juga katak-katak ni lompat...daripada dijadikan lauk oleh tokey-tokey babi...
Katak Lompat said…
TAKUT BEB... bukan kene lauk je beb dengan tokeh cina... takut kene dakwah guna kalimah Allah KRISTIAN dengan tokeh keling... yg paling takut kene lauk dengan bang Nuar... kene kunyit iskh iskh uhh uhh pedih...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID