Update Kes Liwat Anwar.

Akibat tidak berpuashati dengan keputusan mahkamah tinggi yang menolak permohonan anwar untuk menangguhkan prosiding perbicaraan kes liwatnya, ratusan penyokong anwar membuat kecoh di hadapan pintu masuk mahkamah tinggi kuala lumpur, namun kecekapan pihak polis telah berjaya metenteramkan keadaan.

Mahkamah menetapkan esok jam 2.30 petang untuk perbicaraan kes itu bermula, mari sama-sama kita tengok esok apa pula alasan anwar untuk menangguhkan lagi kes itu.

Perbuatan tak bertamadun pemimpin pkr, mereka dengan selamber membuat bising dalam bangunan mahkamah tinggi kuala lumpur.

Puluhan pengamal sex luar tabie, hadir memberi sokongan kepada anwar.

Antara pemimpin pkr yang hadir memberi sokongan untuk menghalalkan perbuatan sex luar tabie anwar.

Dek kerana bergitu taksub dengan perbuatan liwat, pok cik ini dengan lantang memaki hamun kerajaan, tetapi akhirnya pok cik ini dikejarkan pula ke hospital kerajaan kerana sakit jantung kronik, di beritakan pok cik ini sekarang dimasukan ke unit rawatan rapi (icu). Al-fatihah untuk pok cik ini.

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 comments:

Anonymous said...

esok dia akan arahkan sankara dan lain-lain peguam dia pi ambik m.c.

Anonymous said...

huu..huu.. ramainya gay datang untuk support anwar, yang tua tu pun gay gak kerr...

PAPA GOMO said...

GAMBAR PANAS dari mahkamah kes liwat Anwar. Anwar Tendang Pintu LIF http://www.papagomo.com/2010/02/gambar-panas-dari-mahkamah-kes-liwat.html

Anonymous said...

Pak Cik tu nak tunjuk hebat...dah tua tu duduk le p masjid...ni hal dunia yang banyak tipu muslihat orang tu, tu yg. digilakannya...itu baru sorang..mungkin banyak lagi yg. akan jalan...

Anonymous said...

pok cik tu suruh ajenlah bertaubat,tak usah dok sebok hal si pemain pungkuk tu,tu la terlalu memaki hamun kerajaan dapat bala,ni semua tuhan punya kuasa

Anonymous said...

yang biasa kena belasah belakang dgn anur saja yang beri sokongan ingat senang ke nak lupa sedap bang.

Anonymous said...

Pakcik masuk hospital gomen pulak, sian sian, terjerit jerit terlopong lopong nak rak, pakcik ni kira buang masa ja..elok duk rumah lagi bagus. Mcm Anuwar tu nak bayar bil rawatan jantung. hahahah lawak tul lak pakcik ni.

Kutuk gomen, duit pencen ambik bg makan anak bini, hai susah lah dgn puak puak "benci tapi sayang" kat gomen ni. Sabar ja laa...