Khalid Samad Pelacur Agama Bersuara Lagi.


Selepas menyepi kan diri setelah di sound oleh Tuanku Sultan Selangor, pelacur agama khalid samad bersuara lagi semalam, demi meneruskan agenda puak kafir, dia meminta pula mb selangor supaya memberi laluan kepada dia untuk mengusulkan pindaan terhadap Enakmen Agama Bukan Islam (Kawalan Pengembangan di Kalangan Orang Islam) 1988 termasuk soal berkaitan dengan kalimah “Allah” tanpa melibatkan kerajaan negeri. perbuatan khalid samad ini dilihat seperti meletakan kuasa sultan selangor selaku ketua agama di bawah tapak kaki dia, alasan khalid samad ialah, sekiranya pindaan itu di buat oleh kerajaan negeri, maka akhirnya ia akan dirujuk semula ke sultan selangor dan majlis agama islam, jadi saya di syorkan oleh mb supaya membentuk jawatankuasanya sendiri bersama kerajaan negeri selangor atas kapasiti dia (khalid samad) sebagai ahli parlimen.

Persoalannya sekarang, apa yang khalid samad nak buat ni, kenapa dia bergitu beria-ia nak memberi laluan kepada puak kafir untuk menggunakan Kalimah ALLAH dan 25 perkataan lain yang selama ini di orang kafir di tegah menggunakannya, kenapa khalid samad bersemangat nak sangat orang kafir menggunakan kesemua perkataan itu? adakah dia ingin menjadi juara orang kafir, atau pun khalid samad dijadikan ALLAH menjadi pemimpin untuk menyesatkan umat Islam di Malaysia ini? bukan kah Tuanku Sultan Selangor sudah menitahkan bahawa tidak mahu isu mengenai kalimah “Allah” berpanjangan sehingga menjadi polemik politik.

Sebelum di gantung oleh jawatankuasa disiplin pas hari tu, khalid samad pernah memperlekehkan Enakmen Agama Bukan Islam (Kawalan Pengembangan di Kalangan Orang Islam) 1988 itu sebagai sudah ketinggalan zaman. dalam jawatankuasanya tu nanti, khalid samad akan membariskan berberapa orang tokoh ugama yang dia yakin berberapa tokoh agama itu keputusannya akan memihak kepada dia.

Soalan det, adakah khalid samad mendapat dana atau di sponsor oleh puak kafir untuk meruntuhkan akidah umat Islam di malaysia ini...

Malaysian Insider

Comments

PUTRA MERDEKA said…
khalid gereja memulakan tugas sebagai mubaligh..
Unknown said…
Rahsia kenapa Kelantan dan Terengganu tidak diberi royalti minyak akhirnya dibongkar.....ingin tahu sila klik disini
bayan said…
Salam Bro,Dah masuuuuuk.........
Anonymous said…
NAUZUBILLAH MIN ZALIK...Nyata bahawa YB (Yang Biadap-bukan Yang Berhormat)ni sudah over. Bagaimana kalau Tuanku Sultan Selangor bertitah supaya YB Khalid ini balik sahaja ke Johor (negeri asal beliau) dan jangan meracau diNegeri Selangor ni.Ini lah padahnya jika parti "bertuhankan" politik. Cubalah YB Khalid Samad ni bertanya atau dapatkan jawapan daripada Pope di Vetican City sama ada puak Kristian Catholic di seluruh dunia (bukan setakat di Malaysia) mahu guna Allah Yang Maha Esa, yang tidak beranak dan tidak diperanakan sebagai Tuhan mereka? Bertaubatlah sebelum kita terlambat...
AnakPAS said…
Sebenonya mereka ni pejuang bodoh dan tak dapat fikir. di sini aku bagi jalan penyelesaian.
i. Semua agama boleh guna sebutan kalimah Allah. Tetapi didalam penulisan, bagi Islam gunakan tulisan ALLAH (2L) dengan sebutan bertajwid.Dalam jawi gunakan 2 huruf lam.
ii. Bagi Kristian boleh gunakan tiga L "ALLLAH" sebutan sama tulisan lain.Dalam jawi gunakan 3 Lam.Atau kristian tulisanya "ALAH" jawi 1Lam. Orang cina pun sebut Alah..
iii. Orang Sikh pulak boleh pakai 4L "ALLLLAH". Serupa tapi tak sama..
Aman kita.
Kenapa mereka masih nak pakai 2L?.
Oleh yang demikian kita dapat membezaka Allah siapa..Allah org. Islam ke, ALLLAH org. Kristian ke atu ALLLLAH orang Sikh..
Selamat kita didunia dan akhirat.
abuzarzainal said…
Dasar pelacur,
Sure dah kena beli ni.
Memodenkan Islam konon.
Akhirnya, menang sorak, kampung tergadai. Takpayah. Pandangan Khalid Gereja ni takat nafsu dia aje. Yang dia mahu ialah memecahbelah/mengelirukan orang melayu, jadi bilamana orang melayu dalam ketakutan, dia boleh datang jadi HERO. Sudahlah.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID