Sialnya Khalid Gagap Nak Sabotaj Bangsa Melayu.



Hari tu det ada keluarkan artikel 'kenapa khalid kebulur sangat tanah YBK' memang sah, tanah milik ybk di serendah tu memang tinggi nilainya, khalid gagap dan barisan exconya memang teringin sangat nak terkam tanah tu, memandangkan kantung duit kerajaan negeri selangor sekarang ini sudah menyusut.

Kerana terlalu kebulurkan sangat tanah ybk tu, khalid dan berberapa exconya cuba untuk mensabotaj projek kampus uitm yang dicadangkan oleh ybk untuk dibina di sana, khalid mensabotaj peluang pendidikan anak bangsanya sendiri, khalid menutup ribuan peluang perkerjaan dan perniagaan disana, kenapa? kerana khalid terlalu kebulurkan sangat tanah itu, sekiranya kerajaan khalid berjaya merampas tanah ybk di serendah itu, maka khalid akan menjual tanah itu kepada syarikat milik kawannya iaitu i-berhad dan dia juga berjaya memenuhkan poketnya dan poket-poket exconya tampa memikirkan peluang pendidikan untuk anak bangsanya menimba ilmu.

Sial orang selangor mempunyai seorang mb seperti khalid, dia hanya mementingkan keuntungan semata-mata tampa memikirkan nasib pendidikan anak bangsa sendiri. ingat uitm di bina bukan untuk anak orang umno sahaja malah berlambak-lambak anak-anak orang pas dan pkr belajar di sana, khalid telah menutup peluang pendidikan anak-anak orang pas dan pkr juga, cilaka kau khalid gagap, kau sanggup tengok anak bangsa kau tak berpelajaran, kerana apa? supaya bila anak bangsa kau tak berpelajaran maka senanglah kau memperbodohkan mereka.

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 comments:

PUTRA MERDEKA said...

ada 2 khalid sial di selangor ni..

BDK SG BOYA RWG said...

Khalid gagap ni bodoh sbb diperbodohkan oleh exco2 nya yg sial....pada exco2 nya yg tamak akan hak2 org melayu di selangor korang tggu la nanti ye...ingt nk bnyk tapi sikitpun korang xkn dpt...bodoh punya pakatan rosak,
WAHAI ORG2 MELAYU YG MENYOKONG PR SEDARLAH AKAN HAK2 KAMU YG INGIN DI HAPUSKAN OLEH ORG2 KAMU DI DLM PR.FIKIR SECARA RASIONAL,KETEPIKAN KEMARAHAN MU YG MEMBABI BUTA DEMI MELAYU ISLAM......

Anonymous said...

KHALID GAGAP PENGKHIANAT BANGSA

Anonymous said...

Buat jer kat tmpt lain kalu selangor tak setuju.....
Tak payah nak terhegih2!