Isu Selangor: Pesta Arak Di Pejabat SUK Selangor


Benarkah ada pesta arak di pejabat suk selangor? hanya mereka-mereka yang terlibat di pejabat exco kerajaan negeri yang bukan melayu sahaja mampu menjawab. perkara ini sudah berlarutan kira-kira enam bulan selepas pakatan sial mengambil alih kerajaan selangor dan ia terus berlaku sehingga kini.

Menurut sumber, kurang hajarnya exco bukan melayu ini, mereka berpesta minum arak selepas waktu berkerja dan ada kadang-kadang tu ketika semua staff lelaki melayu sedang bersembahyang jumaat, siapa exco yang terlibat dalam pesta minum arak dalam pejabat ini, det pasti semua pembaca sudah boleh mengagak siapa mereka berdasarkan perangai-perangai yang tidak semengah exco-exco ini.

Sial punya pkr,pas dan dap, mereka buat pejabat suk macam BAR, kalau setakat mereka je yang mabuk tak pe la jugak, tapi ada di antara exco tu siap jemput mamber-mamber dari luar untuk joint mereka sekali, ini lah jadinya jika orang yang tak bertamadun di angkat menjadi wakil rakyat dan pemimpin.

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 comments:

Anonymous said...

mana wakil wakil pas hasan ali mana
kenapa tak dengar suara dia sekarang membantah kemungkaran di negeri Selangor. Dulu masa UMNO/BN berkuasa dialah juara memperjuangkan bercakap pasal Islam. Dengan parti ajaran sesatnya rakyat selangor dipecah belah kerana kempen ajaran Islam sesatnya.

jibaouk said...

sesuai negeri bekebajikan
kene la jemput kawan2 dowang tanik sekati dua skali

Anonymous said...

gila babi punya pakatan haram, agaknya rodziah, hasan ali, iskandar, yakop sapari dan halimah pun joint sekali kut...

nyamsengg
takebeer

Antibarua said...

Beer bukan arak... itu yang ahli-ahli PAS disogokkan oleh Ronnie Liew.. so kira halal apa.. korang je memandai buat cerita.. bukan haram.. tapi HARAMMMMMMMMMM JADAHHHHHH.

PAS mana berani komplen, hilang kuasa dan hilang kerusi nanti, orang cina dan india tak undi PAS lagi, biar hilang prinsip jangan hilang kuasa...

tapi... betulke cerita ni.. macam tak percaya je... ini semua fitnah ni... mana mungkin geng-geng umar abdul aziz buat pesta arak.. di negeri termaju... ni semua kerja UMNO... huhuhu semua salah UMNO. Kes buang anak, bakar bayi, bunuh kanak-kanak semua salah UMNO... orang PAS semua masuk syurga loka ciptaan N.Ajis...

akai adaka

Detguaq said...

Depa pi berARAK jer kot????

MymassaVoice said...

seburuk-buruk khir toyo, takdela sampai menggadaikan maruah agama dgn menjadikan bangunan keramat rakyat selangor pusat maksiat! DEt kalau ada bukti sila laporkan kepada polis/jais segera! kita mesti bertindak kerana bala allah tidak memilih...