UMNO PENGKHIANAT RAKYAT? KHALID GEREJA PERSURUHJAYA YANG BARU


Sebagai memintas program 'Umno Juara Rakyat' pada tahun depan, PAS pula menganjurkan 'Umno Pengkhianat Rakyat' bagi "membongkar segala pembohongan dan juga kezaliman" parti Melayu itu kepada orang Melayu dan umat Islam.

Haa...haa...haa... kenyataan katak bawah tempurung, si bodoh mane la yang keluarkan kenyataan macam ni? tak lain tak bukan ialah ketua penerangan pas pusat Idris Ahmad. UMNO pengkhianat rakyat? ye la umno gak yang salah, kalau PAS tu khianat agama, lacurkan agama, permainkan al-quran dan hadis ikut sesuka hati mak bapak dia orang tu tak pe pulak yee... cina yang makan babi sejam sebelum baca ayat quran atas pentas ceramah pas boleh dok tengok melopong je...



PAS dah tersepit kiri dan kanan, pengundi melayu sudah terang-terang menolak mereka, selama ini pas berlagk kata pengundi muda dok sokong mereka, tapi bila dr hasbullah kata " pengundi muda dah tolak cara pas berpolitik" baru la mereka tahu yang selama ni kata-kata itu hanyalah retorik untuk membangangkan penyokong mereka.

Program Umno Khianat Rakyat yang akan PAS buat nanti bertujuan untuk memesongkan akidah umat islam supaya menyokong perjuangan pakatan haram yang berlandaskan pahaman libral dan komunis, pas akan mengedarkan buku kecil yang didalamnya terkandung segala macam bentuk fitnah dan caci maki terhadap UMNO.

PAS kini semakin terdesak, di selangor sahaja, ramai ketua-ketua pas cawangan telah mendiamkan diri dan tidak mahu aktif lagi bersama cawangan mereka, perbalahan antara hasan ali lawan khalid samad lawan shaari sungip, semakin jelas menunjukan pas di selangor makin retak dan pada 23 haribulan ini, jawatankuasa disiplin pas akan menjatuhkan hukuman maut pada hasan ali dan khalid samad akan di bebaskan dan dari angin-angin yang det dengar, khalid samad aka khalid gereja akan di lantik menjadi persuruhjaya pas selangor menggantikan hasan ali.

Serkiranya benar yang khalid gereja akan menjadi persuruhjaya pas selangor, makin senang lah UMNO Selangor nak buat kerja, kerana khalid gereja ni bukannya cerdik mane sangat pun.

Comments

Anonymous said…
sape nak sokong pas sekarang ni, betul kata det, mereka ni gila-gila lacurkan agama untuk kepentingan diri lepas tu nak salahkan umno, kata umno pengkhianat melayu.
TAAVEEKUN PERAK said…
1malaysia tahu bahawa PAS itu hampas dan pelacur ugama yg murahan.PKr itu parti perosak dan penipu rakyat.DAP pula mirip kepada komunis.inilah pakatan bangsat.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID