ANWAR KANTOI LAGI, TERIMA KASIH YB PKR


Anwar GAY kantoi. kami (gap,det,KGC) telah mendapat maklumat bahawa dia cuba menghidupkan satu lagi projek drama politik ala-ala perak di selangor.

Pergerakan anwar berjaya di hidu oleh kami, niat anwar untuk megenakan umno selangor gagal, anwar menggunakan taktik bodoh ala-ala budak belum bersunat untuk memerangkap umno selangor kerana hanya taktik itu dia berjaya mengkucar-kacirkan umno selangor yang sekarang ini dilihat kuat dan semakin diterima oleh rakyat.

Satu gerakan sulit telah di atur oleh anwar dan berberapa orang balaci upahannya sabtu lepas, atas nama ngo Gerakan Kesedaran Pengundi PAS Negeri Selangor (GKPPNS), anwar menggunakan platform itu untuk memburukan image umno selangor. ngo itu kununnya diwakili oleh penyokong-penyokong pas di selangor untuk mendesak kepimpinan pas negeri keluar dari pakatan dan menyokong ubn, kemudian depa spin, pusing cerita yang kononnya ngo ni ditaja oleh umno selangor untuk menggulingkan kerajaan pakatan haram selangor.


Apa yang peliknya kesemua yang hadir itu langsung tidak ada seorang pun anak tempatan, yakni orang selangor, sebaliknya yang datang tu dari pengerusi sampailah hadirin semuanya orang kelantan, termasuklah ada seorang ada mamat tu dia mengaku yang dia ni penganalisis politik yang di kenali sebagai abe weii, dia pun orang kelantan juga, dah la tu, haram sekor pun ajk pas kawasan atau negeri tak nampak batang idung, nak rampas selangor pakai orang kelantan? ape kejadahnye.

Sungguh bodoh permainan politik anwar, umno selangor tidak memerlukan adun pas atau pkr untuk lompat, kalau betul untuk tukar kerajaan minta khlid gagap lekas-lekas bubarkan dun selangor, tu baru lawan cara anak jantan, senario di selangor dan perak berbeza. umno tidak sebodoh anwar, pas dan pkr mengjak orang untuk lompat parti, hanya pondan macam anwar je yang buat kerja macam tu.

Apa la anwar ni, kalau nak buat kerja under gound pun buat la elok-elok sikit, ni macam punya kerja, budak sekolah pun tau nak buat, bodoh punya mat gay, macam ni ke kau nak jadi perdana menteri? buat rugi khalid bayar kau rm 1 je kalau macam ni punya perangcangan bodoh yang kau buat jangan katakan seringgit, sepuluh sen pun kau tak layak.

lagi berita kebodohan anwar di sini dan sini

Comments

Anonymous said…
betul det jangan kata sepuluh sen, satu sen pun aku haramkan dia makan duit aku di selangor ni
Anonymous said…
bodoh punya anwar
Anonymous said…
KEHKEHKEH WA INGTKAN ANUWAR NI CERDIK MCM EINSTEIN YAHUDI TU. TP BONGOK MCM ROCK HUDSON YG MATI KENE AIDS TU!! KEHKEHKEHKEH ADOIYAII NUAR2!

KEJE MENIPU NI SERAH AJE LE KAT DIA BRO. MAKIN RAKYAT DPT BACE PERANGAI BUSUK DIA TU KEHKEHKEH
Anonymous said…
itulah dia babi (brother anwar bin ibrahim) tahap pemikiran macam budak kena down syindrom, bodohnya yang tak berkesudahan.
C L J said…
Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah semua arang kampong dah tahu dah. Memang perangan dia tu suka berak berak baling najis. najis najis najis.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID