Lanun Pasir Terguris Hati Tengok Akhbarnya Dibakar.

Hari ini lanun pasir suhaimi shafie adun seri muda akan buat sidang akhbar untuk menyaman umno bahagian kota raja kerana telah membakar suratkhabar penabur fitnah 'suara keadilan' kononnya dengan perbuatan umno kota raja itu, boleh mengguris hati ahli-ahli pkr di seluruh malaysia.

Piraahh... mabok terguris hati ahli-ahli pkr konon, suratkhabar yang kerap buat fitnah dan cerita tak berasas bukan setakat harus dibakar tapi penjualannya patut di hentikan dan lesen percetakan patut kerajaan tarik balik, kalau korang 'suara keadilan' tu, semua ceritanya langsung tak ada asas, tipu dan fitnah adalah tajuk utama dalam 'suara keadilan'.

'Suara keadilan' dan pkr sekarang sudah gelabah, laporan dalam akhbar tu yang mengatakan 'Felda Bankrup' kini sudah menjadi ke kes mahkamah, so untuk divert isu, maka ketua pengarang 'suara keadilan' mengarahkan suhaimi untuk buat kenyataan media, bukan ada benda lain pun, kata suhaimi yang ahli pkr terguris hati tu adalah imaginasi suhaimi sendiri.

Aku harap lepas ni setiap umno bahagian akan buat upacara membakar 'suara keadilan' setiap kali sebelum mesyuarat bahagian korang bermula, ini menunjukan tanda kita benci kepada penipuan dan fitnah yang pkr dan konco-konconya buat.

TAHNIAH UMNO KOTA RAJA, HANGPA MEMANG BEST....

Comments

mail lambong said…
tahniah..

ajar sikit pkr penipu tu..
Anonymous said…
auta je tu...betul la dia divert cerita.
Anonymous said…
Lawan tetap lawan, liwat tetap liwat, tangguh tetap tangguh, saman tetap saman, Bakar tetap Bakar!! mesti berani ajar cukup2 pengkianat2, keparat2 dan pokemon2. Ketua mereka Dajjal harami CIFUT BABI harus di beri pelajaran cukup? Felda!!! Saman jangan tak saman!
Anonymous said…
syabas....jgn jd pengecut mcm menteri kdn,saman jgn x saman biar semakin kecik kote Anwar Al Jub'r....

tokawe
Anonymous said…
MAMPOS SAMA PKR!!SUMBAT SI ANWAR TU BAIK DLM PENJARA.BARUA MCM ANWAR TAK PATUT LEPAS BEBAS..ROSAK NEGARA NI KALAU DIA BEBAS.
Anonymous said…
ni le masalah org pis ni....dibuat mengamuk tak buatpun mengamuk ni manusia jenis apani....ni yang dikata jenis p--i m-k kau

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID