Pilihanraya Kecil terakhir Anwar


UMNO kembali bersatu, dengan kembalinya Tun ke dalam UMNO di lihat sebagai UMNO mendapat kekuatan baru, pilihanraya kecil dua bukit dan satu batang yang akan di adakan pada 7 Apr nanti akan di lihat sebagai batu nisan kepada pembangkang terutama Anwar Bin Ibrahim, Anwar sedar apa bila Najib mengangkat sumpah sebagai PM (kalau tiada aral pada 4 Apr ini) maka jangka hayat politik dia akan berkubur.... permintaan anwar untuk menjadi penasihat agama islam untuk Obama masih belum mendapat jawapan dari white house, jadi sekarang ini anwar hanya mampu berserah kepada Allah untuk menentukan untung nasibnya lepas ini.

Sebutan semula kes liwat anwar pada minggu depan, peratus untuk anwar di sumbatkan kedalam penjara semula ialah 100%. kenapa seratus, kerana semua bukti-bukti untuk mensabitkan anwar dengan kes liwat itu sudah siap untuk di bawa ke mahkamah, bukti itu cukup lengkap, dari dna, saksi-saksi, toy boy anwar sewaktu dia di penjara sg buloh juga akan di bawa, rakaman cctv di kondo tempat kejadian dia dan saiful dan ada yang megatakan rakaman video dalam bentuk 3gp pun kini sudah ada dalam simpanan polis dan pihak pendakwa. jadi kali ini tidak akan lagi timbul soal teknikal dalam perbicaraan kes itu, ini belum lagi kita cerita megenai rakaman video yang di simpan oleh datuk nalla.

Maka sekali lagi di ingatkan PRK dua bukit dan satu batang ini menjadi PRK yang terakhir buat anwar ibrahim aka Al- Juburi, so lepas ni wan azizah jangan lah menangis macam budak kecik, merayu macam orang minta sedekah apa bila terbukti suami kamu itu bersalah, ada baiknya kamu wan azizah minta cerai je lah... kerana aku cukup pasti yang kamu memang tahu yang suami kamu ini memang kaki buntut.

Jadi kepada semua jentera PRK UMNO, berkerjalah bersungguh-sungguh untuk memenangi hati rakyat kembali, kepada pemimpin yang baru je menang dalam pemilihan yang baru lepas, kerja-kerja-kerja jangan hampakan harapan 27 juta rakyat malaysia dan 3 juta ahli umno... kerana di bahu anda tergalas amanah yang berat untuk memastikan kemakmuran negara....


Tahniah di ucapkan kepada

1) Datuk Seri' Najib Tun Razak (Presiden UMNO & Perdana Menteri Malaysia)

2) Tan Sri Muhyiddin Yassin (Timbalan Presiden & Timb Perdana Menteri)

3) Datuk Seri' Zahid Hamidi (Naib Presiden)

4) Datuk Seri' Hishammuddin (Naib Presiden)

5) Datuk Seri' Shafie Apdal (Naib Presiden)


Comments

Lord Garam said…
Bro, Aku yakin sokongan rakyat ketika ini mulai melonjok sedikit demi sedikit..UMNO perlu diberi masa dan ruang yang secukupnye untuk kembali menjadi nakhoda BN yang lebih berkaliber..
PAPA GOMO said…
SALAM..
TERUSKAN MENYERANG BNM DENGAN SEGALA HUJAH DAN FAKTA YANG ADA BAGI MEMBANTU KERAJAAN
SEMEMANGNYA BNM TELAH MELAKUKAN PEKARA BANGSAT DAN BACHOL

http://gomo-no1.blogspot.com/2009/03/serang-bnm-habis-habisan.html

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID