Petra Free Thinker, Tak Salah Nak Fitnah Sape Pun.

Raja petra kamarudin, tukang fitnah tersohor dimalaysia, semua orang tahu, apa sahaja yang keluar dari kepala otak petra adalah fitnah, tidak ada satu pun apa yang dia tulis dalam blognya tu cerita betul, kalau ada yang kata cerita petra tu betul tapi ianya masih lagi boleh diragui.

Bermula dari pembunuhan pompuan monggolia, kemudian isteri puaka kini, timbalan pendakwaraya pulak menjadi mangsa fitnah petra, pelik bin ajaib petra senang-senang menuduh saiful bukhari berzina dengan seorang pendakwaraya yang bernama farah azlina, mana rpk tahu yang saiful berzina dengan pompuan tu? rpk nampak depan mata ke? dia sedap-sedap memantat dengan pompuan mat salih kat uk, tau-tau fitnah orang berzina pulak, aku tak heran kalau rpk boleh fitnah orang seteruk tu, pasal menurut cerita seorang kawan blogger yang rapat dengan rpk satu masa dulu, kawan blogger itu sendiri sahkan yang rpk ni seorang free thinker, tak percaya pada agama dan apa-apa pun pegangan agama dalam dunia ni.

Kita tengok aje lah isterinya, marina abdullah, ada korang nampak macam orang islam? bertudung jauh sekali, kalau dia merokok tu kalah jantan, pakai baju sampai nampak alur, bila stress sikit sampai nak bunuh diri (klik sini) anaknya pulak bukan perangai macam penyamun memang penyamun pun, so takan lah orang macam rpk ni pun kita nak percaya tulisannya, yang peliknya tu orang pas yang mengaku kuat agama pun boleh terpegaruh dengan cakap manusia yang tak beragama macam rpk tu.

Comments

Anonymous said…
free thinker tu sama dengan kafir ke?
Anonymous said…
tak tau la pulak...saya rasa free thinker nie macam takda pegangan dan semua dibuat adalah kehendak nafsu dan apa dia buat...dia punya suka la..hehehehe.. rasanya nafsu tu tuhan dia kali kan..
wz
Salam DET

Ketahuilah bahawa Raja Petra ini hanyalah pencacai sahaja. Blog Malaysia Today hanyalah menggunakan namanya tetapi berdozen penulis hantu raya disitu yang bertugas 24 jam siang dan malam untuk spin berita!
Anonymous said…
apa nak heran! orang2 hamPAS ni kan dah jadi babi2 belaan DAPig! apa yang tuan nya cakap orang2 hamPAS ni akan menyokong! alah macam babi menyondol je kerjanya!
Anonymous said…
Salam semua

Jangan terbawa oleh emosi hingga menenggelamkan minda. Apabila kita mula membicarakan tentang RPK yang kononnya free-thinker, kita tidak fokus kepada isu yang beada di tangan. Kita akan melencongkan isu yang lebih besar dengan perkara yang remeh.

Kembali kepada persoalan "fitnah" kononnya Saiful ada hubungan romantis dengan salah seorang anggota pendakwa Azlina: Persoalannya mengapa

Dengan segera AG mengambil keputusan menggugurkan Azlina dari kumpulan tersebut;
Jika fitnah, apa pula tindakan AG jika PRK membuat fitnah mengatakan Ketua pendakwa pula yang ada hubungan romantis dengan saiful? Akan menggugurkannya juga ke?

(Maka demi kelangsungan hidup, kita pun memutarkan isu yang daripada sepatutnya kita perlu fikir kepada satu penafian untuk memastikan ringgit yang dihulur akan berterusan)
Anonymous said…
itu bukan FREE THINKER la bro
itu nama FREE LOADER!

lebih kurang mcm lagu tina turner tu..
'private dancer!'
Anonymous said…
Anonymous said...

free thinker tu sama dengan kafir ke?
July 29, 2010 1:06 PM

FREE THINKER LAGI TERUK DARI KAPIR..SEBAB FREE THINKER TAK PERCAYA KEUJUDAN TUHAN.
Anonymous said…
ada ramai penyokong pembangkang yg mempertikaikan rosmah sbb tak pakai tudung...kata najib tak boleh pakai sebab bini dia pun tak bertudung..RPK boleh plak percaya..bini dia tak kena plak kutuk.apa punya sundal penyokong pembangkang ni.pada bro bloggers...kerapkan pampang muka bini RPK ni supaya anjing2 kurap nak nyalak berpikir dulu.
Anonymous said…
free thinker ni elok mampuih. hidup tanpa pegangan mcm wau putuih tali. ikut dan terbang dan hinggap. CHIT!
Unknown said…
Inikan hewan peliharaannya pak anwar.
awas dengan yang namanya politikus jalanan. mereka sadis dan mabuk kuasa. indonesia udah kena. jangan sampe malaysia juga ikut kena.
dunia kadang2 ga adil kerna yang mabuk kuasa dan gila, bisa berjaya. Hati2 Malaysia.
Saya pencinta damai. Selamatkan Malaysia kerna malaysia adalah negara islam yang paling berjaya di dunia.
ikuti saya di www.sambalpedas.com
Anonymous said…
pasaipa nik ajis tak samakan karpal ngan nabi... tu lagi tegas. dr dulu sampai skang.. 'over my death body'... kakakaka

wali politik sungguh...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID